
27 STYCZNIA 2022 | Konferencja w wersji online
Idea konferencji
IAB HowTo: Live Commerce, to konferencja w całości poświęcona sprzedaży za pośrednictwem video. Opowiemy o tym dynamicznie rozwijającym się trendzie na podstawie konkretnych przykładów z Polski i ze Świata.
Podczas wydarzenia
IAB How To: Live Commerce
Dowiesz się
czym jest Live Commerce i jak rozwija się on na świecie i w Polsce.
Zobaczysz
przykłady realizowanych akcji Live Commerce w różnych obszarach: social media, mobile app, marketplace, itp..
Poznasz
najlepsze praktyki i największe zmagania, związane z prowadzeniem Live Commerce.
Nauczysz się
jak skutecznie wykorzystać Live Commerce, aby zwiększać sprzedaż.
Dla kogo?
Wydarzenie skierowane jest zarówno do osób stawiających pierwsze kroki w Live Commerce, jak i do tych, które mając już doświadczenie, chcą się rozwijać i sprawiać, by ich kampanie przynosiły lepsze efekty.
Z wydarzenia skorzystają w szczególności:
specjaliści działający po stronie agencji i domów mediowych
marketingowcy in-house,
freelancerzy.
Pozostało
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Agenda
10:00
10:10
Live Commerce: Rewolucja, która dzieje się na naszych oczach
opis
Pandemia spowodował, że rozwój eCommerce bardzo przyspieszył. Nic w tym dziwnego, bo odcięci od możliwości robienia tradycyjnych zakupów, musieliśmy zacząć je robić za pomocą sklepów internetowych, które nie dają takich emocji jak kupowanie w sklepach naziemnych. Live’y sprzedażowe właśnie odpowiadają na tę potrzebę, potrzebę dobrej zabawy podczas robienia zakupów. Zapraszam na moją prezentację, by dowiedzieć dlaczego tak mocno klienci pokochali live’y sprzedażowe.
Filip Iwański,
Imagine
10:40
Social Live Commerce beyond streaming
opis
TBC
Sunil Nair,
Meta
11:10
Jak zrealizować skuteczny Live – tips&tricks na podstawie cyklu eventów allegro Live Sale
opis
Czy latająca mucha potrafi stać się bohaterem pierwszego planu? Jaki sposób prezentacji produktu/ oferty angażuje najbardziej ? Osobno czy w duecie? – jaka forma interakcji jest bardziej atrakcyjna dla użytkownika? Jakie są najbardziej skuteczne kanały pozyskiwania użytkowników na Live? i czy wogóle ta forma sprzedaży naprawdę sprzedaje? Na te i na wiele innych pytań postaramy się znaleźć odpowiedź podczas naszej prezentacji. Wszytskie tips&tricks oparte są o doświadczenie zebrane w trakcie organizacji cyklu eventów Allegro Live Sale Bestsellers 2021.
Aneta Gąsiorek,
Allegro.pl
Aleksandra Wójcik,
Allegro.pl
11:40
12:00
Wyzwania i rozwiązania związane z LiveCommerce.
opis
Poznaj najlepsze praktyki sprzedaży na żywo i zobacz jak może rozwijać się trend na realnych przykładach.Technologiczne innowacje i psychologiczne taktyki zwiększające skuteczność transmisji oraz zaniedbania gwarantujące porażkę.
Krzysztof Nowicki,
LiveMarket
12:30
IKEA. Zakupy na żywo.
opis
Sklepy IKEA to wzorowe narzędzie sprzedaży. Wiele produktów ląduje w koszykach dzięki odpowiedniej prezentacji funkcji lub ekspozycji w procesie zakupowym. Co jednak zrobić, gdy klient może skorzystać wyłącznie ze sklepu online, w którym szuka konkretnych, znanych mu już przedmiotów? Jak wytworzyć potrzebę zakupową i sprzedać nieoczywiste produkty w kanałach online? Marka IKEA znalazła na to rozwiązanie. O projekcie „IKEA. Zakupy na żywo” opowiedzą Katarzyna Zera oraz Ariel Kępka.
Ariel Kępka,
IKEA
Katarzyna Zera,
IKEA
13:00
Jak Live Commerce z wykorzystaniem Influencera, zwiększa sprzedaż obuwia CCC?
opis
Patryk Zieliński i Michał Bednarek z CCC zdradzą sekretny przepis na skuteczne i niestandardowe podejście do wydarzeń o charakterze live commerce. Jak kreatywnie wykorzystać własne kanały komunikacji oraz efektywnie wypromować event online? Jak uczynić z influencera sprawnego prowadzącego niełatwy przecież format z pogranicza sprzedaży i rozrywki? I wreszcie – jak osiągnąć spektakularne wyniki i przy każdej kolejnej okazji traktować je jako trampolinę do jeszcze lepszych rezultatów?
Michał Bednarek,
CCC
Patryk Zieliński,
CCC
13:30
14:00
Transmisje LIVE. Budowanie relacji z klientami drogerii
opis
TBC
Hubert Górecki,
Cocolita.pl
Joanna Mierzwa,
Cocolita.pl
Agnieszka Kos-Podlaska,
Burda Media
14:30
Live commerce w gamingu
opis
Gaming i live commerce to coraz bardziej znaczące passion pointy, które z roku na rok umacniają swoją pozycję. O tym jak i dlaczego wejść w live commerce w gamingu opowie Jakub Kozłowski, Performance Marketing Coordinator w Fantasyexpo, przytaczając najciekawsze case study w tej branży.
Jakub Kozłowski,
Fantasyexpo
15:00
Czy umiemy już w live commerce?
opis
Popularny w Azji od kilku lat, u nas dopiero w fazie wczesnego rozwoju. Live video wnosi do eCommerce elementy doświadczenia znane i cenione ze sklepów stacjonarnych. Ale w „zachodnim świecie” wciąż niewiele firm potrafi robić to dobrze. Marketerzy błędnie myślą kategoriami dopieszczonego spotu do TV, zamiast czerpać doświadczenia z „telezakupów Mango”. Jak więc robić to skutecznie? Gdzie realizować live streamingi?
Piotr Friedberg,
VMLY&R
15:30
Zakończenie
Prelegenci

Filip Iwański
CEO, IMAGINE
Filip Iwański rozpoczął swoją przygodę ze światem digital już w 2001 roku. W 2009 założył agencję digital IMAGINE, która pomaga swoim partnerom spełniać cele biznesowe, strategiczne, komunikacyjne i inne. W swojej karierze pracował już dla takich marek jak m.in. Orange, mBank, Getin Bank czy 4F. Pasjonat designu oraz prostoty w projektowaniu. Absolwent

Krzysztof Nowicki
CEO & Founder, Live.Market sp. z o.o.
Krzysztof Nowicki to założyciel marketplace’u w formule Live&Social Commerce.
Uprzednio odpowiedzialny za komercjalizację rozwiązań MarTech takich firm jak: Exponea, IgnitionOne, SARE, Synerise, K2 Internet. Od 11 lat skupiony na digitalu, specjalizuje się wykorzystaniu danych i technologii, SaaS do personalizacji. Doświadczony w projektach dot. omnichannel, innowacji i transformacji cyfrowej. Prywatnie zafascynowany kulturą Azji Środkowo-Wschodniej.

Michał Bednarek
Global Content & Influencer Marketing Team Leader, CCC
Michał Bednarek od 6 lat zajmuje się zagadnieniami z zakresu PR-u i marketingu. Przed dołączeniem do CCC zdobywał doświadczenie w Havas PR Warsaw i LiquidThread, gdzie realizował projekty dla CANAL+, L’Oreal Paris czy też Maybelline. Od 2019 roku obecnie w roli team leadera odpowiada w CCC za produkcję contentu oraz influencer marketing w Polsce i na rynkach zagranicznych. Prywatnie szczególną sympatią darzy Skandynawię (zwłaszcza Norwegię), która inspiruje go w obszarach mody, stylu, designu, kultury i lifestyle’u.

Patryk Zieliński
Digital Marketing Team Leader, CCC
Patryk Zieliński może pochwalić się blisko 8-letnią praktyką zawodową. Jej początki sięgają pracy w MaxROY.agency, sprawnym.marketingu oraz Platynowym Kocie. W CCC od września 2018 roku. Rozpoczynał od stanowiska junior digital, aż wspiął się na aktualnie piastowaną funkcję digital team leadera w obszarach social media, digital & paid campaigns, content management oraz digital signage. Prywatnie mąż, ojciec 13-miesięcznej Oliwki, właściciel prawie 2-letniego labradora Bezy, kibic piłkarski i biegacz (z pierwszymi sukcesami na koncie!).

Jakub Kozłowski
Performance Marketing Coordinator, Fantasyexpo
Performance Marketing Coordinator w agencji gamingowej Fantasyexpo. Z sukcesami realizuje kampanie z zakresu Paid Social, SEM, Programmatic Display, które, dzięki precyzyjnemu targetowaniu do fanów wybranych gier czy twórców, wspomagają efekty sprzedażowe kampanii prowadzonych w obszarze gamingu i esportu.

Aneta Gąsiorek
Programmatic & Ad Operation Manager, Biuro Reklamy Allegro.pl
Z branżą mediów on-line związana od ponad 15 lat. Swoje doświadczenie zdobywała po stronie sieci reklamowych oraz wydawców . Obecnie odpowiada za optymalizację kampanii i analitykę dla globalnych brandów. W swojej pracy łączy najnowsze technologie z wiedzą o użytkownikach, tworząc skuteczne rozwiązania reklamowe. Odpowiedzialna za projekt Live Sale w Allegro. Absolwentka WIT na wydziale sztucznej inteligencji komputerowej oraz robotyki.

Aleksandra Wójcik
Business Product Manager, Biuro Reklamy Allegro.pl
W branży internetowej od ponad 10 lat. Od ponad 3 lat zawodowo zafascynowana Allegro. W Biurze Reklamy specjalizuje się w email marketingu oraz testuje i wdraża nowe rozwiązania ecommercowe dla największych Partnerów reklamowych platformy. W 2021 roku wyprodukowała 7 pierwszych, w pełni profesjonalnych, streamingów sprzedażowych, transmitowanych na platformie Allegro oraz oficjalnym kanale YT Allegro, z cyklu Allegro Live Sale.
Wcześniej związana z IAB Polska oraz Adnext

Kasia Zera
Od ponad dekady zajmuję się komunikacją z konsumentami w Internecie. Pracowałam w bankowości internetowej, a także w branży retail na rynku polskim i brytyjskim. Ostatnie 4 lata spędziłam w IKEA, realizując projekty wykorzystujące nowe technologie w bezpośrednim kontakcie z klientami marki. Na co dzień jestem entuzjastką designu, kitesurfingu i podróży – uwielbiam łączyć moje pasje z pracą.

Ariel Kępka
W branży marketingowej pracuję od ponad 10 lat. W IKEA odpowiadam za kierunek strategiczny działań marketingowych oraz ocenę ich efektywności. Wcześniej doświadczenie zdobywałem w domu mediowym, gdzie pracowałem m.in. dla IKEA, Biedronka, Mondelez czy Activision. Prywatnie mąż, tata, sportowiec, kibic, kucharz, meloman.

Piotr Friedberg
CEO & Founder | Sparkly
CBO & Founder | VMLY&R Poland
Związany z komunikacją i branżą digital od 2004 roku. Założyciel Sparkly – startupu rozwijającego technologię dla live commerce. Współzałożyciel agencji VMLY&R Poland, gdzie odpowiada za rozwój biznesu technologicznego. Realizował globalne projekty m.in. dla Colgate, Lavazza, United Rentals, Bridgestone. Prywatnie mąż i ojciec, muzyk oraz mechanik spędzający noce nad odbudową youngtimerów.

Sunil Nair
Creative Strategist, Meta
With over 25 years in advertising as a Creative, Sunil has worked with the top Network Agencies across Asia, Middle East, and Europe. In Poland, Sunil worked with agencies like TBWA, Change and Y&R before becoming a Commercial Director and Photographer. Shot commercials for top brands like Danone, Pepsi Cola, Nestle, Skoda auto to name a few. In 2012 Sunil was also named as the advertising “Photographer of the Year” by KTR. Since 2019, Sunil works a Creative Strategist with Meta, building brands on Facebook and Instagram.

Hubert Górecki
Cocolita.pl

Joanna Mierzwa
Cocolita.pl

Agnieszka Kos–Podlaska
Agnieszka Kos z branżą mediów on-line związana od 15lat. Swoje doświadczenie zdobywała w Wydawnictwie Edipresse Polska oraz BurdaMedia Polska. Dzięki temu, że zaczynała od stanowiska Accounta, potem Koordynatora zespołu a następnie Dyrektora Sprzedaży doskonale rozumie meandry reklamy digital zarówno w zakresie Reklamy standardowej, jak i Projektów Niestandardowych. Odnajduje się zarówno w obszarach: kreowaniu wieloetapowych projektów niestandardowych, projektowaniu i wdrażaniu produktów reklamowych oraz sprzedaży.
Od zeszłego roku w Burda Media Polska dodatkowo odpowiada za łączenie aktywności Influencer Marketingu z Content Marketingiem.
Prywatnie zafascynowana psychologią zachowań, zwłaszcza Teorią decyzji, która ma szczególny wpływ nie tylko na wybory życiowe ale i konsumenckie.
Cennik
IAB How To: Live Commerce
dla firm niezrzeszonychIAB How To: Live Commerce
dla firm członkowskich IAB PolskaPosiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -50 zł netto
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.
Zakupy grupowe:
Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485
Partnerzy medialni
Współpraca


Serwis stworzony przez red-studio.eu