28 stycznia 2020, Hotel Four Points by Sheraton, Suwak 7b, Warszawa

Idea konferencji

Video i Content Marketing – czy mogą uzupełniać się i tworzyć większą całość? Na konferencji IAB HowTo: Video & Content Marketing. Best Friends Forever dowiesz się, jak połączyć obie te dziedziny w najbardziej skuteczną metodę przekazu reklamowego, jaką jest Video Content Marketing.

Podczas wydarzenia

IAB HowTo: Video & Content Marketing – Best Friends Forever

U

Dowiesz się

Jakie rozwiązania video i content marketingowe stosują najwięksi gracze na rynku i co tak naprawdę jest kluczem do sukcesu w komunikacji. Co jest ważne dziś, a na jakie rozwiązania warto postawić jutro.

Zobaczysz

Inspirujące, przekraczające granice internetu, przykłady realizacji projektów content marketingowych oraz video w postaci praktycznych case study.

Poznasz

Dobre praktyki tworzenia video content marketingu, zgodnego z oczekiwaniami użytkowników i wychodzącego naprzeciw ich ścieżkom zachowania w interencie.

Z

Nauczysz się

Jak tworzyć skuteczne i przekonujące kampanie, wykorzystujące to co najlepsze z obu dziedzin marketingu.

Dla kogo?

Na konferencję zapraszamy marketerów, mediaplanerów, managerów i specjalistów od reklamy, którzy razem z nami są gotowi poznać tajniki obu fascynujących dziedzin. Zagłębić się w strumień danych oraz zainspirować ciekawymi przykładami kampanii. Zapraszamy wszystkich chętnych do zdobycia praktycznej wiedzy.

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Agenda

08:30

Rejestracja uczestników i poranna kawa

09:20

Oficjalne otwarcie konferencji i powitanie

09:30

Wideo, które zmienia świat na lepsze. Czy treści mogą mieć wpływ na rzeczywistość?

+ Opis

Przestrzeń wideo, szczególnie w internecie, jest miejscem bardzo cynicznym. Lubimy chwalić się tym, że nasze materiały mają fantastyczne parametry oglądalności, wysoki CR, dużą intencjonalność i są lubiane przez klientów. Pytanie, na które postaram się odpowiedzieć brzmi – czy w tak bardzo nastawionym na wyniki biznesie jest miejsce na jeszcze jeden parametr – stopień zmiany rzeczywistości

Kamil Rutkowski

Agora

09:55

Stan umysłu ma znaczenie – Kiedy i jak zwrócić uwagę oraz zaangażować konsumenta.

+ Opis
W świecie, gdzie człowiek nie potrafi skupić się na dłużej niż 8 sekund, przyciągnięcie uwagi konsumenta staje się dużym wyzwaniem. Korzystając z technologii BrainVu, Taboola i Nielsen przeprowadzili badanie mające na celu przetestowanie poziomu uwagi i reakcji emocjonalnej użytkownika podczas konsumowania różnych treści internetowych. W naszej prezentacji odpowiemy na następujące pytania:  
– Kiedy treści są najbardziej angażujące?
– Gdzie konsumenci są na nie najbardziej podatni?
– Jak najlepiej wykorzystać uwagę i emocje konsumentów?

Małgorzata Dąbrowska

Taboola

10:20

Hype po szkole – czyli jak sprawić, by dzieci zapragnęły Twojej marki

+ Opis
Jak stworzyć masowy hype wśród dzieci w wieku szkolnymi i sprawić, żeby same szukały kontaktu z Twoją marką?
Case study mocno angażującej, interaktywnej i zmieniającej postrzeganie marki akcji niestandardowej na platformie społecznościowej MovieStarPlanet.

Igor Samul

Mediafarm

10:45

Take your social video beyond the feed – czyli jak rozszerzyć komunikację wideo poza media społecznościowe.

+ Opis

Jakie wyzwania stoją przed reklamą wideo w środowisku mobile? Jak wykorzystać transformację mobile w strategii kreatywnej? Jak uzupełnić i rozszerzyć działania wideo poza mediami społecznościowymi? Odpowiedzi na te pytania znajdą się w prezentacji, razem z wieloma kreatywnymi przykładami wykorzystania reklamy wideo.

Gracjan Chagowski

Teads

11:05

Przerwa kawowa

11:25

„Jak TO Robić?”, czyli jak skutecznie docierać z komunikacją marki do przedstawicieli „Gen Z”?

+ Opis

Co zrobić, by przedstawiciele „Pokolenia Z” kupili mój produkt? To pytanie, które od kilku lat zadają sobie marketerzy na całym świecie. Młodzi i bardzo młodzi ludzie na wylot znają reklamowe triki serwowane im przez największe marki. Nie czytają gazet. Nie oglądają telewizji, a na banery reklamowe w Internecie są uodpornieni. Jak do nich dotrzeć? Marce Durex wraz z Abstra – największym producentem treści na YouTube w Polsce udało się stworzyć projekt, który dociera do setek tysięcy młodych ludzi w Polsce, jednocześnie przekazując im wartościowe treści edukacyjne. A to wszystko w niebanalnej formule kanału na YouTube, z udziałem najpopularniejszych polskich twórców. Dzięki przykładowi „Jak TO Robić?” dowiesz się, jak do nich dotrzeć, a także jak dostarczyć młodemu konsumentowi wartościową rozrywkę, zawierającą kluczowe przekazy marki. Kampania zdobyła nagrodę główną w IAB MIXX Awards 2019.

Marek Myślicki

Abstra

11:50

Czy wideo sprzedaje? Jak video commerce wspiera proces zakupowy użytkowników

+ Opis

Celem prezentacji jest przedstawienie rozwiązań wideo stosowanych przez największych światowych graczy ecommerce np. Amazon, eBay czy na rodzimym rynku Allegro.pl do inicjacji ścieżek zakupowych użytkowników. W prezentacji znajdą się liczne przykłady zastosowaniawideo w commerce w tym: proste formy Video Ad, wideo z feedem produktowym, wideo gridy z listingiem produktowym, wideo contentowe/ poradnikowe.

Magdalena Jabłońska

Allegro.pl

Aneta Gąsiorek

Allegro.pl

12:15

20 minutowa prezentacja o autentyczności

+ Opis

Chcemy udowodnić, że format stał się integralną częścią samego przekazu, a współczesny odbiorca powoli oczekuje od marek czegoś więcej niż tylko obecności w socjal mediach. Opowiemy o caseach marek, które wyłamują się z ram komunikacji tradycyjnej i starają się podejść do budowania swojej pozycji na rynku w oparciu o „język Internetu” i o tym, co chcą osiągnąć dzięki takiemu podejściu.

Michał Zajdel
Kantar

Krzysztof Domeradzki

Kantar

12:40

Jak standaryzować raportowanie różnych działań content marketingowych?

+ Opis

W prezentacji przedstawię sposoby pomiaru różnych formatów natywnych i content marketingowych. Opiszę charakterystyczne miary/wskaźniki badawcze dla różnego rodzaju treści – dynamicznych (wideo) i statycznych (txt, grafika). Wskażę, które miary mają zastosowanie przy mierzeniu poszczególnych formatów oraz które miary są wspólne dla wszystkich rodzajów treści. Na przykładzie pokażę badanie kampanii content marketingowej opartej o różne formaty. 

Tomasz Wileński

Islay

13:05

Lunch

14:00

Czy jesteśmy skazani na wizualny komunizm?

+ Opis
Książka Wyróżnij się lub zgiń została opublikowana 20 lat temu, a wokół nas coraz więcej tapety. 
Autorzy żyją w przekonaniu, że prawdziwy przełom i efekty daje połączenie tego, co nowe z tym, co niezmienne.
Na przykładach zjawisk psychologicznych, marketingowej logiki i najlepszych kampanii wyjaśnią, w jaki sposób video content może wspomóc sukces marki.
Jacek Studziński
Isobar Polska

14:25

Od consumer journey do aktualnych trendów, czyli jak połączyć media i design: Coca-Cola case study

+ Opis

W prezentacji opowiemy o holistycznym podejściu do budowania contentu, jakie stosujemy dla marki Coca-Cola. Na przykładzie tegorocznych kampanii pokażemy, jak wychodząc od ścieżki konsumenta, rozbudowanego mediaplanu i konkretnych formatów, tworzymy kreacje zgodne z trendami w digital design. Nasza prezentacja to zbiór dobrych praktyk dla osób tworzących digital content.

Martyna Kudełko
LiquidThread

Klaudia Pac

Coca-Cola

14:50

Bliskie sercu, bliskie duszy. Jak tworzyć video content marketing w lokalnych mediach, ale w skali ogólnopolskiej?

+ Opis

Czy można dotrzeć do lokalnych społeczności w skali całego kraju? Jak wykorzystać efekt bliskości i lokalności przy zachowaniu szerokiego zasięgu i skali? I jak w tym wszystkim może pomóc video content marketing? Na prezentacji opowiemy, w jaki sposób prezentować markę, produkty i projekty w regionalnych kampaniach. Wszystko oparte na bazie zrealizowanych case studies – tylko praktyka i doświadczenie, bez teoretycznego bullshitu.

Jędrzej Nowak

mediaPPG

15:15

Rebranding to nie zmiana logo

+ Opis

Case study rebrandingu NOIZZ, który z serwisu z viralami dla milenialsów stał się zaangażowanym, miejskim serwisem docenionym zarówno przez użytkowników, jak i rynek.

Filip Połoska

NOIZZ, Ringier Axel Springer Polska

15:40

VOD dzisiaj i jutro, czyli jak zmienia się rynek VOD w Polsce i na świecie?

+ Opis

W liczbach i na przykładach zaprezentuję zawiłości współczesnych rynków VOD. Porównam globalnych i lokalnych dostawców jak Ipla, Player, Netflix , Disney + czy Amazon Prime. Pokażę trendy, problemy oraz szarą strefę czyli nadal kwitnące piractwo. Dużo danych, tylko konkrety.

Krzysztof Caliński

Cyfrowy Polsat

16:00

Zakończenie

Prelegenci

Krzysztof Caliński

Cyfrowy Polsat

Z-ca Dyrektora ds. Rozwoju Wideo Online, Cyfrowy Polsat. Z branżą VOD związany od 2008 roku. W Cyfrowym Polsacie kieruje zespołem odpowiedzialnym za rozwój produktów online opartych o wideo. Baczny obserwator wpływu nowych technologii na nasze codzienne życie. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej.

Gracjan Chagowski

Swoje wieloletnie doświadczenie w branży mediowej zdobywał między innymi w L’Oreal i Marquard Media, w którym zaczynał od sprzedaży prasy, przez digital, tworząc serwis motoryzacyjny autostuff.pl, kończąc na zarządzaniu całym zespołem sprzedaży liczącym ponad 20 osób. Obecnie Group Account Director w Teads, z którym związany jest od września 2019 roku.

Małgorzata Dąbrowska

Taboola

Malgorzata Dabrowska Senior Publisher Sales Manager, Taboola Malgorzata zdobyła wieloletnie doświadczenie w planowaniu i sprzedaży kampanii reklamowych print i online, pracując w Polsce i UK dla renomowanych wydawców jak Architektura&Biznes, Krakowski Rynek Nieruchomości, Lloyd’s List. Do zespołu Taboola dołączyła w styczniu 2018 i odpowiada za rozwój sieci polskich wydawców. Wolny czas spędza na zwiedzaniu ciekawych miejsc i planowaniu nowych podróży!

Krzysztof Domeradzki

Kantar

Krzysztof Domeradzki, Digital Research Specialist, Kantar, Z wykształcenia socjolog, z badaniami rynku związany od 9 lat. Specjalizuje się w badaniach dyskursywnych i badaniach reklamy online. Obecnie zajmuje się wdrażaniem i rozwojem nowych narzędzi digitalowych w portfolio produktowe Kantara. Występował między innymi na Kongresie Badawczym forum IAB oraz konferencji Cyber Research.

Aneta Gąsiorek

Allegro.pl

Magdalena Jabłońska

Allegro.pl

Martyna Kudełko

Liquid

Od ponad dwóch lat związana z agencją LiquidThread. Pracowała przy kampaniach takich marek jak Visa, adidas, Mondelez, Coca-Cola. W internecie lubi grupy na Facebooku i rozmawiać z botami.

Marek Myślicki

Abstra

Zarządza zespołami Sales, Client Service, Branded Content Strategy i Social Media w firmie będącej największym niezależnym producentem treści wideo na YouTube w Polsce. Z branżą mediów związany od ponad 12 lat pracując m.in. w polskim oddziale MTV, Discovery Networks International, a w latach 2012-2018 w Viacom International Media Networks, gdzie sprawował stanowisko Brand Solutions Senior Account Manager w regionie CEE. Prywatnie fan motoryzacji oraz wioślarstwa.

Jędrzej Nowak

mediaPPG

15 lat doświadczenia w pracy w mediach i z mediami: w prasie, internecie, telewizji i wideo online. Od 4 lat jest menedżerem projektu wideo Polska Press Grupy oraz kieruje centralną grupą producencką i studiem wideo w siedzibie firmy w Warszawie. Jest odpowiedzialny za strategie rozwoju i tworzenie materiałów redakcyjnych, content marketingowych, a także za współpracę z klientami.

 

Klaudia Pac

Coca-Cola

Swoje doświadczenie digitalowe zdobyła m. in. w agencji LiquidThread pracując dla takich brandów jak Coca-Cola i Adidas. Wcześniej szara eminencja jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych, MISBHV. Dzisiaj jako Digital Project Manager w Coca-Cola odpowiada za to, by realizowane przez markę kampanie digitalowe i socialowe były świetnie zaprojektowane, innowacyjne oraz zgodne z trendami w designie.

Filip Połoska

Ringier Axel Springer Polska

Międzynarodowy redaktor naczelny NOIZZ. Wcześniej szef programowy strony głównej Gazeta.pl i twórca satyrycznego „Faktoidu”. Uzależniony od internetu fan bardzo dobrych i bardzo złych mediów. W NOIZZ pracuje 2,5 roku i odpowiadał za wdrożenie nowej strategii wydawniczej i marketingowej.

Kamil Rutkowski

Agora

Od ponad 10 lat związany z produkcją materiałów wideo. Tworzy programy telewizyjne, spoty reklamowe, relacje live i materiały dedykowane mediom społecznościowym. Pracował dla takich marek jak Biedronka, Orlen, LPP, Pernod Ricard. Od 2015 roku związany z portalem Gazeta.pl, gdzie współtworzy dziesiątki formatów internetowych, między innymi pierwsze w Polsce mediowe produkty wideo dedykowane mediom społecznościowym (Wideonews/Now i Haps), publicystykę sportową i publicystyczno-satyryczny late show Make Poland Great Again. Obecnie jako dyrektor kreatywny wideo odpowiada za tworzenie materiałów, którymi widzowie chcą dzielić się z innymi.

Igor Samul

Mediafarm

Swoje wieloletnie doświadczenie w branży interaktywnej zdobywał po stronie sieci reklamowych oraz wydawców serwisów online takich jak Ströer Digital Media, Ad-Vice Sp. z o.o., Gry-OnLine S.A., przy kampaniach display, video oraz akcjach niestandardowych, kierowanych głównie dzieci. Aktualnie zajmuje stanowisko account managera w Mediafarm. Prywatnie gracz StarCraft II oraz wielki fan jazdy na Onewheel XR.

 

Jacek Studziński
Senior strategy planner w Isobar Polska

Psycholog społeczny i strateg z 20-letnim doświadczeniem w planowaniu marek i komunikacji. Pracował dla większości kategorii i obszarów komunikacji – od NPD, przez ATL i DM po digital, e-commerce i martech. Rok spędził w Dubaju jako konsultant strategiczny Emirates Group.
Posiada doświadczenie w nadzorowaniu i moderacji badań konsumenckich oraz prowadzeniu warsztatów, szkoleń i prezentacji.
Tworzył m. in. kampanię rebrandingu RWE na Innogy (“”Miło cię widzieć””) oraz „Warto poprawiać” dla OBI. Brał udział w dziesiątkach projektów tworzenia pozycjonowań, nowych marek, adaptacji i rewizji strategii komunikacji.
 

Tomasz Wileński

Islay

Tomasz Wileński CEO w iSlay, firmie badawczej zajmującej się analityką treści pod kątem sprzedaży. Jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska i członkiem badawczej grupy roboczej w IAB Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom. Jest również założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, która następnie została częścią Publicis Group i funkcjonuje jako IS Saatchi&Saatchi na rynku globalnym. W początkowej fazie swojej kariery – Tomasz Wileński był jednym z założycieli ClickAd – agencji online media, która później stała się własnością 3TS Capital Partners a obecnie jest jedną ze spółek z na GPW.

Michał Zajdel

Kantar

Michał Zajdel, Media & Digital Associate Director, Kantar, zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.

Cennik

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -100 zł netto

Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485

Sponsorzy

Partnerzy medialni

Akredytacja

Serwis stworzony przez red-studio.eu