22 KWIETNIA 2021 | ONLINE

Idea konferencji

Gaming można uznać za jedną z wygranych branż pandemii, która umocniła swoją pozycję i w dalszym ciągu wykazuje tendencję zwyżkową praktycznie we wszystkich aspektach. Ideą konferencji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat gaming marketingu w oparciu o mocne case studies z firm prelegentów biorących udział w konferencji. Opowiemy, jakie trendy będa teraz wyznaczać kierunek i co nas czeka w najbliższej przyszłości.

Podczas wydarzenia

IAB HowTo DAYS | GAMING

Dowiesz się

w jaki sposób efektywnie komunikować marki poprzez gaming oraz jak gaming wchodzi do mainstreamu

Zobaczysz

najciekawsze case studies, w których pokażemy, jak praktycznie wdrażać gaming do swoich strategii marketingowych

Poznasz

potencjał esportu i gamingu oraz trendy, jakie je kształtują i rozwijają

Nauczysz się

jak skutecznie łączyć marki z gamingiem i mieć uznanie społeczności dla tych działań

Dla kogo?

Wydarzenie adresowane jest w szczególności do marketerów, specjalistów komunikacji, brand managerów, którzy szukają sposobu komunikacji ich marek poprzez gaming. Do udziału zapraszamy także pasjonatów gamingu i esportu.

Jeśli chcesz zarejstrować się na więcej niż jedno wydarzenie w ramach IAB HowTo DAYS kliknij TUTAJ.

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Agenda

9:30

Przywitanie

9:40

Gamers w Polsce. Co wiemy o nich na podstawie danych i trendów

opis

Co wiemy o gamerach w Polsce? Gamerzy w Polsce w 2020 i 2021. Jakie trendy i zachowania można zauważyć na podstawie danych i trendów?

Mariusz Gąsiewski,
CEE Mobile Gaming Lead, Google

10:10

Gaming i esport w rodzinie

opis

Jak rozmawiać o grach z graczami, aby było dobrze. Materiał na bazie ostatnich aktywności skierowanych do rodziców i nauczycieli. Praca u podstaw ma znaczenie, pozwala łamać stereotypy jeszcze tkwiące w grupach społecznych, które daleko są od gamingu 

Jacek Jankowski, 
Senior Account Manager, Wirtualna Polska

 

10:40

Discord i Twitch – wszystko co chcieliście wiedzieć, ale baliście się zapytać

opis

Discord w 2020 roku podwoił swoją miesięczną liczbę aktywnych użytkowników z 56M w 2019 do 100M. Z kolei Twitch także z miesiąca na miesiąc bije swoje rekordy popularności. Mimo że te kanały to sama esencja gamingu i esportu, to wciąż dla wielu pozostają zagadką. 

Szymon Kubiak,
Head of Business, Kinguin

Daria Rupniewska,
Head of Devils One

11:10

Przerwa

11:25

Wyższy level komunikacji w gamingu. Case study.

opis

Tworzenie aktywacji wokół transmisji esportowych, współprace z gamingowymi influencerami czy dedykowane formaty są skuteczną metodą łączenia marek z gamingiem. Jednak, by dotrzeć precyzyjnie do społeczności i zintegrować się z nią, warto wejść na wyższy level komunikacji.

Krzysztof Stypułkowski, 
Co-Founder, Fantasyexpo

11:55

Alior Bank i holistyczne podejście do komunikacji fanów esportu oraz gamingu. Case study.

opis

Jak stworzyć ciekawy finansowy produkt do fanów gier i esportu? W jaki sposób go promować? Jakie touchpointy komunikacyjne są kluczowe, a które mniej istotne?

Konrad Szerszeński,
Digital Communication Senior Planner Buyer, Wavemaker

Marek Jaworski,
Menedżer ds. Marketingu Internetowego, Alior Bank

Rafał Karwowski, 
Integrated Communication Senior Manager, Wavemaker

12:25

Gaming na TikToku: jak to ograć?

opis

Szanse i możliwości, jakie daje TikTok w kontekście gamingu/esportu dla talentów, agencji influencerskich oraz marek.

Anna Błaszczyk,
Content Strategist & Partnership Manager, TikTok

12:55

Przerwa

13:40

Duża innowacja Małego Głoda

opis

 Świat gier dostarcza ogromnych możliwości komunikowania marek, które nie zostały jeszcze w pełni wykorzystane. Czy brandy mają narzędzia, by być obecnymi w wirtualnym świecie w odpowiednim czasie i kontekście? Case study pierwszej reklamy na Twitchu, w której Mały Głód od Danio dzięki algorytmowi bazującemu na AI był w stanie zaczepiać streamerów dokładnie w chwili, gdy ich postaciom brakowało energii.

Piotr Osiński,
Regional Creative Director,
VMLY&R

Łukasz Jach-Bartha,
Creative Technologist,
VMLY&R

14:10

Synergia działań gamingowych z masową komunikacją marek

opis

Działania gaming marketingowe powinny być częścią całościowych strategii marek. Pokażemy, jak w mainstreamowych kampaniach osadzić aktywacje skierowane do fanów gier, jednocześnie dbając o spójność komunikacji i synergię wszystkich działań.

Karolina Kałużyńska,
PR Manager, Gameset (LTTM)

Piotr Bombol,
Chief Strategy Officer, Gameset (LTTM)

14:40

Mobile gaming to nie tylko hard gamerzy… Marketerze, dlaczego tam Ciebie jeszcze nie ma?

opis

Branża gier mobilnych pod względem dynamiki rozwoju nie ma sobie równych. Według prognozy Newzoo w tym roku wartość rynku mobile gamingu może wynieść nawet 91 mld USD z czego ponad 82 proc. wygenerują smartfony. To pokazuje jak duży potencjał reklamowy ma mobile gaming. Natomiast marketerzy wciąż bazują na sprawdzonych rozwiązaniach reklamowych, a wiedza na temat reklamy w grach mobilnych nadal jest niepełna. Dlatego, tak ważne jest by odczarować stereotypy panujące wokół branży, pokazać, że mobile gaming nie tylko daje ogromne możliwości, ale też pozwala na precyzyjne mierzenie efektów.

Michał Giera,
Prezes Zarządu, Mobiem

Paulina Kunicka,
Marketing Manager, Lightscape

15:10

Przerwa

15:25

Mainstreamowe podejście do esportu i gamingu sukcesem dla reklamodawców

opis

Co to znaczy komunikacja do graczy? Wyjście ze stereotypowego działania reklamodawców w komunikacji insidowej do graczy na rzecz mainstrowego dotarcia w kontekście esportu i gier.

Tomasz Przeździecki,
Business & Development Director, Frenzy

15:55

Mainstreamowi celebryci w gamingu jako klucz do połączenia dwóch światów?

opis

Czy nadal ufamy celebrytom a ich rekomendacje są dla nas wiarygodne? Nasycenie rynku różnego rodzaju komunikatami, także tymi płynącymi od gwiazd, jest już na tyle duże, że reagujemy na nie z większym dystansem. Jak zatem dotrzeć do różnych grup docelowych, łącząc ich interesy i skupić uwagę tam gdzie chcemy?

Radosław Wójcik, 
Head of communication & PR, 
Polska Liga Esportowa S.A.

16:25

Rozwój kanałów mainstreamowych (telewizja Polsat Games) w promocji esportu i gamingu w Polsce

opis

Czy telewizja dla graczy się opłaca? Polsat Games jako mainstreamowe medium w świecie graczy i esportu. Podsumowanie dotychczasowych działań, plany rozwojowe (Interia) oraz dalsza wizja.

Bartosz Pawlik,
Sales & Strategy Director, Polsat

16:55

Zakończenie

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie.

Jeśli chcesz zarejstrować się na więcej niż jedno wydarzenie w ramach IAB HowTo DAYS kliknij TUTAJ.

Prelegenci

Mariusz Gąsiewski

CEE Mobile Gaming Lead, Google

Pracuje w Google od 2007 roku. Kieruje inicjatywami związanymi z grami mobilnymi w Google w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wspierając rozwój ekosystemu gier mobilnych i współpracując z czołowymi firmami zajmującymi się grami. Przez większość swojej kariery pomagał największym klientom Google w Europie Środkowo-Wschodniej w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii pomiarów mobilnych. Jest częstym mówcą na konferencjach poświęconych grom i urządzeniom mobilnym oraz jest założycielem GameCamp (www.gamecamp.io), jednej z największych społeczności skupiających specjalistów, związanych z marketingiem gier mobilnych.

Jacek Jankowski

Senior Account Manager, Wirtualna Polska

Pracuje w branży marketingu online od ponad dwóch dekad, z czego ponad połowę tego czasu związany jest z grami i ich wykorzystaniem w marketingu. Obecnie związany z Wirtualną Polską, gdzie wspiera rozwój gamingu i esportu u największego polskiego wydawcy internetowego.
Pracował z takimi markami jak CD Projekt RED, Bethesda, Ubisoft, Razer, G2A, Danone, BP, Castrol, Play Mobile, Hasbro, Coca Cola, Nivea i inne. Współpracuje z największymi wydawcami gier free to play, takimi jak Wargaming, BigPoint, GoodGameStudios, InnoGames, Ten Square Games czy Upjers. Jego pasją obok gier i marketingu jest edukacja i nauczanie innych, od uczelni wyższych (m.in. SGH, Collegium Civitas, WSE w Krakowie, SWPS, Łazarski) po media społecznościowe, gdzie dociera do młodszych odbiorców poprzez TikTok na tiktok.com/@tatagracza a część jego obserwacji rynku można zauważyć na prywatnym blogu – jacekjankowski.pl

Krzysztof Stypułkowski

Co-Founder, Fantasyexpo

Wulkan energii i dobry motywator. Absolwent Politechniki Wrocławskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji. Współzałożyciel agencji gamingowej Fantasyexpo, w której odpowiada za zarządzanie operacyjne oraz realizację planów strategicznych agencji. Poza zarządzaniem odpowiedzialny za kształtowanie portfolio produktowego a jednym z kluczowych produktów wdrożonych na rynek jest Polska Liga Esportowa.

Szymon Kubiak

Head of Business, Kinguin

Współtwórca devils.one, jednej z największych polskich organizacji esportowych. Chief Growth Officer w Instreamly, startupie łączącym marki ze stremerami. Współzałożyciel gaming media house all for one (a41.gg). Wcześniej związany był z MediaCom Warszawa jako Head of Contet Creation. Współtwórca największych kampanii influencerskich i gamingowych w Polsce dla takich klientów jak Play czy Coca-Cola. Doświadczenie zdobywał także we współpracy z takimi markami jak Volkswagen, Sony Mobile, GlaxoSmithKline, Bayer. Zdobywca nagród: Effie, Innovation, Golden Arrow, Grand Prix Kreatury, Webstar oraz Mixx.

Daria Rupniewska

Head of Devils One

Head of Devils w organizacji esportowej devils.one, gdzie kompleksowo zarządza procesami operacyjnymi dotyczącymi: portfolio klienckiego, social media, sieci streamerskiej, zawodników i pracowników. Od kilku lat związana z branżą mediową, obecnie Project Manager w gaming media house all for one.

Michał Giera

Prezes Zarządu, Mobiem

Pasjonat nowych technologii, rozwiązań mobilnych oraz analityki aplikacji mobilnych, od lat związany z branżą internetową. Prezes Zarządu w czołowej agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska (Grupa Interia.pl). Ekspert ds. budowania strategii mobile oraz m-produktów. Odpowiada za rozwój firmy, rozbudowę portfolio produktów oraz narzędzi reklamowych, ze szczególnym naciskiem na mobile gaming.
Prelegent licznych konferencji branżowych Forum IAB, Mobile Trends, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach wyższych.

Paula Kunicka

Marketing Manager, Lightscape

Marketing manager z blisko 5 letnim doświadczeniem w tworzeniu kompleksowych kampanii komunikacyjnych, zarządzaniu wizerunkiem organizacji i osób, a także w zakresie planowania strategicznego i realizacji działań w social media dla klientów związanych z branżą projektową, TSL, healthcare oraz retail.

Od roku tworzy i realizuje także kompleksowe działania komunikacyjne dla klientów z branży marketingu mobilnego i reklamy mobilnej z wyszczególnieniem mobile gamingu. Zafascynowana rynkiem gier i e-sportu, bada go pod względem jego atrakcyjności jako przestrzeni do komunikacji marketingowej. Absolwentka dziennikarstwa na specjalizacji public relations i branding

Radosław Wójcik

Head of communication & PR, Polska Liga Esportowa S.A.

Specjalista zajmujący się marketingiem i reklamą od blisko 16 lat. Doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji i biznesu zdobywał pracując dla największych marek, tj. Coca-Cola czy Samsung, dla których przeprowadził wiele kampanii reklamowych oraz wdrożył strategie komunikacyjne na lokalnych oraz zagranicznych rynkach.

Bartosz Pawlik

Sales & Strategy Director, Polsat

Związany z branżą esportową od 2012 roku. Odpowiedzialny za pierwsze polskie transmisje esportowe w telewizji, w tym w otwartym paśmie (EU LCS Summer Split 2015, ELEAGUE Major 2017, EU LCS Spring Split 2017). Wspólnie z zespołem stworzył kampanie contentowe dla m.in. Riot Games, CD Projekt RED, Ubisoft, Red Bull, Epic Games, czy NVIDII. Od 2017 roku dyrektor strategii w spółce Frenzy i dyrektor stacji Polsat Games.

Karolina Kałużyńska

PR Manager, Gameset

Specjalistka komunikacji w sektorach gamingu, esportu i nowych technologii. Aktualnie PR Managerka w agencji marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM). Wcześniej w agencji Monday odpowiadała za prowadzenie projektów PR dla największych marek z kategorii, m.in Intel i Intel Extreme Masters czy Electronic Arts. Gościnnie wykładowczyni na kierunku esportowym AWF Katowice, autorka artykułów specjalistycznych z zakresu gaming marketingu i prelegentka konferencji marketingowych.

Piotr Bombol

Chief Strategy Officer, Gameset

Chief Strategy Officer w Gameset, agencji gaming marketingu (grupa LTTM). Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską. Pasjonat gier komputerowych i esportu. Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za strategię interaktywną dla McDonald’s i T-Mobile Polska oraz prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Juror MIXX Awards 2017 i Effie 2019, od 2020 w komitecie Effie.

Konrad Szerszeński

Digital Communication Senior Planner Buyer, Wavemaker

Konrad od blisko 10 lat zajmuje się digital marketingiem, specjalizując się w działaniach performance. Doświadczenie zdobywał pracując dla takich marek jak: Zalando, LOT, Tchibo, Media Markt, Saturn, LPP, LoanMe, PGE, Acer, Discovery, OBI. Jego świat kręci się wokół: e-commerce, leadów i generowania ruchu, modelowania atrybucji, optymalizacji. Do zespołu Maxus/Wavemaker dołączył 6 temu, aby wzmocnić kompetencje digitalowe współpracując z Huawei, Nikon, Mieszko, Avon oraz Alior Bank. Nieustannie poszukuje nowych innowacyjnych rozwiązań we wszystkich kanałach aby zwiększyć skuteczność prowadzonych kampanii. Jest entuzjastą wszystkiego, co prowadzi do zwiększenia automatyzacji, dlatego głęboko wierzy w sukces w rozwiązania typu programmatic. Od 2018 roku współzałożyciel komórki Esport/Gaming w domach mediowych Mets i Wavemaker. Esport/Gaming traktuje jak wyzwanie, nowe możliwości i niezłą zabawę.

Marek Jaworski

Menedżer ds. Marketingu Internetowego, Alior Bank

Prywatnie pasjonat gier i ojciec czwórki dzieci. Z branżą marketingową związany od ponad 15 lat, z czego 12 lat w domach mediowych. Kierował działem digital oraz był odpowiedzialny za budżet domu mediowego w mediach non-tv. Inicjator i pomysłodawca projektu Konto dla Graczy w Alior Banku, poświęca czas i energię na propagowanie gamingu i e-sportu w różnych strukturach banku.

Rafał Karwowski

Integrated Communication Senior Manager,
Wavemaker

Z branżą mediową związany od 15 lat. Integrated Communication Senior Manager w domu mediowym Wavemaker. Doświadczenie zdobywał na klientach z wielu branż m.in. Alior Bank, Wilkinson, Fiat Auto Poland, Subway, DHL, Nikon i wielu innych. Od 2018 roku współzałożyciel komórki Esport/Gaming w domach mediowych Mets i Wavemaker. Zdobywca nagród Effie dla klientów Alior Bank oraz Wilkinson.

Tomasz Przeździecki

Business & Development Director, Frenzy

Marketing i esport – to jego żywioł od lat.
Doświadczenie zbierał przez ponad 12 lat pracy domach mediowych. Edukuje i wprowadza skutecznie marki w świat esportu i gamingu(m.in. Wilkinson, Netflix, Play, Orbit, Subway, Łomża, Alior Bank). Największym wyzwaniem jest dla niego rozwój polskiego esportu oraz jego popularyzacja w mainstreamie poprzez tworzenie nowych inicjatyw, które są przestrzenią dla reklamodawców i całej społeczności. Zaangażowany jako kibic i fan polskich organizacji od początków złotej piątki.

Piotr Osiński

Regional Creative Director, VMLY&R

Miłośnik reklamy, a w szczególności jej kulturotwórczej mocy. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w liczących się agencjach sieciowych działających w regionie Europy i Bliskiego Wschodu. Lubi łączyć ciekawą narrację z technologią.

Łukasz Jach-Bartha

Creative Technologist, VMLY&R

Humanista z technicznymi zainteresowaniami. Od roku Creative Technologist w VMLY&R. Od niemal ćwierćwiecza pracuje przy multimedialnych projektach marketingowych. Szczególnie ceni sobie pracę dla najmłodszych odbiorców.

Anna Błaszczyk

Content Strategist & Partnership Manager, TikTok

Digitalowy jednorożec łączący w sobie zdolności analityczne z kreatywnym myśleniem. W TikToku odpowiedzialna za organiczną strategię contentową i aktywacje partnerskie, szkolenia o TikToku, jak również rozwój gamingu na rynku polskim. Swoje doświadczenie zdobywała po stronie klienckiej i agencyjnej w Polsce oraz za granicą, głównie w obszarze social media. W czasie wolnym miłośniczka muzyki synthwave i cyberpunku.

Jeśli chcesz zarejstrować się na więcej niż jedno wydarzenie w ramach IAB HowTo DAYS kliknij TUTAJ.

Cennik

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -50 zł netto
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.

Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485

Jeśli chcesz zarejstrować się na więcej niż jedno wydarzenie w ramach IAB HowTo DAYS kliknij TUTAJ.

Sponsor

Partnerzy medialni

Współpraca

Serwis stworzony przez red-studio.eu