16 MARCA 2023 | Warszawa

Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów – ul. Suwak 7b

G

Idea konferencji

Influencer marketing podlega nieustannej transformacji, która w 2022 znacznie przyspieszyła na skutek różnego rodzaju czynników zewnętrznych. Jednocześnie zapotrzebowanie na influencerów nie maleje, co skutkuje coraz większą liczbą współprac pomiędzy markami i twórcami. 

Obserwujemy zmianę ważności platform na których publikują influencerzy, a trendy w formatach i contencie zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek. Każdego dnia mamy do czynienia z nowymi twórcami, którzy chcą zaistnieć w świecie influencer marketingu poprzez oferowanie nowych, kreatywnych form współpracy, a starzy wyjadacze niekiedy odchodzą w cień, by zająć się tym co dla nich ważne, stwarzając nowe przestrzenie do współpracy. 

W roku 2022 pojawiły się też pierwsze rekomendacje dotyczące influencer marketingu wydane przez Prezesa UOKiK, które podkreśliły wagę prawidłowego oznaczania treści reklamowych, a według sygnałów dochodzących z różnych stron to dopiero początek drogi uregulowania całej branży. Zmusiły one niejako influencerów do transparentności i bardziej kreatywnego podejścia do działań reklamowych, by utrzymać, a nie zniechęcić swoich obserwatorów. 

Influencer marketing to obecnie #zmiana i o niej porozmawiamy na najbliższej konferencji IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu. 

Influencer marketing podlega nieustannej transformacji, która w 2022 znacznie przyspieszyła na skutek różnego rodzaju czynników zewnętrznych. Jednocześnie zapotrzebowanie na influencerów nie maleje, co skutkuje coraz większą liczbą współprac pomiędzy markami i twórcami.

Obserwujemy zmianę ważności platform na których publikują influencerzy, a trendy w formatach i contencie zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek. Każdego dnia mamy do czynienia z nowymi twórcami, którzy chcą zaistnieć w świecie influencer marketingu poprzez oferowanie nowych, kreatywnych form współpracy, a starzy wyjadacze niekiedy odchodzą w cień, by zająć się tym co dla nich ważne, stwarzając nowe przestrzenie do współpracy. 

W roku 2022 pojawiły się też pierwsze rekomendacje dotyczące influencer marketingu wydane przez Prezesa UOKiK, które podkreśliły wagę prawidłowego oznaczania treści reklamowych, a według sygnałów dochodzących z różnych stron to dopiero początek drogi uregulowania całej branży. Zmusiły one niejako influencerów do transparentności i bardziej kreatywnego podejścia do działań reklamowych, by utrzymać, a nie zniechęcić swoich obserwatorów. 

Influencer marketing to obecnie #zmiana i o niej porozmawiamy na najbliższej konferencji IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu. 

Podczas wydarzenia

IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu 

Dowiesz się

jakie trendy zdefiniują branżę influencer marketingu w kolejnych miesiącach. 

Zobaczysz

inspirujące case study, które porwały społeczności influencerów do interakcji i rezonowały z ich emocjami.

Poznasz

sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie działać w zakresie influencer marketingu.

Nauczysz się

jak można efektywnie prowadzić działania z twórcami internetowymi zgodnie z literą prawa.

Dla kogo?

Konferencję IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu adresujemy do:

  • Marketerów i brand managerów
  • Reklamodawców i domów mediowych 
  • Agencji i freelancerów 
  •  Twórców internetowych 

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Agenda

9:30

Powitanie

9:40

Landscape of the influencer market in Poland.

opis

Using the Nielsen Influence Scope tool and the data it collects, we want to present the current landscape of the influencer market in Poland. We will show how large the group of influencers is, who they are, where they operate, what characterizes their activity on various platforms and what advertising activities they undertake. Our presentation is intended to serve as an introduction to the reflections on influencer marketing carried out throughout the rest of the conference.

Salvatore de Angelis,
Nielsen

10:00

Influencer marketing – dokąd zmierza?

opis
Influencer marketing podlega nieustającej transformacji. Ostatnie lata pokazały zmieniającą się dynamikę i znaczące zmiany w tej branży wyraźnie rysując kilka trendów, które będą wiodące w najbliższym czasie. O tym jak dostosować strategie marketingowe do nowych realiów i wykorzystać pełen potencjał twórców oraz ich społeczności dowiesz się z wystąpienia Mateusza Góreckiego.

Mateusz Górecki,
WE!RE Fantasy

10:20

Co daje czteroletnia współpraca z jedną agencją albo jednym klientem?

opis
4 lata współpracy z Durex i ponad 10 zrealizowanych kampanii, to dobra okazja by przyjrzeć się temu jak zmieniło się podejście do działań influencerskich z perspektywy klienta, agencji i twórców.
Opowiem o nieoczekiwanych sytuacjach, które wydarzyły się podczas działań, wskażę trendy, które zauważyliśmy podczas wieloletniej współpracy, poszukam najważniejszych wskazówek, które pozwalają realizować jedne z najgłośniejszych kampanii influencerskich w Polsce.

Łukasz Kępiński,
Tears of Joy
Kamil Komarzyniec,
Reckitt

10:40

Przerwa kawowa

11:00

Ekonomia twórców – czy influencerzy potrzebują jeszcze marek do współpracy (i co z tym zrobić).

opis
Czy influencer i twórca internetowy to to samo? Czy influencerzy mogą wyrosnąć na KONKURENCJĘ dla tradycyjnych marek? Czy rosnący popyt na influencerów (przy stałej podaży) zabije efektywność cenową influencer marketingu? I wreszcie, czy topowi twórcy potrzebują jeszcze współprac z markami do przeżycia w digitalu? Postaram się odpowiedzieć na wszystkie te pytania oraz – oczywiście – przedstawić wnioski, jakie płyną z nich dla marek, marketerów i reklamodawców.

Kacper Pakuła,
LifeTube (Grupa LTTM)

11:20

Reklama w branżach sensytywnych 2023 – jak dostosować się do zmian?

opis

Rok 2023 przynosi wiele zmian w prawie reklamy, zwłaszcza produktów sensytywnych. Zmienia się podejście organów np. do reklamy alkoholu w mediach społecznościowych, ale także i samo prawo:

  • od 1 stycznia 2023 r. – nowe przepisy w zakresie reklamy wyrobów medycznych,
  • od 26 stycznia 2023 r. – zmiany w reklamie produktów leczniczych,
  • a na horyzoncie pojawiły się już propozycje zmian w zakresie reklamy suplementów diety.

W naszym wystąpieniu przedstawimy na czym polegają ww. zmiany oraz zarekomendujemy w jaki sposób najlepiej się do nich dostosować.

Agnieszka Karcz
i
Piotr Wasilewski,
Traple Konarski Podrecki
i Wspólnicy

11:40

Influencer marketing po rekomendacjach Prezesa UOKiK.
– panel dyskusyjny

opis

Podczas panelu/debaty chcielibyśmy powrócić do „Rekomendacji Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych” i przeanalizować jaki wpływ miały na branżę od czasu ukazania się, co udało się osiągnąć oraz być może wskazać dalsze kroki względem regulacji rynku influencer marketingu.

prowadzący:
Marek Myślicki, Stor9
paneliści:
Krzysztof Lehmann, UOKiK Delegatura w Bydgoszczy
Jakub Wątor, Spider’s Web+

12:10

Lunch

13:00

Work smarter – jak wyciągnąć ze współpracy z influencerem to co najlepsze.

opis
Współprace influencerskie to spory kawałek budżetowego tortu marek. Należy zatem zadbać o to, abyśmy o tych kosztach zaczęli myśleć jak o inwestycji, a nie wydatkach. Pytanie tylko brzmi: jak to zrobić? Wystarczy, że do współpracy odpowiednio się przygotujemy wyznaczając cele kampanii, KPI, doprecyzowując rolę influencerów, planując płatne wsparcie działań i tworząc wspólnie content, który posłuży nam na wszystkich kanałach. Konkretny plan działania przedstawimy podczas prezentacji.

Klaudia Jamróz
i Natalia Żmuda,
Labcon

13:20

Influencerzy i trendy – czyli dwie rzeczy, o których należy pamiętać budując kanał marki na TikToku.

opis
Jak powinna wyglądać skuteczna komunikacja marki na TikToku czyli do’s & don’ts poparte case’ami prowadzonych przez nas kanałów brandowych i współprac z influencerami. Pokażemy, że TikTok to nie tylko miejsce rozrywki, ale też skuteczny kanał sprzedaży i komunikowania się z konsumentami, ale także idealne miejsce dotarcia do nowych użytkowników i budowania nowej grupy docelowej.

Aleksandra Szkiłądź,
DDOB

13:40

Produkty influencerów: jak je tworzyć i… sprzedawać?

opis
Donuty Ekipy, Płatki Teamu X czy Kosmetyki GenZie – to produkty, które podbiły serca konsumentów Generacji Z. Ciekawi Cię, jak wygląda proces ich powstawania? A może zastanawiasz się, czy Twoja firma też może wejść w z influencerem?
Podczas wystąpienia poznasz perspektywę biznesową oraz wnioski agencji i klientów, którzy zdecydowali się wprowadzić na rynek produkt sygnowany marką internetowych twórców!

Łukasz Walczak
i Zuzanna Jędrzejewska-Rudnicka
,
GetHero

14:00

Jak to wszystko spiąć? Case study kampanii „Ród Smoka” HBO Max.

opis

Kampania z influencerami to często skomplikowany proces, wymagający nie tylko dobrej koordynacji na linii Klient – Agencja– Twórca, ale także strategicznego zaplanowania, analizy grup docelowych i doboru influencerów, współpracy z kreacją, implementację obowiązkowych elementów wspólnych do różnorodnego rodzaju contentu publikowanego przez Twórców oraz z pewnością angażujący do pracy wiele osób z różnych obszarów.

O tym wszystkim opowiemy na przykładzie kampanii premierowego sezonu serialu HBO Max „Ród Smoka”.

Maciej Dutkowski
i Izabela Malinowska
,
Stor9

 

14:20

Przerwa kawowa

14:40

Jak zmalować ciekawą kampanię z produktem w centrum uwagi?

opis

Specjaliści od komunikacji sprzeczają się w różnych obszarach. 
Macbook vs. Windows, brand purpose vs. benefity funkcjonalne, pan kanapka vs. domowa szama.
My na bazie case study marki Maybelline New York postaramy się odpowiedzieć na jedno z tego typu, ważnych pytań. 
Kreatywność czy performance produktu? Jak zadbać o najlepsze efekty. 

Edwin Zasada,
JU:
Magdalena Olszewska,
Brand Engagement Leader American Brands, L’Oréal Poland & Baltics

15:00

„Micro w skali makro.”

opis

Jak zmienia się świat Influencer Marketingu? Jakich INFLUENCERÓW najlepiej wybierać do współpracy? Z jakimi INFLUENCERAMI współpracują topowe MARKI na świecie?
Kim są: MICRO INFLUENCER i NANO INFLUENCER? Jaki wywierają wpływ na decyzje zakupowe konsumentów?
I wreszcie jak zaangażować ich do działań na rzecz naszego produktu, usługi czy wydarzenia i wygenerować efekt w skali MAKRO – opowiem, opierając się na Case Studies zrealizowanych przez nas projektów na styku FMCG i lifestyle.

Aleksandra Rutkowska,
Streetcom

15:20

Efektywność działań influencerskich w kontekście ścieżki decyzji konsumenckich.

opis

Na bazie doświadczeń z realizacji kampanii influencerskich, oraz wiedzy z przeprowadzonych badań przed i po kampaniach, pokażemy jak influencerzy budują doświadczenie konsumentów z marką – od pierwszego kontaktu, poprzez budowę preferencji i wsparcie zakupu, aż do budowy brand advocacy.

Dominika Stryjewska
i Marcin Woźniak,
LiquidThread

15:40

Czego marketerzy powinni nauczyć się od twórców?

opis

Czy udana współpraca sprowadza się do poprawnej realizacji briefu i osiągnięcia zakładanych wyników? Czy jednak obie strony – i twórca, i marka – mogą wyciągnąć z tych działań coś więcej? Odwróćmy marketingową hierarchię i sprawdźmy, czym influencerzy mogą zainspirować marketerów i jak może to wpłynąć na efekty współpracy.

Olga Gralińska,
PLAY

 

16:00

Zakończenie

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie.

Prelegenci

Salvatore de Angelis

Head of Digital, International, Nielsen

Salvatore prowadzi dział Nielsen Entertainment Digital and Social na rynkach międzynarodowych, zarządzając rozwiązaniami obejmującymi pomiar treści brandowanych, profilowanie widowni, influencer marketing i strategie sponsoringowe. Pomaga klientom w branży sportowej, rekreacyjnej i rozrywkowej przekształcać dane w praktyczne rozwiązania, by zwiększać ich wyniki biznesowe. Prowadzi wykłady na temat strategii cyfrowej, influencer marketingu i eSportu na kilku programach magisterskich i podyplomowych.

Maciej Dutkowski

Stor9

Chief Creative Officer & Partner agencji Stor9. W branży reklamowej od 14 lat, w Stor9 od samego początku. Zarządza obszarami kreatywnymi oraz komunikacją social media. Doświadczenie zdobywał głównie w sieciowych agencjach takich jak: McCann czy Isobar.

Pracował m.in. dla Play, Plus, Coca Cola, Oreo, Huawei, Samsung, MasterCard, L’Oreal czy Adidas etc. Projekty, które współtworzył były nagradzane na największych konkursach kreatywnych: Effie, Mixx, KTR, Złote Spinacze czy Golden Arrow.

 

Mateusz Górecki

Managing Director w agencji WE!RE FANTASY,

w której odpowiada za rozwój usługi influencer marketingu, nowych rozwiązań oraz sieć influencerów. Doświadczenie zdobywał planując i wdrażając kampanie marketingowe w Europie i kraju współpracując z największymi markami ze świata gamingu i technologii.

Klaudia Jamróz

Influencer Marketing Team Liderka w agencji Labcon

Z dziedziną Influencer marketingu związana od 8 lat. Zajmuje się koordynowaniem kampanii, optymalizacją działań influencerskich pod kątem wszystkich mediów. Dwukrotnie wyróżniona w konkursie Young Creatives Cannes w kategorii media. Wierzy w życie po pracy, w którym chętnie oddaje się hedonistycznym przyjemnościom takimi jak podróże, dobra kuchnia, kino i teatr. Jawnie uzależniona od roślin doniczkowych, natury i Tik Toka. 

Agnieszka Karcz

Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy 

Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego, a także w prawie nowych technologii. Na co dzień doradza klientom z branży internetowej oraz e-sportowej. Posiada szerokie doświadczenie w obsłudze prawnej produkcji filmowych i rozrywkowych oraz wydarzeń kulturalnych. Opiniowała i negocjowała umowy koprodukcyjne i dystrybucyjne z największymi podmiotami na rynku międzynarodowym, w tym z europejskimi i amerykańskimi studiami filmowymi. Doradzała przy unowocześnianiu i bieżącym prowadzeniu jednej z największych platform VOD w Polsce. Pracowała również dla wiodącego ogólnopolskiego nadawcy telewizyjnego. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Narodowym Instytucie Audiowizualnym (dziś FINA), współpracując jednocześnie z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Posiada również doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowych, w tym współpracowała z Helsińską Fundacją Praw Człowieka.

Łukasz Kępiński

CEO i założyciel Tears of Joy,

Agencji Social Media Influencer Marketingu. Wcześniej rozwijał Dział Social Media w agencji K2 i na estońskiej surowej ziemi „uczył się w start-upy”. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Od listopada 2017 r. organizuje cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga. Fan pływania na bałtyckich falach, flipperów i klocków LEGO.

 

Kacper Pakuła

Group Influencer Manager w LifeTube (Grupa LTTM)

Z branżą influencer marketingu związany od 2016 roku. Ekspert w dziedzinie YouTube oraz budowania wizerunku w Internecie.

Aleksandra Rutkowska

Head of Influencer Marketing w agencji Streetcom.

W branży mediowej pracuje od ponad 13 lat, a influencer marketingiem zajmuje się od prawie 10 lat. Doświadczenie zdobywała, pracując zarówno po stronie agencji, jak i domów mediowych (K2, Mullenlowe), czy wydawców (Agora, Interia). Obecnie prowadzi zespół client service zajmujący się szeroko rozumianym influencer marketingiem, pracując z Klientami z branży FMCG oraz e-commerce. Aktywnie uczestniczy w pracach grupy roboczej Influencer Marketing IAB współtworząc Rekomendacje Prezesa UOKIK dotyczącą właściwego oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych.

Dominika Stryjewska

Dominika Stryjewska, Integrated Communication Executive, LiquidThread

Specjalistka w planowaniu i realizacji efektywnych działań z obszaru influencer marketingu oraz social mediów. Na koncie ma projekty dla marek, które zostały nagrodzone w topowych konkursach reklamowych w Polsce (Effie, Innovation i Mixx Awards). W 2022 roku otrzymała nominację w konkursie Young Creatives PR.

Aleksandra Szkiłądź

CMO i influencer marketing specialist w Agencji DDOB

Jej zespół tworzy strategie i realizuje kampanie z influencerami dla marek oraz akcje specjalne, a także prowadzi brandowe konta TikTok. Działa w branży influencer marketing i social media od 2016 roku.

Łukasz Walczak

Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu w GetHero

Od 13 lat związany z rynkiem reklamy, od 6 lat z sektorem influencer marketingu. Odpowiadał za przygotowanie i realizację kampanii dla największych marek z Polski i zagranicy – m.in. Samsunga, Danone, Philips, IKEA czy Hasbro. Jest wielkim fanem nowych technologii.

Piotr Wasilewski

Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Specjalizuje się w prawie mediów i reklamy (w tym w szczególności w zakresie mediów elektronicznych), prawie nowych technologii oraz prawie własności intelektualnej, prowadząc kompleksową działalność doradczą, jak i prowadząc spory sądowe, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony dóbr osobistych w Internecie. W Kancelarii odpowiada za praktykę Media Communication & Entertainment.

Natalia Żmuda

Labcon

Specjalistka z obszaru digital, która od kilku lat kieruje pracą zespołów social mediowych. Obecnie związana z agencją kreatywną Labcon, gdzie nadzoruje działania komunikacyjne marek w mediach społecznościowych, a także odpowiada za integrację działań kreatywno-mediowych w ramach projektu One Social. Prywatnie zakręcona na punkcie researchu nowych, potencjalnych hobby, które pochłoną ją bez reszty. Na ten moment na dłużej zostały z nią podróże rowerowe i górskie wędrówki.

Marek Myślicki

Chief Of Growth agencji Stor9_

Doświadczenie w mediach zdobywał, pracując w polskim oddziale MTV, w Discovery Media Networks International i VIACOM (obecnie) Paramount.
Od roku 2018 pełnił funkcje Dyrektora ds. Branded Content i Sprzedaży w Abstra (obecnie Studii), a przed przyjściem do Stor9_ był odpowiedzialny za promocję, marketing oraz opiekę nad kluczowymi partnerami agencji influencer marketingu GetHero. Przewodniczący Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. Laureat nagród branżowych m.in. Best In Show Mixx Awards, InnvationAd czy Złote Spinacze.

Krzysztof Lehmann

dyrektor w Delegaturze w Bydgoszczy UOKiK

Od ponad 11 lat pracuje w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym nadzoruje postępowania w sprawach naruszenia przez przedsiębiorców zbiorowych interesów konsumentów i stosowania niedozwolonych postanowień umownych a także koordynuje wdrażanie projektów związanych ze stosowaniem sztucznej inteligencji w celu poprawy interesów konsumentów. Jest z-cą dyrektora delegatury UOKiK w Bydgoszczy i głównym rozgrywającym działań związanych z rynkiem influencer marketingu. Przewodził obradom okrągłego stołu branży z Urzędem w celu wypracowania rekomendacji ws. oznaczania treści w SoMe.

Jakub Wątor

reporter w Magazynie Spider’s Web+

Twórca działu technologie w „Gazecie Wyborczej” i wieloletni jej dziennikarz, następnie szef działu technologie w Wirtualnej Polsce. Od 2 lat reporter w Magazynie Spider’s Web+. Prowadzi także audycję w radiu newonce. Za cykl reporterski „Zły wpływ” o influencerach nominowany m.in. do nagrody Grand Press i nagrody Newsweeka im. Teresy Torańskiej.

Kamil Komarzyniec

Brand Manager – Durex w Reckitt

Zakręcony na punkcie relacji ludzi z markami i komunikacji opartej na prawdzie. Obecnie związany z Durex, który buduje z misją. Współtwórca kilku nagradzanych kampanii (Effie, KTR, Innovation), a także uczestnik „Milionerów” (tu bez wygranej).

Marcin Woźniak

Product & Strategy Diretor w LiquidThread

Strateg z ponad 18 letnim doświadczeniem. Ma na koncie tworzenie strategii komunikacji, które przyczyniły się do sukcesu wielu marek. Jego projekty były nagradzane w konkursach reklamowych Effie Awards, KTR, Innovation, Golden Arrow, Golden Drum, Cannes Lions. Wielokrotny prelegent Forum IAB. Wykładowca w ramach Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy SGH.

Olga Gralińska

Digital Communications Team Leader, PLAY

Digital marketerka z ponad 10-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w content i influencer marketingu. W Play odpowiada m.in. za zarządzanie obecnością marki w internecie, a także za strategię, wdrożenie i prowadzenie platformy #TeamPlay, zrzeszającej twórców współpracujących z marką. Swoją wiedzą dzieli się podczas konferencji, zajęć na uczelni oraz w artykułach branżowych.

Zuzanna Jędrzejewska-Rudnicka

Product Manager, GetHero

W GetHero odpowiada za rozwój platformy The Hero Hub. Od blisko 6 lat jest związana z branżą influencer marketingu – realizowała kampanie o zasięgu krajowym i europejskim dla firm z branży e-commerce (m.in. eobuwie oraz Limango).  

Współpracowała również najpopularniejszymi polskimi influencerami z kategorii Beauty, Fashion i Lifestyle – m.in. Julią Wieniawą, Sylwią Przybysz czy Paulą Jagodzińską.

Izabela Malinowska

Head of sales, Stor9

W branży reklamowej od 16 lat. Łączy doświadczenie z Agencji Influencer Marketingu – Lifetube oraz Domu Produkcyjnego FoszerSawicki. Wcześniej związana z agencją Isobar i  Nextwebmedia.

Odpowiedzialna za kampanie dla klientów takich jak X-Kom, Martini, Moonactive (Coinmaster), Alerabat, Cyfrowy Polsat, ESL.

Magdalena Olszewska

Brand Engagement Leader American Brands w L’Oréal Polska

Zaintrygowana jako dziecko hasłem „może to jej urok, może to Maybelline”, postanowiła sprawdzić je w praktyce, dlatego od 5 lat rozwija w firmie dział influencer marketingu, pracując dla marek makijażowych Maybelline New York oraz NYX Professional Makeup.  Gdyby branża beauty & make up nie istniała, z pewnością realizowałaby swoje pasje w kolejnej uwielbianej dziedzinie – modzie. Tę bowiem zna od podszewki – szukając perełek do swojej pękającej w szwach szafie, w polskich concept store’ach oraz vintage shopach. 

 

Edwin Zasada

Chief Creative Officer, JU:

Cytując klasyka „jeszcze nie zgred, już nie małolat” co pozwala wywnioskować, że
z branżą social media & influencer marketingiem związany jest od ponad dekady.
W tym czasie pracował m.in. dla takich Klientów jak Johnnie Walker, Playboy, Klarna, Żywiec Zdrój, Costa Coffee, Lech & Lech Free. Efektem niektórych z tych projektów są nagrody i wyróżnienia w takich konkursach jak KTR, Effie Awards czy Kreatura.

 

Cennik

  • DIMAQ Employer: rabat przyznawany jest posiadaczom certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer (wskazanych imiennie w zgłoszeniu).
  • Posiadacze certyfikatów DIMAQ: rabat przyznawany posiadaczom certyfikatów DIMAQ, którzy nie są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer.
  • Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.

Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485

Serwis stworzony przez red-studio.eu