
28 PAŹDZIERNIKA 2021 | Konferencja w wersji online
Idea konferencji
IAB HowTo: Influencer vs. Marketing to kolejna odsłona naszego cyklu konferencji – tym razem w całości poświęcona kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi.
Podczas wydarzenia eksperci z branży podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu Influencer Marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty.
Podczas wydarzenia
IAB HowTo: Influencer vs. Marketing
Dowiesz się
czym jest dobrze prowadzony Influencer Marketing oraz dlaczego warto (lub nie) uwzględnić go w swoich działaniach.
Zobaczysz
najnowsze i najciekawsze przykłady kreatywnych kampanii z influencerami, które zawojowały rynek reklamy internetowej.
Poznasz
sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie działać w zakresie Influencer Marketingu.
Nauczysz się
jak dobierać influencerów do kampanii, optymalizować je i mierzyć efektywność działań.
Dla kogo?
Wydarzenie skierowane jest zarówno do osób stawiających pierwsze kroki w Influencer Marketingu, jak i do tych, które mając już doświadczenie, chcą się rozwijać i sprawiać, by ich kampanie przynosiły lepsze efekty.
Z wydarzenia skorzystają w szczególności:
specjaliści działający po stronie agencji i domów mediowych
marketingowcy in-house,
freelancerzy.
Pozostało
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Agenda
10:00
10:10
Influencer marketing – jeszcze niestandardowe działanie czy już standard w planowaniu kampanii? Czym można zaskoczyć jeszcze w IM
opis
Budżety przeznaczane na Influencer Marketing rosną tak dynamicznie, że niektórzy działania z influencerami zaczęli traktować jak standardowe kampanie reklamowe. Pojawiają się, też zarzuty, że influencerzy to słupy reklamowe, które nie przynoszą wielu korzyści marce. Jak podejść do działań z zakresu Influencer Marketingu i czy można we współpracy z influencerami jeszcze czymś zaskoczyć? Na te pytania odpowiem podczas mojej prezentacji.
Joanna Rozbicka,
Fuse Project Director, OMD
10:30
Influencer Plus – jak skutecznie stworzyć kampanię łączącą influencerów z narzędziami promocji dostępnymi na TikToku | Case Study
opis
Marek Myślicki,
PR & Strategic Partnerships Director, GetHero
Aleksandra Żółkowska,
Marketing Specialist, Henkel
10:50
Gdy myślisz, że już nic Cię nie zaskoczy. Czy da się przygotować w 100% do kampanii influencer marketingowej?
opis
Łukasz Kępiński,
CEO, Tears of Joy
11:10
Działania Influencerów w kontekście naruszania zbiorowych interesów konsumentów i interwencji prezesa UOKiK
opis
W czasie prezentacji przedstawione zostaną założenia działań podejmowanych przez Prezesa UOKiK w obszarze social mediów i publikacji influencerów. Ponadto omówione zostaną zagrożenia dla konsumentów w kontekście naruszenia ich zbiorowych interesów na portalach społecznościowych, przykłady dobrych praktyk, a także skutki jakie wiążą się dla influencerów za stosowanie kryptoreklamy i innych praktyk prawnie zakazanych.
Krzysztof Lehmann,
Zastępca Dyrektora Delegatura w Bydgoszczy, UOKiK
Praca influencera w świetle prawa – dos and don’ts
opis
Agnieszka Karcz,
Prawnik, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
dr Piotr Wasilewski,
Adwokat i Partner Kancelarii, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Mierzalność, standaryzacja, efektywność – czyli co odróżnia profesjonalny IM od instamodelek na Pudelku
opis
Kamil Bolek,
CMO, LTTM
Czy jest jeszcze miejsce na content sponsorowany wymyślany przez twórców?
opis
Karolina Diakowska,
Creative & Strategy Manager, Fantasyexpo
Jak komunikować się z GEN Z i co maja do tego influencerzy?
opis
W tym wystąpieniu chcemy opowiedzieć o tym jak komunikuje się Generacja Z, jak konsumuje social media, jakie trendy kreują i podejmują oraz co zrobić, żeby wpasować się odpowiednio z komunikacją do tej grupy. Jak zachować autentyczność, a przy tym być na bieżąco z trendami? I co mają właściwie do tego influencerzy? Kilka case’ów pokazuje nam, że czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze i warto wrócić do podstaw aby osiągnąć sukces.
Klaudia Jamróz,
Influencer Marketing Manager, Labcon
Aleksandra Miernik,
Junior Influencer Specialist, Labcon
Kupujemy od osób, które znamy i lubimy. Czyli o tym dlaczego microinfluencerzy są tak efektywni w nakłanianiu do trialu.
opis
Natalia Krzyśków,
Client Service Director, Grupa Streetcom
Marka, agencja i twórca – dobre praktyki dogadywania kampanii
opis
Leszek Trela,
Head of Creative & Content, WP
Szymon Kubiak,
Chief Growth Officer & co-founder, inSTREAMLY
14:30
14:45
Influencer w społecznej służbie
opis
Sprzątaliśmy Polskę zanim stało się to modne. Podobnie było z influencerami. Ich wartość w działaniach społecznych dostrzegliśmy już blisko 5 lat temu. Czy to działa? Czy są zaangażowani? I czy są wystarczająco wiarygodni, by zmieniać z nami świat?
Maciej Marculanis,
Prezes Stowarzyszenia Czysta Polska, Agencja PR&marketingu sportowego Nice One
Jakie cele marketingowe można realizować przy wsparciu influencerów i jak zweryfikować efektywność tych działań?
opis
Robert Sosnowski,
CVO, Reach a Blogger
Szanujmy się – czyli o skutecznej długofalowej współpracy marki z twórcą
opis
Marka Play od wielu lat jest wymieniana jako jeden z przykładów najskuteczniejszej i najlepiej prowadzonej długofalowej współpracy z influencerami. Przez ponad 5 lat naszymi ambasadorami było łącznie około 50 twórców, zarówno tych najbardziej zasięgowych, jak i niszowych. W trakcie wystąpienia podzielę się naszymi dobrymi praktykami i wskazówkami, jak zbudować dobrą strategię współpracy z twórcami
Olga Gralińska,
Digital Communications Expert, Play
15:45
Zakończenie
Prelegenci

Marek Myślicki
PR & Strategic Partnerships Director w agencji GetHero odpowiada za szerzenie wiedzy na temat influencer marketingu wśród jej Klientów i Partnerów oraz współpracę z platformami social media takimi jak Youtube czy TikTok.
Od 14 lat w mediach w których zarządzając cross kanałowymi kampaniami rozpoczął także przygodę z influencer marketingiem. Pracował w międzynarodowych koncernach ViacomCBS oraz Discovery. Kierował również działem Branded Content w ABSTRA otrzymując Best In Show MIXX Awards 2019 za projekt „Jak TO Robić” dla marki Durex.
Jest również szefem grupy roboczej Influencer Marketing w ramach IAB Polska.

Aleksandra Żółkowska
Marketing Specialist w Henkel Beauty Care Polska
Pracuje z markami Palette, Syoss, LIVE i Gliss Color. Planuje i realizuje kampanie reklamowe, asystuje w zarządzaniu portfolio, analizie rynku i konkurencji. Zafascynowana światem digitalu, jego przyszłością i nieziemskimi możliwościami. Zgłębia temat nowych mediów oraz konsumpcji pokolenia Gen Z. Ukończyła studia licencjackie nauk ścisłych z zakresu zarządzania i marketingu, z wyróżnieniem First Class Honours, na londyńskim City, University of London Cass Business oraz program biznesowy z zakresu strategii biznesowej oraz ekonomii i gospodarki Chin na University of Sydney Business School w Australii. Prywatnie serfuje, pisze książki o Australii i pochłania seriale na HBO i Netflixie. Uwielbia podróżować, żyła w 7 krajach, studiowała na 3 kontynentach i nie może się doczekać kolejnych przygód

Joanna Rozbicka
Fuse Project Director w OMD
Od 9 lat pomaga klientom skutecznie dotrzeć do konsumenta poprzez content marketing. Specjalizuje się w działaniach z zakresu branded content, influencer marketingu, gamingu czy produkcji video. .
Pracowała dla takich klientów jak SKODA, Play, GlaxoSmithKline, Procter&Gamble, McDonald’s, AliExpress.

Agnieszka Karcz
Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Prawniczka specjalizująca się w prawie własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego, a także w prawie nowych technologii oraz mediów. Na co dzień doradza klientom z branży internetowej oraz e-sportowej. Opiniuje również projekty reklamowe i związane z komunikacją marketingową, w szczególności dotyczącą działań podejmowanych w mediach społecznościowych. Doradczyni prawna Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Piotr Wasilewski
Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Adwokat i partner w Kancelarii Trapae Konarski Podrecki i Wspólnicy specjalizujący się w prawie mediów i reklamy, prawie nowych technologii oraz prawie własności intelektualnej. Prowadzi działalność doradczą oraz spory sądowe, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony dóbr osobistych w Internecie. W Kancelarii odpowiada za praktykę Media Communication & Entertainment. Członek założyciel Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii, członek Zespołu Esport przy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji. W latach 2005–2006 koordynator prawny ruchu Creative Commons Polska. Stały doradca Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz arbiter Komisji Etyki Reklamy.

Kamil Bolek
CMO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
PR-owiec, marketer, psycholog, członek zarządu, wykładowca MBA, juror, arbiter KER, mówca, autor badań, itp. itd. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: “Dzielę się wiedzą o YouTube, wideo i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)”.

Klaudia Jamróz
Specjalizuje się w influencer i content marketingu od 7 lat. Doświadczyła zarówno pracy po stronie agencji jak i MCN jako influencer manager. Dzięki pracy z klientami z różnych branży, poznaje specyfikę rynku influencerskiego we wszystkich jego formach. Na co dzień odpowiada za dobór influencerów, tworzenie koncepcji kampanii z ich udziałem, koordynację i kontakt pomiędzy influencerem a marką. Zwyciężczyni konkursu Young Creatives 2020 w kategorii Media. Projekt, które współtworzyła były nagradzane Effie oraz zdobywały wyróżnienia w innych konkursach.

Aleksandra Miernik
Ola Miernik pod okiem Klaudii Jamróz poszerza swoje kompetencje i wiedzę w influencer marketing. Odpowiada między innymi za tworzenie koncepcji kreatywnej, dobór influencerów oraz przeprowadzenie i analizę kampanii. Poza pracą interesuje się biznesem oraz modą. Angażuje się w inicjatywy, które pomagają rozwijać talenty polskiej młodzieży. Wykładała jako prelegentka na spotkaniach Empik Biznes w Modzie.

Natalia Krzyśków
Client Service Director
Grupa Streetcom (Streetcom, Fameshop, Talk Marketing, Hash.fm).
www.streetcom.pl
Menadżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w opracowywaniu oraz realizacji strategii oraz komunikacji marketingowej online i offline. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych i polskich agencjach reklamowych i domach mediowych. Zarządzała globalną komunikacją marek i organizacji, wprowadzaniem nowych produktów na rynek, tworzeniem strategii pozycjonowania jak i re-pozycjonowania marki. Odpowiedzialna za koordynację międzynarodowych projektów w branżach: FMCG, energetyczna, Telco, oraz e-commerce.
Laureatka trzech nagród EFFIE.

Leszek Trela
Head of Creative & Content WP brand studio w Wirtualna Polska Media
Od 10 lat zajmuje się marketingiem, swoje doświadczenie zdobywał m.in. w marketingu digitalowym, influencer marketingu, e-sporcie, produkcji wideo, product placement, sponsoringu, oraz produkcji eventów.
Wcześniej pracował w Omnicom Media Group oraz Mediacom Warszawa, gdzie zajmował się przygotowywaniem strategii oraz realizacją działań dopasowanych do potrzeb klientów. Planował kampanie dla takich firm jak: Seat, Skoda, Danone, Procter & Gamble, Dell czy GlaxoSmithKline. Specjalizuje się w łączeniu nowoczesnych rozwiązań online ze sprawdzonymi narzędziami marketingu offline.

Szymon Kubiak
Chief Growth Officer & co-founder Instreamly, startupie łączącym steamerów z markami. A także współtwórca: devils.one, jednej z największych polskich organizacji esportowych, gaming media house all for one oraz konferencji Esport & Gaming Forum. Wcześniej związany był z MediaCom Warszawa jako Head of Content Creation. Współtwórca największych kampanii influencerskich i gamingowych w Polsce dla takich klientów jak Play czy Coca-Cola. Doświadczenie zdobywał także we współpracy z takimi markami jak Volkswagen, Sony Mobile, GlaxoSmithKline, Bayer. Zdobywca nagród: Effie, Innovation, Golden Arrow, Grand Prix Kreatury, Webstar oraz Mixx. W latach 2016-2020 szef grupy roboczej esport & gaming w IAB Polska

Robert Sosnowski
CVO w platformie do influence marketingu Reach a Blogger, CVO w agencji digital Biuro Podróży Reklamy, oraz CVO w wyszukiwarce agencji reklamowych Ad World Masters.
Zdobywca nagród marketingowych, min. Epica Award, AME Award, Kreatura, Złoty Spinacz, Mixx-Award, Golden Arrow, Kampania Społeczna Roku.
Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi i w Collegium Civitas. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.

Kamil Górecki
Założyciel agencji gamingowej Fantasyexpo
Najprawdopodobniej wie wszystko o najpopularniejszych grach komputerowych i esporcie a relacje z gwiazdami to jego specjalność. Na co dzień odpowiada za rozwój relacji z influencerami oraz kluczowymi klientami. Z powodzeniem zrealizował setki kampanii influencerskich, które wielokrotnie były nagradzane i wyróżniane w różnych konkursach.

Łukasz Kępiński
CEO i założyciel Tears of Joy, Agencji Social Media Influencer Marketingu. Wcześniej rozwijał Dział Social Media w agencji K2 i na estońskiej surowej ziemi „uczył się w start-upy”. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Od listopada 2017 r. organizuje cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga. Fan pływania na bałtyckich falach, flipperów i klocków LEGO.

Olga Gralińska
Od 10 lat w digital marketingu, od 8 lat w Play. Odpowiadała za przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie platformy #TeamPlay zrzeszającej niemal 50 największych twórców z różnych kategorii na przestrzeni ostatnich 5 lat. Managerka projektu Akademia Team Play, platformy rozrywkowo-edukacyjnej stworzonej we współpracy z influencerami dla najmłodszych odbiorców. Zdobywczyni nagrody Young Creatives Cannes w kategorii Clients. Ma na koncie prelekcje o influencer marketingu m.in. na #InternetBeta, In Digital Marketing czy Marketing to Youth.

Maciej Marculanis
Prezes Stowarzyszenia Czysta Polska, właściciel agencji PR&marketingu sportowego Nice One
Cennik
IAB How To: Influencer vs. Marketing
dla firm niezrzeszonychIAB How To: Influencer vs. Marketing
dla firm członkowskich IAB PolskaPosiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -50 zł netto
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.
Zakupy grupowe:
Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485
Partnerzy medialni
Współpraca


Serwis stworzony przez red-studio.eu