Konferencja IAB HowTo AI in Action
IAB HowTo AI in Action to nie tradycyjna konferencja. To kilkanaście wystąpień na temat tego, co faktycznie działa z perspektywy czasu. To także strefa round tables z naszymi ekspertami, którzy odpowiedzą na Twoje pytania z wybranych zagadnień!
Więcej >>
Poznasz
realne przykłady, narzędzia i strategie, które możesz zacząć stosować od razu po konferencji.
Zobaczysz
case study i metody działania czołowych specjalistów AI i doświadczonych marketerów.
Poznasz
praktyków, którzy odpowiedzą na Twoje pytania.
Weźmiesz udział
w rozmowach na wybrane tematy przy stolikach tematycznych z wybitnymi ekspertami.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji. Na konferencję w szczególności zapraszamy tych, którzy:
planują: Media Planner/Manager, Brand Manager
kreują: Content Manager, PR Manager, Product Manager, Grafik
zarządzają: CMO, Digital Director, Account Manager
Powitanie uczestników konferencji
dr Anna Gumkowska, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Kamila Kierzek-Mechło, Zastępczyni Szefowej Grupy Roboczej AI IAB Polska, Dyrektor Zarządzający, BUZZcenter
Jakub Szczygieł, Członek Grupy Roboczej AI IAB, Data Insights Manager, SalesTube
Bitwa algorytmów: kiedy mediowcy są lepsi niż AI?
dr Jan Zając, CEO, Sotrender
Maciej Leonard Żybula, CEO/Founder, Bees & Honey
Na przykładzie rzeczywistych kampanii różnych klientów Meta Ads porównamy skuteczność doświadczonego media plannera ustawiającego ręcznie kampanie z rekomendacjami Advantage+ oraz optymalizacji Sotrendera. Pokażemy w jakich sytuacjach każde rozwiązanie ma sens i jakich pułapek warto unikać.
Przyszłość reklamy już dziś: Jak AI transformuje proces od kreacji do optymalizacji?
Aleksander Chim, Programmatic Director, Salestube
Podczas prezentacji zostanie omówiony aktualny proces realizacji kampanii, a także w jaki sposób marketerzy i klienci mogą czerpać benefity z wdrożeń AI w poszczególnych etapach. Wskażemy, że AI to nie tylko ChatGPT, jak big techy podchodzą do adopcji sztucznej inteligencji i jakie kompetencje będą najbardziej pożądane na rynku.
(R)ewolucja AI w Publicis Groupe: klucze do zarządzania zmianą
Julia Waincetel, Senior SEM Specialist, Performics (Publicis Groupe)
W 2017 roku rynek nie podchodził poważnie do naszych rozwiązań napędzanych sztuczną inteligencją. Dziś nie mamy wątpliwości, że AI należy wdrażać, ale stopniowo i odpowiedzialnie. Podpowiemy, jak odpowiadać na potrzeby różnych grup interesariuszy, by minimalizować ryzyka i zwiększać adaptację nowych technologii w całej organizacji.
AI kontra rzeczywistość: Obowiązki reklamodawców w oznaczaniu deepfake’ów
Dominik Gabor, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Piotr Grzybowski, Radca prawny, Senior Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Wystąpienie poświęcone analizie obowiązków związanych z oznaczaniem treści generowanych przez AI, w tym deepfake’ów, na przykładzie regulacji takich jak AI Act. Prelegenci wyjaśnią kluczowe przepisy oraz pokażą praktyczne sposoby ich stosowania w tworzeniu transparentnych materiałów reklamowych.
Cyfrowi influencerzy i platformy do obsługi kampanii z twórcami nie są przyszłością influencer marketingu
Marta Ślendak, Managing Director, DDOB
Influencer marketing to najbardziej krwista tkanka marketingu. Najważniejsze są emocje i relacje. Beneficjentami i twórcami tej żywej materii jest trójca: marka, influencer, konsument będący jednocześnie fanem, followersem. Dzisiaj od influencer marketingu oczekuje się czegoś więcej. Większej skuteczności (takiej mierzalnej, namacalnej), autentyczności, odrębności brandu ale nadal opakowanej w emocje. Jak to pogodzić? Z pomocą przychodzi AI...i nie tylko.
Atrybucja AI-Driven
Mateusz Decyk, Sales&More
Atrybucja działań marketingowych sprawia Ci problem? Nie wiesz co odpowiada za wzrost sprzedaży i sukces Twojej kampanii? W rozwiązaniu tego problemu pomoże Ci sztuczna inteligencja, dzięki której możesz lepiej zarządzać swoim budżetem marketingowym.
AI w e-commerce: Jak sprzedawać małe AGD przy ograniczonym budżecie? Case study
Jarosław Łuczka, Product Owner, adQuery
Izabela Matulka, marketing manager Russell Hobbs, Spectrum Brands
Od strategii poprzez automatyzację, personalizację aż po wyniki sprzedażowe. Jak zbudować efektywną kampanię za pomocą narzędzia AI, kiedy budżet jest wyzwaniem?
Romantyczny flex. DM-y do Mickiewicza, czyli AI w edukacji
Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force
Zapraszam Was na lekcję. Zasiądźcie w ławce i dowiedzcie się o możliwościach zastosowania AI w edukacji. Sztuczna inteligencja to nie tylko zastosowania biznesowe, ale również edukacyjne. Już dziś AI może być z powodzeniem wykorzystane w zwiększaniu efektywności uczenia się i nauczania. PS. Nieprzygotowania nie będą akceptowane. 🙂
Generatywna sztuczna inteligencja w Polsce: szanse gospodarcze i wpływ na produktywność
Antoni Andruszkiewicz, Senior Industry Manager, Google Polska
Dorota Bigo, Industry Partnerships Lead, Google Poland
Zapraszamy na prezentację, która zgłębi zagadnienie generatywnej sztucznej inteligencji (AI) w Polsce. Pierwsza część skupi się na analizie raportu, omawiając wpływ AI na gospodarkę i rynek pracy w Polsce. W drugiej części dowiemy się, jak wykorzystać generatywną AI do tworzenia inteligentnych agentów, którzy sprawią, że najbardziej optymistyczne scenariusze rozwoju z raportu mogą się spełnić.
AI w służbie marek: Nowe oblicze pre-testowania reklam
Katarzyna Kabiesz, Insights Director CEE, Teads
Prezentacja skupi się na przedstawieniu, jak wykorzystywane przez Teads narzędzie (Neurons Predict) może rewolucjonizować proces pre-testowania kreacji reklamowych planowanych do emisji online. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób tego typu narzędzia AI pozwalają na głębszą analizę i optymalizację treści reklamowych jeszcze przed startem kampanii. Prezentacja zawierać będzie case studies z ostatnich kampanii, gdzie zastosowanie Neutrons Predict pozwoliło nam na dopasowanie kreacji do oczekiwań klienta, a sama optymalizacja pozwoliła osiągnąć wymierne rezultaty, potwierdzone w późniejszej fazie badaniami ilościowymi ( Brand Lift) oraz testami porównawczymi z wykorzystaniem miernika Attention.
Zagubieni w rozumieniu. Jak AI „wypija” pół litra wody na każde 20 pytań
dr Anna Gumkowska, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Sztuczna inteligencja w SEO i digital customer experience – jak już teraz możesz skalować swój biznes dzięki technologii
Mateusz Rzetecki, SEO&CM Director, Altavia Kamikaze + K2
Nikodem Sarna, Head of MarTech & CX, Altavia Kamikaze +K2
SEO to podstawa widoczności w internecie, a digital customer experience to klucz do zaangażowania użytkownika. A co jeśli powiemy, że połączenie tych dwóch światów, czyli SXO (Search Experience Optimization), może przynieść efekty znacznie lepsze niż ich działania w izolacji? Podczas naszego wystąpienia pokażemy, jak sztuczna inteligencja napędza nasze autorskie rozwiązanie wspierające SXO – od optymalizacji widoczności w wyszukiwarkach po realną poprawę doświadczeń użytkownika na stronie. Podzielimy się konkretnymi przykładami wdrożeń, które nie tylko poprawiły rankingi SEO, ale także uczyniły cyfrową podróż klientów prostszą i bardziej angażującą. Pokażemy, że AI w marketingu to coś więcej niż tworzenie kreatywnych reklam – to narzędzie do tworzenia i realizacji kompleksowych strategii, które odpowiadają na potrzeby współczesnego użytkownika. Przyjdź i zobacz, jak SEO i customer experience razem stają się fundamentem sukcesu w digitalu.
Temat wkrótce
Zakończenie konferencji
dr Anna Gumkowska, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Jakub Szczygieł, Członek Grupy Roboczej AI IAB, Data Insights Manager, SalesTube
Nowość w agendzie IAB HowTo! Poza tradycyjnymi prezentacjami zadbaliśmy o możliwość rozmowy z naszymi ekspertami! Strefa round tables to stoliki tematyczne, gdzie będziecie mogli porozmawiać z ekspertami na wybrane tematy.
Round table 1: Tworzenie treści tekstowych i chatbotów
Monika Ciślak, ekspertka ds. social mediów i digital marketingu, NASK Państwowy Instytut Badawczy
Michał Kaczan, Customer Engineer, Google Cloud
Wojciech Kusa, kierownik Zakładu Inżynierii Lingwistycznej i Analizy Tekstu , NASK Państwowy Instytut Badawczy
Jakub Szczygieł, Członek Grupy Roboczej AI IAB, Data Insights Manager, SalesTube
Podczas dyskusji przy tym stoliku eksperci przedstawią najnowsze rozwiązania AI do tworzenia treści tekstowych oraz chatbotów. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać narzędzia takie jak ChatGPT, Writesonic, PLUMM i Gemini do generowania wysokiej jakości treści, personalizowania komunikacji z klientami oraz automatyzacji obsługi klienta.
Round table 1: Tworzenie treści mulimedialnych
Lidia Bińczyk, Innovation Specialist, GroupM
Mateusz Józefowicz, Head of Digital Production, ONE House
Eksperci przy tym stoliku omówią możliwości wykorzystania AI do tworzenia różnorodnych treści multimedialnych, takich jak grafika, dźwięk i wideo. Uczestnicy poznają narzędzia i techniki, które umożliwiają automatyzację wielu procesów związanych z tworzeniem treści oraz generowanie unikalnych pomysłów.
Round table 2: Analiza danych i marketing automation
Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube
Krzysztof Radzikowski, Specjalista R&D SEM, Seofly.pl
Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force
Eksperci przy tym stoliku podzielą się wiedzą na temat wykorzystania AI do analizy danych oraz automatyzacji działań marketingowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać narzędzia AI do lepszego zrozumienia zachowań klientów, optymalizacji kampanii marketingowych oraz zwiększenia efektywności działań sprzedażowych.
Monika Ciślak
ekspertka ds. social mediów i digital marketingu
NASK Państwowy Instytut Badawczy
Piotr Grzybowski
Radca prawny, Senior Associate
Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Wojciech Kusa
kierownik Zakładu Inżynierii Lingwistycznej i Analizy Tekstu
NASK Państwowy Instytut Badawczy
Dodatkowe rabaty
Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.
Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer
-100 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Certyfikat DIMAQ
-50 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Masz pytania?
Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.
Kamila Kierzek-Mechło
Zastępczyni Szefowej Grupy Roboczej AI IAB Polska, Dyrektor Zarządzający
BUZZcenter
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.