30 stycznia 2025 09:15

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

Konferencja IAB HowTo AI in Action

IAB HowTo AI in Action to nie tradycyjna konferencja. To kilkanaście wystąpień na temat tego, co faktycznie działa z perspektywy czasu. To także strefa round tables z naszymi ekspertami, którzy odpowiedzą na Twoje pytania z wybranych zagadnień!
Więcej >>

Kup bilet

Do konferencji zostało:

dni

godzin

minut

Czego się dowiesz?

Poznasz

realne przykłady, narzędzia i strategie, które możesz zacząć stosować od razu po konferencji.

Zobaczysz

case study i metody działania czołowych specjalistów AI i doświadczonych marketerów.

Poznasz

praktyków, którzy odpowiedzą na Twoje pytania.

Weźmiesz udział

w rozmowach na wybrane tematy przy stolikach tematycznych z wybitnymi ekspertami.

Dla kogo?

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji. Na konferencję w szczególności zapraszamy tych, którzy:

planują: Media Planner/Manager, Brand Manager

kreują: Content Manager, PR Manager, Product Manager, Grafik

zarządzają: CMO, Digital Director, Account Manager

Agenda


Rejestracja uczestników 9.10-10.00

10.00-10.10

Powitanie uczestników konferencji

dr Anna Gumkowska, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Kamila Kierzek-Mechło, Zastępczyni Szefowej Grupy Roboczej AI IAB Polska, Dyrektor Zarządzający, BUZZcenter
Jakub Szczygieł, Członek Grupy Roboczej AI IAB, Data Insights Manager, SalesTube

10.10-10.30

Bitwa algorytmów: kiedy mediowcy są lepsi niż AI?

dr Jan Zając, CEO, Sotrender
Maciej Leonard Żybula, CEO/Founder, Bees & Honey

Na przykładzie rzeczywistych kampanii różnych klientów Meta Ads porównamy skuteczność doświadczonego media plannera ustawiającego ręcznie kampanie z rekomendacjami Advantage+ oraz optymalizacji Sotrendera. Pokażemy w jakich sytuacjach każde rozwiązanie ma sens i jakich pułapek warto unikać.

10.30-10.50

Przyszłość reklamy już dziś: Jak AI transformuje proces od kreacji do optymalizacji?

Aleksander Chim, Programmatic Director, Salestube

Podczas prezentacji zostanie omówiony aktualny proces realizacji kampanii, a także w jaki sposób marketerzy i klienci mogą czerpać benefity z wdrożeń AI w poszczególnych etapach. Wskażemy, że AI to nie tylko ChatGPT, jak big techy podchodzą do adopcji sztucznej inteligencji i jakie kompetencje będą najbardziej pożądane na rynku.

10.50-11.10

(R)ewolucja AI w Publicis Groupe: klucze do zarządzania zmianą

Julia Waincetel, Senior SEM Specialist, Performics (Publicis Groupe)

W 2017 roku rynek nie podchodził poważnie do naszych rozwiązań napędzanych sztuczną inteligencją. Dziś nie mamy wątpliwości, że AI należy wdrażać, ale stopniowo i odpowiedzialnie. Podpowiemy, jak odpowiadać na potrzeby różnych grup interesariuszy, by minimalizować ryzyka i zwiększać adaptację nowych technologii w całej organizacji.


Przerwa kawowa 11.10-11.30

11.30-11.50

AI kontra rzeczywistość: Obowiązki reklamodawców w oznaczaniu deepfake’ów

Dominik Gabor, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Piotr Grzybowski, Radca prawny, Senior Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Wystąpienie poświęcone analizie obowiązków związanych z oznaczaniem treści generowanych przez AI, w tym deepfake’ów, na przykładzie regulacji takich jak AI Act. Prelegenci wyjaśnią kluczowe przepisy oraz pokażą praktyczne sposoby ich stosowania w tworzeniu transparentnych materiałów reklamowych.

11.50-12.10

Cyfrowi influencerzy i platformy do obsługi kampanii z twórcami nie są przyszłością influencer marketingu

Marta Ślendak, Managing Director, DDOB

Influencer marketing to najbardziej krwista tkanka marketingu. Najważniejsze są emocje i relacje. Beneficjentami i twórcami tej żywej materii jest trójca: marka, influencer, konsument będący jednocześnie fanem, followersem. Dzisiaj od influencer marketingu oczekuje się czegoś więcej. Większej skuteczności (takiej mierzalnej, namacalnej), autentyczności, odrębności brandu ale nadal opakowanej w emocje. Jak to pogodzić? Z pomocą przychodzi AI...i nie tylko.

12.10-12.30

Atrybucja AI-Driven

Mateusz Decyk, Sales&More

Atrybucja działań marketingowych sprawia Ci problem? Nie wiesz co odpowiada za wzrost sprzedaży i sukces Twojej kampanii? W rozwiązaniu tego problemu pomoże Ci sztuczna inteligencja, dzięki której możesz lepiej zarządzać swoim budżetem marketingowym.

12.30-12.50

AI w e-commerce: Jak sprzedawać małe AGD przy ograniczonym budżecie? Case study

Jarosław Łuczka, Product Owner, adQuery
Izabela Matulka, marketing manager Russell Hobbs, Spectrum Brands

Od strategii poprzez automatyzację, personalizację aż po wyniki sprzedażowe. Jak zbudować efektywną kampanię za pomocą narzędzia AI, kiedy budżet jest wyzwaniem?


Lunch 12.50-13.40

13.40-14.00

Romantyczny flex. DM-y do Mickiewicza, czyli AI w edukacji

Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force

Zapraszam Was na lekcję. Zasiądźcie w ławce i dowiedzcie się o możliwościach zastosowania AI w edukacji. Sztuczna inteligencja to nie tylko zastosowania biznesowe, ale również edukacyjne. Już dziś AI może być z powodzeniem wykorzystane w zwiększaniu efektywności uczenia się i nauczania. PS. Nieprzygotowania nie będą akceptowane. 🙂

14.00-14.20

Generatywna sztuczna inteligencja w Polsce: szanse gospodarcze i wpływ na produktywność

Antoni Andruszkiewicz, Senior Industry Manager, Google Polska
Dorota Bigo, Industry Partnerships Lead, Google Poland

Zapraszamy na prezentację, która zgłębi zagadnienie generatywnej sztucznej inteligencji (AI) w Polsce. Pierwsza część skupi się na analizie raportu, omawiając wpływ AI na gospodarkę i rynek pracy w Polsce. W drugiej części dowiemy się, jak wykorzystać generatywną AI do tworzenia inteligentnych agentów, którzy sprawią, że najbardziej optymistyczne scenariusze rozwoju z raportu mogą się spełnić.

14.20-14.40

AI w służbie marek: Nowe oblicze pre-testowania reklam

Katarzyna Kabiesz, Insights Director CEE, Teads

Prezentacja skupi się na przedstawieniu, jak wykorzystywane przez Teads narzędzie (Neurons Predict) może rewolucjonizować proces pre-testowania kreacji reklamowych planowanych do emisji online. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób tego typu narzędzia AI pozwalają na głębszą analizę i optymalizację treści reklamowych jeszcze przed startem kampanii. Prezentacja zawierać będzie case studies z ostatnich kampanii, gdzie zastosowanie Neutrons Predict pozwoliło nam na dopasowanie kreacji do oczekiwań klienta, a sama optymalizacja pozwoliła osiągnąć wymierne rezultaty, potwierdzone w późniejszej fazie badaniami ilościowymi ( Brand Lift) oraz testami porównawczymi z wykorzystaniem miernika Attention.


Przerwa kawowa 14.40-15.00

15.00-15.20

Zagubieni w rozumieniu. Jak AI „wypija” pół litra wody na każde 20 pytań

dr Anna Gumkowska, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska

15.20-15.40

Sztuczna inteligencja w SEO i digital customer experience – jak już teraz możesz skalować swój biznes dzięki technologii

Mateusz Rzetecki, SEO&CM Director, Altavia Kamikaze + K2
Nikodem Sarna, Head of MarTech & CX, Altavia Kamikaze +K2

SEO to podstawa widoczności w internecie, a digital customer experience to klucz do zaangażowania użytkownika. A co jeśli powiemy, że połączenie tych dwóch światów, czyli SXO (Search Experience Optimization), może przynieść efekty znacznie lepsze niż ich działania w izolacji? Podczas naszego wystąpienia pokażemy, jak sztuczna inteligencja napędza nasze autorskie rozwiązanie wspierające SXO – od optymalizacji widoczności w wyszukiwarkach po realną poprawę doświadczeń użytkownika na stronie. Podzielimy się konkretnymi przykładami wdrożeń, które nie tylko poprawiły rankingi SEO, ale także uczyniły cyfrową podróż klientów prostszą i bardziej angażującą. Pokażemy, że AI w marketingu to coś więcej niż tworzenie kreatywnych reklam – to narzędzie do tworzenia i realizacji kompleksowych strategii, które odpowiadają na potrzeby współczesnego użytkownika. Przyjdź i zobacz, jak SEO i customer experience razem stają się fundamentem sukcesu w digitalu.

15.40-16.00

Temat wkrótce

16.00-16.10

Zakończenie konferencji

dr Anna Gumkowska, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Jakub Szczygieł, Członek Grupy Roboczej AI IAB, Data Insights Manager, SalesTube

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >

Round tables

Nowość w agendzie IAB HowTo! Poza tradycyjnymi prezentacjami zadbaliśmy o możliwość rozmowy z naszymi ekspertami! Strefa round tables to stoliki tematyczne, gdzie będziecie mogli porozmawiać z ekspertami na wybrane tematy.

10.00-12.00

Round table 1: Tworzenie treści tekstowych i chatbotów

Monika Ciślak, ekspertka ds. social mediów i digital marketingu, NASK Państwowy Instytut Badawczy
Michał Kaczan, Customer Engineer, Google Cloud
Wojciech Kusa, kierownik Zakładu Inżynierii Lingwistycznej i Analizy Tekstu , NASK Państwowy Instytut Badawczy
Jakub Szczygieł, Członek Grupy Roboczej AI IAB, Data Insights Manager, SalesTube

Podczas dyskusji przy tym stoliku eksperci przedstawią najnowsze rozwiązania AI do tworzenia treści tekstowych oraz chatbotów. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać narzędzia takie jak ChatGPT, Writesonic, PLUMM i Gemini do generowania wysokiej jakości treści, personalizowania komunikacji z klientami oraz automatyzacji obsługi klienta.

14.00-16.00

Round table 1: Tworzenie treści mulimedialnych

Lidia Bińczyk, Innovation Specialist, GroupM
Mateusz Józefowicz, Head of Digital Production, ONE House

Eksperci przy tym stoliku omówią możliwości wykorzystania AI do tworzenia różnorodnych treści multimedialnych, takich jak grafika, dźwięk i wideo. Uczestnicy poznają narzędzia i techniki, które umożliwiają automatyzację wielu procesów związanych z tworzeniem treści oraz generowanie unikalnych pomysłów.

10.00-12.00 oraz 14.00-16.00

Round table 2: Analiza danych i marketing automation

Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube
Krzysztof Radzikowski, Specjalista R&D SEM, Seofly.pl
Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force

Eksperci przy tym stoliku podzielą się wiedzą na temat wykorzystania AI do analizy danych oraz automatyzacji działań marketingowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać narzędzia AI do lepszego zrozumienia zachowań klientów, optymalizacji kampanii marketingowych oraz zwiększenia efektywności działań sprzedażowych.

Idea konferencji

Wejdź z nami do świata AI w e-marketingu i dowiedz się, które rozwiązania rzeczywiście zdają egzamin w praktyce. Zapraszamy Cię na inną niż dotychczas konferencję IAB HowTo! Co nowego? 
Poznaj konkretne narzędzia, które ułatwiają Twoją codzienną pracę oraz wyskalują Twój marketing! Weź udział w IAB HowTo AI in Action!

Prelegenci

dr Anna Gumkowska

Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska

Ukończyła Oxford AI for Business. Pracowała w Warner Bros. Discovery jako Digital Strategy and Development Director oraz dla największych serwisów internetowych w Polsce, m.in. Wp.pl, Gazeta.pl, tworząc z zespołami angażujące treści multimedialne dla internautów (www, aplikacje, media społecznościowe, w tym YouTube i TikTok). Kilka projektów, w które była zaangażowana, otrzymało międzynarodowe nagrody, np.: INMA Global Media Awards Best Use of Video czy INMA Global Media Awards Best Launch of a Brand or Product to Create an Audience Segment. Po godzinach bada komunikację mediowaną komputerowo. Aktywnie działa w: Interactive Advertising Bureau (IAB), Jury IAB Mixx Awards, jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, wykładowcą oraz mentorem w programie Management Masterclass. Mocno wierzy, że AI Mindset to teraz kompetencja, którą należy rozwijać w każdej organizacji.

Antoni Andruszkiewicz

Senior Industry Manager

Google Polska

Od około 10 lat związany jest zawodowo online marketingiem. Obecnie jako Senior Industry Manager w Google Polska pomaga największym polskim reklamodawcom rozwijać się na rynkach międzynarodowych. Głównie współpracuje z firmami z branży online travel. Absolwent ekonomii na SGH oraz International Business w HULT International Business School. Prywatnie pasjonuje się podróżami, nowymi technologiami i dobrą kuchnią!

Dorota Bigo

Industry Partnerships Lead

Google Poland

Ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, związana z Google od prawie 10 lat. Aktualnie odpowiedzialna za współpracę z najważniejszymi podmiotami kształtującymi branżę reklamową w Polsce i popularyzację rozwiązań marketingowych opartych na sztucznej inteligencji. Wcześniej współpracowała z największymi reklamodawcami korporacyjnymi na rynku w zakresie rozwiązań i strategii marketingowych, a także z agencjami mediowymi. Zanim objęła rolę w Polsce, odpowiadała za sprzedaż i wdrożenie technologii Google Marketing Platform w Europie Środkowo- Wschodniej, odpowiadając za segment klientów globalnych i agencji. Jest popularyzatorką wdrażania technologii marketingowych, a także rozwiązań łączących marketing online i offline. Nie boi się podejmować ryzyka, i to nie tylko w biznesie, dlatego w czasie wolnym chętnie oddaje się sportom ekstremalnym.

Lidia Bińczyk

Innovation Specialist

GroupM

Innovation Specialistka z 4 letnim doświadczeniem w Domu Mediowym w GroupM, wcześniej związana ponad 4 lata z start-up'em technologicznym wdrażającym nowe technologie z reklamy natywnej, interesująca się w nowymi technologiami oraz sztuczną inteligencją zwłaszcza programami związanymi z grafiką AI.

Aleksander Chim

Programmatic Director

Salestube

Aleksander Chim (Programmatic Director) od 2015 r. współtworzy i implementuje strategie digitalowe dla największych marek z kategorii FMCG oraz retail. Posiada doświadczenie agencyjne zarówno po stronie specjalistycznej, jak i zespołach Client Service. W swojej pracy zawodowej specjalizuje się w technologiach programmatic, takich jak: Adform, DV360, Teads Ad Manager, a także wdraża rozwiązania z obszaru MarTech oraz AI. Aktywnie testuje i wdraża rozwiązania Martech w Salestube.

Monika Ciślak

ekspertka ds. social mediów i digital marketingu

NASK Państwowy Instytut Badawczy

Ekspertka ds. komunikacji online i digital marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Obecnie pracuje w Państwowym Instytucie Badawczym NASK, gdzie odpowiada za tworzenie i rozwijanie kanałów NASK w mediach społecznościowych. Od ponad 11 lat realizuje projekty komunikacyjne w instytucjach publicznych. Odpowiadała m.in. za przygotowanie, wdrożenie i realizację strategii komunikacji w obszarze online dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwentka polonistyki oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, a także Advanced Research Projects Bootcamp prowadzonego przez SRI International. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional. Pasjonatka nowych technologii, ma na koncie własny startup IT oraz prowadzenie licznych szkoleń w zakresie finansowania projektów B+R, online marketingu i personal brandingu w sieci.

Mateusz Decyk

Sales&More

Strateg w Sales&More. Realizuje projekty związane z marketingiem i szeroko pojętą obecnością biznesu online. Członek Grupy Roboczej AI IAB Polska. Współautor Przewodnika po sztucznej inteligencji IAB Polska.

Dominik Gabor

Associate

Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Associate w zespole Media Communication & Entertainment kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy oraz doktorant w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Śląskiego. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz prawie nowych technologii. Obszarem jego zainteresowania są w szczególności: prawo autorskie, Internet, gaming, streaming oraz działalność influencerów.

Piotr Grzybowski

Radca prawny, Senior Associate

Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Specjalizuje się w prawie autorskim oraz prawie cywilnym procesowym. W kancelarii uczestniczy w pracach zespołu prawa autorskiego oraz prawa gospodarczego i doradztwa korporacyjnego. Jego zainteresowania zawodowe obejmują także prawo prywatne międzynarodowe. Doświadczenie praktyczne zdobywał m.in. w kancelarii specjalizującej się w postępowaniach sądowych w sprawach cywilnych i gospodarczych, w Sekcji Prawa Cywilnego Studenckiej Poradni Prawnej UJ oraz Instytucie Allerhanda. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (2016), stypendysta programu Erasmus – w roku 2015 na Uniwersytecie w Bazylei (Szwajcaria). Doradza klientom w języku polskim i angielskim.

Katarzyna Kabiesz

Insights Director CEE

Teads

Katarzyna Kabiesz (Insights Director CEE) w ramach struktur globalnych Teads Intelligence zajmuje się strategicznym i operacyjnym zarządzaniem bieżącymi projektami badawczymi i pomiarowymi, realizowanymi dla klientów oraz ich dalszym rozwojem na rosnących rynkach Europy Środowo-Wschodniej (CEE). Odpowiada także za rozwijanie i utrzymywanie relacji z zewnętrznymi dostawcami badań - zarówno lokalnymi, jak i globalnymi, w tym dostawcami danych na platformach. Poprzednio pracowała w zespole Data Science Publicis Polska, gdzie jako Data Lead, a następnie Business Development Manager zajmowała się projektami mar-techowymi, danowymi i badawczymi dla kluczowych klientów. Wcześniej była związana m.in. z PKO BP i Orange Polska, zajmowała się tworzeniem i realizacją strategii marketingowych, obszarem market & consumer intelligence oraz zarządzaniem marką i komunikacją. W branży marketingowej i badawczej ma ponad 25 lat doświadczenia.

Michał Kaczan

Customer Engineer

Google Cloud

Obecnie Customer Engineer w Google Cloud, specjalizuje się w Data Analytics i AI. Posiada wieloletnie doświadczeniem w pracy z danymi oraz dostarczaniu analiz i rekomendacji dla czołowych polskich firm. Łączący wiedzę z obszaru analityki i technologii, pomaga firmom w wykorzystaniu potencjału danych i AI do osiągania celów biznesowych.

Adrian Kaczkowski

Marketing Automation Specialist

SalesTube

Adrian to doświadczony specjalista w dziedzinie personalizacji, automatyzacji marketingu i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w strategiach marketingowych w eCommerce. Od dłuższego czasu stosuje technologie AI ze szczególnym naciskiem na rozwiązanie Chat GTP w budowaniu skutecznych strategii CRM'owych.

Wojciech Kusa

kierownik Zakładu Inżynierii Lingwistycznej i Analizy Tekstu

NASK Państwowy Instytut Badawczy

Badacz związany z NASK, specjalizujący się w przetwarzaniu języka naturalnego (NLP) i wyszukiwaniu informacji (IR). Posiada doktorat z informatyki uzyskany na TU Wien. Od ponad 9 lat zajmuje się uczeniem maszynowym, łącząc doświadczenie akademickie i przemysłowe zdobyte w takich firmach jak Samsung, Allegro czy Sony. Aktualnie bada zastosowania i ewaluację dużych modeli językowych.

Jarosław Łuczka

Product Owner

adQuery

Jarosław Łuczka posiada wieloletnie na rynku online zarówno w zakresie realizacji wielokanałowych kampanii digital, wprowadzania na rynek rozwiązań e-commerce czy marketing automation. Pracował w sieci afiliacyjnej Tradedoubler, E-com 360 a także prowadził własną agencję digital. Przez ostatnie 2 lata pracował w grupie Argonauts Media Group gdzie budował Zespół Realizacji. Jako nowy Product Owner adQuery odpowiada za rozwój platformy i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych.

Mateusz Józefowicz

Head of Digital Production

ONE House

Head of Digital Production w ONE House. Ekspert digitalu z ponad 15 letnim doświadczeniem w B2C i B2B. Realizował projekty dla Microsoft, Disney, Lego, Adidas, Ferrero czy też Philips. Wielokrotny laureat Effie Awards. Członek Grupy Roboczej AI IAB Polska, promujący AI w marketingu.

Izabela Matulka

marketing manager Russell Hobbs

Spectrum Brands

Od 2020 roku marketing manager Russell Hobbs - brytyjskiej marki małego AGD. Wcześniej związana z brand marketingiem marek z sektora FMCG, łącznie 17 lat doświadczenia w branży. W codziennej pracy korzysta z filozofii agile i procesu design thinking, aby pobudzać kreatywność i zaangażowanie w projektach i organizacji.

Krzysztof Radzikowski

Specjalista R&D SEM

Seofly.pl

Doświadczony analityk internetowy specjalizujący się w optymalizacji stron internetowych i analizie danych. Specjalista R&D SEM w Seofly.pl. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży cyfrowej, gdzie wspiera firmy w zwiększaniu ich widoczności online oraz efektywności działań marketingowych.

Nikodem Sarna

Head of MarTech & CX

Altavia Kamikaze +K2

Specjalista w zakresie wykorzystania nowych technologii w marketingu oraz ekspert w obszarze AI. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużych agencji mediowych (Publicis Groupe i Kinesso) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart (obecnie Equativ) i YOC. Obecnie prowadzi dział MarTech & CX w Altavia Kamikaze +K2 oraz pracuje jako adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi również projekty doradcze w zakresie wdrażania technologii marketingowych oraz marketingu B2B.

Jakub Szczygieł

Członek Grupy Roboczej AI IAB, Data Insights Manager

SalesTube

Data Insights Manager w Salestube, a do niedawna Customer Value Manager i Customer Intelligence Manager. Trener Prompt Engineeringu z ponad 1000 przeszkolonymi osobami w trakcie szkoleń na żywo oraz webinarów. Członek Grupy Roboczej AI przy IAB i Rady Programowej IAB HowTo AI. Współtwórca Przewodnika po AI oraz Certyfikacji DIMAQ AI. Członek Rady Programowej DIMAQ AI. Wykładowca na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie – przedmiot Omnichannel Marketing.

Paweł Szczyrek

Marketing Manager, Team Leader

Ideo Force

Marketing Manager, team leader w agencji Ideo Force. Wykładowca akademicki przedmiotów z zakresu e-marketingu między innymi w Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Projektuje strategie obecności marek w sieci. Autor szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci. Zainteresowania: sztuczna inteligencja, automatyzacja w marketingu, content marketing.

Marta Ślendak

Managing Director

DDOB

Managing Director Agencji DDOB od ponad 4 lat wcześniej, na stanowisku COO. W DDOB odpowiada za całościowe zarządzanie firmą, nieustanną zmianą, tworzeniem wizji, misji, strategii firmy, mentoringiem managerów oraz nie przeszkadzaniem twórczym głowom w robieniu odważnych rzeczy. Od 7 lat w branży influnecer marketingu. Wywodzi się z realizacji wszelkiej maści projektów szczególnie tych o bardzo wysokim stężeniu trudności i ryzyka co nauczyło ją, że nie ma rzeczy niemożliwych. W branży mediowej działa od 20 lat. Współpracowała z niezliczoną liczbą firm, liderami sektora finansowego FMCG, Fashion, Beauty, Edukacji, Doradztwa i Consultingu, Telecom, Rozrywki zarówno z działami marketingu jak i HR.

Mateusz Rzetecki

SEO&CM Director

Altavia Kamikaze + K2

Od 12 lat związany z branżą SEO. Obecnie SEO&CM Director w Altavia Kamikaze + K2, ex-Head of SEO w Bluerank oraz ex-Head of SEO w wylecz.to i grupie serwisów e-commerce z branży odżywek i suplementów, odpowiedzialny za zespół specjalistów prowadzących kampanie w wyszukiwarkach.

Julia Waincetel

Senior SEM Specialist

Performics (Publicis Groupe)

Senior SEM Specialist w agencji Performics (Publicis Groupe). Jej kampanie zostały nagrodzone w konkursach Effie Awards Poland, Golden Arrow oraz Global Search Awards. Prowadzi szkolenia w zakresie AI i występuje podczas konferencji takich jak Forum IAB, Mobile Trend AI czy TEDx. Członkini grup roboczych AI i SEM przy IAB Polska oraz Rady Programowej DIMAQ AI.

dr Jan Zając

CEO

Sotrender

Przedsiębiorca i badacz, założyciel i prezes Sotrendera - aplikacji, która pomaga markom z całego świata w analizowaniu i raportowaniu mediów społecznościowych. Wykładowca i szkoleniowiec, prelegent na wielu konferencjach w kraju i za granicą. Posiada doktorat z psychologii społecznej na UW i magisterium z ekonomii na SGH. Zna 6 języków, odwiedził 46 krajów, w tym połowę z nich na rowerze.

Maciej Leonard Żybula

CEO/Founder

Bees & Honey

Założyciel agencji Bees & Honey Od kilkunastu lat związany z branżą reklamową. Wykładowca akademicki z zakresu AI, marketingu i digital w SGH i UMFC w Warszawie. Członek Rady Programowej DIMAQ AI, Wiceprzewodniczący Grupy Roboczej do spraw AI przy IAB Polska, Członek Grupy Roboczej do spraw legislacji AI przy Radzie Reklamy, Współtwórca i koordynator publikacji "Przewodnik po AI" wydanego przez IAB Polska i IAB Europe. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku. Związany przez lata z kulturą i teatrem. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru.

Cennik

Cena dla firm zrzeszonych w IAB Polska

899 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Cena dla firm niezrzeszonych w IAB Polska

999 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Dodatkowe rabaty

Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.

Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer

-100 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Certyfikat DIMAQ

-50 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

dr Anna Gumkowska

Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska

Ukończyła Oxford AI for Business. Pracowała w Warner Bros. Discovery jako Digital Strategy and Development Director oraz dla największych serwisów internetowych w Polsce, m.in. Wp.pl, Gazeta.pl, tworząc z zespołami angażujące treści multimedialne dla internautów (www, aplikacje, media społecznościowe, w tym YouTube i TikTok). Kilka projektów, w które była zaangażowana, otrzymało międzynarodowe nagrody, np.: INMA Global Media Awards Best Use of Video czy INMA Global Media Awards Best Launch of a Brand or Product to Create an Audience Segment. Po godzinach bada komunikację mediowaną komputerowo. Aktywnie działa w: Interactive Advertising Bureau (IAB), Jury IAB Mixx Awards, jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, wykładowcą oraz mentorem w programie Management Masterclass. Mocno wierzy, że AI Mindset to teraz kompetencja, którą należy rozwijać w każdej organizacji.

Kamila Kierzek-Mechło

Zastępczyni Szefowej Grupy Roboczej AI IAB Polska, Dyrektor Zarządzający

BUZZcenter

Strateg, ekspert marketingu i sprzedaży B2B oraz pasjonatka nowoczesnych technologii w biznesie. Dyrektor Zarządzający w firmie BUZZcenter, specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztucznej inteligencji. Firma koncentruje się na praktycznym zastosowaniu AI w obszarach marketingu, sprzedaży, HR i zarządzania. Jako lider BUZZcenter Kamila odpowiada za rozwój strategii biznesowych oraz wspiera klientów w procesach cyfrowej transformacji, pomagając im wdrażać innowacyjne rozwiązania technologiczne, które podnoszą efektywność i konkurencyjność organizacji. Autorka licznych badań i raportów rynkowych m.in. Raport Power of AI czy AI Trendbook. Stworzyła również markę Inspire Hub, oferującą ogólnorozwojowe szkolenia biznesowe, które łączą wiedzę z zakresu zarządzania, komunikacji i technologii. Zrealizowała dziesiątki strategii biznesowych i marketingowych dla polskich i międzynarodowych marek. Wyróżniona jako "Mistrzyni LinkedIn" przez Forbes Women, inspiruje liderów do wykorzystywania nowoczesnych technologii i sztucznej inteligencji w budowaniu silnych marek.

Jakub Szczygieł

Członek Grupy Roboczej AI IAB, Data Insights Manager

Salestube

Data Insights Manager w Salestube, a do niedawna Customer Value Manager i Customer Intelligence Manager. Trener Prompt Engineeringu z ponad 1000 przeszkolonymi osobami w trakcie szkoleń na żywo oraz webinarów. Członek Grupy Roboczej AI przy IAB i Rady Programowej IAB HowTo AI. Współtwórca Przewodnika po AI oraz Certyfikacji DIMAQ AI. Członek Rady Programowej DIMAQ AI. Wykładowca na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie – przedmiot Omnichannel Marketing.

Akredytacja DIMAQ

akredytacja dimaq

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca

Współpraca