13 maja 2025 09:00

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo Digital OOH

Wracamy z drugą edycją konferencji poświęconej najbardziej dynamicznemu medium ostatnich lat – Digital Out Of Home.
Więcej >>

Kup bilet

Do konferencji zostało:

dni

godzin

minut

Czego się dowiesz?

Dowiesz się

jak skutecznie i optymalnie planować kampanię digital OOH

Zobaczysz

przykłady współpracy DOOH z innymi mediami

Poznasz

najważniejsze zasady projektowania spotu na ekrany

Nauczysz się

krytycznie podchodzić do danych i ich źródeł

Dla kogo?

Na konferencję zapraszamy:

marketerów, którzy chcą i potrzebują być tam, gdzie ich odbiorcy

media plannerów, którzy rekomendują to najszybciej rosnące medium

osób planujących i realizujących omnichannelowe strategie komunikacyjne

Agenda


Kawa i rejestracja uczestników 9.00-9.45

9.45-10.00

Dzień dobry: Let’s DOOH together!

Agnieszka Maszewska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line
Magdalena Mussmann, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment, Dentsu
Damian Rezner, Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network

DOOH przeżywa prawdziwy boom – dynamicznie rośnie w Polsce i za granicą. Co napędza ten rozwój? Jakie są nowe kierunki i możliwości? W krótkim wystąpieniu otwierającym opowiemy o stanie rynku, globalnych trendach i roli technologii w kształtowaniu przyszłości reklamy zewnętrznej.

10.00-10.20

Global Perspectives Of Digital OOH

Mark Flys, Chief Operating Officer, World OOH Organization

This session will explore the current state and future prospects of Digital Out of Home advertising worldwide. Attendees will gain insights into key trends, challenges, and innovations shaping the industry, drawing from the latest data and analyses by WOO. This is an excellent opportunity to understand the global landscape of DOOH and to gather inspiration for future endeavors.​

Część 1. MIERZALNOŚĆ i DANE

10.20-10.40

Advanced DOOH: Gdy tradycja spotyka się z cyfrową rewolucją

Maciej Olenderczyk, Advanced TV Director, GroupM

Przejdziemy przez najnowsze trendy w reklamie zewnętrznej, przyglądając się technologii, pomiarowi i nowym modelom rozliczeń. Rozbierzemy na czynniki pierwsze benefity płynące z integracji programatycznej powierzchni DOOH w nowym rozwiązaniu GroupM. Zaprezentujemy również najnowsze case studies dowodzące skuteczności tego podejścia.

10.40-11.00

IRL2URL: new OOH playbook for online retail

Jacek Karolak, Head of Sales Strategy, Clear Channel Poland

W prezentacji opowiemy o tym, że granice między sklepem stacjonarnym, online i social mediami przestały istnieć – i trzeba to umieć wykorzystać. Pokażemy IRL2URL – nowy, konkretny framework, który pokazuje, jak Out-of-Home wpleść w działania zoptymalizowane pod akcje w digitalu. Zaprezentujemy jak dzięki DOOH budować zaufanie, zwiększać świadomość marki i dzięki temu skutecznie przekładać kontakt z reklamą w świecie rzeczywistym na działania online.

11.00-11.20

A co, jeśli jest inaczej? Skąd pochodzą dane o twojej kampanii DOOH i co wnoszą do efektywności jej planowania?

Agnieszka Maszewska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line

Porozmawiajmy o danych oraz o tym, jak o nich myślimy i mówimy. Świat się zmienia, zmieniają się nasze potrzeby. Technologia i narzędzia podają wiedzę w inny sposób, niż byliśmy przyzwyczajeni. Czy wszystko, co możemy wiedzieć, jest nam potrzebne do planowania komunikacji DOOH? Czy wszystko, co wiemy, w planowaniu DOOH wykorzystujemy? Zapraszam do krytycznego spojrzenia na codzienność danych.


Przerwa kawowa 11.20-11.40

Część 2. KREATYWNOŚĆ

11.40-12.00

Immersyjność DOOH – multiformatowe doznania reklamowe

Joanna Pełech-Mikulska, CEO, BeMedia

Digital OOH – przestrzeń, w której poprzez świadome i kreatywne wykorzystanie różnorodnych formatów reklamowych tworzymy spójne, angażujące doświadczenia marki w kontekstowo dopasowanych lokalizacjach. Podczas wystąpienia pokażę, jak projektować kampanie, które skutecznie oddziałują na odbiorców na wielu poziomach – wizualnym, emocjonalnym i sytuacyjnym – pozostając w ich świadomości znacznie dłużej niż tradycyjne formy przekazu.

12.00-12.20

„Złoty trunek i biały fartuch” regulacje prawne i zasady dobrej kreacji na różne ekrany Digital OOH

Magdalena Mussmann, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment, Dentsu
Dorota Tymińska, CEO , ABi Media Holdings

Jaki spot na których ekranach zadziała najlepiej, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu reklam – zasady gwarantujące skuteczność kampanii oraz Podróż po świecie reklam Digital Out of Home, gdzie kreatywność spotyka się z przepisami – a brief wymaga, by reklama była i piękna, i w 100% zgodna z prawem. Pokażemy konkretne przykłady z branż objętych szczególnymi regulacjami, w których każdy piksel musiał przejść przez sito przepisów. Będzie o tym, jak ogarnąć legalność, nie gubiąc przy tym kreatywności i efektu „wow”.

12.20-12.40

Dzięki Solo Show pokochaliśmy sztukę współczesną. Jak inspirują ulice? Jak inspirować na ulicach?

Tomasz Szymański, Twórca kanału Solo Show, na YouTube i Instagramie

Im krótszy materiał, tym więcej pracy. Gdy liczy się każda sekunda, nie ma miejsca na przypadek. Jeśli jest tak, że - podobnie jak dla artystów – najgorsza dla reklamy jest obojętność, pomyślmy co sprawia, że widz się zatrzymuje, zapamiętuje, reaguje. Porozmawiajmy, co działa na ludzi na ulicach.


Lunch 12.40-13.30

Część 3. TECHNOLOGIE I TRENDY

13.30-13.50

Retargeting OOH: Od ekranu do zakupu: jak synergia Digital OOH i reklamy mobilnej zwiększa ruch w sklepie?

Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. strategii oferty, AMS
Piotr Zagórski, CEO, RetargetingOOH.com

Analiza siły synergicznego łączenia kanału offline z onlinem na przykładzie analizy skuteczności kampanii OOH wspartych retargetingiem OOH w zwiększaniu liczby klientów w puntach sprzedaży. Case studies kampanii pełne inspirującej widzy!

13.50-14.10

Retail Media In-store: kolejny buzz word czy faktycznie nadchodzi duża zmiana na rynku mediowym

Radosław Gołąb, Chief Product Officer, Retail Media Nanovo
Maciej Tygielski, CEO, MyShopTV Network

Retail Media In-store coraz częściej pojawia się w branżowych dyskusjach jako nowy filar strategii mediowych. Czy mamy do czynienia z kolejnym modnym hasłem, czy z realną transformacją modelu dotarcia do konsumenta? Podczas prezentacji przyjrzymy się, jak digitalizacja kanałów in-store wpisuje się w szerszy ekosystem DOOH i retail media, jakie niesie za sobą możliwości dla marek, sieci handlowych i domów mediowych oraz co może oznaczać dla przyszłości planowania kampanii.

14.10-14.30

Prawda, półprawda i nieprawda. Kto kłamie w reklamie?

Marcel Kiełtyka, Członek Zarządu Stowarzyszenia Demagog, Dyrektor Działu Komunikacji i PR , Demagog

Reklama ma być skuteczna. Czy to znaczy, że wszyscy kłamią i wszystkie chwyty dozwolone? Jak stosować perswazję, namawiać i nakłaniać, aby zachowując magię, nie zgubić odpowiedzialności. O mediowych bańkach informacyjnych i narzędziach służących do wychodzenia z nich.


Przerwa kawowa 14.30-14.50

Część 4. WSPÓŁPRACA I INSPIRACJE

14.50-15.10

Kontekst, dane i pomysł! — święta trójca skutecznej kampanii na ekranach DOOH

Damian Rezner, Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network

Co sprawia, że kampania na ekranach DOOH naprawdę działa? Często wcale nie budżet, a „święta trójca”: kontekst, dane i pomysł. W świecie nieustannej rywalizacji o uwagę konsumenta liczy się nie tylko to, co pokazujesz, ale gdzie, kiedy i komu. W prezentacji pokażę, jak tworzyć reklamy DOOH, które reagują — od dynamicznych kreacji dostosowanych do pogody i lokalizacji, po kampanie wspierane przez AI i geolokalizację. Będzie o banku, który pomógł Polakom ruszyć z noworocznymi postanowieniami. O szwedzkich ekranach, które „wyczuwały” przeziębienie. O kampaniach, które zadziałały, bo były dobrze osadzone w czasie i przestrzeni. Jeśli planujesz, tworzysz albo po prostu chcesz robić lepsze kampanie DOOH — to będzie 20 minut, które mogą być całkiem konkretną (i ciekawą!) inspiracją.

15.10-15.30

Do zobaczenia na mieście. Digital OOH jako czynnik miastotwórczy

Aleksandra Derc, Członkini Zarządu , Warexpo

Jaką rolę odgrywają cyfrowe nośniki reklamowe w kształtowaniu współczesnych przestrzeni miejskich? Jak Digital OOH wpływa na życie miast, ich estetykę, a także interakcję z mieszkańcami i mieszkankami? Nowoczesna technologia i innowacyjne podejście do reklamy mogą przyczynić się do redefinicji przestrzeni publicznych, poprawy ich funkcjonalności i atrakcyjności. Digital OOH nie tylko informuje, ale także angażuje społeczność, tworząc nowe możliwości interakcji i współpracy. Czy w miastach przyszłości nośniki cyfrowe będą harmonijnie współistnieć z przestrzenią publiczną, tworząc dynamiczne i inspirujące środowisko życia?

15.30-15.50

Od Paryża do Pekinu — DOOH, który robi robotę!

Adam Wojdyło, CEO & Founder , CYBERSTER

Digital OOH weszło z rozmachem w XXI wiek. Technologiczny rozwój i digitalizacja przestrzeni miejskich dają markom i agencjom narzędzia, które jeszcze dekadę temu brzmiały jak science fiction. Podczas prezentacji zabiorę Was w podróż po najciekawszych kampaniach z Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Australii, Brazylii, Japonii, Dubaju i Chin. Zobaczymy, jak DOOH potrafi zamienić pralnię w bar sportowy, poruszyć sumienie jedną animacją albo... stać się narzędziem propagandy. Co kraj, to pomysł, możliwy do adaptacji na polskim rynku!

15.50-16.00

Zakończenie

Agnieszka Maszewska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >

Idea konferencji

Poznaj to, co najlepsze w świecie cyfrowym, a co jest przeniesione wprost do miejskiej rzeczywistości – na ulice, do galerii handlowych i przestrzeni, które codziennie mija każdy z nas.
Porozmawiamy o danych, które napędzają kampanie. Zajrzymy za kulisy najciekawszych kreacji. Prześledzimy trendy i innowacje z Polski i ze świata. Przyjrzymy się narzędziom, które rzeczywiście warto stosować.
Digital OOH to dziś nie tylko dynamiczne formaty – to inteligentny, niestandardowy przekaz, emocje i realny wpływ na decyzje zakupowe. Nie przegap wydarzenia – jeśli interesują Cię działania na styku wartościowej komunikacji z klientem i najnowszych technologii!

Prelegenci

Aleksandra Derc

Członkini Zarządu

Warexpo

Członkini Zarządu Warexpo Sp. z o.o. Psycholożka społeczna i kulturoznawczyni. Od lat związana z warszawskim samorządem. Pracując w spółce zajmującej się komunikacją out-of-home, łączy wcześniejsze doświadczenia zawodowe z obszarów public relations, marketingu, budowania tożsamości marki, procesów tworzenia komunikacji wizualnej, a także projektowania usług.

Mark Flys

Chief Operating Officer

World OOH Organization

With over 35 years of experience in Outdoor Advertising and Out of Home (OOH) Media, Mark brings a wealth of industry expertise, including a decade on the specialist buying side and 14 years as a self-employed OOH media owner. At the World Out of Home Organization (WOO), Mark plays a key role in expanding the organization’s global reach and fostering an inclusive community for OOH companies worldwide. He leads sponsorship and membership development, oversees the planning and execution of the World Out of Home Global Congress and regional forums, and represents WOO as a speaker at major industry conferences and events.

Radosław Gołąb

Chief Product Officer

Retail Media Nanovo

Z branżą digital związany jest od ponad 15 lat. W Retail Media Nanovo współodpowiedzialny za stworzenie i wprowadzenie na rynek oferty Retail Media In-store. Członek zespołu pracującego obecnie przy projekcie Żabka Ads. Wcześniej w AMS S.A. odpowiedzialny był za rozwój produktów digital (Digital Out-of-Home). Poprzednio w Gemiusie w roli dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego zajmował się rozwojem adserwera oraz SSP AdOcean na 19 rynkach. W swoim dorobku ma także doświadczenie zdobyte w firmie brokerskiej AtMedia, gdzie odpowiadał za rozwijanie oferty reklamowej wideo w internecie.

Jacek Karolak

Head of Sales Strategy

Clear Channel Poland

Ekspert w branży mediowej z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze digital, strategii komunikacji i rozwiązań platformowych. Przez ostatnie 7 lat pełnił funkcje Dyrektora ds. Strategii, a następnie Business Directora w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, gdzie skupiał się na mediach cyfrowych i projektach opartych o rozwiązania digital dla klientów z różnych branż. Wcześniej był Dyrektorem Strategii w agencji K2, a w latach 2002-2013 związany był ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny i odpowiadał za innowacyjne strategie reklamowe dla kluczowych klientów grupy. Swoją karierę rozpoczynał w portalu Arena.pl oraz w firmie doradczej Ernst & Young. Pracował m.in. dla branż FMCG, finansowej (banki i ubezpieczenia), motoryzacyjnej, OTC, elektroniki konsumenckiej, rozrywkowej i mediowej, a także dla różnych kategorii w sektorze B2B.

Marcel Kiełtyka

Członek Zarządu Stowarzyszenia Demagog, Dyrektor Działu Komunikacji i PR

Demagog

Od 2016 roku jest związany ze Stowarzyszeniem Demagog, pierwszą w Polsce organizacją fact-checkingową. Planuje i wdraża działania komunikacyjne i strategiczne mające na celu zwalczanie dezinformacji. Uczy, jak skutecznie przekonywać do faktów. Buduje wiarygodność marki Demagog, dba o relacje partnerskie.

Agnieszka Maszewska

Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektorka marketingu i komunikacji

Jet Line

Kieruje marketingiem i komunikacją w Jet Line. Absolwentka polonistyki na UW, podyplomowych studiów Public Relations w ISNS PAN i studiów CSR w Akademii Leona Koźmińskiego. Copywriterka. Wiceprezeska zarządu i wolontariuszka Fundacji Rejs Odkrywców. Bibliofilka. Urlopy spędza w wysokich górach, była na 6 szczytach Korony Ziemi, w tym na Denali i Mount Everest.

Tomasz Muraszko

Dyrektor ds. strategii oferty

AMS

Z branżą mediów związany od ponad 17 lat, w których zdobywał doświadczenie w sprzedaży i marketingu operacyjnym. Współpracował z największymi grupami mediowymi: Group M, Publicis Groupe, OMG i ich klientami. Zarządza działem marketingu operacyjnego i strategii zintegrowanej oferty Out-of-Home. Odpowiada za tworzenie nowych rozwiązań wykorzystujących synergię: danych, innych mediów kompatybilnych do OOH i modeli sprzedaży. Studiował na: Politechnice Warszawskiej, Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej, Uniwersytecie WSB w Gdańsku, kierunki związane z: data driven digital marketing, public relations oraz zarządzaniem potencjałem ludzkim.

Magdalena Mussmann

Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment

Dentsu

W dentsu Polska odpowiedzialna jest za strategię negocjacyjną i zakupową w mediach: radio/audio, OOH/digital OOH, kino i prasa oraz merytoryczne wsparcie dla zespołów klienckich, działu analiz i marketingu. Ekspertka mediowa z ponad 20-letnim stażem. Aktywnie wspiera liczne projekty i inicjatywy, które przyczyniają się do rozwoju obszaru mediów offline. Jest m.in. współtwórczynią OMI – narzędzia do planowania kampanii i oceny ofert w OOH oraz inicjatorką monitoringu digital OOH w Kantar. Przed dołączeniem do dentsu Polska pracowała w Group One Media na stanowisku Buying Intelligence Director, wcześniej związana była z OMD jako Deputy Buing Director. Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska.

Maciej Olenderczyk

Advanced TV Director

GroupM

Jest doświadczonym ekspertem w dziedzinie marketingu i mediów, specjalizującym się w planowaniu działań TV/Video, koordynacji międzynarodowych kampanii mediowych oraz badaniach branżowych. Od początku uczestniczy w rozwoju advanced TV w Polsce, odgrywając czołową rolę we wprowadzaniu innowacji na rynek CTV i Addressable TV.

Joanna Pełech-Mikulska

CEO

BeMedia

Założycielka i managerka działu kreatywno-klienckiego agencji BeMedia. Absolwentka ekonomii, politologii oraz zarządzania. Autorka wielu publikacji z zakresu reklamy, marketingu oraz perswazji w komunikacji. Od zawsze związana z marketingiem, a przede wszystkim z kreatywną reklamą zewnętrzną. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w działach marketingu w Stanach Zjednoczonych, gdzie odbywała 2 letni staż absolwencki. Po powrocie do Polski pracowała w polskim oddziale amerykańskiej firmy technologicznej, gdzie odpowiedzialna była za bieżące kontakty firmy z polskimi mediami i kluczowymi partnerami handlowymi.Autorka wielu publikacji o reklamie i perswazji w komunikacji, Joanna jest pasjonatką kreatywnych rozwiązań, które łączą tradycję z nowoczesnością. Prywatnie podróżniczka, miłośniczka śpiewu i orędowniczka przekonania, że do sukcesu prowadzą ciężka praca i niezłomna determinacja. Jej motto brzmi: „Wizja napędza działanie, a pasja tworzy sukces.”

Damian Rezner

Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu

Screen Network

Pełni funkcję COO i członka zarządu w Screen Network, gdzie odpowiada za strategię, innowacje oraz działania operacyjne. Firma jest liderem w obszarze cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH) w Polsce. Współtworzył liczne kampanie reklamowe nagradzane zarówno w kraju, jak i za granicą, zdobywając prestiżowe wyróżnienia, takie jak Mixx Awards Europe, Apex Awards oraz Digital Signage Awards. Od 2024 roku kieruje grupą Digital OOH w IAB Polska, której misją jest propagowanie wiedzy o DOOH oraz stworzenie platformy do współpracy i wymiany doświadczeń wśród uczestników rynku. Jego 20- letnie doświadczenie w branży oraz pasja do innowacji sprawiają, że aktywnie przyczynia się do rozwoju sektora, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, dążąc do dalszej profesjonalizacji i integracji reklamy DOOH z innymi kanałami.

Tomasz Szymański

Twórca kanału Solo Show

na YouTube i Instagramie

Popularyzator sztuki współczesnej, twórca kanału Solo Show. Pasjonat, filozof, księgowy, filmowiec

Maciej Tygielski

CEO

MyShopTV Network

Ekspert Retail Media, który demokratyzuje dostęp do reklamy In-Store poza wielkimi aglomeracjami. Twórca pierwszej w Polsce sieci ekranów reklamowych w niezależnych sklepach spożywczych, łączącej handel, technologię i nowe modele monetyzacji. Od ponad dekady rozwija innowacyjne rozwiązania na styku retailu i reklamy, a dziś buduje przyszłość Retail Media tam, gdzie nikt wcześniej jej nie szukał.

Dorota Tymińska

CEO

ABi Media Holdings

Doświadczona ekspertka w digital marketingu z ponad 23-letnim doświadczeniem w branży medialnej i reklamowej, obejmującym prasę, radio i Internet. Jest założycielką i CEO ABi Media Holdings Sp. z o.o., firmy specjalizującej się w innowacyjnych kampaniach wielokanałowych, takich jak DOOH, Video, Smart TV, E-mail marketing czy generowanie leadów. Absolwentka ekonomii i nauk medycznych, łączy pasję do nowoczesnych technologii z kreowaniem trendów w branży reklamowej. Prywatnie jest miłośniczką podróży do najodleglejszych zakątków świata, gdzie odkrywa kulturę i zwyczaje lokalnych społeczności.

Adam Wojdyło

CEO & Founder

CYBERSTER

Miłośnik i praktyk rozwiązań Digital OOH, wieloletnie doświadczenie na rynku mediów i reklamy, strategii mediowych online & offlline, projektów eCommerce, wykorzystania i wsparcia AI w marketingu i mediach. Kilkanaście lat pracy przy innowacyjnych projektach internetowych, aplikacji mobilnych i setkach projektów w online marketingu. Doświadczenie marketingowe w TVN, u wydawców Prasowych, w kilku spółkach Internetowych, w spółkach DOOH. Członek Grupy Roboczej AI i grupy roboczej DOOH w IAB Polska. Wykształcenie: SWPS (Badania Marketingowe), Akademia Ekonomiczna (Zarządzanie), AGH (Geodezja)

Piotr Zagórski

CEO

RetargetingOOH.com

Absolwent kierunku socjologii w Collegium Civitas. Z branżą marketingową związany od 17 lat, specjalizuje się w zintegrowanej strategii komunikacji omnichannelowej oraz innowacyjności rozwiązań marketingowych. Doświadczenie zdobywał m.in. w sieciowych agencjach mediowych (IPG, Publicis). 6 lat zarządzał domem mediowym. Founder rozwiązań marketingowych o zasięgu globalnym oferowanych pod markami AXON i retargetingOOH.com. Prezes zarządu PZC GROUP. Prywatnie entuzjasta gotowania, sztuki współczesnej i muzyki elektronicznej.

Cennik

Cena dla firm zrzeszonych w IAB Polska

899 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Cena dla firm niezrzeszonych w IAB Polska

999 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Dodatkowe rabaty

Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.

Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer

-100 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Certyfikat DIMAQ

-50 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

Agnieszka Maszewska

Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektorka marketingu i komunikacji

Jet Line

Kieruje marketingiem i komunikacją w Jet Line. Absolwentka polonistyki na UW, podyplomowych studiów Public Relations w ISNS PAN i studiów CSR w Akademii Leona Koźmińskiego. Copywriterka. Wiceprezeska zarządu i wolontariuszka Fundacji Rejs Odkrywców. Bibliofilka. Urlopy spędza w wysokich górach, była na 6 szczytach Korony Ziemi, w tym na Denali i Mount Everest.

Magdalena Mussmann

Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment

Dentsu

W dentsu Polska odpowiedzialna jest za strategię negocjacyjną i zakupową w mediach: radio/audio, OOH/digital OOH, kino i prasa oraz merytoryczne wsparcie dla zespołów klienckich, działu analiz i marketingu. Ekspertka mediowa z ponad 20-letnim stażem. Aktywnie wspiera liczne projekty i inicjatywy, które przyczyniają się do rozwoju obszaru mediów offline. Jest m.in. współtwórczynią OMI – narzędzia do planowania kampanii i oceny ofert w OOH oraz inicjatorką monitoringu digital OOH w Kantar. Przed dołączeniem do dentsu Polska pracowała w Group One Media na stanowisku Buying Intelligence Director, wcześniej związana była z OMD jako Deputy Buing Director. Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska.

Damian Rezner

Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu

Screen Network

Pełni funkcję COO i członka zarządu w Screen Network, gdzie odpowiada za strategię, innowacje oraz działania operacyjne. Firma jest liderem w obszarze cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH) w Polsce. Współtworzył liczne kampanie reklamowe nagradzane zarówno w kraju, jak i za granicą, zdobywając prestiżowe wyróżnienia, takie jak Mixx Awards Europe, Apex Awards oraz Digital Signage Awards. Od 2024 roku kieruje grupą Digital OOH w IAB Polska, której misją jest propagowanie wiedzy o DOOH oraz stworzenie platformy do współpracy i wymiany doświadczeń wśród uczestników rynku. Jego 20- letnie doświadczenie w branży oraz pasja do innowacji sprawiają, że aktywnie przyczynia się do rozwoju sektora, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, dążąc do dalszej profesjonalizacji i integracji reklamy DOOH z innymi kanałami.

Akredytacja DIMAQ

akredytacja dimaq

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca