Dowiesz się
jak skutecznie i optymalnie planować kampanię digital OOH
Zobaczysz
przykłady współpracy DOOH z innymi mediami
Poznasz
najważniejsze zasady projektowania spotu na ekrany
Nauczysz się
krytycznie podchodzić do danych i ich źródeł
Na konferencję zapraszamy:
marketerów, którzy chcą i potrzebują być tam, gdzie ich odbiorcy
media plannerów, którzy rekomendują to najszybciej rosnące medium
osób planujących i realizujących omnichannelowe strategie komunikacyjne
Dzień dobry: Let’s DOOH together!
Agnieszka Maszewska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line
Magdalena Mussmann, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment, Dentsu
Damian Rezner, Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network
DOOH przeżywa prawdziwy boom – dynamicznie rośnie w Polsce i za granicą. Co napędza ten rozwój? Jakie są nowe kierunki i możliwości? W krótkim wystąpieniu otwierającym opowiemy o stanie rynku, globalnych trendach i roli technologii w kształtowaniu przyszłości reklamy zewnętrznej.
Global Perspectives Of Digital OOH
Mark Flys, Chief Operating Officer, World OOH Organization
This session will explore the current state and future prospects of Digital Out of Home advertising worldwide. Attendees will gain insights into key trends, challenges, and innovations shaping the industry, drawing from the latest data and analyses by WOO. This is an excellent opportunity to understand the global landscape of DOOH and to gather inspiration for future endeavors.
Część 1. MIERZALNOŚĆ i DANE
Advanced DOOH: Gdy tradycja spotyka się z cyfrową rewolucją
Maciej Olenderczyk, Advanced TV Director, GroupM
Przejdziemy przez najnowsze trendy w reklamie zewnętrznej, przyglądając się technologii, pomiarowi i nowym modelom rozliczeń. Rozbierzemy na czynniki pierwsze benefity płynące z integracji programatycznej powierzchni DOOH w nowym rozwiązaniu GroupM. Zaprezentujemy również najnowsze case studies dowodzące skuteczności tego podejścia.
IRL2URL: new OOH playbook for online retail
Jacek Karolak, Head of Sales Strategy, Clear Channel Poland
W prezentacji opowiemy o tym, że granice między sklepem stacjonarnym, online i social mediami przestały istnieć – i trzeba to umieć wykorzystać. Pokażemy IRL2URL – nowy, konkretny framework, który pokazuje, jak Out-of-Home wpleść w działania zoptymalizowane pod akcje w digitalu. Zaprezentujemy jak dzięki DOOH budować zaufanie, zwiększać świadomość marki i dzięki temu skutecznie przekładać kontakt z reklamą w świecie rzeczywistym na działania online.
A co, jeśli jest inaczej? Skąd pochodzą dane o twojej kampanii DOOH i co wnoszą do efektywności jej planowania?
Agnieszka Maszewska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line
Porozmawiajmy o danych oraz o tym, jak o nich myślimy i mówimy. Świat się zmienia, zmieniają się nasze potrzeby. Technologia i narzędzia podają wiedzę w inny sposób, niż byliśmy przyzwyczajeni. Czy wszystko, co możemy wiedzieć, jest nam potrzebne do planowania komunikacji DOOH? Czy wszystko, co wiemy, w planowaniu DOOH wykorzystujemy? Zapraszam do krytycznego spojrzenia na codzienność danych.
Część 2. KREATYWNOŚĆ
Immersyjność DOOH – multiformatowe doznania reklamowe
Joanna Pełech-Mikulska, CEO, BeMedia
Digital OOH – przestrzeń, w której poprzez świadome i kreatywne wykorzystanie różnorodnych formatów reklamowych tworzymy spójne, angażujące doświadczenia marki w kontekstowo dopasowanych lokalizacjach. Podczas wystąpienia pokażę, jak projektować kampanie, które skutecznie oddziałują na odbiorców na wielu poziomach – wizualnym, emocjonalnym i sytuacyjnym – pozostając w ich świadomości znacznie dłużej niż tradycyjne formy przekazu.
„Złoty trunek i biały fartuch” regulacje prawne i zasady dobrej kreacji na różne ekrany Digital OOH
Magdalena Mussmann, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment, Dentsu
Dorota Tymińska, CEO , ABi Media Holdings
Jaki spot na których ekranach zadziała najlepiej, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu reklam – zasady gwarantujące skuteczność kampanii oraz Podróż po świecie reklam Digital Out of Home, gdzie kreatywność spotyka się z przepisami – a brief wymaga, by reklama była i piękna, i w 100% zgodna z prawem. Pokażemy konkretne przykłady z branż objętych szczególnymi regulacjami, w których każdy piksel musiał przejść przez sito przepisów. Będzie o tym, jak ogarnąć legalność, nie gubiąc przy tym kreatywności i efektu „wow”.
Dzięki Solo Show pokochaliśmy sztukę współczesną. Jak inspirują ulice? Jak inspirować na ulicach?
Tomasz Szymański, Twórca kanału Solo Show, na YouTube i Instagramie
Im krótszy materiał, tym więcej pracy. Gdy liczy się każda sekunda, nie ma miejsca na przypadek. Jeśli jest tak, że - podobnie jak dla artystów – najgorsza dla reklamy jest obojętność, pomyślmy co sprawia, że widz się zatrzymuje, zapamiętuje, reaguje. Porozmawiajmy, co działa na ludzi na ulicach.
Część 3. TECHNOLOGIE I TRENDY
Retargeting OOH: Od ekranu do zakupu: jak synergia Digital OOH i reklamy mobilnej zwiększa ruch w sklepie?
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. strategii oferty, AMS
Piotr Zagórski, CEO, RetargetingOOH.com
Analiza siły synergicznego łączenia kanału offline z onlinem na przykładzie analizy skuteczności kampanii OOH wspartych retargetingiem OOH w zwiększaniu liczby klientów w puntach sprzedaży. Case studies kampanii pełne inspirującej widzy!
Retail Media In-store: kolejny buzz word czy faktycznie nadchodzi duża zmiana na rynku mediowym
Radosław Gołąb, Chief Product Officer, Retail Media Nanovo
Maciej Tygielski, CEO, MyShopTV Network
Retail Media In-store coraz częściej pojawia się w branżowych dyskusjach jako nowy filar strategii mediowych. Czy mamy do czynienia z kolejnym modnym hasłem, czy z realną transformacją modelu dotarcia do konsumenta? Podczas prezentacji przyjrzymy się, jak digitalizacja kanałów in-store wpisuje się w szerszy ekosystem DOOH i retail media, jakie niesie za sobą możliwości dla marek, sieci handlowych i domów mediowych oraz co może oznaczać dla przyszłości planowania kampanii.
Prawda, półprawda i nieprawda. Kto kłamie w reklamie?
Marcel Kiełtyka, Członek Zarządu Stowarzyszenia Demagog, Dyrektor Działu Komunikacji i PR , Demagog
Reklama ma być skuteczna. Czy to znaczy, że wszyscy kłamią i wszystkie chwyty dozwolone? Jak stosować perswazję, namawiać i nakłaniać, aby zachowując magię, nie zgubić odpowiedzialności. O mediowych bańkach informacyjnych i narzędziach służących do wychodzenia z nich.
Część 4. WSPÓŁPRACA I INSPIRACJE
Kontekst, dane i pomysł! — święta trójca skutecznej kampanii na ekranach DOOH
Damian Rezner, Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network
Co sprawia, że kampania na ekranach DOOH naprawdę działa? Często wcale nie budżet, a „święta trójca”: kontekst, dane i pomysł. W świecie nieustannej rywalizacji o uwagę konsumenta liczy się nie tylko to, co pokazujesz, ale gdzie, kiedy i komu. W prezentacji pokażę, jak tworzyć reklamy DOOH, które reagują — od dynamicznych kreacji dostosowanych do pogody i lokalizacji, po kampanie wspierane przez AI i geolokalizację. Będzie o banku, który pomógł Polakom ruszyć z noworocznymi postanowieniami. O szwedzkich ekranach, które „wyczuwały” przeziębienie. O kampaniach, które zadziałały, bo były dobrze osadzone w czasie i przestrzeni. Jeśli planujesz, tworzysz albo po prostu chcesz robić lepsze kampanie DOOH — to będzie 20 minut, które mogą być całkiem konkretną (i ciekawą!) inspiracją.
Do zobaczenia na mieście. Digital OOH jako czynnik miastotwórczy
Aleksandra Derc, Członkini Zarządu , Warexpo
Jaką rolę odgrywają cyfrowe nośniki reklamowe w kształtowaniu współczesnych przestrzeni miejskich? Jak Digital OOH wpływa na życie miast, ich estetykę, a także interakcję z mieszkańcami i mieszkankami? Nowoczesna technologia i innowacyjne podejście do reklamy mogą przyczynić się do redefinicji przestrzeni publicznych, poprawy ich funkcjonalności i atrakcyjności. Digital OOH nie tylko informuje, ale także angażuje społeczność, tworząc nowe możliwości interakcji i współpracy. Czy w miastach przyszłości nośniki cyfrowe będą harmonijnie współistnieć z przestrzenią publiczną, tworząc dynamiczne i inspirujące środowisko życia?
Od Paryża do Pekinu — DOOH, który robi robotę!
Adam Wojdyło, CEO & Founder , CYBERSTER
Digital OOH weszło z rozmachem w XXI wiek. Technologiczny rozwój i digitalizacja przestrzeni miejskich dają markom i agencjom narzędzia, które jeszcze dekadę temu brzmiały jak science fiction. Podczas prezentacji zabiorę Was w podróż po najciekawszych kampaniach z Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Australii, Brazylii, Japonii, Dubaju i Chin. Zobaczymy, jak DOOH potrafi zamienić pralnię w bar sportowy, poruszyć sumienie jedną animacją albo... stać się narzędziem propagandy. Co kraj, to pomysł, możliwy do adaptacji na polskim rynku!
Zakończenie
Agnieszka Maszewska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line
Poznaj to, co najlepsze w świecie cyfrowym, a co jest przeniesione wprost do miejskiej rzeczywistości – na ulice, do galerii handlowych i przestrzeni, które codziennie mija każdy z nas.
Porozmawiamy o danych, które napędzają kampanie. Zajrzymy za kulisy najciekawszych kreacji. Prześledzimy trendy i innowacje z Polski i ze świata. Przyjrzymy się narzędziom, które rzeczywiście warto stosować.
Digital OOH to dziś nie tylko dynamiczne formaty – to inteligentny, niestandardowy przekaz, emocje i realny wpływ na decyzje zakupowe. Nie przegap wydarzenia – jeśli interesują Cię działania na styku wartościowej komunikacji z klientem i najnowszych technologii!
Marcel Kiełtyka
Członek Zarządu Stowarzyszenia Demagog, Dyrektor Działu Komunikacji i PR
Demagog
Agnieszka Maszewska
Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektorka marketingu i komunikacji
Jet Line
Magdalena Mussmann
Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment
Dentsu
Damian Rezner
Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu
Screen Network
Dodatkowe rabaty
Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.
Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer
-100 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Certyfikat DIMAQ
-50 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Masz pytania?
Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.
Agnieszka Maszewska
Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektorka marketingu i komunikacji
Jet Line
Magdalena Mussmann
Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment
Dentsu
Damian Rezner
Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu
Screen Network
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.