20 czerwca 2024 09:10

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo: AI Practical Approach [konferencja i warsztaty]

Konferencja Grupy Roboczej AI IAB Polska zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową. Po raz pierwszy konferencji IAB HowTo towarzyszą dodatkowe warsztaty.
Więcej >>

Czego się dowiesz?

Poznasz

realne przykłady, narzędzia i strategie, które możesz zacząć stosować od razu po konferencji.

Zobaczysz

case study i metody działania czołowych specjalistów AI i doświadczonych marketerów.

Poznasz

praktyków, którzy odpowiedzą na Twoje pytania.

Weźmiesz udział

w wybranych przez siebie praktycznych WARSZTATACH ONLINE.

Dla kogo

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji. Na konferencję w szczególności zapraszamy tych, którzy:

planują: Media Planner/Manager, Brand Manager

kreują: Content Manager, PR Manager, Product Manager, Grafik

zarządzają: CMO, Digital Director, Account Manager

Agenda konferencji


Rejestracja uczestników 9.10-10.10

10.10-10.20

Powitanie uczestników

dr Anna Gumkowska, Prowadząca konferencję, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9
Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director, GroupM

10.20-10.40

Od A do AI – kompleksowe wdrożenie sztucznej inteligencji w organizacji na przykładzie Publicis Groupe

Daniel Adamus, Senior Digital Strategy & Innovations Manager, Spark Foundry

„Róbmy AI” łatwo powiedzieć, ale o wiele ciężej wdrożyć. Na prezentacji podzielę sprawdzonymi sposobami na budowanie odpowiedniego klimatu w organizacji do wdrażania nowatorskich rozwiązań.

10.40-11.00

Przykłady wdrożenia AI w produktach reklamowych w Polsce – przegląd dostępnych narzędzi.

Andrzej Goleta, VP & CPO Europe, Hybrid.ai
Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid.ai

Celem naszej prezentacji będzie uporządkowanie obecnej wiedzy o AI (przykładowo: wskażemy miejsce GenAI w całym ekosystemie sztucznej inteligencji, wyjaśnimy pojęcia typu Computer Vision czy Semantica). Doprecyzujemy metody wykorzystania i działania algorytmów zarówno z perspektywy technicznej jak i marketingowej.

11.00-11.20

Artificial Intelligence Practical Approach, czyli dane własne, a zarządzenie sztuczne.

Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube

Opowiem o tym, jak bardzo wiele możliwości daje nam obecnie AI w zarządzaniu danymi 1st Party, a jak bardzo jest to nadal zaniedbywane w wielu organizacjach, choć trend pokazuje, że jesteśmy dopiero na początku tej drogi. Pokażę możliwości AI z zakresu predykcji i segmentacji.


Przerwa kawowa 11.20-11.40

11.40-12.00

Internal Prompts, czyli jak wytyczne marketingu i PRu psują nam AI.

Andrzej Hoppe, VP of Engineering, CosmoseAI
dr Anna Gumkowska, Prowadząca konferencję, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska

Jak sztucznie sterować wynikami AI? Czy sztucznie narzucane komendy, takie jak promowanie różnorodności i inkluzywności, wpływają na jakość odpowiedzi generowanych przez AI? Czy można to traktować jako formę cenzury AI? Jakie są i będą tego skutki dla wiarygodności i efektywności sztucznej inteligencji.

12.00-12.20

Utwór czy potwór? Rezultaty generowane przez AI a prawa autorskie.

Dominik Gabor, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Marcin Ręgorowicz, Radca prawny i Managing Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Generatywna sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do branży kreatywnej i marketingowej (i raczej z nami już zostanie). Jednym z jej głównych zastosowań jest generowanie treści. Treści, do których potem nabywamy prawa lub przenosimy je na naszych klientów. Ale, zaraz, jakie to są prawa? Czy treści generowane przez systemy AI są chronione np. prawem autorskim? Czy możemy prawa do tych treści sprzedać lub kupić? Tak wiele pytań, tak wiele wątpliwości... I to o dość fundamentalnym znaczeniu (w tym dla naszych przychodów). Podczas wystąpienia Marcin i Dominik, specjaliści od prawa własności intelektualnej i AI, streszczą aktualny stan wiedzy prawniczej do strawnej postaci oraz wskażą najważniejsze problemy i pułapki. Co ważne, podpowiedzą też jak bezpiecznie (od strony prawnej) nawigować w świecie marketingu „powered by AI”.

12.20-12.40

Czego nauczyłem się pisząc ponad 700 promptów?

Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube
Jacek Karaś, Creative Lead, Labcon

12.40-13.00

Fundamenty sukcesu. Jak zbudować własne narzędzia w oparciu o AI? Chatboty, autorespondery itd.

Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force

Sztuczna inteligencja to nie tylko narzędzia dostępne przez przeglądarkę. To narzędzia, które można wykorzystać jako budulec własnych rozwiązań i automatyzacji. Słuchacze poznają przykłady narzędzi stworzonych przez prelegenta i opartych o AI, które pozwalają zwiększać efektywność pracy i marketingu np. chatboty, moderacje komentarzy. Poznają również narzędzia no-code i otrzymają wskazówki, jak tego typu narzędzia budować.


Lunch 13.00-13.50

13.50-14.10

Hej, Chat GPT! Stwórz kampanię na ekrany reklamowe – czyli o tym, jak AI zmienia Digital OOH.

Damian Rezner, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network

Odkryj, jak AI rewolucjonizuje cyfrową reklamę zewnętrzną. Od tworzenia kreacji przez analizę zachowań odbiorców w czasie rzeczywistym, aż po interaktywne kampanie, które angażują i zapadają w pamięć. Omówimy najlepsze realizacje z Polski i ze świata. Przedstawimy rozwiązania, które umożliwiają ekranom reagowanie na zmieniające się otoczenie i zachowania odbiorców. Pokażemy jak te innowacje, otwierają nowe możliwości dla marketerów i zwiększają zaangażowanie konsumentów.

14.10-14.30

Jak marketerzy korzystają z AI już teraz i jak im to pomaga w pracy z GenAI?

Patrycja Herbowska-Tytro, Head of Analytics, Kantar Polska

Wykorzystanie przez marketerów tradycyjnych technik uczenia maszynowego (ML) przygotowało ich na efektywną adopcję rozwiązań opartych na dużych modelach językowych (LLM) takich jak GPT-4. W jakich obszarach marketerzy, będący early adopters AI, zyskują przewagę? O jakie przykłady wykorzystania AI chodzi?

14.30-14.50

Biznes gotowy na AI, czy AI gotowe na biznes – bezpieczeństwo danych w AI.

Artur Kuliński, NTO Cyber Security, Google Cloud


Przerwa kawowa 14.50-15.10

15.10-15.30

Optymalizacja feedów produktowych za pomocą FeedGen AI.

Radosław Putkiewicz, Senior SEM Specialist, SalesTube

FeedGen to narzędzie do optymalizacji feedów produktowych wykorzystywanych w kampaniach shoppingowych Google Ads. Dzięki zaawansowanym technikom AI, FeedGen umożliwia efektywniejsze zarządzanie i optymalizację feedów, co może zwiększyć skuteczność reklam. W prezentacji zostaną przedstawione możliwości FeedGen oraz najlepsze praktyki dotyczące stosowania tego narzędzia.

15.30-15.50

Praktyczne zastosowanie modeli AI w pracy projektowej w obszarze Digital Marketingu.

Paweł Jerzmanowski, Senior AI Engineer, Bluerank/Full Stack Experts
Piotr Kowalczyk, Operations Manager, Bluerank/Full Stack Experts
Piotr Skulimowski, Senior Software Engineer, Bluerank/Full Stack Experts

Pod koniec maja 2024 było dostępnych nie mniej niż 1600 modeli AI przeznaczonych do różnych zastosowań komercyjnych. Nie sposób opowiedzieć o nich wszystkich, dlatego specjalnie dla Was wybraliśmy kilka praktycznych przykładów wykorzystania AI: automatyzacja opisów produktowych, boksy produktowe, optymalizacja feedów, wirtualna przymierzalnia, automatyzacja HTML5 pod DV360, automatyzacja voice over video…

15.50-16.10

Kiedy warto inwestować w tworzenie rozwiązania AI. Jakich i gdzie miar sukcesu oczekiwać, aby uzasadnić inwestycję w AI?

Rafał Wiewiórski, Niezależny Ekspert Data Driven Marketingu

16:10-16:20

Podsumowanie i zakończenie

dr Anna Gumkowska, Prowadząca konferencję, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9
Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director, GroupM

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >>

Warsztaty online

Opcjonalnie możesz wziać udział także w dwóch wybranych z sześciu przygotowanych przez nas praktycznych warsztatów:


21 czerwca 2024

10.00-13.00

AI w służbie contentu. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w tworzeniu treści

Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force

Na warsztatach będziesz pracować na narzędziach takich jak: OpenAI (ChatGPT w wersji api), Cloude, make.com.

Podczas warsztatów nauczysz się:

  • Jak formułować prompty, które przygotowują treści zoptymalizowane pod kątem seo;
  • Jak budować automatyzację, która pozwoli na masowe generowanie treści;
  • Jak zniwelować do zera ryzyko halucynowania i sprawić, żeby teksty były zgodne z opisywanym przedmiotem;
  • Jak generować opisy produktów na bazie danych technicznych zgromadzonych na karcie produktu lub w Excelu;
  • Jak generować treści np. opisy produktów na podstawie zdjęć produktów

Jakie treści będziesz potrafić tworzyć?

  • Opisy produktów do e-commerce,
  • Wpisy blogowe zoptymalizowane pod kątem seo,
  • Treści do social mediów.

Nie musisz potrafić napisać ani jednej linijki kodu, będziemy pracować na narzędziach no-code.

Wszystko praktycznie, minimum teorii, maksimum praktyki.

Na warsztatach pokażę Ci, jak to działa i pomogę zbudować swoją pierwszą automatyzację, dzięki której stworzysz wartościowe treści do e-commerce, na bloga, do social mediów itd.

Po warsztatach będziesz umieć:

  • samodzielnie budować automatyzacje tworzące treści,
  • niwelować ryzyko halucynowania,
  • integrować się ze sztuczną inteligencją na poziomie serwera.

13.00-16.00

Podstawy promptingu w ChatGPT

Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube

Podczas warsztatów poznasz składnię promptów, ich rodzaje oraz zastosowania. Dowiesz się także jak rozmawiać z chatem, aby rozmowa przyniosła zamierzone efekty.


24 czerwca 2024

10.00-13.00

Od pomysłu do Twojego pierwszego asystenta AI

Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube

Podczas warsztatu nauczysz się:

1. W jaki sposób zidentyfikować procesy warte automatyzacji.
2. Jak mapować procesy bez posiadania kompetencji o rozwiązaniach low-code/no-code.
3. Jak prawidłowo opisać taki proces aby był zrozumiały dla większości osób w Twojej organizacji.
4. Przygotujesz gotowe rozwiązanie takiego procesu w trakcie szkolenia na konkretnym przykładzie.
5. Otrzymasz szablon prezentacji rozwiązania AI, które będziesz mógł przestawić w swojej firmie.

13.30-15.30

Harnessing Generative AI for innovative native advertising. Utilizing tools like Chat GPT and Stable Diffusion to enhance creative diversity in ad campaigns, integrating best practices and content policies

Maayan Leshem, Director, Creative Shop & AI Strategist, Taboola
Patrycja Tokarska, Senior Sales Manager, Taboola

In today’s ever-evolving digital landscape, the fusion of creativity and technology stands as the cornerstone of effective advertising. Explore the dynamic fusion of creativity and technology in advertising with Taboola’s Creative Advertising session.
Led by industry experts, including Maayan Leshem, Director of Creative Shop & AI Strategist, this session delves into the innovative potential of AI integration. Participants will discover the nuanced intricacies of crafting AI-native ads that resonate with audiences, driving consumer engagement and conversion.

1. Introduction to Creative Advertising with Creative Shop:

  • Best Practises how to create native ads that convert users into consumers.
  • Educate participants on the fundamentals of native advertising.

Leader: Maayan Leshem / Director, Creative Shop & AI Strategist (in English)

2. Interactive Ad Creation:

  • Enable participants to apply their knowledge by creating their own advertising material in a competitive, collaborative environment. (Awards for the winners)

Leader: Patrycja Tokarska / Senior Sales Manager (in Polish)

3. AI Capabilities Demonstration:

  • Provide a practical, hands-on experience where participants create and present ad creatives using Taboola’s AI tools

Leader: Patrycja Tokarska / Senior Sales Manager( in Polish)

Key takeaways from this enriching session include a deeper understanding of AI-native advertising methodologies, practical ad creation skills, and insights into leveraging Taboola’s AI technologies to drive impactful marketing campaigns. Depart with newfound knowledge and a renewed zeal to harness the boundless possibilities of creative advertising in the digital age.


25 czerwca 2024

10.00-13.00

Beyond Standard AI: Jak zastosować najnowsze rozwiązania sztucznej inteligencji w pracy marketerów

Antoni Andruszkiewicz, Senior Industry Manager, Google Polska
Jacek Markowski, Advertising Solutions Architect, Google Technical Services

Podczas warsztatu nauczysz się, jak wykorzystać wyselekcjonowane rozwiązania marketingowe (np. DescriptionGenius czy FeedGen) korzystające z Gen AI i ulepszysz swoje działania w digital marketingu razem z Vertex AI.

13.00-16.00

Zrób to sam z ChatGPT! Od pomysłu do działającej aplikacji. Naucz się robić aplikacje online bez znajomości programowania.

Krystian Wydro, AI Evangelist, Niezależny ekspert

Jensen Huang, prezes Nvidia, podkreśla, że każdy będzie mógł programować w swoim ojczystym języku, wykorzystując narzędzia AI do tworzenia aplikacji. Chcesz wiedzieć jak to zrobić? Zapraszam na interaktywne warsztaty, podczas których odkryjesz, jak łatwo możesz stworzyć własną aplikację, mailing czy stronę internetową? Zobaczysz, że technologia jest dostępna dla każdego i można ją wykorzystać do tworzenia innowacyjnych rozwiązań bez potrzeby zgłębiania zawiłości kodowania.

Idea konferencji

Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna. Integruje się z wieloma dziedzinami ludzkiego życia: od stawiania diagnoz medycznych, przez marketing, social media, projekty społeczne, odkrywanie leków czy zastosowania w kancelariach prawnych. AI przekształca naszą rzeczywistość.

Konferencja Grupy Roboczej Artificial Intelligence zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową.

Po raz pierwszy konferencji IAB HowTo towarzyszą również praktyczne warsztaty z sześciu wybranych zagadnień dotyczących AI w marketingu.

Prelegenci

dr Anna Gumkowska

Prowadząca konferencję, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska

Ukończyła Oxford AI for Business. Pracowała w Warner Bros. Discovery jako Digital Strategy and Development Director oraz dla największych serwisów internetowych w Polsce, m.in. Wp.pl, Gazeta.pl, tworząc z zespołami angażujące treści multimedialne dla internautów (www, aplikacje, media społecznościowe, w tym YouTube i TikTok). Kilka projektów, w które była zaangażowana, otrzymało międzynarodowe nagrody, np.: INMA Global Media Awards Best Use of Video czy INMA Global Media Awards Best Launch of a Brand or Product to Create an Audience Segment. Po godzinach bada komunikację mediowaną komputerowo. Aktywnie działa w: Interactive Advertising Bureau (IAB), Jury IAB Mixx Awards, jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, wykładowcą oraz mentorem w programie Management Masterclass. Mocno wierzy, że AI Mindset to teraz kompetencja, którą należy rozwijać w każdej organizacji.

Marek Myślicki

Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer

Stor9

Chief Growth Officer czołowej agencji reklamowej specjalizującej się w influencer marketingu Stor9_. Doświadczony w tworzeniu strategii komunikacji, w kampaniach z wykorzystaniem oraz w kreowaniu produktów z influencerami i gwiazdami. Doświadczenie zdobywał m.in w MTV Polska, Discovery Media, Abstra oraz GetHero. Przewodniczący Grupy Roboczej Influencer Marketing w IAB Polska. Laureat licznych MIXXów w tym Best In Show MIXX Awards 2019.

Łukasz Sztuczyński

Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director

GroupM

Ekspert e-commerce, posiadający bogate doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Prowadził kompleksowe projekty z zakresu performance marketingu, optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Z ramienia GroupM, jako E-commerce Director, odpowiada za strategię e-commerce klientów Grupy, rozwój narzędzi i produktów, kampanie digital w zakresie platform sprzedażowych. Przewodniczący Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media w IAB.

Daniel Adamus

Senior Digital Strategy & Innovations Manager

Spark Foundry

Od 12 lat związany z branżą komunikacji marketingowej. Entuzjasta epoki cyfrowej i koncepcji łączenia światów online i offline. W Spark Foundry odpowiedzialny za tworzenie kultury ciekawości, jakość działań digitalowych oraz poszukiwanie innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań dla klientów w oparciu o nowe technologie. Z pasją angażuje się w tematy związane z AI, propagując wiedzę na ten temat. Jest liderem zespołu projektowego „Generative AI”, który działa w ramach Publicis Groupe. Pracuje dla klientów tj. BLIK, Nesperta, Mondelez, Sandoz, The Lorenz Bahlsen.

Antoni Andruszkiewicz

Senior Industry Manager

Google Polska

Od około 10 lat związany jest zawodowo online marketingiem. Obecnie jako Senior Industry Manager w Google Polska pomaga największym polskim reklamodawcom rozwijać się na rynkach międzynarodowych. Głównie współpracuje z firmami z branży online travel. Absolwent ekonomii na SGH oraz International Business w HULT International Business School. Prywatnie pasjonuje się podróżami, nowymi technologiami i dobrą kuchnią!

Dominik Gabor

Associate

Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Associate w zespole Media Communication & Entertainment kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy oraz doktorant w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Śląskiego. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz prawie nowych technologii. Obszarem jego zainteresowania są w szczególności: prawo autorskie, Internet, gaming, streaming oraz działalność influencerów.

Andrzej Goleta

VP & CPO Europe

Hybrid.ai

VP & CPO Europe w Hybrid.ai, ekspert w AdTech i MarTech z ponad dziesięcioletnią ekspertyzą. Specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu produktów opartych na AI i computer vision dla reklamy i biznesu, z pasją i zaangażowaniem dzieli się wiedzą poprzez szkolenia i wykłady.

Patrycja Herbowska-Tytro

Head of Analytics

Kantar Polska

Od ponad dekady działa w branży badawczej jako liderka zespołów komercyjnych. Zdobywała doświadczenie w Polsce i za granicą, współpracując z detalistami i graczami eCommerce, domami mediowymi, producentami FMCG i firmami z sektora usług; zarówno lokalnymi Klientami jak i międzynarodowymi centralami. Jest absolwentką MBA Digital Transformation przy Politechnice Warszawskiej i z pasją analizuje trendy związane z transformacją cyfrową (eCommerce) oraz wykorzystaniem wysokich technologii (AI). Chętnie występuje publicznie jako prelegentka, moderatorka sesji i dyskusji na konferencjach branżowych, do tej pory na scenach IAB, Retail Summit, największych konferencjach eCommerce, Data Science i Analytics, biznesowych konferencjach poświęconych Transformacji Cyfrowej. Jako Head of Analytics w Kantarze obudowuje wiedzę ekspertów Kantara zaawansowaną analityką. Przyświecający jej cel to pełne wykorzystanie dostępnych danych, by wspomagać Klientów w podejmowaniu decyzji biznesowych. Na co dzień korzysta z narzędzi opierających się na AI oraz ze wsparcia HUBu data science i projektowego Center of Excellence w Warszawie. Komercyjny i analityczny zespół, któremu przewodzi, specjalizuje się w obszarach istotnych z perspektywy całego procesu marketingowego: - efektywność komunikacji – nie tylko weryfikujemy siłę oddziaływania poszczególnych komunikatów, ale również współzależności pomiędzy nimi, by osiągnąć jak największe przełożenie komunikacji na siłę marki. Dodatkowo, już w 15 min pomagamy ocenić jakość kreacji i szanse przebicia się marki wśród innych reklam; - efektywność marketing mixu – adresujemy cele strategiczne poprzez optymalną alokację budżetu w taktyki mediowe w bardzo granularny sposób oraz taktyczne poprzez ocenę efektywności kampanii w trakcie jej trwania i zwinne reagowanie zależnie od osiąganych wyników. W sposób unikalny na rynku uwzględniamy dwa kluczowe czynniki wpływające na rentowność reklamową: wielkość marki oraz jakość kreacji; - strategia marki – identyfikujemy wyłaniające się trendy i odkrywamy kryjące się za nimi okazje i potrzeby konsumentów, pozwalające na wykorzystanie nowych platform komunikacyjnych oraz rozwijanie konceptów NPD, na podstawie danych behawioralnych search + social media. Jesteśmy doświadczeni również w bardziej tradycyjnym podejściu do segmentacji nie tylko konsumentów, ale i okazji.

Andrzej Hoppe

VP of Engineering

CosmoseAI

Praktyk rozumiejący, co tak naprawdę się dzieje w algorytmach AI. Swoje szerokie, międzynarodowe doświadczenie zdobywał pracując w 5 różnych krajach, na 3 różnych kontynentach. Opracowywał oprogramowanie, rozwiązania chmurowe i usług IT między innymi dla: IBM, Microsoft i HP. Dzisiaj z tych rozwiązań korzystają setki milionów użytkowników.

Paweł Jerzmanowski

Senior AI Engineer

Bluerank/Full Stack Experts

Od 2007 roku zawodowo zajmuje się obszarem IT. Od 2017 roku na pokładzie Bluerank, gdzie rozwiązuje problemy IT oraz szuka innowacyjnych rozwiązań. Od 2 lat jako Senior AI Engineer w Bluerank wdraża oraz testuje najnowsze modele LLM. Jako FRIS-owy wizjoner, łączy świat AI ze światem marketingu. Prywatnie tata dwóch synów, miłośnik modelarstwa, Lego i domowy piwowar.

Adrian Kaczkowski

Marketing Automation Specialist

SalesTube

Adrian to doświadczony specjalista w dziedzinie personalizacji, automatyzacji marketingu i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w strategiach marketingowych w eCommerce. Od dłuższego czasu stosuje technologie AI ze szczególnym naciskiem na rozwiązanie Chat GTP w budowaniu skutecznych strategii CRM'owych.

Jacek Karaś

Creative Lead

Labcon

Od ponad 10 lat w branży reklamowej. Pracował w międzynarodowych sieciowych agencjach oraz w małych niezależnych polskich agencjach, dla największych polski i międzynarodowych marek. Aktualnie szef zespołu kreacji w Labconie. Realista AI. Podchodzi do niej praktycznie i pragmatycznie, co potrafi zrobić w codziennej pracy a jakie ma jeszcze ograniczenia

Piotr Kowalczyk

Operations Manager

Bluerank/Full Stack Experts

Od 2014 roku związany z branżą online marketingu. Od 7 lat rozwija obszar IT w agencji Bluerank. Fan Fredericka Brooksa Jr i optymalizacji procesów tworzenia oprogramowania oraz innowacyjnych rozwiązań w szeroko rozumianym obszarze digitalu. Prywatnie tata dwóch córek, entuzjasta literatury i żeglarz.

Artur Kuliński

NTO Cyber Security

Google Cloud

Artur Kuliński jest członkiem zespołu specjalistów cyberbezpieczeństwa EMEA w Google Cloud. Poza pracą w obszarze bezpieczeństwa platformy chmurowej zaangażowany jest także jako ekspert merytoryczny w realizowane przez Google programy związane z edukacją i poprawą świadomości w zakresie cyberbezpieczeństwa. Z branżą IT jest związany zawodowo od ponad 20 lat, podczas których pracował jako programista, projektant, architekt i manager. Ukończył Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych PW oraz uzyskał dyplom MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Maayan Leshem

Director, Creative Shop & AI Strategist

Taboola

Director, Creative Shop & AI Strategist at Taboola. Maayan has 15 years of experience in the advertising industry, having held roles in account management, production and content management. She is leading our Creative Shop team working with top advertisers globally to educate, enhance or create assets for their Taboola Campaigns.

Grzegorz Marczak

Sales Director Europe

Hybrid.ai

Grzesiek jest managerem z ponad 17-letnim doświadczeniem pracy w mediach. Sprzedaż, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI w ramach Hybrid, związany był m.in z Agorą, Stroeer czy Httpool by z powodzeniem realizować projekty uwzględniające digital, aplikacje, outdoor, prasę czy radio. Ostatnio z powodzeniem rozwija innowacyjne rozwiązania AdTech w Europie i Afryce.

Jacek Markowski

Advertising Solutions Architect

Google Technical Services

Radosław Putkiewicz

Senior SEM Specialist

SalesTube

Od 7 lat związany z branżą SEM, w tym od 5 z branżą MarTech & e-commerce. W SalesTube, jako Senior SEM Specialist odpowiada za realizację kampanii e-commerce dla dużych i średnich klientów. W prowadzonych przez siebie projektach skupia się na dążeniu do automatyzacji i wdrażaniu nowych rozwiązań z zakresu MarTech. Dynamicznie poszerza swoje kompetencje w zakresie programowania, analizy danych, AI.

Damian Rezner

Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu

Screen Network

Ekspert w dziedzinie nowych technologii. Od 2005 roku zaangażowany w rozwój rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej. Odpowiedzialny za wdrożenie wielu nagradzanych kampanii reklamowych łączących świat offline i online w tym wykorzystujących możliwości AI, Deep learning oraz technologię 3D. Członek jury Mixx Awards.

Marcin Ręgorowicz

Radca prawny i Managing Associate

Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Radca prawny i Managing Associate w zespole IT i Nowych Technologii w Kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. Od ponad 10 lat wspiera czołowe podmioty polskie i międzynarodowe przy zawieraniu oraz realizacji umów związanych z wdrażaniem, utrzymaniem i rozwojem zaawansowanych rozwiązań technologicznych (w tym również w modelu low-code oraz opartych na sztucznej inteligencji). Prelegent na licznych konferencjach branżowych, autor publikacji o tematyce prawa nowych technologii, IT oraz AI. Członek Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii oraz komisji stałej LegalTech Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Prawnik rekomendowany w międzynarodowym rankingu Legal500.

Piotr Skulimowski

Senior Software Engineer

Bluerank/Full Stack Experts

Od 2003 roku związany z branżą informatyki. Doktor nauk informatycznych, specjalizujący się w programowaniu urządzeń mobilnych oraz rozwijaniu innowacyjnych rozwiązań IT. Zajmuje się wykorzystaniem sztucznej inteligencji w analizie danych. Prywatnie tata dwóch córek, miłośnik retro komputerów i zapalony rowerzysta.

Jakub Szczygieł

Marketing Automation Manager

SalesTube

Wieloletnie doświadczenie w obszarze CRM i Marketing Automation, zarówno dla B2B, jak i B2C. Rozwój możliwości komunikacji marketingowej za pomocą nowych integracji oraz budowania strategii wraz z odpowiednimi taktykami w obliczy rozpędu wartości danych 1st Party.

Paweł Szczyrek

Marketing Manager, Team Leader

Ideo Force

Marketing Manager, team leader w agencji Ideo Force. Wykładowca akademicki przedmiotów z zakresu e-marketingu między innymi w Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Projektuje strategie obecności marek w sieci. Autor szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci. Zainteresowania: sztuczna inteligencja, automatyzacja w marketingu, content marketing.

Patrycja Tokarska

Senior Sales Manager

Taboola

Absolwentka dziennikarstwa UW. Od 13 lat w branży marketingu internetowego. W Taboola wspiera partnerów w efektywnej komunikacji wykorzystującej formaty natywne.

Rafał Wiewiórski

Niezależny Ekspert Data Driven Marketingu

Ma 16-letnie doświadczenie w marketingu po stronie wydawców, sieci reklamowych, domów mediowych oraz agencji. 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu, angażowaniu i rozwijaniu kompetencji zespołów. Dysponuje ponad 7-letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawców. Odpowiadał za portfolio produktów reklamowych w ramach Ringier Axel Springer Polska jako Ad Product & Solutions Marketing Director. Wcześniej w Grupie ZPR Media odpowiadał za produkty reklamowe oraz mediowe jako Dyrektor Produktu Mobile i Video. Aktywnie działa w ramach IAB: VP Grupy Roboczej Mobile, Arbiter Komisja Etyki Reklamy, Juror IAB Mixx Awards. Jako niezależny ekspert prowadzi i wdraża projekty optymalizujące monetyzację mediów oraz data driven marketing.

Krystian Wydro

AI Evangelist

Niezależny ekspert

AI Evangelist, Innovation Manager i Design Team Leader, z 20 letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Specjalizuje się w wdrażaniu projektów wykorzystujących sztuczną inteligencję, optymalizację procesów oraz zarządzanie zmianą. Tworzy i prowadzi szkolenia z wykorzystania AI w kreacji dla min. Campus AI, RASP. Należy do grupy roboczej IAB AI oraz Rady Programowej DIMAQ AI.

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

dr Anna Gumkowska

Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska

Ukończyła Oxford AI for Business. Pracowała w Warner Bros. Discovery jako Digital Strategy and Development Director oraz dla największych serwisów internetowych w Polsce, m.in. Wp.pl, Gazeta.pl, tworząc z zespołami angażujące treści multimedialne dla internautów (www, aplikacje, media społecznościowe, w tym YouTube i TikTok). Kilka projektów, w które była zaangażowana, otrzymało międzynarodowe nagrody, np.: INMA Global Media Awards Best Use of Video czy INMA Global Media Awards Best Launch of a Brand or Product to Create an Audience Segment. Po godzinach bada komunikację mediowaną komputerowo. Aktywnie działa w: Interactive Advertising Bureau (IAB), Jury IAB Mixx Awards, jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, wykładowcą oraz mentorem w programie Management Masterclass. Mocno wierzy, że AI Mindset to teraz kompetencja, którą należy rozwijać w każdej organizacji.

Marek Myślicki

Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer

Stor9

Chief Growth Officer czołowej agencji reklamowej specjalizującej się w influencer marketingu Stor9_. Doświadczony w tworzeniu strategii komunikacji, w kampaniach z wykorzystaniem oraz w kreowaniu produktów z influencerami i gwiazdami. Doświadczenie zdobywał m.in w MTV Polska, Discovery Media, Abstra oraz GetHero. Przewodniczący Grupy Roboczej Influencer Marketing w IAB Polska. Laureat licznych MIXXów w tym Best In Show MIXX Awards 2019.

Łukasz Sztuczyński

Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director

GroupM

Ekspert e-commerce, posiadający bogate doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Prowadził kompleksowe projekty z zakresu performance marketingu, optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Z ramienia GroupM, jako E-commerce Director, odpowiada za strategię e-commerce klientów Grupy, rozwój narzędzi i produktów, kampanie digital w zakresie platform sprzedażowych. Przewodniczący Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media w IAB.

Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji oraz 5 punktów za udział w każdym z warsztatów. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca

Współpraca