IAB HowTo: AI Practical Approach [konferencja i warsztaty]
Konferencja Grupy Roboczej AI IAB Polska zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową. Po raz pierwszy konferencji IAB HowTo towarzyszą dodatkowe warsztaty.
Więcej >>
Poznasz
realne przykłady, narzędzia i strategie, które możesz zacząć stosować od razu po konferencji.
Zobaczysz
case study i metody działania czołowych specjalistów AI i doświadczonych marketerów.
Poznasz
praktyków, którzy odpowiedzą na Twoje pytania.
Weźmiesz udział
w wybranych przez siebie praktycznych WARSZTATACH ONLINE.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji. Na konferencję w szczególności zapraszamy tych, którzy:
planują: Media Planner/Manager, Brand Manager
kreują: Content Manager, PR Manager, Product Manager, Grafik
zarządzają: CMO, Digital Director, Account Manager
Powitanie uczestników
dr Anna Gumkowska, Prowadząca konferencję, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9
Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director, GroupM
Od A do AI – kompleksowe wdrożenie sztucznej inteligencji w organizacji na przykładzie Publicis Groupe
Daniel Adamus, Senior Digital Strategy & Innovations Manager, Spark Foundry
„Róbmy AI” łatwo powiedzieć, ale o wiele ciężej wdrożyć. Na prezentacji podzielę sprawdzonymi sposobami na budowanie odpowiedniego klimatu w organizacji do wdrażania nowatorskich rozwiązań.
Przykłady wdrożenia AI w produktach reklamowych w Polsce – przegląd dostępnych narzędzi.
Andrzej Goleta, VP & CPO Europe, Hybrid.ai
Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid.ai
Celem naszej prezentacji będzie uporządkowanie obecnej wiedzy o AI (przykładowo: wskażemy miejsce GenAI w całym ekosystemie sztucznej inteligencji, wyjaśnimy pojęcia typu Computer Vision czy Semantica). Doprecyzujemy metody wykorzystania i działania algorytmów zarówno z perspektywy technicznej jak i marketingowej.
Artificial Intelligence Practical Approach, czyli dane własne, a zarządzenie sztuczne.
Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube
Opowiem o tym, jak bardzo wiele możliwości daje nam obecnie AI w zarządzaniu danymi 1st Party, a jak bardzo jest to nadal zaniedbywane w wielu organizacjach, choć trend pokazuje, że jesteśmy dopiero na początku tej drogi. Pokażę możliwości AI z zakresu predykcji i segmentacji.
Internal Prompts, czyli jak wytyczne marketingu i PRu psują nam AI.
Andrzej Hoppe, VP of Engineering, CosmoseAI
dr Anna Gumkowska, Prowadząca konferencję, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Jak sztucznie sterować wynikami AI? Czy sztucznie narzucane komendy, takie jak promowanie różnorodności i inkluzywności, wpływają na jakość odpowiedzi generowanych przez AI? Czy można to traktować jako formę cenzury AI? Jakie są i będą tego skutki dla wiarygodności i efektywności sztucznej inteligencji.
Utwór czy potwór? Rezultaty generowane przez AI a prawa autorskie.
Dominik Gabor, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Marcin Ręgorowicz, Radca prawny i Managing Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Generatywna sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do branży kreatywnej i marketingowej (i raczej z nami już zostanie). Jednym z jej głównych zastosowań jest generowanie treści. Treści, do których potem nabywamy prawa lub przenosimy je na naszych klientów. Ale, zaraz, jakie to są prawa? Czy treści generowane przez systemy AI są chronione np. prawem autorskim? Czy możemy prawa do tych treści sprzedać lub kupić? Tak wiele pytań, tak wiele wątpliwości... I to o dość fundamentalnym znaczeniu (w tym dla naszych przychodów). Podczas wystąpienia Marcin i Dominik, specjaliści od prawa własności intelektualnej i AI, streszczą aktualny stan wiedzy prawniczej do strawnej postaci oraz wskażą najważniejsze problemy i pułapki. Co ważne, podpowiedzą też jak bezpiecznie (od strony prawnej) nawigować w świecie marketingu „powered by AI”.
Czego nauczyłem się pisząc ponad 700 promptów?
Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube
Jacek Karaś, Creative Lead, Labcon
Fundamenty sukcesu. Jak zbudować własne narzędzia w oparciu o AI? Chatboty, autorespondery itd.
Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force
Sztuczna inteligencja to nie tylko narzędzia dostępne przez przeglądarkę. To narzędzia, które można wykorzystać jako budulec własnych rozwiązań i automatyzacji. Słuchacze poznają przykłady narzędzi stworzonych przez prelegenta i opartych o AI, które pozwalają zwiększać efektywność pracy i marketingu np. chatboty, moderacje komentarzy. Poznają również narzędzia no-code i otrzymają wskazówki, jak tego typu narzędzia budować.
Hej, Chat GPT! Stwórz kampanię na ekrany reklamowe – czyli o tym, jak AI zmienia Digital OOH.
Damian Rezner, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network
Odkryj, jak AI rewolucjonizuje cyfrową reklamę zewnętrzną. Od tworzenia kreacji przez analizę zachowań odbiorców w czasie rzeczywistym, aż po interaktywne kampanie, które angażują i zapadają w pamięć. Omówimy najlepsze realizacje z Polski i ze świata. Przedstawimy rozwiązania, które umożliwiają ekranom reagowanie na zmieniające się otoczenie i zachowania odbiorców. Pokażemy jak te innowacje, otwierają nowe możliwości dla marketerów i zwiększają zaangażowanie konsumentów.
Jak marketerzy korzystają z AI już teraz i jak im to pomaga w pracy z GenAI?
Patrycja Herbowska-Tytro, Head of Analytics, Kantar Polska
Wykorzystanie przez marketerów tradycyjnych technik uczenia maszynowego (ML) przygotowało ich na efektywną adopcję rozwiązań opartych na dużych modelach językowych (LLM) takich jak GPT-4. W jakich obszarach marketerzy, będący early adopters AI, zyskują przewagę? O jakie przykłady wykorzystania AI chodzi?
Biznes gotowy na AI, czy AI gotowe na biznes – bezpieczeństwo danych w AI.
Artur Kuliński, NTO Cyber Security, Google Cloud
Optymalizacja feedów produktowych za pomocą FeedGen AI.
Radosław Putkiewicz, Senior SEM Specialist, SalesTube
FeedGen to narzędzie do optymalizacji feedów produktowych wykorzystywanych w kampaniach shoppingowych Google Ads. Dzięki zaawansowanym technikom AI, FeedGen umożliwia efektywniejsze zarządzanie i optymalizację feedów, co może zwiększyć skuteczność reklam. W prezentacji zostaną przedstawione możliwości FeedGen oraz najlepsze praktyki dotyczące stosowania tego narzędzia.
Praktyczne zastosowanie modeli AI w pracy projektowej w obszarze Digital Marketingu.
Paweł Jerzmanowski, Senior AI Engineer, Bluerank/Full Stack Experts
Piotr Kowalczyk, Operations Manager, Bluerank/Full Stack Experts
Piotr Skulimowski, Senior Software Engineer, Bluerank/Full Stack Experts
Pod koniec maja 2024 było dostępnych nie mniej niż 1600 modeli AI przeznaczonych do różnych zastosowań komercyjnych. Nie sposób opowiedzieć o nich wszystkich, dlatego specjalnie dla Was wybraliśmy kilka praktycznych przykładów wykorzystania AI: automatyzacja opisów produktowych, boksy produktowe, optymalizacja feedów, wirtualna przymierzalnia, automatyzacja HTML5 pod DV360, automatyzacja voice over video…
Kiedy warto inwestować w tworzenie rozwiązania AI. Jakich i gdzie miar sukcesu oczekiwać, aby uzasadnić inwestycję w AI?
Rafał Wiewiórski, Niezależny Ekspert Data Driven Marketingu
Podsumowanie i zakończenie
dr Anna Gumkowska, Prowadząca konferencję, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska
Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9
Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director, GroupM
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >>
AI w służbie contentu. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w tworzeniu treści
Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force
Na warsztatach będziesz pracować na narzędziach takich jak: OpenAI (ChatGPT w wersji api), Cloude, make.com.
Podczas warsztatów nauczysz się:
Jakie treści będziesz potrafić tworzyć?
Nie musisz potrafić napisać ani jednej linijki kodu, będziemy pracować na narzędziach no-code.
Wszystko praktycznie, minimum teorii, maksimum praktyki.
Na warsztatach pokażę Ci, jak to działa i pomogę zbudować swoją pierwszą automatyzację, dzięki której stworzysz wartościowe treści do e-commerce, na bloga, do social mediów itd.
Po warsztatach będziesz umieć:
Podstawy promptingu w ChatGPT
Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube
Podczas warsztatów poznasz składnię promptów, ich rodzaje oraz zastosowania. Dowiesz się także jak rozmawiać z chatem, aby rozmowa przyniosła zamierzone efekty.
Od pomysłu do Twojego pierwszego asystenta AI
Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube
Podczas warsztatu nauczysz się:
1. W jaki sposób zidentyfikować procesy warte automatyzacji.
2. Jak mapować procesy bez posiadania kompetencji o rozwiązaniach low-code/no-code.
3. Jak prawidłowo opisać taki proces aby był zrozumiały dla większości osób w Twojej organizacji.
4. Przygotujesz gotowe rozwiązanie takiego procesu w trakcie szkolenia na konkretnym przykładzie.
5. Otrzymasz szablon prezentacji rozwiązania AI, które będziesz mógł przestawić w swojej firmie.
Harnessing Generative AI for innovative native advertising. Utilizing tools like Chat GPT and Stable Diffusion to enhance creative diversity in ad campaigns, integrating best practices and content policies
Maayan Leshem, Director, Creative Shop & AI Strategist, Taboola
Patrycja Tokarska, Senior Sales Manager, Taboola
In today’s ever-evolving digital landscape, the fusion of creativity and technology stands as the cornerstone of effective advertising. Explore the dynamic fusion of creativity and technology in advertising with Taboola’s Creative Advertising session.
Led by industry experts, including Maayan Leshem, Director of Creative Shop & AI Strategist, this session delves into the innovative potential of AI integration. Participants will discover the nuanced intricacies of crafting AI-native ads that resonate with audiences, driving consumer engagement and conversion.
1. Introduction to Creative Advertising with Creative Shop:
Leader: Maayan Leshem / Director, Creative Shop & AI Strategist (in English)
2. Interactive Ad Creation:
Leader: Patrycja Tokarska / Senior Sales Manager (in Polish)
3. AI Capabilities Demonstration:
Leader: Patrycja Tokarska / Senior Sales Manager( in Polish)
Key takeaways from this enriching session include a deeper understanding of AI-native advertising methodologies, practical ad creation skills, and insights into leveraging Taboola’s AI technologies to drive impactful marketing campaigns. Depart with newfound knowledge and a renewed zeal to harness the boundless possibilities of creative advertising in the digital age.
Beyond Standard AI: Jak zastosować najnowsze rozwiązania sztucznej inteligencji w pracy marketerów
Antoni Andruszkiewicz, Senior Industry Manager, Google Polska
Jacek Markowski, Advertising Solutions Architect, Google Technical Services
Podczas warsztatu nauczysz się, jak wykorzystać wyselekcjonowane rozwiązania marketingowe (np. DescriptionGenius czy FeedGen) korzystające z Gen AI i ulepszysz swoje działania w digital marketingu razem z Vertex AI.
Zrób to sam z ChatGPT! Od pomysłu do działającej aplikacji. Naucz się robić aplikacje online bez znajomości programowania.
Krystian Wydro, AI Evangelist, Niezależny ekspert
Jensen Huang, prezes Nvidia, podkreśla, że każdy będzie mógł programować w swoim ojczystym języku, wykorzystując narzędzia AI do tworzenia aplikacji. Chcesz wiedzieć jak to zrobić? Zapraszam na interaktywne warsztaty, podczas których odkryjesz, jak łatwo możesz stworzyć własną aplikację, mailing czy stronę internetową? Zobaczysz, że technologia jest dostępna dla każdego i można ją wykorzystać do tworzenia innowacyjnych rozwiązań bez potrzeby zgłębiania zawiłości kodowania.
Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna. Integruje się z wieloma dziedzinami ludzkiego życia: od stawiania diagnoz medycznych, przez marketing, social media, projekty społeczne, odkrywanie leków czy zastosowania w kancelariach prawnych. AI przekształca naszą rzeczywistość.
Konferencja Grupy Roboczej Artificial Intelligence zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową.
Po raz pierwszy konferencji IAB HowTo towarzyszą również praktyczne warsztaty z sześciu wybranych zagadnień dotyczących AI w marketingu.
Marek Myślicki
Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer
Stor9
Łukasz Sztuczyński
Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director
GroupM
Jacek Markowski
Advertising Solutions Architect
Google Technical Services
Marcin Ręgorowicz
Radca prawny i Managing Associate
Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Masz pytania?
Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.
Marek Myślicki
Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer
Stor9
Łukasz Sztuczyński
Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director
GroupM
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji oraz 5 punktów za udział w każdym z warsztatów. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.