29 października 2024 09:00

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo: Nowe horyzonty influencer marketingu

Przyszłość influencer marketingu jawi się jako dynamiczna i ekscytująca. Marki oraz twórcy, którzy potrafią dostosować się do zmian i wykorzystać nowe możliwości w sposób odpowiedzialny, będą mogli budować silniejsze relacje z konsumentami i osiągać trwały sukces. Jak to zrobić?
Więcej >>

Kup bilet

Do konferencji zostało:

dni

godzin

minut

Czego się dowiesz?

Dowiesz się,

jak skutecznie wykorzystać nowe formaty, pomysły i trendy oraz jak innowacyjnie rozwiązywać znane już wyzwania influencer marketingu.

Poznasz

rozwiązania, z których możesz skorzystać już dzisiaj i w najbliższej przyszłości, planując działania z twórcami.

Zobaczysz,

jak uporządkować najbliższą przyszłość i zmiany pojawiające się w influencer marketingu.

Nauczysz się,

patrzeć na platformy i twórców w taki sposób, aby nie stać się copycat’em, ale zostać autentycznym surferem trendów.

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do osób, które są zainteresowane nowymi rozwiązaniami w szeroko rozumianym influencer marketingu. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą poznać nadchodzące trendy i wyzwania powstające na przecięciu działań internetowych twórców oraz współpracujących z nimi marek. Poruszane tematy powinny szczególnie zainteresować:

marketerów ze wszystkich kategorii, odpowiedzialnych za strategię i innowacyjne wsparcie marketingowe w social mediach;

agencje mediowe, zarówno domy mediowe, agencje PR, kreatywne czy digitalowe, jak i wszystkie podmioty, które zajmują się działaniami strategicznymi oraz realizacją kampanii reklamowych;

specjalistów z obszaru influencer marketingu, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę o nowe i świeże spojrzenia na nadchodzące przemiany w świecie cyfrowych twórców.

Agenda


Rejestracja uczestników 9.00-9.40

9.40-9.50

Powitanie

Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9

9.50-10.10

Jak robić strategiczny Influencer Marketing? Wnioski z analizy 959 publikacji Influencerów.

Zuzanna Ledworowska, Business Development Managerka, Lettly

W tej prelekcji zaprezentuję wnioski z analizy 959 publikacji influencerów z różnych branż, takich jak fashion, beauty. Pokażę, które wskaźniki faktycznie mówią coś ważnego o skuteczności kampanii. Skupimy się na tym, co działa najlepiej, a które liczby mogą wprowadzać w błąd - jak wyciągnąć maksimum z każdej współpracy z Influencerami.

10.10-10.40

Ciemna strona internetów – dark patterns, fałszywe opinie, nieoznaczone reklamy.

Małgorzata Cieloch, Dyrektorka departamentu komunikacji i rzeczniczka prasowa, UOKiK
Jagoda Kruszewska, Starsza specjalistka, UOKiK
Krzysztof Lehmann, Zastępca dyrektora, delegatura UOKiK w Bydgoszczy

Co warto wiedzieć, działając w social mediach i tworząc przekazy komercyjne? Jakich praktyk marketingowych nie stosować? Za co i kiedy można narazić się na zarzut łamania praw konsumentów? Krótki poradnik UOKiK.

10.40-11.00

Tytuł wkrótce

TBA

11.00-11.20

Era Viralu – jak short wideo skróciło czas życia viralowych treści. Jak wpłynie to na nasz biznes w przyszłości?

Rafał Pogorzelski, Account Manager, Space Cat Industries
Justyna Zawadzka, Head of Influencer Marketing, Space Cat Industries

Short video jest dominującą formą konsumpcji treści w internecie, a wraz z rozwojem TikToka, Instagram Reels oraz YouTube Shorts coraz więcej Twórców i marek zaczyna tworzyć kilkudziesięcio sekundowe filmy, których tematyka przerasta często wyobraźnię odbiorców. W gąszczu form krótkich materiałów coraz częściej, ale też na coraz krócej wybijają się pewne trendy, których wykorzystanie może przysporzyć każdej ze stron wiele dobrego. Jak uniknąć złego wykorzystania trendów, co może zadziałać jak miecz obosieczny, jak przekształcić virale i RTMy w atrakcyjne treści markowe, działając zgodnie z prawem?


Przerwa kawowa 11.20-11.40

11.40-12.00

Od promptu do wpływu: Jak wirtualni influencerzy zmieniają zasady gry.

Patryk Trzaska, Członek Grupy Influencer Marketing IAB Polska, CEO, Falou

Głębsze spojrzenie na fenomen wirtualnych influencerów, gdzie algorytmy stoją za kreacją postaci, które są nie tylko popularne, ale również zdolne do budowania zaufania. Jak wirtualni influencerzy, mimo swojego sztucznego pochodzenia, zdobywają lojalność i zaufanie odbiorców? W jaki sposób marketerzy mogą korzystać z tych cyfrowych postaci, aby tworzyć trwałe i autentyczne relacje z konsumentami, jednocześnie balansując pomiędzy technologią a ludzkim odczuciem?

12.00-12.20

Koniec pewnej ery (cukierkowości) w influencer marketingu.

Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy

Jak marki odnajdują się w dobie walki o autentyczność i memizacji contentu? Antyreklama, ironia i „memizacja” to nowe narzędzia w arsenale social media i influencer marketingu. Dzisiejszy odbiorca czyta między wierszami, a humor i przesadna autentyczność usypiają jego czujność. Sprawdź, jak marki wykorzystują te strategie w praktyce, na podstawie konkretnych case studies.

12.20-12.40

Content Creatorzy – jak działać z twórcami UGC? Różnice między CC a Influencerami, jak współpracować, briefować i nawiązywać zadowalające współprace.

Karolina Jądrzyk, Influencer Marketing Manager, Burda Media Polska
Anna Rucińska, Head of Burda Beauty Center & Communities, Burda Media Polska

W trakcie wystąpienia nakreślimy specyfikę współprac z Content Creatorami, opowiemy o jej kluczowych różnicach w porównaniu ze standardowymi kampaniami influencerskimi, zastosowaniu w branży oraz perspektywie rozwoju. Zaprezentujemy przykłady działań z twórcami, jakie miały miejsce w obrębie Burda Media Polska, m.in. projekt TASTErzy.

12.40-13.00

TWÓRCY INTERNETOWI 3.0. Jak zmieniają się oczekiwania Klientów względem Twórców i jacy Twórcy mają największe szanse na sukces.

Olga Gralińska, Head of Influencer Marketing, Stor9

Współpraca z influencerami nie jest już innowacją, a staje się standardem i ważnym kawałkiem marketingowego tortu. Pracując na co dzień z wieloma Klientami widzimy, że świadomość tego segmentu rośnie - a wraz z nią rosną oczekiwania: coraz bardziej liczą się wskaźniki i wymierne efekty, a influencer marketing w wersji 2.0 przestaje być wystarczający. Na co marki zwracają uwagę angażując Twórców do promowania marki, i na jakie wyzwania powinni się nastawić sami Twórcy, aby wejść z współpracami na poziom 3.0? Na te pytania odpowiemy wraz z Barttie czyli Bartoszem Kawką.


Lunch 13.00-13.50

13.50-14.10

Śmierć trendów – o czym będą social media przyszłości

Berenika Barczak-Kilavuz, Senior Influencer Lead, VML

Ta prezentacja to fascynująca podróż w nieznane, gdzie tradycyjne mody ustępują miejsca zupełnie nowym zasadom gry. Dowieds się, dlaczego wkraczamy w erę, w której trendy przestają mieć znaczenie, a przyszłość należy do autentycznych, nieprzewidywalnych narracji. Wyruszmy razem w tę ekscytującą przygodę, odkrywając nowe horyzonty komunikacji i możliwości, które przed nami stoją.

14.10-14.30

Stereotypy i typiary w influencer marketingu

Łukasz Kępiński, CEO i założyciel, Tears of Joy

Podróż przez labirynt półprawd, które krążą w branży influencer marketingu! Obalę najtrwalsze stereotypy i odkryję przed publicznością, co się mówi za kulisami współpracy z influencerami (oraz co się przemilcza).

14.30-14.50

Influencer Marketing to za mało. Jak skalować i uzupełniać działania z influencerami?

Monika Domańska, Senior Influencer Marketing Project Managerka, Labcon (GroupOne)
Aleksandra Raczko, Senior Influencer Marketing Project Managerka, Labcon (GroupOne)

W dzisiejszych czasach najlepsze korzyści przynoszą zsynchronizowane działania w ramach ADVOCACY. Pokażemy, jak dzięki spójności strategii kampanie pozwalają na wyróżniającą się kreatywność, osiągają lepsze wyniki, a marki mogą liczyć na większą rozpoznawalność.


Przerwa kawowa 14.50-15.10

15.10-15.30

Kto będzie tworzył (w) metaverse? Czyli co gamingowi twórcy pokazują nam o marketingu przyszłości i jak to ugryźć

Wiktoria Wójcik, Współzałożycielka, inStreamly

Współczesny internet jest tym, czym jest dzięki milionom niezależnych twórców. Metaverse jako jego kolejny etap również będzie musiał na nich polegać. Od projektantów wirtualnych światów po influencerów nowej generacji - siły, które ukształtują cyfrową przyszłość. Zagłębimy się w to, jak gaming dziś zmienia grę i jak będzie ewoluował w Metaverse. I oczywiście, co to oznacza dla społeczeństwa, marketingu i samych twórców.

15.30-15.50

Między teorią a praktyką: Jak twórca i agencja wpływają na finalny sukces kampanii?

Artur Nalepko, Head of Influencer Management, Rokmates
Jakub „Coocharz” Przeździecki, twórca internetowy

W ramach prelekcji twórca internetowy oraz jego menedżer opowiedzą o tym, jak teoria zawarta w briefie czasem rozmija się z praktyczną realizacją kampanii. Przedstawią także swoje spojrzenie na najczęstsze wyzwania, jakie napotykają na różnych etapach realizacji kampanii. Przede wszystkim jednak wspólnie opowiedzą, jakie wnioski z tego wynikają dla klienta i jak można lepiej zarządzać oczekiwaniami.

15.50-16.10

XYZ – jak różne pokolenia śledzą współczesnych influencerów?

Anna Wolfowicz, Integrated Communication Manager, LiquidThread
Marcin Woźniak, Product & Strategy Director, LiquidThread

Zaprezentujemy wnioski z unikalnych badań przeprowadzanych na ‘followersach’ - osobach regularnie śledzących influencerów w social mediach. Odkryjemy motywacje, potrzeby i zachowania różnych pokoleń, związane z obserwowaniem oraz angażowaniem się w publikowane przez swoich ulubionych twórców treści.

16.10-16.20

Zakończenie

Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >

Idea konferencji

Branża influencer marketingu zmienia się dynamicznie, otwierając nowe horyzonty dla marek i twórców treści. Jednocześnie współpraca z osobami mającymi wpływ na swoje społeczności staje się coraz bardziej złożona i wyspecjalizowana. Zjawisko dostosowuje się do zmieniającego się krajobrazu mediów społecznościowych, oczekiwań konsumentów oraz regulatorów, a przede wszystkim do trendów powstających na początku szybkich zmian zachodzących w społeczeństwie i kulturze. Dziś obserwujemy chociażby fragmentację rynku, pojawianie się nowych rozwiązań technologicznych i regulacji prawnych.

Przyszłość influencer marketingu jawi się jako dynamiczna i ekscytująca. Marki oraz twórcy, którzy potrafią dostosować się do zmian i wykorzystać nowe możliwości w sposób odpowiedzialny, będą mogli budować silniejsze relacje z konsumentami i osiągać trwały sukces. Sama zaś współpraca z twórcami wychodzi poza ramy prostej promocji produktów i coraz wyraźniej skupia się na kreowaniu nowego, silnego głosu marek i samych influencerów.

Ewolucja influencer marketingu wymusza na markach i influencerach ciągłą adaptację. Kluczem do sukcesu jest podążanie za nowymi inicjatywami oraz tworzenie własnych, mniej standardowych rozwiązań. Zaczynając od pomiaru efektywności, poprzez budowanie autentycznych relacji, ochronę konsumentów, weryfikację nowych formatów, aż do wykorzystywania wirtualnych twórców i sztucznej inteligencji.

Zbliżające się wydarzenie IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu stanie się platformą do dyskusji nad kluczowymi zagadnieniami, którymi już dzisiaj otwieramy nowy kierunek działań.

Czekają na Ciebie spotkania ze specjalistami z branży, kuluarowe rozmowy oraz bardzo duża dawka wiedzy i doświadczenia w interesujących wystąpieniach.

Prelegenci

Marek Myślicki

Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer

Stor9

Chief Growth Officer czołowej agencji reklamowej specjalizującej się w influencer marketingu Stor9_. Doświadczony w tworzeniu strategii komunikacji, w kampaniach z wykorzystaniem oraz w kreowaniu produktów z influencerami i gwiazdami. Doświadczenie zdobywał m.in w MTV Polska, Discovery Media, Abstra oraz GetHero. Przewodniczący Grupy Roboczej Influencer Marketing w IAB Polska. Laureat licznych MIXXów w tym Best In Show MIXX Awards 2019.

Monika Domańska

Senior Influencer Marketing Project Managerka

Labcon (GroupOne)

Senior Project Managerka odpowiedzialna za kreatywne i jednocześnie mierzalne kooperacje z influencerami w kampaniach Advocacy w Labconie (GroupOne). Doświadczenie zdobywała współpracując z takimi markami jak Komfort, Żywiec Zdrój, L'Oréal, Under Armour, Hochland, Foxy, Nutribullet, GLOV, czy See Bloggers.

Berenika Barczak-Kilavuz

Senior Influencer Lead

VML

Brand & communication managerka z 11-letnim doświadczeniem, obecnie Senior Influencer Lead w VML. Współpracuje z markami takimi jak Ikea, Colgate, BP i Lech, a w 2024 roku otrzymała dwa miecze w konkursie KTR za kampanie dla Ikea i adidas.

Małgorzata Cieloch

Dyrektorka departamentu komunikacji i rzeczniczka prasowa

UOKiK

Ma ponad 20-letnie doświadczanie współpracy z mediami i 5-letnie jako trenerka w NGOs. Odpowiada za projekty promujące prawa konsumentów i ochronę konkurencji. Wraz z zespołem nagradzana za różne działania, ostatnio za kampanię #OznaczamReklamy (Złote Spinacze 2023, Noizz Zmiany’22, Influencers Life Awards 2023).

Mateusz Górecki

Managing Director

WE!RE Fantasy

Managing Director w agencji WE!RE FANTASY, w której odpowiada za rozwój usługi influencer marketingu, nowych rozwiązań oraz sieć influencerów. Doświadczenie zdobywał planując i wdrażając kampanie marketingowe w Europie i kraju współpracując z największymi markami ze świata gamingu i technologii.

Olga Gralińska

Head of Influencer Marketing

Stor9

Marketerka z ponad 10-letnim doświadczeniem po stronie klienta, a obecnie Head of Influencer Marketing w agencji Stor9. Z influencer marketingiem związana od 7 lat, kiedy wdrożyła jedną z pierwszych i największych na polskim rynku brandowych platform influencerskich: TeamPlay. Prelegentka na konferencjach branżowych, prowadząca szkolenia i konsultacje z zakresu digital i influencer marketingu.

Karolina Jądrzyk

Influencer Marketing Manager

Burda Media Polska

Miłośniczka social mediów i angażującego contentu. W kampaniach z influencerami stawia na zrozumienie, budowanie relacji i zapewnienie przestrzeni dla twórców, aby mogli zaprezentować swoją kreatywność.

Łukasz Kępiński

CEO i założyciel

Tears of Joy

CEO i założyciel Tears of Joy, Agencji Social Media Influencer Marketingu. Wcześniej rozwijał dział Social Media w agencji K2 i na estońskiej surowej ziemi „uczył się w start-upy”. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Stale dzieli się wiedzą i doświadczeniem na wydarzeniach branżowych i biznesowych m.in: I ❤ Marketing, Internet Beta, Europejski Kongres Gospodarczy, Kongres Online Marketing, See Bloggers, Polish National Sales Forum, Business Market, IAB How To i inne. Od listopada 2017 r. organizuje cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga. Fan pływania na bałtyckich falach, flipperów i klocków LEGO.

Jagoda Kruszewska

Starsza specjalistka

UOKiK

Od kilkunastu lat związana z instytucjami publicznymi, ma doświadczenie w działaniach edukacyjnych i social media. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozwija instagramowy profil uokikgovpl, który stara się edukować konsumentów o ważnych dla nich prawach w przystępny i „nieurzędowy” sposób. Bierze udział w działaniach związanych z rynkiem influencer marketingu – w tym w nagradzanej kampanii #OznaczamReklamy.

Zuzanna Ledworowska

Business Development Managerka

Lettly

Strateżka i analityczka influencer marketingu. Business Development Managerka w agencji strategicznej influencer marketingu Lettly. Współpracuje przy projektach m.in. dla Unilever DEO (Dove, Axe, Rexona), Philips, Your Kaya, Zalando. Przeszkoliła ponad 1000 marketerów z zakresu kreatywnych i efektywnych działań z twórcami.

Krzysztof Lehmann

Zastępca dyrektora

delegatura UOKiK w Bydgoszczy

Od 12 lat pracuje w UOKiK, gdzie nadzoruje postępowania w sprawach naruszenia zbiorowych interesów konsumentów i stosowania niedozwolonych postanowień umownych. Odpowiada za projekty związane ze stosowaniem AI w wyszukiwaniu klauzul abuzywnych w umowach i dark patterns na stronach WWW oraz działania związane z rynkiem influencer marketingu.

Artur Nalepko

Head of Influencer Management

Rokmates

Ekspert w tematach związanych z twórcami internetowymi i TikTokiem. Współpracuje m.in. z takimi popularnymi twórcami jak Coocharz czy Ozubko. Do tej pory w swojej karierze realizował kampanie z udziałem influencerów m.in. dla takich firm jak Lidl, Ikea, SBM Label czy MSI.

Rafał Pogorzelski

Account Manager

Space Cat Industries

Wspiera i realizuje kampanie z influencerami dla największych marek w Polsce i Europie. Prywatnie entuzjasta technologii, który bacznie obserwuje trendy rozwoju sztucznej inteligencji i ich możliwych aplikacji w branży influencer marketingu.

Jakub „Coocharz” Przeździecki

twórca internetowy

Twórca internetowy, którego proste przepisy pełne pozytywnej energii śledzi kilkaset tysięcy odbiorców na TikToku, Instagramie, YouTubie i Facebooku. Zwycięzca Influencers LIVE Awards w kategorii Food & Cook. Do tej pory w swojej karierze realizował kampanie z udziałem influencerów m.in. dla takich firm jak Biedronka, Grupa Żywiec, Samsung, SBM Label czy MSI.

Aleksandra Raczko

Senior Influencer Marketing Project Managerka

Labcon (GroupOne)

Senior Project Managerka. Z Social Mediami związana od 8 lat. Od 6 lat realizuje kampanie influencerskie w ścisłej współpracy z działami PR, social media czy domami mediowymi. Doświadczenie zdobywała działając z takimi markami jak: Hochland, Dafi, Eau Thermale Avène, AA Cosmetics, Perfecta, Biorythm.

Anna Rucińska

Head of Burda Beauty Center & Communities

Burda Media Polska

Od prawie 30 lat pracuje w największych mediowych firmach w Polsce, podczas których zrealizowała wiele niestandardowych kampanii reklamowych dla takich firm jak PZU, P&G, L'Oreal Polska, Nestle, Play, Red Bull, NIVEA, Ziaja, Oceanic i wielu innych. W ramach Burda Media Polska, odpowiada za marketing rekomendacji i Influencer marketing.

Patryk Trzaska

Członek Grupy Influencer Marketing IAB Polska, CEO

Falou

CEO i współzałożyciel agencji Falou specjalizującej się w influencer marketingu, który od 10 lat pracuje w branży twórców internetowych. Swoje doświadczenie budował współpracując z takimi markami jak Play, Allegro, Netflix, Pyszne.pl, Energizer, Piątnica, Continental, ASUS.

Anna Wolfowicz

Integrated Communication Manager

LiquidThread

Integrated Communication Manager, LiquidThread Związana z Influencer Marketingiem od ponad 6 lat. Swoją przygodę rozpoczęła w londyńskim domu mediowym jako Project Manager Unilevera, aby później przejść na stronę agencji i prowadzić kampanie takich Klientów jak adidas, Zalando, HBO Max czy Nestle. Najbardziej ceni sobie niestandardowe rozwiązania i projekty wymagające kreatywnych rozwiązań, w których świat social mediowy wychodzi poza ramy naszych smartfonów, a odbiorcy mogą go doświadczyć tu i teraz.

Marcin Woźniak

Product & Strategy Director

LiquidThread

Product & Strategy Director, LiquidThread Posiada 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Od 2015 roku współtworzy agencję LiquidThread (Publicis Groupe). Obecnie jako Product & Strategy Director rozwija nowoczesne produkty komunikacyjne z zakresu social mediów, influencer marketingu, branded entertainmentu oraz gamingu. Od 2017 roku w ramach studiów Marketing Internetowy SGH prowadzi wykłady oraz warsztaty z planowania i realizacji efektywnych kampanii reklamowych.

Wiktoria Wójcik

Współzałożycielka

inStreamly

Wyróżniona Forbes 30 under 30 Europe, Forbes Polska 25 under 25, Linkedin Top Voice. Specjalizuje się w tym, jak nowoczesna rozrywka zmienia marketing. Jej firmy pomogły 160 markom takim jak Netflix, Philips czy Pepsi współpracować z ponad 150 000 twórców gamingowych w 12 krajach.

Justyna Zawadzka

Head of Influencer Marketing

Space Cat Industries

Odpowiada za strategię oraz standardy współpracy z Influencerami, scouting oraz dobór twórców do kampanii. Ma ośmioletnie doświadczenie w pracy z setkami influencerów działających na wszystkich platformach.

Cennik

Cena dla firm zrzeszonych w IAB Polska

850 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Cena dla firm niezrzeszonych w IAB Polska

950 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Dodatkowe rabaty

Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.

Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer

-100 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Certyfikat DIMAQ

-50 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

Justyna Oracz

Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications

WE!RE Fantasy

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie Head of communications w WE!RE FANTASY, gdzie zajmuje się komunikacją w obszarze influencer marketingu. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze gamingu i nie tylko. Potrafi skutecznie łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Roman Terelak

Członek Grup Roboczych Influencer Marketing i Social Media IAB Polska

VP, Space Cat Industries

Z marketingiem związany od 15 lat. Zdobywał doświadczenie w agencjach kreatywnych, digitalowych i eventowych, zarządzając kampaniami dla największych marek. W latach 2014-2019 pracował w sieci Dentsu w spółkach Isobar, Posterscope i Dentsu X gdzie odpowiadał za zespoły obsługujące klientów agencji i zarządzał działami New Business. W 2020 roku dołączył do zespołu CEE TikToka jako Business Partnerships Manager pracując z markami technologicznymi, telekomunikacyjnymi i e-commerce. Do zarządu agencji Space Cat Industries, zajmującej się komunikacją Short Video i obsługą marek na TikToku, dołączył pod koniec 2021 roku. Zdobywca Innovation Awards, KTR, Effie i Golden Arrow.

Leszek Trela

Zastępca Szefa Grupy Influencer Marketing IAB Polska

Fuse, OMD

Menedżer z 16-letnim doświadczeniem w marketingu i mediach. Pracował w domach mediowych, u wydawcy, w rozgłośni radiowej oraz na planach zdjęciowych reklam. Obecnie zajmuje się przygotowywaniem strategii kreatywnych. Posiada doświadczenie w takich dziedzinach marketingu jak: content marketing, social media, Influencer marketing, e-sport, gaming, produkcja wideo, lokowanie produktu, organizacja eventów, produkcja dedykowanych programów telewizyjnych, sponsoring, ambient/ooh i experimental marketing. Pracował dla ponad 40 marek, z którymi zrealizował około 300 kampanii. Zdobywa nagród: Effie, Innovation Award, KTR, Mixx i inne.

Patryk Trzaska

Członek Grupy Influencer Marketing IAB Polska

CEO Falou

CEO i współzałożyciel agencji Falou specjalizującej się w influencer marketingu, który od 10 lat pracuje w branży twórców internetowych. Swoje doświadczenie budował współpracując z takimi markami jak Play, Allegro, Netflix, Pyszne.pl, Energizer, Piątnica, Continental, ASUS.

Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca

Współpraca