25 września 2025 08:00

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo Programmatic

Czego się dowiesz?

Dowiesz się

jak wykorzystać możliwości jakie daje programmatic przy użyciu danych

Zobaczysz

przykłady skutecznych kampanii reklamowych

Poznasz

najnowsze technologie, które możesz wykorzystać w Twojej organizacji

Nauczysz się

jak ulepszyć Twoje działania marketingowe z wykorzystaniem danych oraz wideo

Dla kogo?

Na konferencję zapraszamy:

wszystkich, którzy chcą uzyskać najnowszą i aktualną wiedzę na temat automatycznych kampanii reklamowych

osoby planujące i realizujące strategie marketingowe z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz danych

przedstawicieli marketerów, agencji mediowych, wydawców internetowych, jak i studentów pragnących poszerzać wiedzę z obszaru marketingu internetowego

Agenda


Kawa i rejestracja uczestników 8.00-9.00

9.00-9.10

Powitanie uczestników

Elżbieta Kondzioła, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Dyrektor Sprzedaży Online, LOVEMEDIA

9.10-9.30

AI based targeting w świecie programatycznym

Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group

Pokażemy możliwości targetowania opartego o AI oraz inspirujące case studies.

9.30-9.50

Wideo Programmatic 3.0: wykorzystanie narzędzi GenAI do niespotykanej skali, efektywności i personalizacji kreacji

Marta Kusowska, Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts

Przyszłość wideo programmatic leży w skalowalnej, spersonalizowanej kreacji. Odkryj, jak Generatywna AI transformują proces tworzenia wideo reklamowego. Automatyzacja produkcji wariantów opartych na danych pozwala znacząco zwiększyć efektywność kampanii i kluczowe wskaźniki performance. Zobacz, jak GenAI czyni kreację wideo równie elastyczną jak zakup mediów w programmaticu.

9.50-10.10

Od tradycyjnego radia do Audioverse: Programmatic Audio w Marketingu Przyszłości

Marcin Pyra, Ad Operations Team Leader, Grupa RMF

Odkryj, jak ta rewolucja w marketingu audio może otworzyć przed Tobą nowe możliwości dotarcia do klientów i efektywnego budowania relacji z nimi. od tradycyjnej formy reklamy radiowej do nowoczesnych, zautomatyzowanych kampanii audio.

10.10-10.30

Efektywne strategie monetyzacji powierzchni reklamowej wydawców

Krzysztof Czok, Zastępca Szefowej Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Board Member, Tri-table

Przegląd kluczowych rozwiązań technologicznych i modeli sprzedaży wspierających optymalizację przychodów z reklamy digital. Prezentacja obejmie rolę adserwera w zarządzaniu inventory, wykorzystanie platform SSP i DMP w monetyzacji zasobów reklamowych, a także analizę formatów reklamowych i strategii sprzedaży – od RTB po direct deals.

10.30-10.50

Programmatic DOOH – czy to już ten rok?

Jacek Wąs, Director, Customer Success, CEE, Adform

Ostatni rok był przełomowy dla popularyzacji modelu programmatic w nowych kanałach mediowych, między innymi DOOH. W prezentacji opowiem o powodach, dla których firmy z sektora reklamy zewnętrznej inwestują w nowe technologie i co to oznacza dla kupujących. Opowiemy również o technologicznych zmianach w 2025, które dodatkowo przyśpieszą transformację programmatic.


Przerwa kawowa 10.50-11.10

11.10-11.30

Wprowadzenie do Curation – dlaczego warto korzystać z danych zintegrowanych po stronie SSP?

Marcin Czachorowski, Director, Demand Partnerships CEE, Equativ

Na rynku programmatic zachodzą duże zmiany. Role stron podażowych i popytowych przenikają się. Pojawiają się nowe technologie, które rozwiązują problemy związane z targetowaniem, skutecznością i zasięgami w kampanii. Opowiem o tym, w jaki sposób różni gracze na rynku radzą sobie z tymi zmianami i jaka jest nowa rola SSP w łańcuchu programmatycznym.

11.30-11.50

Marketing bez zgadywania. AI, które rozumie zanim użytkownik kliknie ⭐️

Karolina Łukasiewicz, Head of Account Management, RTB House Poland

Zapomnij o intuicyjnych decyzjach i przypadkowym targetowaniu. Dowiedz się, jak dzięki AI unikać domysłów i działać z precyzją – nowoczesne modele językowe potrafią wychwycić intencje użytkowników jeszcze zanim wykonają oni jakiekolwiek działanie. To rewolucja, która ogranicza marnotrawstwo budżetu, dopasowuje produkt do odpowiedniego miejsca w czasie rzeczywistym i realnie zwiększa sprzedaż.

11.50-12.10

Transformacja w sferze mediów i reklamy z użyciem podejścia omnichannel

Gracjan Chagowski, Sales Director, Teads

Nowym hasłem kluczem stało się CTV, ale czy słusznie? Jak w czasach słabnącej telewizji linearnej i wzrostu reklamy wideo marketerzy mogą zrobić użytek z nowych kanałów komunikacji. Prezentacja z przykładami wykorzystania rozwiązań omnichannel.

12.10-12.30

Optymalizacja kreacji dzięki AI i niestandardowe algorytmy biddowania w DV360

Jacek Józwiak, Growth & Strategic Partnerships Director, Salestube, certyfikowany trener Google Marketing Platform
Paulina Nockiewicz, Technical Solutions Specialist, Salestube, certyfikowana trenerka Google Marketing Platform

Optimized Creative i custom bidding w DV360 – opis funkcjonalności i case study w performance w programmaticu – jak osiągnąć dwa razy niższe CPC i 75 % więcej konwersji.


Lunch 12.30-13.30

13.30-13.50

Badanie polskiego rynku reklamy programmatic

Krzysztof Czok, Zastępca Szefowej Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Board Member, Tri-table

Wyniki pierwszego badania polskiego rynku reklamy programmatic.

13.50-14.10

CTV pod kontrolą – Jak skutecznie realizować kampanie w rozdrobnionym ekosystemie?⭐️

Ada Zakrzewska, Manager, Demand Partnerships CEE, Equativ

Reklama w CTV nieustannie zyskuje na znaczeniu, a jej dynamiczny wzrost trudno dziś przeoczyć. Ale w tym potencjale kryje się też wiele wyzwań: od fragmentacji ekosystemu po rozproszoną uwagę widzów. Opowiem, jak skutecznie zintegrować proces zakupu, targetowania z unikalnymi formatami, aby kampanie przynosiły lepsze wyniki i większe zaangażowanie użytkowników.

14.10-14.30

Premiumizacja przestrzeni programatycznej. Synergia mediów drogą do efektywności

Weronika Adamczyk, Lead DV360 GCS Poland, Google
Kamil Glenszczyk, Programmatic Media Lead CEE, Google Ireland

Czy synergia mediów względem CTV w świecie programmatic tworzy rewolucję? Odkryjemy, jak łącząc zaawansowane narzędzia targetowania i różnorodne formaty wideo, możemy zbudować kompleksową strategię komunikacji, która maksymalizuje zasięg i zaangażowanie, eliminując jednocześnie martwe punkty w dotarciu do konsumenta. Kluczowe wątki: - uzupełniające się ekosystemy reklamowe, - strategie unifikacji mediów, - optymalizacja budżetu i zasięgu.

14.30-14.50

Digital audio ważnym głosem w programatycznym ekosystemie reklamy cyfrowej ⭐️

Wiktoria Bobrowicz, Product Manager, Grupa RMF

Czas, aby audio zabrało głos. Odkryj potencjał audioXi – największej w Polsce sieci reklamy digital audio. Poznaj kluczowe insighty oraz praktyczne case studies z realnymi efektami.

14.50-15.10

Kontekstowo czy behawioralnie? Jak forma targetowania wpływa na realizację celów marketingowych

Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid

O słowach kluczowych, kontekście i semantyce. O trendach i najnowszych technologiach zwiększających precyzję targetowania. O efektywnym łączeniu różnych form targetowania i ich wpływie na realizację celów brandowych i performance'owych.


Przerwa kawowa 15.10-15.30

15.30-15.50

Data-driven Programmatic – strategia sukcesu w czasach krótkiej atencji konsumentów

Bartosz Salamon, Head of Programatic, Publicis

W prezentacji skupię się na kluczowych aspektach wykorzystania programmatic opartego na danych do przyciągania uwagi konsumentów w czasach ich krótkotrwałej atencji.

15.50-16.10

Czy Twoje dane pracują dla Ciebie?

Kinga Nurska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Head of Programmatic, PHD/Omnicom Media Group

Efektywne pozyskiwanie i wykorzystywanie danych w kampaniach programmatycznych (i nie tylko) z wykorzystaniem nowego martech stacku w dobie cookieless.

16.10-16.30

Synergia i efektywność kanałów w kampanii wideo w oparciu o case study

Jarosław Łuczka, Product Owner, adQuery

Czy zawsze warto wykorzystywać wszystkie dostępne kanały, żeby zbudować najlepszą kampanię wideo? Które wskaźniki odzdziałują na siebie najbardziej i z czego musisz zrezygnować? W case study pokażemy, że nie trzeba wykorzystywać wszystkich kanałów programmatic, żeby osiągać najlepsze wyniki a CTV potrafi więcej niż się wydaje.

16.30-16.40

Zakończenie

Elżbieta Kondzioła, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Dyrektor Sprzedaży Online, LOVEMEDIA

⭐️Prezentacja Sponsora IAB HowTo

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >>

Idea konferencji

Już po raz siódmy spotkamy się na konferencji przygotowanej przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, podczas której eksperci reprezentujący agencje, reklamodawców, wydawców oraz platformy technologiczne podzielą się najnowszą wiedzą na temat programatycznego zakupu reklamy.

Prelegenci

Elżbieta Kondzioła

Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Dyrektor Sprzedaży Online

LOVEMEDIA

Online Sales Director w LOVEMEDIA, Przewodnicząca Prezydium oraz Arbiter Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członek Rady Merytorycznej Raportu Strategicznego Internet IAB Polska, Szef Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Ma doświadczenie w realizacji zarówno standardowych kampanii display jak i działań content marketingowych i dedykowanych oraz projektów cross-mediowych (online, prasa, konferencje i webinary). Obecnie specjalizuje się w realizacji efektywnościowych kampanii online opartych na dedykowanych profilach użytkowników. Regularnie występuje na konferencjach i szkoleniach branżowych oraz publikuje artykuły na temat programatycznego modelu zakupu reklamy. Jej pasją w czasie wolnym jest jeździectwo, posiada drugą klasę sportową w dyscyplinie skoki przez przeszkody.

Weronika Adamczyk

Lead DV360 GCS Poland

Google

Z Googlem jestem związana od 2024, gdzie odpowiadam za rozwój polskich klientów i agencji w ramach działań prowadzonych na platformie DV360. Z branżą reklamową natomiast jestem związana już od 9 lat. Swoją karierę rozpoczynałam w Biurze Reklamy TVP, gdzie zajmowałam się agencjami w ramach negocjacji i kampanii telewizyjnych. Następnie w ramach struktur Polsat Media rozwinęłam obszar swojej pracy na pełne spektrum reklamy digital. Stamtąd wyruszyłam na podbój TikToka, gdzie z wykorzystaniem wideo społecznościowych pomagałam lokalnym agencjom rozwijać działania ich klientów. Za swoją specjalizację uznaję szeroko pojętą reklamę wideo, niezależnie od medium.

Wiktoria Bobrowicz

Product Manager

Grupa RMF

Specjalizuje się w branży mediów cyfrowych, łącząc doświadczenie w sprzedaży i rozwoju produktu. Współpracowała z czołowymi markami w Polsce, wspierając ich działania marketingowe poprzez szeroki wachlarz rozwiązań digitalowych, ze szczególnym naciskiem na audio online. Obecnie, jako Product Manager w Grupie RMF, odpowiada za strategiczny rozwój audioXi – największej w Polsce sieci reklamowej digital audio, oferującej innowacyjne rozwiązania reklamowe. W swojej pracy łączy kompetencje technologiczne i komercyjne, tworząc produkty, które realnie wspierają marketerów w efektywnej komunikacji. Na co dzień stawia na połączenie technologii z kreatywnością i praktycznym podejściem.

Gracjan Chagowski

Sales Director

Teads

Gracjan posiada prawie 15-letnie doświadczenie w obszarze digital, mediów, jak również reklamy. Przez 9 lat związany z wydawnictwem Hearts Marquard Media gdzie przez pierwsze lata swojej kariery odpowiadał za sprzedaż segmentu kobiecego takich marek jak Harper’s Bazaar, Cosmopolitan czy Joy. Był pomysłodawcą i współtwórcą serwisu motoryzacyjno-lifestylowego autostuff.pl, który do tej pory pozostaje w portfolio serwisów wydawnictwa. Kolejne lata pracy w tym wydawnictwie zarządzał działem sprzedaży w online i offline. Był organizatorem wielu akcji reklamowych takich jak: 18te urodziny CKM, Influencer Roku Joy, Samochód roku Playboya czy wiele innych. Od ponad 5 lat związany jest z firmą technologiczną Teads, liderem na rynku outstream obecnym na ponad 30 krajach na świecie. Początkowo jako Group Account Director, a od trzech lat Sales Director odpowiada za realizację sprzedaży w polskim oddziale firmy.

Tomasz Chłodecki

CEO

Justtag Group

Tomasz Chłodecki jest CEO i współtwórcą Grupy Justtag, czołowej platformy danych w regionie CEE i krajach nordyckich. Od 2016 roku kieruje spółką, nadzorując szereg kluczowych procesów strategicznych oraz przeprowadzając udane akwizycje. Doświadczenie zawodowe zdobywał w grupie Rocket Internet, odpowiadając za biznes development spółki Cuponation na polskim rynku oraz w paryskiej siedzibie PayPal, gdzie odpowiadał za projekty marketingowe w Hiszpanii, we Włoszech oraz na Bliskim Wschodzie. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, programu CEMS MIM, w ramach którego studiował na Rotterdam School of Management oraz programu Executive Program for Growing Companies na Stanford University Graduate School of Business.

Marcin Czachorowski

Director, Demand Partnerships CEE

Equativ

Marcin w Equativ od ponad 4 lat, odpowiada za rozwój biznesu w regionie CEE, oferując agencjom wszechstronne wsparcie w zakresie narzędzi i reklamy programmatic. Z branżą digital związany jest od 18 lat. Doświadczenie zdobywał w strukturach Agory, Interii i Polsat Media, pracując z kluczowymi reklamodawcami i domami mediowymi na polskim rynku.

Krzysztof Czok

Zastępca Szefowej Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Board Member

Tri-table

Karierę zawodową rozpoczynał w outdoorze, a od 18 lat jest związany ze spółkami internetowymi należącymi do Rafała Agnieszczaka. Aktualnie jako Członek Zarządu spółki Tri-table Sp. z o.o. odpowiada za rozwój wielofunkcyjnego narzędzia tri-table – technologii adserwerowej dla małych i średnich witryn oraz platformy do monetyzacji i optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców. Zastępca Szefa Grupy roboczej Programmatic przy IAB Polska. Absolwent „Informatyki i Ekonometrii” oraz „Socjologii” na Politechnice Śląskiej, a także studiów podyplomowych „Analityka Finansowa” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i „Inżynieria Danych – Big Data” w Szkole Głównej Handlowej.

Kamil Glenszczyk

Programmatic Media Lead CEE

Google Ireland

Od ponad 11 lat, jestem związany z Google Ireland, gdzie specjalizuję się w obszarze programmatic. Obecnie odpowiadam za rozwój kluczowych klientów w Europie Centralnej, kierując zespołem ekspertów wspierających transformację cyfrową w regionie. Aktywnie angażuję się w inicjatywy IAB, współtworząc standardy reklamowe i rozwijając ekosystem programmatic w ramach prac grup roboczych. Regularnie dzielę się wiedzą jako prelegent na konferencjach poświęconych digital marketingowi — zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych.

Jacek Józwiak

Growth & Strategic Partnerships Director

Salestube, certyfikowany trener Google Marketing Platform

W Salestube odpowiedzialny za dział Growth & Strategic Partnerships- zarówno na polskim jak i na zagranicznym rynkach. Z branżą internetową związany od 2009 roku. Karierę zaczynał będąc specjalistą do spraw wdrażania produktów reklamowych w sieci reklamowej. Następnie w Google w zespole DoubleClick, gdzie pracował dla największych klientów na rynku CEE. Certyfikowany trener Google Marketing Platform (Display & Video 360), członek grupy roboczej Programmatic w IAB. Doświadczony trener Programmatic Buying – w ciągu kilku lat przeprowadził kilkadziesiąt szkoleń z tego zakresu na różnych rynkach europejskich.

Marta Kusowska

Google Marketing Platform Expert

Full Stack Experts

Jako czołowa ekspertka w dziedzinie SEM z ponad 16-letnim doświadczeniem, specjalizuje się w Google Ads, narzędziach Google Marketing Platform oraz rozwiązaniach Google GenAI. Jej sukces potwierdzają nagrody, takie jak Performance Diamonds CEE i European Search Awards. Kształtuje krajobraz reklamy programmatic jako aktywna członkini Grupy Roboczej IAB Programmatic oraz liderka w społeczności Google Certified Individual Platforms Trainers CEE.

Jarosław Łuczka

Product Owner

adQuery

Jarosław Łuczka posiada wieloletnie na rynku online zarówno w zakresie realizacji wielokanałowych kampanii digital, wprowadzania na rynek rozwiązań e-commerce czy marketing automation. Pracował w sieci afiliacyjnej Tradedoubler, E-com 360 a także prowadził własną agencję digital. Przez ostatnie 2 lata pracował w grupie Argonauts Media Group gdzie budował Zespół Realizacji. Jako nowy Product Owner adQuery odpowiada za rozwój platformy i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych.

Karolina Łukasiewicz

Head of Account Management

RTB House Poland

Head of Account Management w RTB House, gdzie łączy wieloletnie doświadczenie w performance marketingu i e-commerce z zaawansowanymi technologiami oraz realnymi celami biznesowymi. Specjalizuje się w wykorzystywaniu danych, AI i analizy zachowań konsumenckich, aby wspierać marki w skutecznym skalowaniu kampanii performance’owych.

Grzegorz Marczak

Sales Director Europe

Hybrid

Grzesiek jest managerem z ponad 17-letnim doświadczeniem pracy w mediach. Planowanie dedykowanych kampanii reklamowych, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI w Hybrid, związany był m.in z Agorą, Stroeer i Httpool, by z powodzeniem realizować projekty uwzględniające digital, aplikacje, outdoor, prasę czy radio. Obecnie odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań AdTech w Europie i Afryce.

Paulina Nockiewicz

Technical Solutions Specialist

Salestube, certyfikowana trenerka Google Marketing Platform

Z branżą digital marketingu związana od ponad 4 lat. W Salestube działa w zespole Growth & Strategic Partnerships. Na co dzień wspiera pracę agencji i klientów e-commerce na rynku CEE we wdrażaniu i efektywnym wykorzystaniu Google Marketing Platform oraz szkoleniach z Display & Video 360 i Campaign Managera 360.

Kinga Nurska

Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Head of Programmatic

PHD/Omnicom Media Group

Ponad 15 lat w branży, od 8 lat związana z biddable media. Posiada holistyczne doświadczenie – w pierwszych latach pracy związana była ze strategią, kreacją i PRem.

Marcin Pyra

Ad Operations Team Leader

Grupa RMF

Z 12-letnim doświadczeniem w digital marketingu. Specjalista od optymalizacji kampanii online, programmatic i innowacji w reklamie cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy Audio Online. Skutecznie zarządza kampaniami dla największych wydawców i współpracuje z czołowymi domami mediowymi. Autor cenionych publikacji branżowych i prelegent na konferencjach IAB

Bartosz Salamon

Head of Programatic

Publicis

Ekspert Programmatic, menedżer z kilkuletnim doświadczeniem oraz trener Google. Zarządzam świetnym, 30-osobowym, zespołem, dla którego liczą się przede wszystkim efektywność, innowacja i automatyzacja. W obszarze moich zainteresowań znajduje się technologia, podejście strategiczne i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.

Jacek Wąs

Director, Customer Success, CEE

Adform

Z reklamą online związany od 2011 roku. W Adform od 9 lat doradza reklamodawcom i agencjom. Obecnie jako Dyrektor zespołu Customer Success odpowiada za wdrożenia i techniczne aspekty współpracy z kluczowymi klientami w regionie CEE. Prelegent zarówno na konferencjach branżowych IAB, jak i na wydarzeniach organizowanych przez Adform. Wcześniej przez ponad 5 lat zdobywał doświadczenie w zakresie planowania i zakupu reklamy w mediach internetowych w agencji Starcom.

Ada Zakrzewska

Manager, Demand Partnerships CEE

Equativ

Pracuję jako Manager, Demand Partnerships CEE w Equativ. Pomagam agencjom reklamowym w regionie CEE odkrywać nowe możliwości programmatic, oferując im nowoczesne, dopasowane do potrzeb rozwiązania, które upraszczają zakup mediów i podnoszą efektywność kampanii. Łączę wiedzę o rynku z partnerskim podejściem, aby wspierać agencje w osiąganiu ich celów reklamowych.

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

Elżbieta Kondzioła

Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Dyrektor Sprzedaży Online

LOVEMEDIA

Online Sales Director w LOVEMEDIA, Przewodnicząca Prezydium oraz Arbiter Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członek Rady Merytorycznej Raportu Strategicznego Internet IAB Polska, Szef Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Ma doświadczenie w realizacji zarówno standardowych kampanii display jak i działań content marketingowych i dedykowanych oraz projektów cross-mediowych (online, prasa, konferencje i webinary). Obecnie specjalizuje się w realizacji efektywnościowych kampanii online opartych na dedykowanych profilach użytkowników. Regularnie występuje na konferencjach i szkoleniach branżowych oraz publikuje artykuły na temat programatycznego modelu zakupu reklamy. Jej pasją w czasie wolnym jest jeździectwo, posiada drugą klasę sportową w dyscyplinie skoki przez przeszkody.

Krzysztof Czok

Zastępca Szefowej Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Board Member

Tri-table

Karierę zawodową rozpoczynał w outdoorze, a od 18 lat jest związany ze spółkami internetowymi należącymi do Rafała Agnieszczaka. Aktualnie jako Członek Zarządu spółki Tri-table Sp. z o.o. odpowiada za rozwój wielofunkcyjnego narzędzia tri-table – technologii adserwerowej dla małych i średnich witryn oraz platformy do monetyzacji i optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców. Zastępca Szefa Grupy roboczej Programmatic przy IAB Polska. Absolwent „Informatyki i Ekonometrii” oraz „Socjologii” na Politechnice Śląskiej, a także studiów podyplomowych „Analityka Finansowa” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i „Inżynieria Danych – Big Data” w Szkole Głównej Handlowej.

Marta Zielonka

Programmatic & Retail Media Investment Lead

Publicis Groupe

Marta Zielonka, Programmatic & Retail Media Investment Manager w Publicis Groupe. W spółkach Grupy Publicis od 2009 roku. Od początku zajmuje się reklamą internetową, od 2012 roku pracuje w zespole Trading/Investment. Fascynacja nowymi trendami zaowocowała jej specjalizacją w reklamie Programmatic od 2017 roku, a od 2022 roku poszerzeniem kompetencji o Retail Media.

Akredytacja DIMAQ

akredytacja dimaq

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

SPONSORZY

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca