Dowiesz się
jak wykorzystać możliwości jakie daje programmatic przy użyciu danych
Zobaczysz
przykłady skutecznych kampanii reklamowych
Poznasz
najnowsze technologie, które możesz wykorzystać w Twojej organizacji
Nauczysz się
jak ulepszyć Twoje działania marketingowe z wykorzystaniem danych oraz wideo
Na konferencję zapraszamy:
wszystkich, którzy chcą uzyskać najnowszą i aktualną wiedzę na temat automatycznych kampanii reklamowych
osoby planujące i realizujące strategie marketingowe z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz danych
przedstawicieli marketerów, agencji mediowych, wydawców internetowych, jak i studentów pragnących poszerzać wiedzę z obszaru marketingu internetowego
Powitanie uczestników
Elżbieta Kondzioła, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Dyrektor Sprzedaży Online, LOVEMEDIA
AI based targeting w świecie programatycznym
Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
Pokażemy możliwości targetowania opartego o AI oraz inspirujące case studies.
Wideo Programmatic 3.0: wykorzystanie narzędzi GenAI do niespotykanej skali, efektywności i personalizacji kreacji
Marta Kusowska, Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts
Przyszłość wideo programmatic leży w skalowalnej, spersonalizowanej kreacji. Odkryj, jak Generatywna AI transformują proces tworzenia wideo reklamowego. Automatyzacja produkcji wariantów opartych na danych pozwala znacząco zwiększyć efektywność kampanii i kluczowe wskaźniki performance. Zobacz, jak GenAI czyni kreację wideo równie elastyczną jak zakup mediów w programmaticu.
TBC
TBA
Efektywne strategie monetyzacji powierzchni reklamowej wydawców
Krzysztof Czok, Zastępca Szefowej Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Board Member, Tri-table
Przegląd kluczowych rozwiązań technologicznych i modeli sprzedaży wspierających optymalizację przychodów z reklamy digital. Prezentacja obejmie rolę adserwera w zarządzaniu inventory, wykorzystanie platform SSP i DMP w monetyzacji zasobów reklamowych, a także analizę formatów reklamowych i strategii sprzedaży – od RTB po direct deals.
Programmatic DOOH – czy to już ten rok?
Jacek Wąs, Director, Customer Success, CEE, Adform
Ostatni rok był przełomowy dla popularyzacji modelu programmatic w nowych kanałach mediowych, między innymi DOOH. W prezentacji opowiem o powodach, dla których firmy z sektora reklamy zewnętrznej inwestują w nowe technologie i co to oznacza dla kupujących. Opowiemy również o technologicznych zmianach w 2025, które dodatkowo przyśpieszą transformację programmatic.
Wprowadzenie do Curation – dlaczego warto korzystać z danych zintegrowanych po stronie SSP?
Marcin Czachorowski, Director, Demand Partnerships CEE, Equativ
Na rynku programmatic zachodzą duże zmiany. Role stron podażowych i popytowych przenikają się. Pojawiają się nowe technologie, które rozwiązują problemy związane z targetowaniem, skutecznością i zasięgami w kampanii. Opowiem o tym, w jaki sposób różni gracze na rynku radzą sobie z tymi zmianami i jaka jest nowa rola SSP w łańcuchu programmatycznym.
TBC
TBA
Transformacja w sferze mediów i reklamy z użyciem podejścia omnichannel
Gracjan Chagowski, Sales Director, Teads
Nowym hasłem kluczem stało się CTV, ale czy słusznie? Jak w czasach słabnącej telewizji linearnej i wzrostu reklamy wideo marketerzy mogą zrobić użytek z nowych kanałów komunikacji. Prezentacja z przykładami wykorzystania rozwiązań omnichannel.
Optymalizacja kreacji dzięki AI i niestandardowe algorytmy biiddowania w DV360
Jacek Józwiak, Growth & Strategic Partnerships Director, Salestube, certyfikowany trener Google Marketing Platform
Paulina Nockiewicz, Technical Solutions Specialist, Salestube, certyfikowana trenerka Google Marketing Platform
Optimized Creative i custom bidding w DV360 – opis funkcjonalności i case study w performance w programmaticu – jak osiągnąć dwa razy niższe CPC i 75 % więcej konwersji.
Badanie polskiego rynku reklamy programmatic
Krzysztof Czok, Zastępca Szefowej Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Board Member, Tri-table
Wyniki pierwszego badania polskiego rynku reklamy programmatic.
TBC
TBA
Od tradycyjnego radia do Audioverse: Programmatic Audio w Marketingu Przyszłości
Marcin Pyra, Ad Operations Team Leader , Grupa RMF
Odkryj, jak ta rewolucja w marketingu audio może otworzyć przed Tobą nowe możliwości dotarcia do klientów i efektywnego budowania relacji z nimi. od tradycyjnej formy reklamy radiowej do nowoczesnych, zautomatyzowanych kampanii audio.
Premiumizacja przestrzeni programatycznej. Synergia mediów drogą do efektywności
Weronika Adamczyk, Lead DV360 GCS Poland, Google
Kamil Glenszczyk, Programmatic Media Lead CEE, Google Ireland
Czy synergia mediów względem CTV w świecie programmatic tworzy rewolucję? Odkryjemy, jak łącząc zaawansowane narzędzia targetowania i różnorodne formaty wideo, możemy zbudować kompleksową strategię komunikacji, która maksymalizuje zasięg i zaangażowanie, eliminując jednocześnie martwe punkty w dotarciu do konsumenta. Kluczowe wątki: - uzupełniające się ekosystemy reklamowe, - strategie unifikacji mediów, - optymalizacja budżetu i zasięgu.
Kontekstowo czy behawioralnie? Jak forma targetowania wpływa na realizację celów marketingowych
Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid
O słowach kluczowych, kontekście i semantyce. O trendach i najnowszych technologiach zwiększających precyzję targetowania. O efektywnym łączeniu różnych form targetowania i ich wpływie na realizację celów brandowych i performance'owych.
Data-driven Programmatic – strategia sukcesu w czasach krótkiej atencji konsumentów
Bartosz Salamon, Head of Programatic, Publicis
W prezentacji skupię się na kluczowych aspektach wykorzystania programmatic opartego na danych do przyciągania uwagi konsumentów w czasach ich krótkotrwałej atencji.
Czy Twoje dane pracuja dla Ciebie?
Kinga Nurska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Head of Programmatic, PHD/Omnicom Media Group
Efektywne pozyskiwanie i wykorzystywanie danych w kampaniach programmatycznych (i nie tylko) z wykorzystaniem nowego martech stacku w dobie cookieless.
Synergia i efektywność kanałów w kampanii wideo w oparciu o case study
Jarosław Łuczka, Product Owner, adQuery
Czy zawsze warto wykorzystywać wszystkie dostępne kanały, żeby zbudować najlepszą kampanię wideo? Które wskaźniki odzdziałują na siebie najbardziej i z czego musisz zrezygnować? W case study pokażemy, że nie trzeba wykorzystywać wszystkich kanałów programmatic, żeby osiągać najlepsze wyniki a CTV potrafi więcej niż się wydaje.
Zakończenie
Elżbieta Kondzioła, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Dyrektor Sprzedaży Online, LOVEMEDIA
Już po raz siódmy spotkamy się na konferencji przygotowanej przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, podczas której eksperci reprezentujący agencje, reklamodawców, wydawców oraz platformy technologiczne podzielą się najnowszą wiedzą na temat programatycznego zakupu reklamy.
Elżbieta Kondzioła
Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Dyrektor Sprzedaży Online
LOVEMEDIA
Krzysztof Czok
Zastępca Szefowej Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Board Member
Tri-table
Jacek Józwiak
Growth & Strategic Partnerships Director
Salestube, certyfikowany trener Google Marketing Platform
Paulina Nockiewicz
Technical Solutions Specialist
Salestube, certyfikowana trenerka Google Marketing Platform
Kinga Nurska
Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Head of Programmatic
PHD/Omnicom Media Group
Dodatkowe rabaty
Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.
Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer
-100 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Certyfikat DIMAQ
-50 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Masz pytania?
Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.
Elżbieta Kondzioła
Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Dyrektor Sprzedaży Online
LOVEMEDIA
Krzysztof Czok
Zastępca Szefowej Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Board Member
Tri-table
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.