Dowiesz się,
jak konsument porusza się po ekscytującym świecie retailu, poszukując nie tylko marki, ale również przyjemności.
Poznasz
efektywne strategie sprzedażowe online i offline, dzięki którym kupisz serca klientów.
Nauczysz się,
jak sprawić, aby nawet zakup szamponu był ekscytującym doznaniem, do którego klient będzie chciał wracać.
Zobaczysz,
jak precyzyjnie pokierować konsumentów do punktu sprzedaży.
Konferencja skierowana jest do osób, które są zainteresowane wsparciem marketingowym w punktach sprzedaży. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze trendy i narzędzia komunikacji online do pozyskiwania klientów, jak również analizy zmian zachowań współczesnego konsumenta, w szczególności:
marketerów z kategorii FMCG odpowiedzialnych za strategię i innowacyjne wsparcie marketingowe w punktach sprzedaży
marketerów z kategorii retail zainteresowanych świeżymi insightami dotyczącymi konsumentów w procesie zakupowym, zarówno w kanale handlu nowoczesnego, jak i e-commerce.
specjalistów z obszaru trade marketingu, którzy chcą poznać spectrum możliwości w budowaniu zasobów i wykorzystaniu komercyjnym powierzchni tzw. retail media.
Powitanie
Tomasz Szulkowski, Prowadzący konferencję, Chief Operating Officer, GroupM/[m]spark
Internet, branże retail i ecommerce w 2024
Michał Szczur, Digital Activation Lead, Mindshare
Minęły prawie 2 lata od ostatniej edycji konferencji IAB How To Retail. Czy Allegro dalej dominuje w kategorii? Czy Temu równie szybko co Shopee pozyskało miliony użytkowników w Polsce? Podczas mojego wystąpienia odpowiem między innymi na te pytania. Zaprezentuję także kluczowe zmiany w obszarze konsumpcji Internetu oraz mediów najważniejszych przedstawicieli branży retail i ecommerce.
Social Search. Jak social media zmieniły trendy wyszukiwania i wpłynęły na proces podejmowania decyzji zakupowej?
Sebastian Puchała, Head of Social Media, Sempai
Już w tym roku 1/3 wyszukań informacji odbywa się za pośrednictwem Social Mediów. Trend ten w GEN Z to już ponad 50%, co pokazuje, że kolejne lata będą tylko umacniać pozycję TikTok'a, Instagrama czy YouTub'a. Opowieść o nowej drodze zakupowej i zmianach w komunikacji marek w obliczu pokoleniowej ewolucji.
Retail Media, fakty i mity.
Maciej Grams, Founder i CEO, AdsHero i OmniHero
Katarzyna Munzar-Rożen, Product Advertising Team Manager, Modivo
Retail Media, fakty i mity. Dowiedz się, jak skutecznie wdrożyć Retail Media w swoim e-commerce, bazując na doświadczeniach liderów rynku – Modivo i eObuwie. Omówimy kluczowe kroki, obszary i strategie niezbędne do sukcesu. To niepowtarzalna okazja, aby zgłębić tajniki nowoczesnej reklamy w e-commerce.
„Chleb dla graczy świeci i jest droższy” – czyli jak gry mogą być triggerem w sprzedaży produktów i usług w retailu.
Tomasz Przeździecki, CEO, _game changer
W wystąpieniu skupimy się na caseach w których to marki z różnych sektorów, wykorzystują gry i gaming jako motywator do zakupu przez konsumenta. Czy produkt musi być gamingowy aby kupowali go gracze?
Shopper Retail Media 2024/2025 – główne trendy i wyzwania.
Marcin Lenkiewicz, Współzałożyciel i wiceprezes, Grupa BLIX
Retail Media – top trends, its evolution and what is next…
Alex Crowe, Managing Director, Criteo
Retail media and the larger world of commerce media, with its first-party data-based targeting and closed-loop reporting, has been a game-changer for brands and retailers. Though it’s got a few years under its belt, it’s still in its infancy and full of untapped potential. As the demand side of the ecosystem, brands and retailers hold a lot of sway over how that potential is shaped and how retail media and commerce media will evolve in the coming years. During the presentation we will deep dive into the evolution of this channel, top market-altering trends and what is coming next.
Jak walczyć o klienta w dobie spadającej lojalności? Sprawdzone taktyki zwiększania ruchu w sklepach dzięki kampaniom digital.
Sylwia Kaska, Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener DIMAQ Mobile, Head of Sales, Proxi.cloud
Niska lojalność klientów to stały elementy retailowej rzeczywistości, ale ta historia wcale nie musi skończyć się źle. Z jednej strony konieczna jest nieustanna walka o portfele klientów, ale z drugiej gra toczy się dalej i sieci handlowe nadal mogą zwiększać ruch w sklepach i rozwijać biznes. Jak robić to w sposób mądry, mierzalny, a przede wszystkim efektywny? Jak mieć pewność, że budujemy długofalowy wzrost a nie tymczasowe fluktuacje? O tym wszystkim opowiemy podczas naszego wystąpienia.
Connecting worlds – jak zintegrowane kampanie digitalowe napędzają ruch i sprzedaż w sklepach stacjonarnych.
Ewa Sadowska, Head of Product, Clear Channel Poland
W świecie, w którym granice między światem online a offline zacierają się, kluczowe jest zrozumienie, jak zintegrowane kampanie marketingowe mogą napędzać ruch do sklepów stacjonarnych i zwiększać zaangażowanie konsumentów. W trakcie prezentacji pokażemy, rozwiązania technologiczne, które umożliwiają tworzenie spójnych i angażujących doświadczeń konsumenckich (DOOH i możliwości w obszarze rozwiązań technologicznych i danowych oraz sposoby pomiaru efektywności tych działań. Podzielimy się wynikami naszych badań oraz wnioskami z przeprowadzonych kampanii, które ukazują skuteczność działań outdoorowych w przestrzeni retail, wpływ na zwiększenie znajomości marki, oraz wskazują mierzalne korzyści dla retailerów poprzez napędzanie sprzedaży i zwiększanie lojalności klientów.
Jak przeprowadzić skuteczną optymalizację Marketing mix dla branży retail.
Robert Biegaj, Country Manager, Offerista
Podczas mojej prezentacji powiem o największych wyzwaniach jakie stoją przed sieciami handlowymi w obszarze marketing mix. Na podstawie przykładów z całej Europy omówię trendy występujące w komunikacji Drive2Store oraz możliwości technologiczne jakie stwarza komunikacja cyfrowa.
Na nowo odkrywane touchpointy: Czy Retail Media budują świadomość i wizerunek marek? Czy mamy na to dowody?
Beata Sokołowska, Research Director, YOTTA
Marta Zielonka, Programmatic & Retail Media Investment Lead, Publicis Groupe
Od POS do Retail Media – jak technologia zmieniła reklamę w miejscu sprzedaży. Jak Retail Media wpisują się w ścieżkę zakupową konsumenta. Jaki jest ich wpływ na świadomość, rozważanie i zakup vs. media tradycyjne. W trakcie wystąpienia spróbujemy obalić mity, że media te oddziałują jedynie na finalny zakup. Przedstawimy dostępne dane oraz wiedzę z autorskich badań YOTTA by Publicis Groupe, oraz podpowiemy, jak można badać efektywność Retail Media.
Jak zmaksymalizować sprzedaż, wykorzystując omnikanałowe formy komunikacji.
Olga Knap-Nowacka, Head of Ads&Partnerships, Empik Group
Na podstawie konkretnych kampanii, realizowanych w ekosystemie Empik, dowiesz się, jakie korzyści i wyzwania niesie za sobą reklama wielokanałowa.
Jak sprawić, aby konsumenci zaznali szczęścia w TWOIM sklepie? Nieodkryty potencjał wizytówek Google My Business.
Martyna Bednarczyk, Project manager, GroupM
Chcesz, żeby Twoja wizytówka wyróżniała się spośród innych niczym Lamborghini pośród reszty samochodów? Dołącz ze mną do wspólnej podróży, podczas której pokażę Ci drogę do wykorzystania pełnego potencjału wizytówek Google. Dowiesz się, jak wyprzedzić konkurencję, zwiększyć widoczność i sprawnie dotrzeć do Twojego celu.
Co i jak mierzyć w Retail Mediach i dlaczego nie tylko sprzedaż?
Michał Zajdel, Senior Business Product Manager, Allegro
W kwietniu IAB Europe wydało przewodnik po pomiarach Retail Mediowych w odpowiedzi na potrzebę, która pojawiła się na rynku. Standardy określone w przewodniku są czymś czym warto się kierować pracując z tym kanałem. W prezentacji chciałbym połączyć ze sobą dwa zagadnienia: cele, do jakich wykorzystywane są Retail Media (te oczywiste: sprzedażowe i te nieoczywiste: brandowe) oraz jakie pomiary możemy wykorzystywać do weryfikacji tych celów. Te dwa zagadnienia zostaną pokazane na przykładach case'ów konkretnych kampanii i tego, jak zostały zmierzone.
Z miłości do DTC <3
Patrycja Kościołowska, Digital Strategy & Innovation Director, dentsu Polska
DTC jest kategorią e-commerce, w której konsumenci coraz chętniej robią zakupy. W prezentacji wskażę, dlaczego tak się dzieje oraz na przykładzie konkretnych case studies pokażę od kogo czerpać inspiracje w zakresie komunikacji i innowacji.
Optymalizacja wielokanałowych kampanii Google Ads, czyli jak to czego nie zoptymalizowałeś w shoppingu pomoże osiągnąć Ci wzrost oczekiwany przez szefa?
Michał Mel, Retail Industry Manager, Google Poland
Nawet kiedy skupimy się tylko na dole lejka pozornie proste domknięcie sprzedaży okazuje się być przedmiotem walki z konkurencją. Są kategorie produktowe, w których o najpopularniejsze zapytanie konkuruje w Polsce 28 firm. Rzeczy do poprawy jest dużo, a o tym które powinny być Twoim priorytetem opowie Ci człowiek, który skonsultował w tym temacie setki dużych i małych przedsiębiorstw z całego świata.
Mobile first, customer always: The mobile (r)evolution is now. Kreowanie doświadczeń zakupowych na urządzeniach mobilnych dla milionów,… niekoniecznie za miliony.
Łukasz Plutecki, CEO, AtomStore
Prezentacja dotyczy cichej rewolucji w e-commerce, która dzieje się na naszych oczach. Przedstawione zostaną konkretne rozwiązania, techniki i technologie, które znacząco poprawiają doświadczenie klienta na smartfonach, zwiększają konwersję i poprawiają postrzeganie marki, a co najważniejsze, są możliwe do wdrożenia już teraz.
Może da się jeszcze prościej? Pionierski sojusz banku i platformy zakupowej. Rozmowa z Fryderykiem Wyczawskim (mBank) i Damianem Olejniczakiem (mBank).
Damian Olejniczak, Kierujący Wydziałem Oferty Usług E-commerce, mBank
Fryderyk Wyczawski, Menedżer Wydziału Procesów E-commerce, mBank
Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director, GroupM
Zakończenie
Marka to skojarzenie, a nie tylko produkt z logo na półce sklepowej. Jak wykorzystać nowoczesne technologie z obszaru komunikacji marketingowej do pogłębienia zaangażowania konsumenta w trakcie procesu zakupowego?
IAB HowTo: Retail 2024. Make Shopping a Sensation. Innowacyjna komunikacja marki w procesie zakupowym to wydarzenie dedykowane menedżerom, specjalistom ds. marketingu, właścicielom sklepów i platform ecommerce, markom FMCG oraz wszystkim, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat innowacyjnych strategii komunikacji marki i najnowszych technologii wspierających proces zakupowy.
Przygotuj się na inspirujące prelekcje oraz możliwość nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Dołącz do liderów branży i odkryj, jak sprawić, by zakupy stały się prawdziwą sensacją!
Sylwia Kaska
Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener DIMAQ Mobile, Head of Sales
Proxi.cloud
Łukasz Sztuczyński
Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director
GroupM
Dodatkowe rabaty
Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.
Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer
-100 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Certyfikat DIMAQ
-50 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Masz pytania?
Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.
Edyta Błaszczyk
Szefowa Grupy Roboczej Performance IAB Polska, E-commerce process expert
mBank
Sylwia Kaska
Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener Dimaq Mobile, Head of Sales
Proxi.cloud
Łukasz Sztuczyński
Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director
GroupM
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.