26 września 2024 09:00

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo: Retail 2024. Make shopping a sensation!

Marka to skojarzenie, a nie tylko produkt z logo na półce sklepowej. Jak tworzyć innowacyjną komunikację w trakcie procesu zakupowego, by zwiększyć zaangażowanie konsumenta?
Więcej >>

Kup bilet

Do konferencji zostało:

dni

godzin

minut

Czego się dowiesz?

Dowiesz się,

jak konsument porusza się po ekscytującym świecie retailu, poszukując nie tylko marki, ale również przyjemności.

Poznasz

efektywne strategie sprzedażowe online i offline, dzięki którym kupisz serca klientów.

Nauczysz się,

jak sprawić, aby nawet zakup szamponu był ekscytującym doznaniem, do którego klient będzie chciał wracać.

Zobaczysz,

jak precyzyjnie pokierować konsumentów do punktu sprzedaży.

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do osób, które są zainteresowane wsparciem marketingowym w punktach sprzedaży. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze trendy i narzędzia komunikacji online do pozyskiwania klientów, jak również analizy zmian zachowań współczesnego konsumenta, w szczególności:

marketerów z kategorii FMCG odpowiedzialnych za strategię i innowacyjne wsparcie marketingowe w punktach sprzedaży

marketerów z kategorii retail zainteresowanych świeżymi insightami dotyczącymi konsumentów w procesie zakupowym, zarówno w kanale handlu nowoczesnego, jak i e-commerce.

specjalistów z obszaru trade marketingu, którzy chcą poznać spectrum możliwości w budowaniu zasobów i wykorzystaniu komercyjnym powierzchni tzw. retail media.

Agenda


Rejestracja uczestników 9.00-9.30

9.30-9.40

Powitanie

Tomasz Szulkowski, Prowadzący konferencję, Chief Operating Officer, GroupM/[m]spark

9.40-10.00

Internet, branże retail i ecommerce w 2024

Michał Szczur, Digital Activation Lead, Mindshare

Minęły prawie 2 lata od ostatniej edycji konferencji IAB How To Retail. Czy Allegro dalej dominuje w kategorii? Czy Temu równie szybko co Shopee pozyskało miliony użytkowników w Polsce? Podczas mojego wystąpienia odpowiem między innymi na te pytania. Zaprezentuję także kluczowe zmiany w obszarze konsumpcji Internetu oraz mediów najważniejszych przedstawicieli branży retail i ecommerce.

10.00-10.20

Social Search. Jak social media zmieniły trendy wyszukiwania i wpłynęły na proces podejmowania decyzji zakupowej?

Sebastian Puchała, Head of Social Media, Sempai

Już w tym roku 1/3 wyszukań informacji odbywa się za pośrednictwem Social Mediów. Trend ten w GEN Z to już ponad 50%, co pokazuje, że kolejne lata będą tylko umacniać pozycję TikTok'a, Instagrama czy YouTub'a. Opowieść o nowej drodze zakupowej i zmianach w komunikacji marek w obliczu pokoleniowej ewolucji.

10.20-10.40

Retail Media, fakty i mity.

Maciej Grams, Founder i CEO, AdsHero i OmniHero
Katarzyna Munzar-Rożen, Product Advertising Team Manager, Modivo

Retail Media, fakty i mity. Dowiedz się, jak skutecznie wdrożyć Retail Media w swoim e-commerce, bazując na doświadczeniach liderów rynku – Modivo i eObuwie. Omówimy kluczowe kroki, obszary i strategie niezbędne do sukcesu. To niepowtarzalna okazja, aby zgłębić tajniki nowoczesnej reklamy w e-commerce.

10.40-11.00

„Chleb dla graczy świeci i jest droższy” – czyli jak gry mogą być triggerem w sprzedaży produktów i usług w retailu.

Tomasz Przeździecki, CEO, _game changer

W wystąpieniu skupimy się na caseach w których to marki z różnych sektorów, wykorzystują gry i gaming jako motywator do zakupu przez konsumenta.  Czy produkt musi być gamingowy aby kupowali go gracze? 

11.00-11.20

Shopper Retail Media 2024/2025 – główne trendy i wyzwania.

Marcin Lenkiewicz, Współzałożyciel i wiceprezes, Grupa BLIX


Przerwa kawowa 11.20-11.40

11.40-12.00

Retail Media – top trends, its evolution and what is next…

Alex Crowe, Managing Director, Criteo

Retail media and the larger world of commerce media, with its first-party data-based targeting and closed-loop reporting, has been a game-changer for brands and retailers. Though it’s got a few years under its belt, it’s still in its infancy and full of untapped potential. As the demand side of the ecosystem, brands and retailers hold a lot of sway over how that potential is shaped and how retail media and commerce media will evolve in the coming years. During the presentation we will deep dive into the evolution of this channel, top market-altering trends and what is coming next.

12.00-12.20

Jak walczyć o klienta w dobie spadającej lojalności? Sprawdzone taktyki zwiększania ruchu w sklepach dzięki kampaniom digital.

Sylwia Kaska, Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener DIMAQ Mobile, Head of Sales, Proxi.cloud

Niska lojalność klientów to stały elementy retailowej rzeczywistości, ale ta historia wcale nie musi skończyć się źle. Z jednej strony konieczna jest nieustanna walka o portfele klientów, ale z drugiej gra toczy się dalej i sieci handlowe nadal mogą zwiększać ruch w sklepach i rozwijać biznes. Jak robić to w sposób mądry, mierzalny, a przede wszystkim efektywny? Jak mieć pewność, że budujemy długofalowy wzrost a nie tymczasowe fluktuacje? O tym wszystkim opowiemy podczas naszego wystąpienia.

12.20-12.40

Connecting worlds – jak zintegrowane kampanie digitalowe napędzają ruch i sprzedaż w sklepach stacjonarnych.

Ewa Sadowska, Head of Product, Clear Channel Poland

W świecie, w którym granice między światem online a offline zacierają się, kluczowe jest zrozumienie, jak zintegrowane kampanie marketingowe mogą napędzać ruch do sklepów stacjonarnych i zwiększać zaangażowanie konsumentów. W trakcie prezentacji pokażemy, rozwiązania technologiczne, które umożliwiają tworzenie spójnych i angażujących doświadczeń konsumenckich (DOOH i możliwości w obszarze rozwiązań technologicznych i danowych oraz sposoby pomiaru efektywności tych działań. Podzielimy się wynikami naszych badań oraz wnioskami z przeprowadzonych kampanii, które ukazują skuteczność działań outdoorowych w przestrzeni retail, wpływ na zwiększenie znajomości marki, oraz wskazują mierzalne korzyści dla retailerów poprzez napędzanie sprzedaży i zwiększanie lojalności klientów.

12.40-13.00

Jak przeprowadzić skuteczną optymalizację Marketing mix dla branży retail.

Robert Biegaj, Country Manager, Offerista

Podczas mojej prezentacji powiem o największych wyzwaniach jakie stoją przed sieciami handlowymi w obszarze marketing mix. Na podstawie przykładów z całej Europy omówię trendy występujące w komunikacji Drive2Store oraz możliwości technologiczne jakie stwarza komunikacja cyfrowa.


Lunch 13.00-13.50

13.50-14.10

Na nowo odkrywane touchpointy: Czy Retail Media budują świadomość i wizerunek marek? Czy mamy na to dowody?

Beata Sokołowska, Research Director, YOTTA
Marta Zielonka, Programmatic & Retail Media Investment Lead, Publicis Groupe

Od POS do Retail Media – jak technologia zmieniła reklamę w miejscu sprzedaży. Jak Retail Media wpisują się w ścieżkę zakupową konsumenta. Jaki jest ich wpływ na świadomość, rozważanie i zakup vs. media tradycyjne. W trakcie wystąpienia spróbujemy obalić mity, że media te oddziałują jedynie na finalny zakup. Przedstawimy dostępne dane oraz wiedzę z autorskich badań YOTTA by Publicis Groupe, oraz podpowiemy, jak można badać efektywność Retail Media.

14.10-14.30

Jak zmaksymalizować sprzedaż, wykorzystując omnikanałowe formy komunikacji.

Olga Knap-Nowacka, Head of Ads&Partnerships, Empik Group

Na podstawie konkretnych kampanii, realizowanych w ekosystemie Empik, dowiesz się, jakie korzyści i wyzwania niesie za sobą reklama wielokanałowa.

14.30-14.50

Jak sprawić, aby konsumenci zaznali szczęścia w TWOIM sklepie? Nieodkryty potencjał wizytówek Google My Business.

Martyna Bednarczyk, Project manager, GroupM

Chcesz, żeby Twoja wizytówka wyróżniała się spośród innych niczym Lamborghini pośród reszty samochodów? Dołącz ze mną do wspólnej podróży, podczas której pokażę Ci drogę do wykorzystania pełnego potencjału wizytówek Google. Dowiesz się, jak wyprzedzić konkurencję, zwiększyć widoczność i sprawnie dotrzeć do Twojego celu.

14.50-15.10

Co i jak mierzyć w Retail Mediach i dlaczego nie tylko sprzedaż?

Michał Zajdel, Senior Business Product Manager, Allegro

W kwietniu IAB Europe wydało przewodnik po pomiarach Retail Mediowych w odpowiedzi na potrzebę, która pojawiła się na rynku. Standardy określone w przewodniku są czymś czym warto się kierować pracując z tym kanałem. W prezentacji chciałbym połączyć ze sobą dwa zagadnienia: cele, do jakich wykorzystywane są Retail Media (te oczywiste: sprzedażowe i te nieoczywiste: brandowe) oraz jakie pomiary możemy wykorzystywać do weryfikacji tych celów. Te dwa zagadnienia zostaną pokazane na przykładach case'ów konkretnych kampanii i tego, jak zostały zmierzone.


Przerwa kawowa 15.10-15.30

15.30-15.50

Z miłości do DTC <3

Patrycja Kościołowska, Digital Strategy & Innovation Director, dentsu Polska

DTC jest kategorią e-commerce, w której konsumenci coraz chętniej robią zakupy. W prezentacji wskażę, dlaczego tak się dzieje oraz na przykładzie konkretnych case studies pokażę od kogo czerpać inspiracje w zakresie komunikacji i innowacji.

15.50-16.10

Optymalizacja wielokanałowych kampanii Google Ads, czyli jak to czego nie zoptymalizowałeś w shoppingu pomoże osiągnąć Ci wzrost oczekiwany przez szefa?

Michał Mel, Retail Industry Manager, Google Poland

Nawet kiedy skupimy się tylko na dole lejka pozornie proste domknięcie sprzedaży okazuje się być przedmiotem walki z konkurencją. Są kategorie produktowe, w których o najpopularniejsze zapytanie konkuruje w Polsce 28 firm. Rzeczy do poprawy jest dużo, a o tym które powinny być Twoim priorytetem opowie Ci człowiek, który skonsultował w tym temacie setki dużych i małych przedsiębiorstw z całego świata.

16.10-16.30

Mobile first, customer always: The mobile (r)evolution is now. Kreowanie doświadczeń zakupowych na urządzeniach mobilnych dla milionów,… niekoniecznie za miliony.

Łukasz Plutecki, CEO, AtomStore

Prezentacja dotyczy cichej rewolucji w e-commerce, która dzieje się na naszych oczach. Przedstawione zostaną konkretne rozwiązania, techniki i technologie, które znacząco poprawiają doświadczenie klienta na smartfonach, zwiększają konwersję i poprawiają postrzeganie marki, a co najważniejsze, są możliwe do wdrożenia już teraz.

16.30-16.50

Może da się jeszcze prościej? Pionierski sojusz banku i platformy zakupowej. Rozmowa z Fryderykiem Wyczawskim (mBank) i Damianem Olejniczakiem (mBank).

Damian Olejniczak, Kierujący Wydziałem Oferty Usług E-commerce, mBank
Fryderyk Wyczawski, Menedżer Wydziału Procesów E-commerce, mBank
Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director, GroupM

16.50-17.00

Zakończenie

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >

Idea konferencji

Marka to skojarzenie, a nie tylko produkt z logo na półce sklepowej. Jak wykorzystać nowoczesne technologie z obszaru komunikacji marketingowej do pogłębienia zaangażowania konsumenta w trakcie procesu zakupowego?

IAB HowTo: Retail 2024. Make Shopping a Sensation. Innowacyjna komunikacja marki w procesie zakupowym to wydarzenie dedykowane menedżerom, specjalistom ds. marketingu, właścicielom sklepów i platform ecommerce, markom FMCG oraz wszystkim, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat innowacyjnych strategii komunikacji marki i najnowszych technologii wspierających proces zakupowy.

Przygotuj się na inspirujące prelekcje oraz możliwość nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Dołącz do liderów branży i odkryj, jak sprawić, by zakupy stały się prawdziwą sensacją!

 

Prelegenci

Tomasz Szulkowski

Prowadzący konferencję, Chief Operating Officer

GroupM/[m]spark

Chief Operating Officer w [m]spark, platformie innowacji technologicznych z obszaru marketingu i reklamy [tzw. martech] funkcjonującej w ramach GroupM. Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, ze szczególnym sentymentem do mobile marketingu. Doświadczenie zdobywał w strukturach Havas Media Group, Mobehave, portalu o2.pl oraz Wydawnictwie Axel Springer. Przez trzy kadencje pełnił funkcję Szefa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Autor licznych publikacji i prelekcji branżowych, prowadzi corocznie wykłady w Szkole Głównej Handlowej i Collegium Civitas.

Martyna Bednarczyk

Project manager

GroupM

Project manager z 14-letnim doświadczeniem w e-commerce. Pomaga markom odkryć ich pełen potencjał w e-handlu, skutecznie łączyć działania online z offline i zwiększać sprzedaż. Ma doświadczenie w pracy zarówno po stronie D2C, jak i agencji. Prowadziła działania m.in. dla marek: L’Oreal, The Body Shop, P&G, Red Bull, Vileda.

Robert Biegaj

Country Manager

Offerista

Robert jest Country Managerem w Grupie Offerista Polska, nr 1 dostawcy rozwiązań Drive 2 Store w Europie, która wspiera sieci handlowe i producentów swoim dużym zasięgiem i dedykowanymi usługami w cyfrowym marketingu handlowym. Robert jest aktywnym uczestnikiem polskiego rynku internetowego od 1999 roku. Przez ten czas uczestniczył w rozwoju i funkcjonowaniu dwóch głównych portali horyzontalnych Gazeta.pl oraz Interia.pl. W obu tych organizacjach odpowiadał za dynamiczne i sprawne działanie Działów Handlowych jako Dyrektor Generalny. Dodatkowo przez większość tego czasu pracował na rzecz szeroko rozumianego rozwoju rynku cyfrowego w ramach IAB Polska. Od ponad trzech lat wspomaga największe sieci handlowe oraz marki w procesie transformacji cyfrowej w Grupie Offerista Polska tak aby zapewnić im wymierny sukces komunikacyjny, który przełoży się na wzrosty sprzedażowe w sklepach stacjonarnych.

Alex Crowe

Managing Director

Criteo

Alex has spent his career in Retail Media – with 20years experience working in Retailers across the globe in a variety of media buying, trade marketing, ecommerce and media monetization roles. The last 7 years of his time at ASDA was spent running and scaling their Media Partnerships division. Since moving to Criteo in 2022 he has served as their Global VP for Omnichannel Strategy, before taking up the role as the Managing Director of their EMEA Venture Markets in April.

Maciej Grams

Founder i CEO

AdsHero i OmniHero

Doświadczony manager kilku firm, których wspólnym mianownikiem jest branża e-commerce. Założyciel i CEO AdsHero – pierwszej polskiej platformy Retail Media oraz OmniHero – agencji marketingowej budującej obecność wielu marek na marketplace'ach.

Sylwia Kaska

Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener DIMAQ Mobile, Head of Sales

Proxi.cloud

15 lat aktywnie działa w branży reklamowej – zaczynała swoją drogę kariery w prasie w Bonnier Business Polska wydawcy Pulsu Biznesu, którą następnie kontynuowała w telewizji TVN i odpowiadała za rozwój sprzedaży specjalnej w kanałach tematycznych. Kolejnym krokiem była rola Sales Managera i producenta w firmie z branży produkcji reklamowej, po czym nastąpił powrót do branży reklamy (która jest jej wielką pasją) – tym razem digitalowej jako Sales Manager w YOC gdzie awansowała na rolę szefa sprzedaży. Obecnie pełni rolę Head of Sales w firmie technologicznej zajmującej się kampaniami drive to store bazując na technologii geofance Proxi.cloud. Równolegle Sylwia, pełni także rolę Szefowej Grupy Roboczej MOBILE IAB POLSKA 2023/2024 oraz jest Trenerem DIMAQ Mobile Marketing. Na swoim koncie ma także kilka wystąpień publicznych: Jurorka IAB MIXX Awards 2023 Prelegent konferencji Mobile Trends for Experts - 2022 Pomysłodawca i organizator konferencji HowToMobile IAB POLSKA - 2022 Prelegent konferencji HowToMobile IAB POLSKA - 2022 Prelegent konferencji Mobile Trends – 2020

Patrycja Kościołowska

Digital Strategy & Innovation Director

dentsu Polska

Digital Strategy & Innovation Director w dentsu Polska, gdzie odpowiada za strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracowników wewnątrz firmy. Founderka newslettera enjoyGrowth!, w którym dzieli się praktyczną wiedzą o tym, jak skalować biznes z wykorzystaniem digitalu. Od 2021 r. Mentorka w fundacji Digital University, w której wspiera młode kobiety. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się także ze startupami m.in. w Fundacji TeenCrunch. Prywatnie pasjonatka crossfitu, biografii i świadomego życia.

Olga Knap-Nowacka

Head of Ads&Partnerships

Empik Group

Od ponad 15 lat związana z marketingiem i reklamą z czego ostatnie 8 lat pracuje w e-handlu. Obecnie tworzy i odpowiada za zespół Reklamy w Empik Group. Poprzednie doświadczenie zawodowe zdobywała, realizując Strategię i Projekty Specjalne w Allegro.

Marcin Lenkiewicz

Współzałożyciel i wiceprezes

Grupa BLIX

Specjalista w dziedzinie komercjalizacji nowych technologii w obszarze mobile, drive to store i FMCG. Laureat "Forbes 30 under 30", rankingu "Deloitte Technology Fast 50 CE" oraz "Financial Times 1000". Współautor raportów branżowych FMCG Brands We Shop by Blix & KANTAR. Polski wydawca "How Brands Grow" i "Building Distinctive Brand Assets" autorstwa Byrona Sharpa i Jenni Romaniuk.

Michał Mel

Retail Industry Manager

Google Poland

Michał Mel jest doświadczonym specjalistą od marketingu cyfrowego, specjalizującym się w performance marketingu dla dużych sprzedawców detalicznych. Dzięki wykształceniu ekonomicznemu i pięcioletniemu doświadczeniu w Raiffeisen Bank, Michał wnosi unikalne połączenie wiedzy finansowej i marketingowej oraz twardego stąpania po ziemi. Od czasu dołączenia do Google w 2015 r. Michał osiągnął sukcesy jako Account Manager w Dublin Hub i Industry Manager w Warsaw HUB , ściśle współpracując z dziesiątkami klientów i konsultując klientów z całego świata w celu optymalizacji ich kampanii Google Ads. Michał posiada dogłębną wiedzę specjalistyczną w zakresie Google Ads, strategii marketingowych, YouTube. Rozumie biznesy klientów i motywacje zarządów.

Katarzyna Munzar-Rożen

Product Advertising Team Manager

Modivo

Jestem doświadczonym specjalistą Retail Media z pięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami, w szczególności w budowaniu i rozwijaniu ekosystemów reklamy self-service. Moja wiedza specjalistyczna obejmuje ścisłą współpracę z zespołami technologicznymi i biznesowymi w celu przezwyciężania luk i wspierania innowacyjnych rozwiązań.

Damian Olejniczak

Kierujący Wydziałem Oferty Usług E-commerce

mBank

Pasjonat danych i ludzkich zachowań oraz technologii, która pozwala łącząc te dwie domeny aby dowiedzieć się więcej o klientach. Napędza mnie ciekawość i chęć odpowiedzi na nietrywialne pytania wykorzystując dostępne źródła danych, algorytmy i moc obliczeniową oraz również naszą wewnętrzną intuicję i doświadczenie Prowadzę zespół ambitnych osób zajmujących się obszarem eCommerce, który dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu potrafi z informacji i danych stworzyć niesamowitą wartość dla klientów. Moje pierwsze 5 talentów wg. Gallupa to: - strateg, - bliskość, - indywidualizacja, - empatia, -odpowiedzialność. Poza pracą fan Gamingu, Fotografii, Wycieczek rowerowych oraz gastroturyzmu.

Sebastian Puchała

Head of Social Media

Sempai

Head of Social Media, który ma obsesję na punkcie analizy danych i niestandardowych form dotarcia do klienta. Pracował przy realizacji projektów dla takich marek jak Cocolita, Bielenda czy DeeZee. Laureat nagród w konkursach Mobile Trends Awards oraz TikTok Ad Awards! Z pasji filmowiec pracujący w tym fachu od blisko dwóch dekad.

Łukasz Plutecki

CEO

AtomStore

CEO AtomStore, platformy dla średnich i dużych sklepów internetowych (m.in. DeeZee, iSpot, Cocolita, Preorder) oraz co-founder NetArch (agencje Sempai i Kohai). Współautor książek o e-commerce („Konwersja w E-commerce”, „E-Commerce Manager”, „Sklep internetowy od A do Z”).

Tomasz Przeździecki

CEO

_game changer

Marketing oraz gaming i esport – to jego żywioły od lat. Od 2 lat na czele najlepszej agencji od Metaverse w Polsce _game changer. To już wyższy level przeniesienia i połączenia świata gier i klientów do METAVERSE. Doświadczony strateg z nieokiełznaną kreatywnością zebraną przez ponad 15 lat pracy agencyjnej. Wprowadzał skutecznie wiele marek w świat e sportu i gamingu (Wilkinson, Play, Alior Bank, Orbit, Netflix, Łomża itd) a w metaverse: ING, Żabka, Kubuś Waterrr, Zozole, Adidas i Eobuwie.pl, Chrupersy, Skoda, Wielokrotny zdobywca nagród w konkursach branżowych: effie, golden arrow, mixxx awards, cannes young media lions, innovation.

Ewa Sadowska

Head of Product

Clear Channel Poland

Ponad 18 lat doświadczenia w Digitalu. Od lutego 2023 pełni funkcję Head of Product w Clear Channel Poland, odpowiadając za strategię rozwoju produktów i rozwiązań reklamowych. Wcześniej, przez ponad 15 lat, związana z Grupą Wirtualna Polska jako Head of Advertising Analysis and Synergy. Certyfikowana trenerka IAB Dimaq Professional oraz Programmatic DOOHx.io by Broadsign, aktywnie uczestniczy w projektach IAB Poland.

Beata Sokołowska

Research Director

YOTTA

Beata Sokołowska posiada ponad 20-letnie doświadczenie badawcze ze specjalizacją w badaniach efektywności komunikacji i mediów. Od 2005 roku w Publicis Groupe, od lat na czele zespołu badaczy odpowiedzialnych za tworzenie i realizację badań na rzecz klientów Publicis Groupe w Polsce oraz współpracę z zewnętrznymi instytucjami badawczymi. Wcześniej związana z Amer Nielsen i Kraft Foods.

Michał Szczur

Digital Activation Lead

Mindshare

Master Trener DIMAQ, członek Grup Roboczych IAB ds. Badań oraz Mobile, koordynator mSpark w Mindshare. Wielokrotny prelegent m.in. na Purple Day, Forum IAB, IAB How To, DIMAQ Day, Kongres PTBRiO. Z domem mediowym Mindshare związany od 14 lat. Doświadczenie zdobywał realizując kampanie m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG Electronics, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow, Mixx Awards i InnovationAd. Od kilku lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu digital marketingu oraz wdrażaniem nowoczesnych technologii w strategiach marketingowych klientów Mindshare.

Łukasz Sztuczyński

Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director

GroupM

Ekspert e-commerce, posiadający bogate doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Prowadził kompleksowe projekty z zakresu performance marketingu, optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Z ramienia GroupM, jako E-commerce Director, odpowiada za strategię e-commerce klientów Grupy, rozwój narzędzi i produktów, kampanie digital w zakresie platform sprzedażowych. Przewodniczący Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media w IAB.

Fryderyk Wyczawski

Menedżer Wydziału Procesów E-commerce

mBank

Pracę w mBanku rozpoczął w 2014 od projektu Orange Finanse aby kolejno pracować przy kolejnych strategicznych projektach a następnie rozwijać e-commerce i procesy digitalowe w mLeasingu. Obecnie kieruje zespołem, który odpowiada za realizację projektu mOkazje zakupy czyli uruchomienia innowacyjnej usługi marketplace dla klientów mBanku. Jest absolwentem Wydziału Ekonomiczno - Socjologicznego na Uniwersytecie Łódzkim oraz wielkim zwolennikiem metod "myślenia krytycznego", którego tajniki zgłębiał m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie fan retrogamingu i początkujący kolekcjonerem starych komputerów i konsol.

Michał Zajdel

Senior Business Product Manager

Allegro

Badacz, analityk, przez lata związany z agencją Kantar Polska a od niedawna zajmuje się rozwojem badań i pomiarów mediowych w Allegro Advertising.

Marta Zielonka

Programmatic & Retail Media Investment Lead

Publicis Groupe

Marta Zielonka, Programmatic & Retail Media Investment Manager w Publicis Groupe. W spółkach Grupy Publicis od 2009 roku. Od początku zajmuje się reklamą internetową, od 2012 roku pracuje w zespole Trading/Investment. Fascynacja nowymi trendami zaowocowała jej specjalizacją w reklamie Programmatic od 2017 roku, a od 2022 roku poszerzeniem kompetencji o Retail Media.

Cennik

Cena dla firm zrzeszonych w IAB Polska

850 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Cena dla firm niezrzeszonych w IAB Polska

950 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Dodatkowe rabaty

Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.

Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer

-100 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Certyfikat DIMAQ

-50 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

Edyta Błaszczyk

Szefowa Grupy Roboczej Performance IAB Polska, E-commerce process expert

mBank

Posiada 16-letnie doświadczenie w branży digital. Realizuje projekty z zakresu e-commerce i performence marketingu. Od początku kariery zawodowej pasjonatka sprzedaży cyfrowej. W mBanku odpowiada za wdrażanie i optymalizację strategii sprzedaży produktów przez kanały zdalne. Aktualnie rozwija bankową aplikację mobilną i projektuje rozwiązania biznesowe i sprzedażowe dla usługi e-commerce.

Sylwia Kaska

Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener Dimaq Mobile, Head of Sales

Proxi.cloud

15 lat aktywnie działa w branży reklamowej – zaczynała swoją drogę kariery w prasie w Bonnier Business Polska wydawcy Pulsu Biznesu, którą następnie kontynuowała w telewizji TVN i odpowiadała za rozwój sprzedaży specjalnej w kanałach tematycznych. Kolejnym krokiem była rola Sales Managera i producenta w firmie z branży produkcji reklamowej, po czym nastąpił powrót do branży reklamy (która jest jej wielką pasją) – tym razem digitalowej jako Sales Manager w YOC gdzie awansowała na rolę szefa sprzedaży. Obecnie pełni rolę Head of Sales w firmie technologicznej zajmującej się kampaniami drive to store bazując na technologii geofance Proxi.cloud. Równolegle Sylwia, pełni także rolę Szefowej Grupy Roboczej MOBILE IAB POLSKA 2023/2024 oraz jest Trenerem DIMAQ Mobile Marketing. Na swoim koncie ma także kilka wystąpień publicznych: Juror Mixx Awards IAB 2023 Prelegent konferencji Mobile Trends for Experts - 2022 Pomysłodawca i organizator konferencji HowToMobile IAB POLSKA - 2022 Prelegent konferencji HowToMobile IAB POLSKA - 2022 Prelegent konferencji Mobile Trends – 2020

Łukasz Sztuczyński

Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, E-commerce Director

GroupM

Ekspert e-commerce, posiadający bogate doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Prowadził kompleksowe projekty z zakresu performance marketingu, optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Z ramienia GroupM, jako E-commerce Director, odpowiada za strategię e-commerce klientów Grupy, rozwój narzędzi i produktów, kampanie digital w zakresie platform sprzedażowych. Przewodniczący Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media w IAB.

Tomasz Szulkowski

Chief Operating Officer

[m]spark

Chief Operating Officer w [m]spark, platformie innowacji technologicznych z obszaru marketingu i reklamy [tzw. martech] funkcjonującej w ramach GroupM. Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, ze szczególnym sentymentem do mobile marketingu. Doświadczenie zdobywał w strukturach Havas Media Group, Mobehave, portalu o2.pl oraz Wydawnictwie Axel Springer. Przez trzy kadencje pełnił funkcję Szefa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Autor licznych publikacji i prelekcji branżowych, prowadzi corocznie wykłady w Szkole Głównej Handlowej i Collegium Civitas.

Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

SPONSORZY

Organizator

Akredytacja

Współpraca

Współpraca