3 kwietnia 2025 09:00

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo Retail Media

Zanurz się w świecie retail media, poznaj trendy, nowości oraz wciąż jeszcze nieodkryte obszary mediów w świecie zakupów.
Więcej >>

Kup bilet

Do konferencji zostało:

dni

godzin

minut

Czego się dowiesz?

Dowiesz się

jak obecnie wygląda rynek Retail Media - czy to wciąż ciekawostka, czy realny kanał efektywnej komunikacji

Zobaczysz

prawdziwe przykłady działań marki w sieciach retail media i w partnerstwie z platformami sprzedażowymi

Poznasz

strategie planowania obecności w Retail Media, dzięki którym zrealizujesz cele marketingowe marki, niekoniecznie tylko te sprzedażowe

Nauczysz się

jak dotrzeć do konsumenta w najważniejszym momencie podejmowania decyzji - przy półce sklepowej - tej tradycyjnej i wirtualnej

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do osób, które są zainteresowane wykorzystaniem narzędzi marketingowych w punktach sprzedaży, oraz budowaniem marki, wykorzystując nowe punkty kontaktu z konsumentem. Prezentowane informację będą szczególnie przydatne tym, którzy chcą poznać najnowsze trendy i narzędzia komunikacji online do pozyskiwania klientów, jak również analizy zmian zachowań współczesnego konsumenta. Na konferencję zapraszamy:

marketerów odpowiedzialnych za strategię i innowacyjne działania marketingowe

specjalistów z obszaru trade marketingu, którzy chcą poznać spectrum możliwości w budowaniu zasobów i wykorzystaniu komercyjnym powierzchni retail media, zarówno online, jak i in-store

marketerów z kategorii retail zainteresowanych świeżymi insightami dotyczącymi konsumentów w procesie zakupowym oraz budowania relacji z nimi

Agenda


Rejestracja uczestników 9:00-9:50

9:50-10:00

Powitanie

Łukasz Sztuczyński, Prowadzący konferencję. Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions , Allegro, Allegro

Część 1: TRENDY

10:00-10:20

1. Nowoczesna ścieżka zakupowa i zacieranie się granic między Retail Media a Commerce Media

Bartosz Bielecki, Chief Commercial Officer , Commerce Media Tech

Jak nadążyć za nowoczesną ścieżką klienta? O skutecznych formatach reklamowych zacierających granice między Retail Media i Commerce Media oraz możliwościach, które tworzą zarówno dla reklamodawców jak i wydawców, z perspektywy polskiego AdTechu.

10:20-10:40

Trend Retail Media jako źródło poprawy rentowności w wymagających czasach dla handlu detalicznego.

Maciej Grams, Founder i CEO, AdsHero i OmniHero

Prezentacja skoncentrowana na rosnących korzyściach finansowych wdrożenia retail media. Coraz nowsze case studies i realne dane, które pokazują, jak poprzez sprzedaż powierzchni reklamowej na własnym sklepie można uzyskać stały, dodatkowy strumień przychodów, przy coraz bardziej wymagającym rynku i spadających marżach.

10:40-11:00

Jak skutecznie integrować aktualne trendy w komunikacji, czyli przepis na konwersje w branży e-commerce, fashion i retail elektro

Sebastian Szmigielski, Retail Partnership Manager, TikTok

W obecnych czasach tworząc komunikację, musimy uwzględnić dynamikę kulturową. Jeśli chcemy, aby nasza kreacja była „relatable”, nie możemy pominąć najnowszych trendów. Jak skutecznie prowadzić dialog z pokoleniem Z i nie tylko? Opowiemy o tym na przykładzie case studies Allegro, Zary i Media Ekspert, czyli marek, którym udało się przeprowadzić efektywne kampanie na TikToku.

11:00-11:20

Retail Media 2.0 – czyli jak programmatic zmienia zasady gry w Retail Mediach

Maja Sokołowska, Solutions Consultant, Global Solutions, Retail Media , Adform
Łukasz Bańkowski, Sales Director, Enterprise, CEE, Adform

Programmatic rewolucjonizuje retail media, oferując automatyzację, precyzyjne targetowanie i nowe możliwości monetyzacji. W tej prezentacji pokażemy, jak skutecznie wykorzystać tę technologię do zwiększenia ROI i optymalizacji kampanii reklamowych w e-commerce i offline. Realne efekty wdrożenia programmatic w retail media przedstawimy na przykladzie wdrożenia Matas.dk - największej drogerii online w północnej Europie, która z sukcesem wykorzystuje tę technologię do rozwoju swojej oferty reklamowej.


Przerwa kawowa 11:20-11:40

Część 2: STRATEGIA

11:40-12:00

Nie samą sprzedażą żyją retail media. Jak wykorzystać potencjał nowych punktów komunikacji do budowania sukcesu marki w e-commerce

Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions , Allegro

Geneza Retail Media to działania budujące obecność na platformach sprzedażowych, u retailerów lub w POS. Łączy je jasny cel - wpływ na decyzję zakupową i w rezultacie zwiększenie sprzedaży w miejscu zakupu. Jednak potencjał jest dużo większy i wciąż niedoceniony. Dzięki połączeniu szczegółowych informacji o konsumentach oraz miejsc kontaktu z marką, charakteryzujących się wysokim zaangażowaniem, możemy realizować praktycznie każdy cel komunikacji - niekoniecznie koncentrując się na krótkoterminowej sprzedaży. Co nie oznacza, że jej nie zmierzymy.

12:00-12:20

Marka i produkt w świecie Omnicommerce: Jak pogodzić różne cele i skrócić ścieżkę zakupową?”

Michał Rosiak, Product Development Manager , Hybrid
Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid.ai

Jakie wyzwania czekają marketerów w świecie Omnicommerce? Pokażemy, jak w praktyce odnaleźć się w strategii Brandformance - nowym podejściu do marketingu popularnym m.in. w USA, a które w Polsce dopiero zyskuje na znaczeniu. Przeanalizujemy ścieżkę zakupową i pokażemy, jak technologia ułatwia i przyspiesza proces zakupowy – oczywiście na konkretnych przykładach. Przyjrzymy się też trendowi, który łączy budowanie marki z działaniami nastawionymi na wyniki, i omówimy, jakie rozwiązania już teraz warto wdrożyć.

12:20-12:40

NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY? jak się przygotować do retail media

Jakub Bakuła, E-commerce Manager , Omnihero

Prelekcja poradnikowa opowie o tym jak z punktu widzenia marki należy się przygotować do uruchomienia retail mediów. Agenda: - działania w retail media powinny być finalnym krokiem w budowie organicznej obecności w sklepach i marketplace, jak to zrobić krok po kroku - jak dobrać partnerów/merchantów/sklepy do współpracy czy budować własny sklep? - jak dopasować treści (karta produktowa, tytuły, miniatury, itp.) do użytkownika/platformy - jaki rodzaj reklamy wybrać, jakie efekty ona przynosi i czym się kierować? - jakie metryki są kluczowe, jakie powinno się monitorować i jak mierzyć sukces? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w prelekcji z przykładami.


Lunch 12:40-13:30

Część 3: OMNICHANNEL

13:30-13:50

Jak wyróżnić swoją ofertę, wykorzystując strategię omnichannel

Olga Knap-Nowacka, Head of Ads&Partnerships, Empik Group

Jak narzędzia omnichannelowe wspomagają sprzedaż na przykładzie marki Peterson

13:50-14:10

Retail Media In-store: a komu to potrzebne, a dlaczego?

Radosław Gołąb, Chief Product Officer , Retail Media Nanovo

Czym są Retail Media In-store? Jak mądrze z nich korzystać? Kto powinien się reklamować w Retail Media In-store. Czy to się opłaca? Czego można oczekiwać od retailerów przed i po kampanii w kwestii danych, targetowań, segmentacji oraz... dane sprzedażowe po kampanii. Fakt czy mit? Żabka Ads.

14:10-14:30

Retail Media poza wielkimi sieciami i dużymi miastami – niedoceniony potencjał Polski lokalnej

Maciej Tygielski, CEO, MyShopTV Network

Retail Media: czy naprawdę liczą się tylko wielkie sieci i duże miasta? Retail Media In-Store vs. DOOH: nie mylmy pojęć Retail Media w miastach do 100 000 mieszkańców – realne case studies Efektywność kampanii: Retail Media w powiatach vs. Retail Media w G8 Jakie technologie demokratyzują Retail Media w całej Polsce? Retail Media w Polsce – co musi się zmienić?


Przerwa kawowa 14:30-14:50

14:50-15:10

Nowe touchpointy w komunikacji instore

Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer, mSpark

Zaprezentujemy spectrum możliwości, jakie dają nowoczesne ekrany, które mogą być zamontowane również na półkach, stołach, robotach podążających za konsumentem. Co więcej, są interaktywne, sukcesywnie zastępując role doradcy w sklepie. Usprawniają biznes sieci retail, ale mogą również dostarczać unikatowych danych dla producentów sprzedawanych produktów!

Część 4: DANE I TECHNOLOGIE

15:10-15:30

Data-Driven Retail Media – jak przekuć retail media w źródło wiedzy o konsumencie

Mateusz Chołuj, CEO, Proxi.cloud
Piotr Boguta, Media Koordynator Netto, Netto

Co dadzą nam retail media bazujące na danych. Jaką wiedzę mogą generować retail media z perspektywy marki i retailera oraz jak robić to dobrze. Case study Netto x Proxi.cloud - jak udało nam się zoptymalizować działania mediowe, wykorzystując dane o zachowaniach klientów

15:30-15:50

Data clean room – na jakie pytania biznesowe może nam odpowiedzieć? I jak wygląda idealny MarTech do pracy nad danymi w e-commerce?

Kinga Nurska, Head of Programmatic, PHD / Omnicom Media Group

Czym jest data clean room i co potrafi? Przykłady biznesowych pytań, na jakie znaleźliśmy odpowiedzi dzięki wykorzystaniu data clean rooma i danych advertisera, marketplace'u i wydawców Co i kto może uzyskać dzięki współpracy z wykorzystaniem DCR: wydawcy, retailerzy/ew. inni właściciele danych, reklamodawcy Turbodoładowany MarTech stack: źródła danych i narzędzia"

15:50-16:00

Podsumowanie konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >

Idea konferencji

Zanurz się w świecie retail media, poznaj trendy, nowości oraz wciąż jeszcze nieodkryte obszary mediów w świecie zakupów. Podczas konferencji skupiamy się na strategiach, wykorzystaniu danych i integracji kanałów, pokazując pełne spektrum działań Retail Mediowych – zarówno online, jak i offline. Odkryj nowe możliwości dla Twojej marki, zdobywając wiedzę od ekspertów z kluczowych obszarów, związanych z Retail Media – marek, platform sprzedażowych i retailerów oraz mediów.

Prelegenci

Łukasz Sztuczyński

Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions

Allegro

Ekspert e-commerce, posiadający bogate doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Prowadził kompleksowe projekty z zakresu performance marketingu, optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Obecnie w Allegro odpowiada za rozwój rozwiązań reklamowych dla marek. Wcześniej z ramienia GroupM, jako E-commerce Director, odpowiadał za strategię e-commerce klientów Grupy, rozwój narzędzi i produktów oraz kampanie digital w zakresie platform sprzedażowych. Przewodniczący Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media w IAB.

Jakub Bakuła

E-commerce Manager

Omnihero

Trener Dimaq IAB, wykładowca uniwersytecki, ekspert Marketplace i Retail Media. Współtwórca sukcesu OmniHero oraz AdsHero. Wieloletni członek grup roboczych IAB, aktualnie wiceszef grupy E-commerce + Retail Media. Pracował dla liderów Polskiego rynku digital jak Gadu-Gadu czy Allegro.

Łukasz Bańkowski

Sales Director, Enterprise, CEE

Adform

Od ponad 12 lat związany jest z branżą nowych technologii i mediów, a od prawie 9 lat pracuje w Adform, dostawcy platformy do nowoczesnego marketingu w sieci. Jako Enterprise Sales Director rozwija nowy biznes wdrażając technologie, które w transparentny sposób zwiększają efektywność inwestycji w media i przynoszą organizacjom nowe szanse biznesowe.

Bartosz Bielecki

Chief Commercial Officer

Commerce Media Tech

Od ponad dekady zawodowo związany z marketingiem i reklamą. Aktualnie, jako Chief Commercial Officer, Bartosz przekłada rynkowe trendy w innowacyjną ofertę krakowskiego AdTechu - Commerce Media Tech. Pełni również rolę zastępcy szefa grupy roboczej IAB ds. eCommerce i Retail Media.

Piotr Boguta

Media Koordynator Netto

Netto

20 lat związany z branżą mediów i reklamy po stronie agencji i domów mediowych. Absolwent Warszawskiej Szkoły Reklamy, Instytutu Dziennikarstwa i Marketingu w sporcie SGH.

Mateusz Chołuj

CEO

Proxi.cloud

Radosław Gołąb

Chief Product Officer

Retail Media Nanovo

Z branżą digital związany jest od ponad 15 lat. W Retail Media Nanovo współodpowiedzialny za stworzenie i wprowadzenie na rynek oferty Retail Media In-store. Członek zespołu pracującego obecnie przy projekcie Żabka Ads. Wcześniej w AMS S.A. odpowiedzialny był za rozwój produktów digital (Digital Out-of-Home). Poprzednio w Gemiusie w roli dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego zajmował się rozwojem adserwera oraz SSP AdOcean na 19 rynkach. W swoim dorobku ma także doświadczenie zdobyte w firmie brokerskiej AtMedia, gdzie odpowiadał za rozwijanie oferty reklamowej wideo w internecie.

Maciej Grams

Founder i CEO

AdsHero i OmniHero

Doświadczony manager kilku firm, których wspólnym mianownikiem jest branża e-commerce. Założyciel i CEO AdsHero – pierwszej polskiej platformy Retail Media oraz OmniHero – agencji marketingowej budującej obecność wielu marek na marketplace'ach.

Grzegorz Marczak

Sales Director Europe

Hybrid.ai

Grzesiek jest managerem z ponad 17-letnim doświadczeniem pracy w mediach. Planowanie dedykowanych kampanii reklamowych, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI w Hybrid, związany był m.in z Agorą, Stroeer i Httpool, by z powodzeniem realizować projekty uwzględniające digital, aplikacje, outdoor, prasę czy radio. Obecnie odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań AdTech w Europie i Afryce.

Olga Knap-Nowacka

Head of Ads&Partnerships

Empik Group

Od ponad 15 lat związana z marketingiem i reklamą z czego ostatnie 8 lat pracuje w e-handlu. Obecnie tworzy i odpowiada za zespół Reklamy w Empik Group. Poprzednie doświadczenie zawodowe zdobywała, realizując Strategię i Projekty Specjalne w Allegro.

Kinga Nurska

Head of Programmatic

PHD / Omnicom Media Group

Ponad 15 lat w branży, od 8 lat związana z biddable media. Posiada holistyczne doświadczenie - w pierwszych latach pracy związana była z strategią, kreacją i PRem.

Michał Rosiak

Product Development Manager

Hybrid

Michał działa w reklamie digital od prawie 20 lat. Jest współtwórcą sieci reklamowej AdRetail. Obecnie działa w obszarze data driven marketingu w Hybrid. Doświadczenie zdobywał w działach sprzedaży i produktu największych mediów internetowych w Polsce (WP, ONET, INTERIA, POLSAT MEDIA). Wulkan energii i pomysłów. Człowiek do zadań specjalnych i niemożliwych. Uwielbia kino złotej ery Hollywoodu. Miłośnik muzyki klasycznej.

Maja Sokołowska

Solutions Consultant, Global Solutions, Retail Media

Adform

Od 2015 roku pracuje w branży adtech, specjalizując się w technologii programmatic. Od prawie 7 lat związana z Adform. Obecnie, będąc częścią globalnego zespołu Retail Media, tworzy zaawansowane strategie i rozwiązania technologiczne, głównie dla retailerów z rynków nordyckich i DACH. Wspiera graczy e-commerce przy wdrażaniu i optymalizacji retail media onsite, sponsored search i offsite media, a także analizuje potrzeby retailerów, uczestnicząc w RFP i wspierając rozwój innowacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem ekosystemu programmatic.

Sebastian Szmigielski

Retail Partnership Manager

TikTok

Odpowiedzialny za budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami z branży e-commerce z regionu Europy Środkowej. Wcześniej 11 lat pracował w Facebooku z klientami e-commerce.

Tomasz Szulkowski

Chief Operating Officer

mSpark

Chief Operating Officer w [m]spark, platformie innowacji technologicznych z obszaru marketingu i reklamy [tzw. martech] funkcjonującej w ramach GroupM. Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, ze szczególnym sentymentem do mobile marketingu. Doświadczenie zdobywał w strukturach Havas Media Group, Mobehave, portalu o2.pl oraz Wydawnictwie Axel Springer. Przez trzy kadencje pełnił funkcję Szefa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Autor licznych publikacji i prelekcji branżowych, prowadzi corocznie wykłady w Szkole Głównej Handlowej i Collegium Civitas.

Maciej Tygielski

CEO

MyShopTV Network

Ekspert Retail Media, który demokratyzuje dostęp do reklamy In-Store poza wielkimi aglomeracjami. Twórca pierwszej w Polsce sieci ekranów reklamowych w niezależnych sklepach spożywczych, łączącej handel, technologię i nowe modele monetyzacji. Od ponad dekady rozwija innowacyjne rozwiązania na styku retailu i reklamy, a dziś buduje przyszłość Retail Media tam, gdzie nikt wcześniej jej nie szukał.

Cennik

Cena dla firm zrzeszonych w IAB Polska

899 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Cena dla firm niezrzeszonych w IAB Polska

999 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Dodatkowe rabaty

Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.

Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer

-100 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Certyfikat DIMAQ

-50 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

Łukasz Sztuczyński

Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions

Allegro

Ekspert e-commerce, posiadający bogate doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Prowadził kompleksowe projekty z zakresu performance marketingu, optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Obecnie w Allegro odpowiada za rozwój rozwiązań reklamowych dla marek. Wcześniej z ramienia GroupM, jako E-commerce Director, odpowiadał za strategię e-commerce klientów Grupy, rozwój narzędzi i produktów oraz kampanie digital w zakresie platform sprzedażowych. Przewodniczący Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media w IAB.

Edyta Błaszczyk

Szefowa Grupy Roboczej Performance IAB Polska, E-commerce process expert

mBank

Posiada 16-letnie doświadczenie w branży digital. Realizuje projekty z zakresu e-commerce i performence marketingu. Od początku kariery zawodowej pasjonatka sprzedaży cyfrowej. W mBanku odpowiada za wdrażanie i optymalizację strategii sprzedaży produktów przez kanały zdalne. Aktualnie rozwija bankową aplikację mobilną i projektuje rozwiązania biznesowe i sprzedażowe dla usługi e-commerce.

Maciej Tygielski

CEO

MyShopTV Network

Ekspert Retail Media, który demokratyzuje dostęp do reklamy In-Store poza wielkimi aglomeracjami. Twórca pierwszej w Polsce sieci ekranów reklamowych w niezależnych sklepach spożywczych, łączącej handel, technologię i nowe modele monetyzacji. Od ponad dekady rozwija innowacyjne rozwiązania na styku retailu i reklamy, a dziś buduje przyszłość Retail Media tam, gdzie nikt wcześniej jej nie szukał.

Paweł Wojciechowski

Integrated Commerce Director

Publicis Groupe

W digitalu od ponad 20 lat. Pracował po stronie agencji, mediów i eCommerce. Wspierał szerokie portfolio Klientów i branż – telekomy, banki, retail i FMCG. Ostatnie 10 lat spędził w Grupie Publicis, podróżując pomiędzy eCommerce a performance marketingiem. Dumny ze zdobycia dwóch pierwszych nagród Effie w kategorii Performance/eCommerce, kiedykolwiek przyznanych w Polsce. Zafascynowany zmianą. Gdy media stawały się cyfrowe – był obecny. Gdy afiliacja i performance zdobywały rynek – aktywnie je wspierał. Aktualnie skupiony na eCommerce i rynku retail media, wierzy, że ma do czynienia z „the next big thing”, która da nam wszystkim wiele radości.

Akredytacja DIMAQ

akredytacja dimaq

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

SPONSORZY

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca