Dowiesz się
jak obecnie wygląda rynek Retail Media - czy to wciąż ciekawostka, czy realny kanał efektywnej komunikacji
Zobaczysz
prawdziwe przykłady działań marki w sieciach retail media i w partnerstwie z platformami sprzedażowymi
Poznasz
strategie planowania obecności w Retail Media, dzięki którym zrealizujesz cele marketingowe marki, niekoniecznie tylko te sprzedażowe
Nauczysz się
jak dotrzeć do konsumenta w najważniejszym momencie podejmowania decyzji - przy półce sklepowej - tej tradycyjnej i wirtualnej
Konferencja skierowana jest do osób, które są zainteresowane wykorzystaniem narzędzi marketingowych w punktach sprzedaży, oraz budowaniem marki, wykorzystując nowe punkty kontaktu z konsumentem. Prezentowane informację będą szczególnie przydatne tym, którzy chcą poznać najnowsze trendy i narzędzia komunikacji online do pozyskiwania klientów, jak również analizy zmian zachowań współczesnego konsumenta. Na konferencję zapraszamy:
marketerów odpowiedzialnych za strategię i innowacyjne działania marketingowe
specjalistów z obszaru trade marketingu, którzy chcą poznać spectrum możliwości w budowaniu zasobów i wykorzystaniu komercyjnym powierzchni retail media, zarówno online, jak i in-store
marketerów z kategorii retail zainteresowanych świeżymi insightami dotyczącymi konsumentów w procesie zakupowym oraz budowania relacji z nimi
Powitanie
Łukasz Sztuczyński, Prowadzący konferencję. Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions , Allegro, Allegro
Część 1: TRENDY
1. Nowoczesna ścieżka zakupowa i zacieranie się granic między Retail Media a Commerce Media
Bartosz Bielecki, Chief Commercial Officer , Commerce Media Tech
Jak nadążyć za nowoczesną ścieżką klienta? O skutecznych formatach reklamowych zacierających granice między Retail Media i Commerce Media oraz możliwościach, które tworzą zarówno dla reklamodawców jak i wydawców, z perspektywy polskiego AdTechu.
Trend Retail Media jako źródło poprawy rentowności w wymagających czasach dla handlu detalicznego.
Maciej Grams, Founder i CEO, AdsHero i OmniHero
Prezentacja skoncentrowana na rosnących korzyściach finansowych wdrożenia retail media. Coraz nowsze case studies i realne dane, które pokazują, jak poprzez sprzedaż powierzchni reklamowej na własnym sklepie można uzyskać stały, dodatkowy strumień przychodów, przy coraz bardziej wymagającym rynku i spadających marżach.
Jak skutecznie integrować aktualne trendy w komunikacji, czyli przepis na konwersje w branży e-commerce, fashion i retail elektro
Sebastian Szmigielski, Retail Partnership Manager, TikTok
W obecnych czasach tworząc komunikację, musimy uwzględnić dynamikę kulturową. Jeśli chcemy, aby nasza kreacja była „relatable”, nie możemy pominąć najnowszych trendów. Jak skutecznie prowadzić dialog z pokoleniem Z i nie tylko? Opowiemy o tym na przykładzie case studies Allegro, Zary i Media Ekspert, czyli marek, którym udało się przeprowadzić efektywne kampanie na TikToku.
Retail Media 2.0 – czyli jak programmatic zmienia zasady gry w Retail Mediach
Maja Sokołowska, Solutions Consultant, Global Solutions, Retail Media , Adform
Łukasz Bańkowski, Sales Director, Enterprise, CEE, Adform
Programmatic rewolucjonizuje retail media, oferując automatyzację, precyzyjne targetowanie i nowe możliwości monetyzacji. W tej prezentacji pokażemy, jak skutecznie wykorzystać tę technologię do zwiększenia ROI i optymalizacji kampanii reklamowych w e-commerce i offline. Realne efekty wdrożenia programmatic w retail media przedstawimy na przykladzie wdrożenia Matas.dk - największej drogerii online w północnej Europie, która z sukcesem wykorzystuje tę technologię do rozwoju swojej oferty reklamowej.
Część 2: STRATEGIA
Nie samą sprzedażą żyją retail media. Jak wykorzystać potencjał nowych punktów komunikacji do budowania sukcesu marki w e-commerce
Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions , Allegro
Geneza Retail Media to działania budujące obecność na platformach sprzedażowych, u retailerów lub w POS. Łączy je jasny cel - wpływ na decyzję zakupową i w rezultacie zwiększenie sprzedaży w miejscu zakupu. Jednak potencjał jest dużo większy i wciąż niedoceniony. Dzięki połączeniu szczegółowych informacji o konsumentach oraz miejsc kontaktu z marką, charakteryzujących się wysokim zaangażowaniem, możemy realizować praktycznie każdy cel komunikacji - niekoniecznie koncentrując się na krótkoterminowej sprzedaży. Co nie oznacza, że jej nie zmierzymy.
Marka i produkt w świecie Omnicommerce: Jak pogodzić różne cele i skrócić ścieżkę zakupową?”
Michał Rosiak, Product Development Manager , Hybrid
Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid.ai
Jakie wyzwania czekają marketerów w świecie Omnicommerce? Pokażemy, jak w praktyce odnaleźć się w strategii Brandformance - nowym podejściu do marketingu popularnym m.in. w USA, a które w Polsce dopiero zyskuje na znaczeniu. Przeanalizujemy ścieżkę zakupową i pokażemy, jak technologia ułatwia i przyspiesza proces zakupowy – oczywiście na konkretnych przykładach. Przyjrzymy się też trendowi, który łączy budowanie marki z działaniami nastawionymi na wyniki, i omówimy, jakie rozwiązania już teraz warto wdrożyć.
NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY? jak się przygotować do retail media
Jakub Bakuła, E-commerce Manager , Omnihero
Prelekcja poradnikowa opowie o tym jak z punktu widzenia marki należy się przygotować do uruchomienia retail mediów. Agenda: - działania w retail media powinny być finalnym krokiem w budowie organicznej obecności w sklepach i marketplace, jak to zrobić krok po kroku - jak dobrać partnerów/merchantów/sklepy do współpracy czy budować własny sklep? - jak dopasować treści (karta produktowa, tytuły, miniatury, itp.) do użytkownika/platformy - jaki rodzaj reklamy wybrać, jakie efekty ona przynosi i czym się kierować? - jakie metryki są kluczowe, jakie powinno się monitorować i jak mierzyć sukces? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w prelekcji z przykładami.
Część 3: OMNICHANNEL
Jak wyróżnić swoją ofertę, wykorzystując strategię omnichannel
Olga Knap-Nowacka, Head of Ads&Partnerships, Empik Group
Jak narzędzia omnichannelowe wspomagają sprzedaż na przykładzie marki Peterson
Retail Media In-store: a komu to potrzebne, a dlaczego?
Radosław Gołąb, Chief Product Officer , Retail Media Nanovo
Czym są Retail Media In-store? Jak mądrze z nich korzystać? Kto powinien się reklamować w Retail Media In-store. Czy to się opłaca? Czego można oczekiwać od retailerów przed i po kampanii w kwestii danych, targetowań, segmentacji oraz... dane sprzedażowe po kampanii. Fakt czy mit? Żabka Ads.
Retail Media poza wielkimi sieciami i dużymi miastami – niedoceniony potencjał Polski lokalnej
Maciej Tygielski, CEO, MyShopTV Network
Retail Media: czy naprawdę liczą się tylko wielkie sieci i duże miasta? Retail Media In-Store vs. DOOH: nie mylmy pojęć Retail Media w miastach do 100 000 mieszkańców – realne case studies Efektywność kampanii: Retail Media w powiatach vs. Retail Media w G8 Jakie technologie demokratyzują Retail Media w całej Polsce? Retail Media w Polsce – co musi się zmienić?
Nowe touchpointy w komunikacji instore
Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer, mSpark
Zaprezentujemy spectrum możliwości, jakie dają nowoczesne ekrany, które mogą być zamontowane również na półkach, stołach, robotach podążających za konsumentem. Co więcej, są interaktywne, sukcesywnie zastępując role doradcy w sklepie. Usprawniają biznes sieci retail, ale mogą również dostarczać unikatowych danych dla producentów sprzedawanych produktów!
Część 4: DANE I TECHNOLOGIE
Data-Driven Retail Media – jak przekuć retail media w źródło wiedzy o konsumencie
Mateusz Chołuj, CEO, Proxi.cloud
Piotr Boguta, Media Koordynator Netto, Netto
Co dadzą nam retail media bazujące na danych. Jaką wiedzę mogą generować retail media z perspektywy marki i retailera oraz jak robić to dobrze. Case study Netto x Proxi.cloud - jak udało nam się zoptymalizować działania mediowe, wykorzystując dane o zachowaniach klientów
Data clean room – na jakie pytania biznesowe może nam odpowiedzieć? I jak wygląda idealny MarTech do pracy nad danymi w e-commerce?
Kinga Nurska, Head of Programmatic, PHD / Omnicom Media Group
Czym jest data clean room i co potrafi? Przykłady biznesowych pytań, na jakie znaleźliśmy odpowiedzi dzięki wykorzystaniu data clean rooma i danych advertisera, marketplace'u i wydawców Co i kto może uzyskać dzięki współpracy z wykorzystaniem DCR: wydawcy, retailerzy/ew. inni właściciele danych, reklamodawcy Turbodoładowany MarTech stack: źródła danych i narzędzia"
Podsumowanie konferencji
Zanurz się w świecie retail media, poznaj trendy, nowości oraz wciąż jeszcze nieodkryte obszary mediów w świecie zakupów. Podczas konferencji skupiamy się na strategiach, wykorzystaniu danych i integracji kanałów, pokazując pełne spektrum działań Retail Mediowych – zarówno online, jak i offline. Odkryj nowe możliwości dla Twojej marki, zdobywając wiedzę od ekspertów z kluczowych obszarów, związanych z Retail Media – marek, platform sprzedażowych i retailerów oraz mediów.
Łukasz Sztuczyński
Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions
Allegro
Mateusz Chołuj
CEO
Proxi.cloud
Dodatkowe rabaty
Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.
Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer
-100 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Certyfikat DIMAQ
-50 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Masz pytania?
Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.
Łukasz Sztuczyński
Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions
Allegro
Edyta Błaszczyk
Szefowa Grupy Roboczej Performance IAB Polska, E-commerce process expert
mBank
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.