6 marca 2025 08:45

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo: Wideo Marketing

Już dziś marketerzy rocznie na reklamę wideo przeznaczają znacznie ponad miliard złotych, a dynamika wzrostu tych wydatków pozostaje niezmiennie dwucyfrowa. Podczas naszej konferencji dowiesz się, jak wykorzystać pełne możliwości tej formy reklamy!
Więcej >>

Kup bilet

Do konferencji zostało:

dni

godzin

minut

Czego się dowiesz?

Dowiesz się

jak wygląda dzisiejszy świat wideo w Polsce.

Zobaczysz

skuteczne kampanie wykorzystujące wideo.

Poznasz

bogactwo świata wideo – form długich i krótkich.

Posłuchasz

o rodzących się trendach i wartych obserwowania zmianach.

Dla kogo?

Na konferencję w szczególności zapraszamy:

tych, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat wykorzystania wideo w reklamie i marketingu

przedstawicieli marketerów budujących komunikację swoich brandów, agencje mediowe i interaktywne, jak i wydawców internetowych

przedstawicieli telewizji i szeroko rozumianej branży wideo

Agenda


Rejestracja uczestników 8.45-9.30

Część 1. MAPA WIDEO-GALAKTYKI

9.30-9.40 Powitanie

Powitanie

Wojciech Kowalczyk, Szef Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju w Biurze Reklamy i Marketingu, TVP

9.40-10.00

Perspektywy rozwoju wideo na bazie raportu “Rynek reklamy w Polsce” Publicis Groupe

Bartosz Sieradzki, Investment & Trading Director, Publicis Groupe
Krzysztof Wus, Trading Director, Publicis Groupe

Rynek reklamy wideo jest bardzo różnorodny. Pokażemy ile reklamodawcy inwestują w wideo, jakie kategorie wideo zyskują na popularności oraz jacy reklamodawcy inwestują w rynek wideo.

10.00-10.20

Polski widz Connected TV – co oglądamy na inteligentnych telewizorach – najnowsze dane od Nielsena

Krzysztof Nożyński, Client Senior Executive, Nielsen

Czy właściciele i użytkownicy CTV różnią się od całości populacji telewidzów? Czy dostęp do internetu na TV zmienia sposób oglądania na nim treści wideo czy też jest to raczej konsekwencja demografii? Jakie programy mają najwyższą widownię a jakie najwyższe dopasowanie? I co z tego wynika dla rynku – o tym opowiemy na bazie najnowszych danych z monitoringu streamingu.

10.20-10.40

TBC

TBA

10.40-11.00

Wojny platform & ekranów

Szymon Lipiński, Solutions Development Director, GroupM
Maciej Olenderczyk, Advanced TV Director, GroupM

Wideo to najbardziej dynamicznie rosnący rynek – zarówno pod względem reklamy jak i konsumpcji treści. Podsumujemy kluczowe kamienie milowe rynku oraz przedstawimy prognozy dalszego rozwoju rynku. Opowiemy o najgłośniejszych trendach w tym AI w wideo oraz FAST-ach. Opowieść okrasimy polskimi case-study.

11.00-11.20

Sztuka targetowania w CTV, czyli jak skutecznie poruszać się po tym złożonym ekosystemie

Stanisław Grabowski, VP of Brand Strategy, Adlook

Connected TV (CTV) to gorący temat w reklamie programmatic z powodu rosnącego znaczenia reklam wideo oraz atrakcyjności dotarcia do odbiorców na „wielkim ekranie”. Jednak nawigacja po tej przestrzeni wcale nie jest prosta. Rynek jest mocno pofragmentowany, z wieloma graczami i dostawcami – począwszy od firm medialnych, przez dostawców rozwiązań adtech, na producentach elektroniki konsumenckiej kończąc. Każdy z nich oferuje unikalne opcje planowania i aktywacji odbiorców, co stawia dodatkowe wyzwania przed reklamodawcami. Jak skutecznie poruszać się po tym złożonym ekosystemie, jednocześnie wykorzystując pełny potencjał reklamy programmatic w CTV?


Przerwa kawowa 11.20-11.40

Część 2. WITAJCIE W NOWYM WIDEO-ŚWIECIE

11.40-12.00

Digital w TV, TV w digitalu. O konsekwencjach przenikania się świata wideo online i klasycznej telewizji

Małgorzata Madej, Kierownik zespołu ds. strategii sprzedaży i rozwoju produktu reklamowego w Internecie, TVP

Konwergencja świata wideo online i tradycyjnej telewizji zrewolucjonizowała rynek streamingu, wprowadzając istotne zmiany w sposobie konsumpcji treści i interakcji z odbiorcami. Przybliżę kluczowe transformacje, jakie zachodzą w zachowaniach widzów, oraz zaprezentuję nową perspektywę na dynamicznie ewoluujący rynek multimediów, gdzie telewizja i media cyfrowe współistnieją, tworząc nową jakość w świecie reklamy.

12.00-12.20

Zamiana ról w kreatywności na przykładzie internetu i telewizji

Bartosz Walat, Dyrektor Kreatywny, Tears Of Joy

W dobie, gdy granice między tradycyjnymi mediami a nowymi formatami wideo stają się coraz bardziej płynne, warto zastanowić się, dlaczego internetowe produkcje zaczynają przypominać te telewizyjne i na odwrót. Odwołując się do teorii Marshalla McLuhana, który twierdził, że "medium to wiadomość", przyjrzymy się, jak zmieniające się technologie wpływają na scenariusze filmów, formaty treści i zachowania odbiorców. Na tym przykładzie omówię metodę kreatywną "zmiana ról", która stała się jednym z najczęściej stosowanych narzędzi w pracy kreatywnych. Jej zastosowanie widać w niemal każdym aspekcie współczesnego marketingu. Wykład dla osób pragnących tworzyć kampanie z efektem "wow".

12.20-12.40

Reklama wideo w grze wideo? Od streamingu do swajpowania: Reklama video w gamingowym uniwersum

Igor Samul, Senior Account Manager & Creative Lead, Mediafarm
Marta Urbańska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Business Development Lead, Mediafarm

Przedstawimy sylwetki polskich graczy. Opowiemy o reklamie w świecie graczy hardcore’owych oraz o dotarciu z reklamą wideo w casual gamingu. Opowieść zakończymy klamrą – kluczowymi wskazówkami i najlepszymi praktykami dla marketerów.

12.40-13.00

Transformacja radia w świecie streamingu

Karolina Grzechnik, Manager Zespołu Sprzedaży Digital, Audio Broker
Michał Miedźwiecki, Head of Product Audio, Audio Broker

Historia transformacji biznesu tradycyjnego nadawcy do świata łączącego szeroki zasięg radia i streamingu. Jak wydawcy radiowi dostosowują się do rewolucji cyfrowej.


Lunch 13.00-13.50

Część 3. TRENDY, AI I… PRAWO. WSZYSTKO CO WARTO WIEDZIEĆ O ŚWIECIE WIDEO

13.50-14.10

„What’s buzzing?” – co w trawie piszczy? Przewidywania na rok 2025, które mogą zmienić status quo

Karolina Banas, Media Strategy & Innovations Manager, Zenith
Marta Winiarska, Senior Media Strategy & Innovations Manager, Zenith

Short Video – początek nowej ery? Jakie mamy alternatywy jeśli Tiktok zniknie? Przegląd nowych i tych już sprawdzonych możliwości Magia opowieści: Czy długie video angażują współczesnych widzów? O powrocie do dłuższej formy video i potrzebach konsumentów Reklama w płatnych platformach streamingowych. Jak jej pojawienie się może wpłynąć na konsumpcję serwisów i układ sił? Nowe metryki – video królową 'Attention'. Czy uwaga widza stanie się kluczowym miernikiem sukcesu kampanii wideo?

14.10-14.30

Kiedyś plagiat, dzisiaj trend. Prawa autorskie w realiach short social video

Marta Jarkiewicz-Michalczuk, Digital Manager, Danone
Adam Kręgielewski, Head of Concept & Innovation, Labcon

Co wolno użytkownikowi, to nie Tobie, Marko! Dlaczego tworząc krótkie formy wideo w mediach społecznościowych ignorujemy prawa autorskie? W naszej prezentacji wskażemy (prawne) granice kreatywności w short social video oraz zachęcimy do wyciągania wniosków z (cudzych) błędów. Całość zakończymy przykładami dobrych praktyk tworzenia short social video z poszanowaniem praw autorskich.

14.30-14.50

AI w kadrze: Automatyzacja wideo od A do Z

Marta Kusowska, Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts

Wyobraź sobie, że możesz stworzyć profesjonalne wideo w kilka minut, bez konieczności posiadania zaawansowanych umiejętności technicznych. Brzmi jak science fiction? Dzięki sztucznej inteligencji to już rzeczywistość! Podczas wystąpienia odkryjesz nowe trendy i narzędzia, które pozwolą Ci błyskawicznie tworzyć angażujące treści wideo, nawet jeśli nie jesteś ekspertem.


Przerwa kawowa 15.50-15.10

Część 4. W WYCIECZKĘ Z KUMPLAMI – CZYLI ZWIEDZAMY SOCIAL WIDEO

15.10-15.30

Panta Rhei: rzeka contentu wideo na TikToku – jak (i czy) płynąć na fali trendów

Magdalena Marek-Terelak, Creative Director, Space Cat Industries
Roman Terelak, VP, Space Cat Industries

TikTok to dynamiczna rzeka cyfrowego świata. Podczas wystąpienia zanurzymy się w meandry tej platformy, by zrozumieć, jak jej płynność i zmienność powinna wpływać na obecne strategie marketingowe. Czy podążać za trendem czy wyznaczać własny nurt? Odpowiemy na pytanie jak produkować, żeby się nie naprodukować. Spojrzymy również w przyszłość komunikacji na tej platformie.

15.30-15.50

Jakiego wideo potrzebuje YouTube w 2025 roku

Marcin Pyć, Head of YouTube Network Management, Lifetube

Opowiem o transformacji ekosystemu YouTube, czyli jak platforma ewoluuje w nową erę. Co napędza algorytmy YouTube i jakie są kluczowe tajemnice platformy. Spojrzę na nowe nawyki widzów - jak użytkownicy redefiniują platformę. Na koniec spojrzymy na przyszłość YouTube i co przyniesie 2025 rok.

15.50-16.10

Krótko, dynamicznie, autentycznie: trendy wideo w influencer marketingu

Agata Grzelczyk, Manager, Solski Communications
Anna Piątkowska-Wełyczko, Senior Manager, Solski Communications

Nie długo, nie krótko, lecz w sam raz? Przegląd formatów wideo. Opowiemy o live streamingu jako narzędziu skutecznie angażującym społeczność. Spojrzymy na treści edukacyjne, które zyskują na wartości oraz na wzrastającą konsumpcję wideo bez dźwięku. Porozmawiamy o znaczeniu etyki i transparentności.

16.10-16.20

Zakończenie

Marta Jarkiewicz-Michalczuk, Digital Manager, Danone

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >

Idea konferencji

Co czwarta złotówka inwestowana w reklamę internetową w Polsce wydawana jest na wideo. Ale świat reklamy wideo to nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim bogactwo możliwości reklamowych i różnorodności wideo-światów. Żeby lepiej zrozumieć tę kolorową mieszaninę organizujemy to wyjątkowe wydarzenie

W trakcie konferencji opowiemy o trendach w reklamie, ale też w oglądaniu treści. Przybliżymy zmiany, jakie zachodzą na styku tradycyjnej telewizji i wideo. Powiemy o tym, co dziś widz ogląda na telewizorze podłączonym do internetu. Przyjrzymy się największej platformie udostępniania treści wideo – YouTube’owi. Nie zabraknie też opisu trendów i zmian w social mediach – na TikToku, Instagramie i wśród influencerów. Nie zapomnimy o gamingu, streamingu, ale też o wyzwaniach prawnych kampanii wideo w social mediach.

IAB How To: Highway to Sound & Vision będzie wyjątkowym wydarzeniem. Na jednej sali zasiądą marketerzy, przedstawiciele nadawców i wydawców wideo oraz twórców social mediowych. Wśród uczestników nie zabraknie też przedstawicieli agencji mediowych, badawczych i szeroko rozumianej branży reklamowej.

Prelegenci

Wojciech Kowalczyk

Szef Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju w Biurze Reklamy i Marketingu

TVP

W mediach i reklamie od dwóch dekad. W Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikację i rozwój produktów. W przeszłości związany z OMD Poland, Atmedia oraz Viasat. Współtwórca i pomysłodawca książki „Marketing generacji silver”, pierwszego kompleksowego opracowania tematyki senioralnej w marketingu. Jest współtwórcą branżowego serwisu ScreenLovers oraz współorganizatorem konferencji VideoWars by ScreenLovers. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska oraz Członek Rady Nadzorczej MOC TV. Był też m.in. jurorem MIXX Awards, członkiem rady programowej Forum IAB oraz arbitrem w Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy.

Karolina Banas

Media Strategy & Innovations Manager

Zenith

Przede wszystkim Strateżka. Jej specjalizacją jest tworzenie kompleksowych strategii digitalowych, które łączą zrozumienie psychologii konsumenta z wykorzystaniem najnowszych technologii. Dzięki analizie danych oraz świetnej znajomości trendów rynkowych potrafi trafnie adresować wyzwania rynkowe i budować przewagę konkurencyjną. Od lat z sukcesem pomaga markom kreować i utrzymywać silną obecność na rynku.

Stanisław Grabowski

VP of Brand Strategy

Adlook

20-letni praktyk branży mediów i reklamy. Stanisław jest głęboko zaangażowany w obszar szeroko rozumianej strategii komunikacji – zbudował odnoszący sukcesy dział Strategii w EssenceMediacom, miał znaczący wpływ na sukcesy nowobiznesowe Agencji. W Adlook Stach odpowiada za rozwój oferty Adlook Outcomes oraz Marketing – odpowiadając nie tylko na dynamicznie zmieniający się ekosystem mediów i technologii, ale także na coraz bardziej wymagające potrzeby marek, które traktują skuteczne, nowoczesne rozwiązania programmatic jako fundament swojej strategii reklamowej.

Karolina Grzechnik

Manager Zespołu Sprzedaży Digital

Audio Broker

Od ponad 17 lat zajmuje się sprzedażą i współpracą z klientami. Do Grupy Radiowej Agory dołączyła w 2008 r. jako konsultant ds. klientów strategicznych. Od 2016 na stanowisku Sales Manager odpowiadała za jeden z zespołów radiowych oraz koordynację projektów niestandardowych. Od września 2022 objęła stanowisko Digital Sales Managera, a od marca 2023 w zespole agencyjnym Biura Reklamy Grupy Eurozet, jako Manager Zespołu Sprzedaży Digital, odpowiada za team sprzedaży współpracujący z domami mediowymi i klientami strategicznymi. Wcześniej pracowała jako Account Manager w agencji reklamowej RedComm.

Agata Grzelczyk

Manager

Solski Communications

Ekspertka z blisko 15-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji. Jej specjalizacje obejmują komunikację konsumencką i korporacyjną, współpracę z influencerami oraz realizację projektów content marketingowych. Współpracowała z takimi markami jak Lavazza, Grycan, Colgate-Palmolive, Develey, Mutti, mBank, Grupa Danone, SMYK oraz BSH (Bosch, Siemens, Gaggenau). Certyfikowana specjalistka DIMAQ Professional.

Marta Jarkiewicz-Michalczuk

Digital Manager

Danone

Managerka z ponad 16-letnim doświadczeniem w marketingu i mediach, specjalizująca się w digitalu. Swoje umiejętności rozwijała w agencjach kreatywnych, gdzie zarządzała projektami komunikacyjnymi dla czołowych marek w Polsce i na świecie. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów pracujących dla globalnych marek w firmie technologicznej oferującej rozwiązania SaaS, wspierające maksymalizację sprzedaży e-commerce. W Danone odpowiada za kompleksowe działania digitalowe, w tym tworzenie innowacyjnych kampanii oraz strategię mediową. Aktywnie angażuje się w rozwój branży marketingowej jako członek dwóch grup roboczych IAB Polska, występuje w podcastach oraz współtworzy publikacje specjalistyczne. Prelegentka FORUM IAB 2024, jurorka IAB MIXX AWARDS 2024. Posiada certyfikat DIMAQ Professional. Entuzjastka cyfryzacji, innowacji w marketingu oraz social mediów, zarówno zawodowo, jak i prywatnie.

Adam Kręgielewski

Head of Concept & Innovation

Labcon

Strateg z silnym backgroundem digital-mediowym. W agencji Labcon odpowiada za zarządzanie zespołami koncepcyjnymi (strategia, kreacja, creative production), rozwój oferty kreatywnej oraz innowacje. Zdobywał doświadczenie planując i realizując działania komunikacyjne dla takich marek jak AccorHotels, adidas, allegro, Amazon.pl, Ben&Jerry’s, Huawei, innogy czy Stowarzyszenie Otwarte Klatki, a projekty, przy których pracował zdobywały nagrody na wielu konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. Juror IAB Mixx Awards (2023, 2022) oraz konkursu Young Creatives (2022). Członek Komitetu Organizacyjnego Innovation (2024, 2023). Ekspert IAB Polska w obszarze mediów społecznościowych i zastępca przewodniczącego Grupy Roboczej Social Media. Prelegent Forum IAB (2024, 2023).

Marta Kusowska

Google Marketing Platform Expert

Full Stack Experts

Jako czołowa ekspertka w dziedzinie SEM z ponad 16-letnim doświadczeniem, specjalizuje się w Google Ads, narzędziach Google Marketing Platform oraz rozwiązaniach Google GenAI. Jej sukces potwierdzają nagrody, takie jak Performance Diamonds CEE i European Search Awards. Kształtuje krajobraz reklamy programmatic jako aktywna członkini Grupy Roboczej IAB Programmatic oraz liderka w społeczności Google Certified Individual Platforms Trainers CEE.

Szymon Lipiński

Solutions Development Director

GroupM

Ekspert z 16 letnim doświadczeniem w branży marketingu i komunikacji, specjalizujący się w obszarach Digital Strategy, Data, Digital Transformation, Precision Marketing. Od początku uczestniczy w rozwoju advanced TV w Polsce, odgrywając czołową rolę we wprowadzaniu innowacji na rynek CTV i Addressable TV. Członek grupy roboczej IAB Polska: Video.

Małgorzata Madej

Kierownik zespołu ds. strategii sprzedaży i rozwoju produktu reklamowego w Internecie

TVP

Od ponad dwóch dekad związana z rynkiem reklamy największych mediów telewizyjnych i online’owych w Polsce. W czasie swojej kariery zawodowej odpowiadała za strategie i rozwój produktu reklamowego digital oraz edukację rynku, kierowała zespołami projektowymi m.in. w ramach synergii TV+online. Od siedmiu lat związana z Biurem Reklamy TVP gdzie odpowiada za obszar rozwoju reklamy internetowej oraz produktów digital.

Magdalena Marek-Terelak

Creative Director

Space Cat Industries

Od 14 lat w marketingu. Specjalistka od TikToka, short video i komunikacji do młodych. Doświadczenie zbierała głównie w agencjach sieciowych, jak MSL, Isobar czy Havas Creative Group. Odpowiadała kreatywnie za projekty takich marek, jak: Lidl, Maspex, OLX, CANAL+, Stock, Betclic, Polpharma czy Huawei. Obecnie jako Dyrektorka Kreatywna w agencji Space Cat Industries specjalizującej się w komunikacji do generacji Zet, szczególnie na TikToku. Laureatka TikTok AdAward 2023 i 2024 za najlepszą kreację. Ponadto, na swoim koncie ma wiele nagród branżowych, zarówno polskich, jak i międzynarodowych: GoldenDrum, European Mixx Award, Effie, KTR i Innovation Award, głównie za kampanie digitalowe skierowane do młodych.

Michał Miedźwiecki

Head of Product Audio

Audio Broker

Związany jest z Agorą od 2017 r., kiedy rozpoczął pracę na stanowisku Account Managera a następnie Product Managera w Gazeta.pl We wrześniu 2022 r. dołączył do zespołu Audio Broker a od stycznia 2025 objął stanowisko Head of Product Audio w Grupie Eurozet, biorąc odpowiedzialność za rozwój digital audio w całej grupie.

Krzysztof Nożyński

Client Senior Executive

Nielsen

Krzysztof Nożyński – przez całe życie zawodowe związany z badaniami mediów. Pierwsze doświadczenia zdobywał w GfK Polonia przy projektach badawczych związanych z badaniami oglądalności telewizji, słuchalności radia i czytelnictwa prasy. Następnie w AGB Polska, a potem w Nielsenie specjalizował się w zakresie telemetrycznego badania oglądalności telewizji oraz streamingu treści wideo. Aktualnie w Nielsenie pracuje jako Client Senior Executive i swoją wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem wspiera nadawców telewizyjnych oraz platformy streamingowe.

Maciej Olenderczyk

Advanced TV Director

GroupM

Jest doświadczonym ekspertem w dziedzinie marketingu i mediów, specjalizującym się w planowaniu działań TV/Video, koordynacji międzynarodowych kampanii mediowych oraz badaniach branżowych. Od początku uczestniczy w rozwoju advanced TV w Polsce, odgrywając czołową rolę we wprowadzaniu innowacji na rynek CTV i Addressable TV.

Anna Piątkowska-Wełyczko

Senior Manager

Solski Communications

Ekspertka PR z ponad 20-letnim doświadczeniem w komunikacji. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej i korporacyjnej, relacjach z influencerami i działaniach content marketingowych. Pracowała dla: Grycan, Develey, Mutti, mBank, Grupa Danone, Grupa Żywiec (marki Warka i Deperados), Nestle, SMYK, Bosch. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.

Marcin Pyć

Head of YouTube Network Management

Lifetube

Head of Network Management w Lifetube - agencji Influencer Marketingu i ekonomii Twórców. Wiedzę i doświadczenie zdobywał współpracując zarówno z markami, tworząc dla nich strategie rozwoju w przestrzeni YouTube, jak również z twórcami rozwijając ich kanały pod kątem optymalizacji oraz strategii contentowej. Wierzy w to, że oba światy: marek i twórców mogą przekazywać odbiorcom to, co najważniejsze w kontekście tworzenia treści: „wartość”.

Igor Samul

Senior Account Manager & Creative Lead

Mediafarm

Hardcore gamer z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, obecnie pracujący w MediaFarm. Wcześniej współpracował z firmami takimi jak Gry-Online oraz ARBOmedia, realizując kampanie dla marek takich jak Sony PlayStation, LEGO czy EA. Miłośnik StarCrafta II, w którego gra od premiery, uczestniczył w licznych wydarzeniach gamingowych w Polsce i Europie, od małych lokalnych spotkań po duże międzynarodowe eventy. Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku inżynieria komputerowa. W wolnym czasie zajmuje się projektowaniem, budową i naprawą desek elektrycznych Onewheel.

Bartosz Sieradzki

Investment & Trading Director

Publicis Groupe

Od 2022 r. odpowiada za tworzenie oraz realizację strategii inwestycyjnych i tradingowych Publicis Groupe we wszystkich mediach. Z rynkiem reklamy i mediów jest związany od 2004 r. Karierę rozpoczynał w dziale marketingu i wsparcia sprzedaży firmy brokerskiej Mediatak. W 2006 r. dołączył do agencji mediowej Starlink (obecnie Spark Foundry) będącej wówczas częścią Starcom Mediavest Group (SMG). Następnie koordynował współpracę ze stacjami telewizyjnymi dla całego SMG. Od 2010 r. odpowiadał za tworzenie polityki zakupowej TV oraz udział w negocjacjach multiscreen grupy Vivaki (struktura negocjacyjna SMG i ZenithOptimedia Group). Ukończył studia na Wydziale Zarządzania, a także Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego.

Roman Terelak

VP

Space Cat Industries

Związany z branżą reklamową od 2009 r. Aktualnie współzarządzający agencją interaktywną Space Cat Industries, która specjalizuje się w działaniach z zakresu produkcji digital video i short video oraz influencer marketingu, w szczególności na TikToku. Zdobywał doświadczenie zarządzając kampaniami dla globalnych marek w agencjach kreatywnych, digitalowych i eventowych, w tym prawie przez 6 lat w Grupie Dentsu. Związany z polskim oddziałem TikToka w latach 2020-2021, gdzie był odpowiedzialny za współpracę z największymi klientami w obszarach technologii, telekomunikacji, retailu i mediów. Zdobywca Innovation Awards, KTR, Effie i Golden Arrow.

Marta Urbańska

Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Business Development Lead

Mediafarm

Ekspertka z blisko 9-letnim doświadczeniem w obszarze Digital Marketing. Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Video IAB Polska. Obecnie pełni rolę Business Development Lead w Mediafarm, gdzie odpowiada za rozwój innowacyjnej oferty produktowej oraz budowanie kluczowych partnerstw w obszarach takich jak Kid-Safe Advertising, In-Game Advertising i Casual Gaming Advertising. Zrealizowała kampanie w środowisku casual gamingu dla uznanych marek, takich jak Disney, Next Film czy McDonald’s. Współtwórczyni badania „Dzieci w Sieci Multiscreen” – wiodącego projektu analizującego cyfrowe zachowania dzieci. Certyfikowana specjalistka DIMAQ Professional.

Bartosz Walat

Dyrektor Kreatywny

Tears Of Joy

Posiada 17-letnie doświadczenie w marketingu i komunikacji. Pracuje jako Dyrektor Kreatywny w agencji Tears of Joy, gdzie opiekuje się projektantami graficznymi i twórcami koncepcji kreatywnych, odpowiadającymi za kampanie, m.in. dla Millenium, VELO, Dan Cake, Żabka Jush, Semilac, Olewnik czy Nescafe. Wcześniej Walat związany był z agencjami os3 i VMLY&R, gdzie realizował projekty dla Lay’s czy adidas. Doświadczenie nabywał w dziale kreatywnym Warszawskiej Szkoły Filmowej, w redakcjach Eurozet, Radia Park i Telewizji Polskiej. Jest wykładowcą SKVOT, prelegentem konferencji branżowych.

Marta Winiarska

Senior Media Strategy & Innovations Manager

Zenith

Ekspert w tworzeniu i wdrażaniu zintegrowanych strategii mediowych, których efektywność niejednokrotnie potwierdzona została nagrodami branżowymi, jak Effie czy Mixx Awards. Łączy głębokie zrozumienie roli tradycyjnych kanałów komunikacji z solidnymi podstawami w dziedzinie digital oraz doświadczeniem zdobytym podczas ponad 10-letniej współpracy z szerokim wachlarzem klientów z różnorodnych branż. Aktualnie, w roli Senior Media Strategy&Innovations Managera w agencji Zenith zajmuje się poszukiwaniem innowacji i trendów odpowiadających na rosnące potrzeby konsumenckie oraz dynamicznie zmieniający się krajobraz mediowy, ze szczególnym uwzględnieniem najcenniejszej waluty dzisiejszych mediów – atencji użytkowników.

Krzysztof Wus

Trading Director

Publicis Groupe

Pracuje w branży marketingowej od ponad dziesięciu lat. Był związany z agencjami mediowymi MEC i Carat, a przez ostatnie pięć lat Mindshare i GroupM. Odpowiadał za planowanie i strategię TV dla klientów agencji, stojąc na czele specjalistycznego działu w ramach nowych struktur. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla takich firm jak Kompania Piwowarska, Mondelez, Mattel czy TK Maxx. W 2024 r. dołączył do Publicis Groupe na stanowisko Trading Directora.

Cennik

Cena dla firm zrzeszonych w IAB Polska

899 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Cena dla firm niezrzeszonych w IAB Polska

999 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Dodatkowe rabaty

Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.

Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer

-100 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Certyfikat DIMAQ

-50 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

Wojciech Kowalczyk

Szef Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju w Biurze Reklamy i Marketingu

TVP

W mediach i reklamie od dwóch dekad. W Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikację i rozwój produktów. W przeszłości związany z OMD Poland, Atmedia oraz Viasat. Współtwórca i pomysłodawca książki „Marketing generacji silver”, pierwszego kompleksowego opracowania tematyki senioralnej w marketingu. Jest współtwórcą branżowego serwisu ScreenLovers oraz współorganizatorem konferencji VideoWars by ScreenLovers. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska oraz Członek Rady Nadzorczej MOC TV. Był też m.in. jurorem MIXX Awards, członkiem rady programowej Forum IAB oraz arbitrem w Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy.

Marta Jarkiewicz-Michalczuk

Digital Manager

Danone

Managerka z ponad 16-letnim doświadczeniem w marketingu i mediach, specjalizująca się w digitalu. Swoje umiejętności rozwijała w agencjach kreatywnych, gdzie zarządzała projektami komunikacyjnymi dla czołowych marek w Polsce i na świecie. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów pracujących dla globalnych marek w firmie technologicznej oferującej rozwiązania SaaS, wspierające maksymalizację sprzedaży e-commerce. W Danone odpowiada za kompleksowe działania digitalowe, w tym tworzenie innowacyjnych kampanii oraz strategię mediową. Aktywnie angażuje się w rozwój branży marketingowej jako członek dwóch grup roboczych IAB Polska, występuje w podcastach oraz współtworzy publikacje specjalistyczne. Prelegentka FORUM IAB 2024, jurorka IAB MIXX AWARDS 2024. Posiada certyfikat DIMAQ Professional. Entuzjastka cyfryzacji, innowacji w marketingu oraz social mediów, zarówno zawodowo, jak i prywatnie.

Magdalena Patorska

Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Zastępca Dyrektora Sprzedaży ds. Programmatic

Gazeta.pl

Doświadczona ekspertka w dziedzinie wideo, która swoją zawodową drogę rozpoczęła w telewizji, a od ponad dekady rozwija się w obszarze digital marketingu. Specjalizuje się w projektach specjalnych, sprzedaży kampanii display, wideo oraz CPC, a ostatnio również w rozwiązaniach programmatic. Jest posiadaczką certyfikatu IAB Professional i pełni funkcję zastępczyni grupy wideo IAB Polska.

Marta Urbańska

Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Business Development Lead

Mediafarm

Ekspertka z blisko 9-letnim doświadczeniem w obszarze Digital Marketing. Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Video IAB Polska. Obecnie pełni rolę Business Development Lead w Mediafarm, gdzie odpowiada za rozwój innowacyjnej oferty produktowej oraz budowanie kluczowych partnerstw w obszarach takich jak Kid-Safe Advertising, In-Game Advertising i Casual Gaming Advertising. Zrealizowała kampanie w środowisku casual gamingu dla uznanych marek, takich jak Disney, Next Film czy McDonald’s. Współtwórczyni badania „Dzieci w Sieci Multiscreen” – wiodącego projektu analizującego cyfrowe zachowania dzieci. Certyfikowana specjalistka DIMAQ Professional.

Akredytacja DIMAQ

akredytacja dimaq

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca

Współpraca