IAB HowTo: Wideo Marketing
Już dziś marketerzy rocznie na reklamę wideo przeznaczają znacznie ponad miliard złotych, a dynamika wzrostu tych wydatków pozostaje niezmiennie dwucyfrowa. Podczas naszej konferencji dowiesz się, jak wykorzystać pełne możliwości tej formy reklamy!
Więcej >>
Dowiesz się
jak wygląda dzisiejszy świat wideo w Polsce.
Zobaczysz
skuteczne kampanie wykorzystujące wideo.
Poznasz
bogactwo świata wideo – form długich i krótkich.
Posłuchasz
o rodzących się trendach i wartych obserwowania zmianach.
Na konferencję w szczególności zapraszamy:
tych, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat wykorzystania wideo w reklamie i marketingu
przedstawicieli marketerów budujących komunikację swoich brandów, agencje mediowe i interaktywne, jak i wydawców internetowych
przedstawicieli telewizji i szeroko rozumianej branży wideo
Część 1. MAPA WIDEO-GALAKTYKI
Powitanie
Wojciech Kowalczyk, Szef Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju w Biurze Reklamy i Marketingu, TVP
Perspektywy rozwoju wideo na bazie raportu “Rynek reklamy w Polsce” Publicis Groupe
Bartosz Sieradzki, Investment & Trading Director, Publicis Groupe
Krzysztof Wus, Trading Director, Publicis Groupe
Rynek reklamy wideo jest bardzo różnorodny. Pokażemy ile reklamodawcy inwestują w wideo, jakie kategorie wideo zyskują na popularności oraz jacy reklamodawcy inwestują w rynek wideo.
Polski widz Connected TV – co oglądamy na inteligentnych telewizorach – najnowsze dane od Nielsena
Krzysztof Nożyński, Client Senior Executive, Nielsen
Czy właściciele i użytkownicy CTV różnią się od całości populacji telewidzów? Czy dostęp do internetu na TV zmienia sposób oglądania na nim treści wideo czy też jest to raczej konsekwencja demografii? Jakie programy mają najwyższą widownię a jakie najwyższe dopasowanie? I co z tego wynika dla rynku – o tym opowiemy na bazie najnowszych danych z monitoringu streamingu.
TBC
TBA
Wojny platform & ekranów
Szymon Lipiński, Solutions Development Director, GroupM
Maciej Olenderczyk, Advanced TV Director, GroupM
Wideo to najbardziej dynamicznie rosnący rynek – zarówno pod względem reklamy jak i konsumpcji treści. Podsumujemy kluczowe kamienie milowe rynku oraz przedstawimy prognozy dalszego rozwoju rynku. Opowiemy o najgłośniejszych trendach w tym AI w wideo oraz FAST-ach. Opowieść okrasimy polskimi case-study.
Sztuka targetowania w CTV, czyli jak skutecznie poruszać się po tym złożonym ekosystemie
Stanisław Grabowski, VP of Brand Strategy, Adlook
Connected TV (CTV) to gorący temat w reklamie programmatic z powodu rosnącego znaczenia reklam wideo oraz atrakcyjności dotarcia do odbiorców na „wielkim ekranie”. Jednak nawigacja po tej przestrzeni wcale nie jest prosta. Rynek jest mocno pofragmentowany, z wieloma graczami i dostawcami – począwszy od firm medialnych, przez dostawców rozwiązań adtech, na producentach elektroniki konsumenckiej kończąc. Każdy z nich oferuje unikalne opcje planowania i aktywacji odbiorców, co stawia dodatkowe wyzwania przed reklamodawcami. Jak skutecznie poruszać się po tym złożonym ekosystemie, jednocześnie wykorzystując pełny potencjał reklamy programmatic w CTV?
Część 2. WITAJCIE W NOWYM WIDEO-ŚWIECIE
Digital w TV, TV w digitalu. O konsekwencjach przenikania się świata wideo online i klasycznej telewizji
Małgorzata Madej, Kierownik zespołu ds. strategii sprzedaży i rozwoju produktu reklamowego w Internecie, TVP
Konwergencja świata wideo online i tradycyjnej telewizji zrewolucjonizowała rynek streamingu, wprowadzając istotne zmiany w sposobie konsumpcji treści i interakcji z odbiorcami. Przybliżę kluczowe transformacje, jakie zachodzą w zachowaniach widzów, oraz zaprezentuję nową perspektywę na dynamicznie ewoluujący rynek multimediów, gdzie telewizja i media cyfrowe współistnieją, tworząc nową jakość w świecie reklamy.
Zamiana ról w kreatywności na przykładzie internetu i telewizji
Bartosz Walat, Dyrektor Kreatywny, Tears Of Joy
W dobie, gdy granice między tradycyjnymi mediami a nowymi formatami wideo stają się coraz bardziej płynne, warto zastanowić się, dlaczego internetowe produkcje zaczynają przypominać te telewizyjne i na odwrót. Odwołując się do teorii Marshalla McLuhana, który twierdził, że "medium to wiadomość", przyjrzymy się, jak zmieniające się technologie wpływają na scenariusze filmów, formaty treści i zachowania odbiorców. Na tym przykładzie omówię metodę kreatywną "zmiana ról", która stała się jednym z najczęściej stosowanych narzędzi w pracy kreatywnych. Jej zastosowanie widać w niemal każdym aspekcie współczesnego marketingu. Wykład dla osób pragnących tworzyć kampanie z efektem "wow".
Reklama wideo w grze wideo? Od streamingu do swajpowania: Reklama video w gamingowym uniwersum
Igor Samul, Senior Account Manager & Creative Lead, Mediafarm
Marta Urbańska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Business Development Lead, Mediafarm
Przedstawimy sylwetki polskich graczy. Opowiemy o reklamie w świecie graczy hardcore’owych oraz o dotarciu z reklamą wideo w casual gamingu. Opowieść zakończymy klamrą – kluczowymi wskazówkami i najlepszymi praktykami dla marketerów.
Transformacja radia w świecie streamingu
Karolina Grzechnik, Manager Zespołu Sprzedaży Digital, Audio Broker
Michał Miedźwiecki, Head of Product Audio, Audio Broker
Historia transformacji biznesu tradycyjnego nadawcy do świata łączącego szeroki zasięg radia i streamingu. Jak wydawcy radiowi dostosowują się do rewolucji cyfrowej.
Część 3. TRENDY, AI I… PRAWO. WSZYSTKO CO WARTO WIEDZIEĆ O ŚWIECIE WIDEO
„What’s buzzing?” – co w trawie piszczy? Przewidywania na rok 2025, które mogą zmienić status quo
Karolina Banas, Media Strategy & Innovations Manager, Zenith
Marta Winiarska, Senior Media Strategy & Innovations Manager, Zenith
Short Video – początek nowej ery? Jakie mamy alternatywy jeśli Tiktok zniknie? Przegląd nowych i tych już sprawdzonych możliwości Magia opowieści: Czy długie video angażują współczesnych widzów? O powrocie do dłuższej formy video i potrzebach konsumentów Reklama w płatnych platformach streamingowych. Jak jej pojawienie się może wpłynąć na konsumpcję serwisów i układ sił? Nowe metryki – video królową 'Attention'. Czy uwaga widza stanie się kluczowym miernikiem sukcesu kampanii wideo?
Kiedyś plagiat, dzisiaj trend. Prawa autorskie w realiach short social video
Marta Jarkiewicz-Michalczuk, Digital Manager, Danone
Adam Kręgielewski, Head of Concept & Innovation, Labcon
Co wolno użytkownikowi, to nie Tobie, Marko! Dlaczego tworząc krótkie formy wideo w mediach społecznościowych ignorujemy prawa autorskie? W naszej prezentacji wskażemy (prawne) granice kreatywności w short social video oraz zachęcimy do wyciągania wniosków z (cudzych) błędów. Całość zakończymy przykładami dobrych praktyk tworzenia short social video z poszanowaniem praw autorskich.
AI w kadrze: Automatyzacja wideo od A do Z
Marta Kusowska, Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts
Wyobraź sobie, że możesz stworzyć profesjonalne wideo w kilka minut, bez konieczności posiadania zaawansowanych umiejętności technicznych. Brzmi jak science fiction? Dzięki sztucznej inteligencji to już rzeczywistość! Podczas wystąpienia odkryjesz nowe trendy i narzędzia, które pozwolą Ci błyskawicznie tworzyć angażujące treści wideo, nawet jeśli nie jesteś ekspertem.
Część 4. W WYCIECZKĘ Z KUMPLAMI – CZYLI ZWIEDZAMY SOCIAL WIDEO
Panta Rhei: rzeka contentu wideo na TikToku – jak (i czy) płynąć na fali trendów
Magdalena Marek-Terelak, Creative Director, Space Cat Industries
Roman Terelak, VP, Space Cat Industries
TikTok to dynamiczna rzeka cyfrowego świata. Podczas wystąpienia zanurzymy się w meandry tej platformy, by zrozumieć, jak jej płynność i zmienność powinna wpływać na obecne strategie marketingowe. Czy podążać za trendem czy wyznaczać własny nurt? Odpowiemy na pytanie jak produkować, żeby się nie naprodukować. Spojrzymy również w przyszłość komunikacji na tej platformie.
Jakiego wideo potrzebuje YouTube w 2025 roku
Marcin Pyć, Head of YouTube Network Management, Lifetube
Opowiem o transformacji ekosystemu YouTube, czyli jak platforma ewoluuje w nową erę. Co napędza algorytmy YouTube i jakie są kluczowe tajemnice platformy. Spojrzę na nowe nawyki widzów - jak użytkownicy redefiniują platformę. Na koniec spojrzymy na przyszłość YouTube i co przyniesie 2025 rok.
Krótko, dynamicznie, autentycznie: trendy wideo w influencer marketingu
Agata Grzelczyk, Manager, Solski Communications
Anna Piątkowska-Wełyczko, Senior Manager, Solski Communications
Nie długo, nie krótko, lecz w sam raz? Przegląd formatów wideo. Opowiemy o live streamingu jako narzędziu skutecznie angażującym społeczność. Spojrzymy na treści edukacyjne, które zyskują na wartości oraz na wzrastającą konsumpcję wideo bez dźwięku. Porozmawiamy o znaczeniu etyki i transparentności.
Zakończenie
Marta Jarkiewicz-Michalczuk, Digital Manager, Danone
Co czwarta złotówka inwestowana w reklamę internetową w Polsce wydawana jest na wideo. Ale świat reklamy wideo to nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim bogactwo możliwości reklamowych i różnorodności wideo-światów. Żeby lepiej zrozumieć tę kolorową mieszaninę organizujemy to wyjątkowe wydarzenie
W trakcie konferencji opowiemy o trendach w reklamie, ale też w oglądaniu treści. Przybliżymy zmiany, jakie zachodzą na styku tradycyjnej telewizji i wideo. Powiemy o tym, co dziś widz ogląda na telewizorze podłączonym do internetu. Przyjrzymy się największej platformie udostępniania treści wideo – YouTube’owi. Nie zabraknie też opisu trendów i zmian w social mediach – na TikToku, Instagramie i wśród influencerów. Nie zapomnimy o gamingu, streamingu, ale też o wyzwaniach prawnych kampanii wideo w social mediach.
IAB How To: Highway to Sound & Vision będzie wyjątkowym wydarzeniem. Na jednej sali zasiądą marketerzy, przedstawiciele nadawców i wydawców wideo oraz twórców social mediowych. Wśród uczestników nie zabraknie też przedstawicieli agencji mediowych, badawczych i szeroko rozumianej branży reklamowej.
Wojciech Kowalczyk
Szef Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju w Biurze Reklamy i Marketingu
TVP
Małgorzata Madej
Kierownik zespołu ds. strategii sprzedaży i rozwoju produktu reklamowego w Internecie
TVP
Marta Urbańska
Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Business Development Lead
Mediafarm
Dodatkowe rabaty
Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.
Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer
-100 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Certyfikat DIMAQ
-50 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Masz pytania?
Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.
Wojciech Kowalczyk
Szef Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju w Biurze Reklamy i Marketingu
TVP
Magdalena Patorska
Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Zastępca Dyrektora Sprzedaży ds. Programmatic
Gazeta.pl
Marta Urbańska
Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Business Development Lead
Mediafarm
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.