06.04.2022 konferencja online
Idea konferencji
Konferencja IAB HowToMobile pt. „Co to znaczy, że mobile sprzedaje?” powstała w odpowiedzi na potrzebę pogłębienia wiedzy na temat reklamy mobilnej, w szczególności w zakresie dostępnych na rynku narzędzi oraz dobrych praktyk. Ideą konferencji jest zaprezentowanie, w jaki sposób reklama mobilna może wesprzeć współczesnego marketera oraz jak należy weryfikować jej skuteczność zarówno w kampaniach mających na celu budowanie świadomości marki, jak i działaniach wymierzonych w sprzedaż tu i teraz.
Podczas wydarzenia
IAB HowTo: Co to znaczy, że mobile sprzedaje?

Dowiesz się

Czy reklama mobilna rzeczywiście działa? Które narzędzia będą dla Ciebie najlepsze? Jak właściwie zmierzyć oraz poprawić swoją skuteczność w tym kanale?

Zobaczysz

Prezentację szerokiego spektrum narzędzi, dobrych praktyk oraz przykładów kampanii – zarówno tych, które przynoszą najlepsze wyniki, jak i tych, które mogą prowadzić do porażki.

Poznasz

Odpowiedź na pytanie, co odpowiada za sukces lub porażkę Twoich działań marketingowych w środowisku mobilnym.

Nauczysz się

Dobierać narzędzia dostosowane do Twoich celów i wplatać je w Twoją strategię marketingową, także w erze post cookies.
Dla kogo?
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich marketerów (firm / domów mediowych/ freelancerów) – zarówno stawiających pierwsze kroki w kanale komunikacji mobile, jak i tych, który już prężnie w niej działają i chcieliby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby swojej grupy docelowej w erze przenoszenia ciężaru komunikacji marketingowej do digitalu.

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Agenda
10:00
Przywitanie
10:10 
Złoty środek w mobile nie istnieje – czyli jako wykorzystać wieloformatowość w mobile aby zoptymalizować sprzedaż.
opis
Kiedy Rich media są too rich, kiedy warto wykorzystać inne formaty aby zwiększyć konwersję sprzedaży

Weronika Gładych,
Marketing Manager, Adrino

Artur Grochowski,
Digital Client Partner Leader, Adrino

10:30 
Shut up and take money from yours mobile app! Czyli jakie znaczenie ma jakość w optymalizacji mobilnej powierzchni reklamowej
opis

Michał Mazur,
Business Project Manager, ABooster

Tomasz Szulkowski,
Chief Operating Officer, [m]spark

10:50 
Mobile Authentic Impression
opis

Fraud a mobile.
Unikanie ryzykownych treści.
Viewabilty na web i mobile app.

Hubert Świtalski,
Sales Business Director, DoubleVerifi

11:10
PRZERWA
11:25 
It’s (not) all about content. Jak analizować i projektować treści, aby były rentowne
opis

Projektowanie doświadczeń użytkowników to jeden z głównych celów aplikacji mobilnej CCC. Czy content potrafi sprzedawać? Czy dane nam pomagają, czy przeszkadzają w realizowaniu strategii? Eksperci z CCC odpowiedzą na te pytania. Aplikacja CCC pozwala Klientom na skorzystanie z pełnej oferty butów, torebek, odzieży i akcesoriów, w dowolnym miejscu i czasie. Projektując aplikację skupiliśmy się na stworzeniu łatwego procesu wyboru szukanego produktu oraz zamówienia z wykorzystaniem wielu metod dostaw i płatności. Wiemy, że buty kupuje się kilka razy w roku. Jak w takim biznesie zachęcić użytkowników do wejścia do aplikacji mobilnej, nie tylko po zakup nowej pary obuwia? Postawiliśmy w CCC na stworzenie unikalnego kontentu, dostępnego tylko w aplikacji mobilnej: unikalne artykuły, współpraca ze znanymi osobami z branży fashion czy inspirujące poradniki sezonowe. Połączyliśmy świat technologii i contentu. Dzięki temu wiemy jakie działania marketingowe w aplikacji mobilnej przynoszą odpowiednie rezultaty biznesowe.
Chcemy przekonać, że biznes to nie tylko szeroki asortyment, dobre ceny czy łatwy check-out. Intensywne działania contentowe w aplikacji CCC przyczyniły się do sukcesu.

Norbert Mazur,
Mobile App Performance Manager, CCC

Aleksandra Koclejda,
Mobile Content Coordinator, CCC

11:45 
Era post cookies
opis

Jak poradzić sobie z podstawowymi funkcjonalnościami, retargeting, capping, segmentacja użytkowników, konwersje

Marek Naruszewicz,
CEO, OpenMobi

12:05 

Jak retailer może stać się drugim Facebookiem? O tym dlaczego dane staną się nową walutą w relacjach marki z dystrybutorem

opis

Mateusz Chołuj,
CEO, Proxi.Cloud

12:25 
Intencje zakupowe polskich smart shopperów korzystających z aplikacji mobilnych.
Premiera Raportu 2022 FMCG Brands We Shop by Blix & Kantar.
opis

Krzysztof Łuczak,
Co-founder & Head of Retail, Grupa Blix

Marcin Lenkiewicz,
Vice President, Grupa Blix

12:45
LUNCH
13:30 

Jak zbudować ekosystem mobile w świecie e-commercu?

opis

Adrian Kornacki,
Online Marketing Specialist, Empik

13:50 
Mały ekran to duże wyzwanie. Jak szybkość i UX serwisu mobilnego wpływa na e-commerce
opis

Piotr Kowalski,
Senior Analytical Consultant, Google

14:10 
Web i Mobile push w praktyce
opis
Statystyki (dostarczalność, CTR, % zapisów na push notyfikacje), a także zastosowanie dla poszczególnych sektorow np. (e-commerce i publishers).

Dawid Mędrek,
CEO, PushPushGo

14:50
PRZERWA
15:05 

Reklama mobilna – nieoczywista, ale bardzo rzeczywista dźwignia handlu

opis

Przez długie lata w branży reklamowej panowało przekonanie, że mobile to uboższa wersja desktopu, a do tego zupełnie nie sprawdza się w kampaniach sprzedażowych. Podczas naszej prezentacji zmierzymy się z tym mitem. Pokażemy przykłady realizacji, w których wykorzystaliśmy interesujące i niecodzienne rozwiązania, a także wesprzemy się danymi, które udowodnią, że wpływ działań mobilnych a sprzedaż jest jak najbardziej realny.

Sylwia Kaska,
Head of Sales, YOC Poland

Nikodem Sarna,
Head of Programmatic and Publisher, YOC Poland

15:25 
Jak sprawić, by mobile faktycznie sprzedawał? O dopasowaniu kreacji i kampanii do kanału reklamowego.
opis

Antonina Grzelak,
PR & Business Manager, PanParagon

15:45 

You have reached your destination – czyli o pomiarze efektywności kampanii mobile w POI

opis

Lena Kotowska,
Product Manager Analyst, Justtag

16:05
ZAKOŃCZENIE
Prelegenci
Weronika Gładych
ADRINO 

W branży reklamowej od 2010 roku. W adrino od 2013 roku, wcześniej na stanowisku Senior Account Manager (kompleksowa obsługa domów mediowych; wdrażała jedne z pierwszych kampanii rich mediowych na mobile w Polsce), od 2021 jako Marketing Manager zarządza działaniami marketingowymi społki. Wcześniej doświadczenie zdobywała jako Account Executive w agencji reklamowej BTL – Hossa advertising, oraz przez dwa lata w Gadu-Gadu jako Product i Account Manager. Absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej – Marketing i Strategie Marketingowe (rok 2015). Wcześniej kończąc Akademię Morską w Gdyni, gdzie napisała pracę mgr inż. na temat „Zachowania i postawy konsumentów polskich i niemieckich wobec zjawiska reklamy”.

Artur Grochowski
ADRINO

Pochodzi z Wrocławia, studiował historię. W adrino zarządza zespołem KAM, odpowiedzialnym za utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami adrino. Z agencją związany od 2019 roku. Karierę zaczął w 1995 roku w zespole Agory, jako pracownik biura reklamy Gazety Wyborczej, by w 2019 roku finalnie awansować na stanowisko dyrektora zespołu sprzedaży portalu Sport.pl. Kierował też sprzedażą produktów internetowych na rynkach lokalnych Agory oraz zajmował się marketingiem i promocją Sport.pl w roli dyrektora wydawniczego. Prowadził liczne szkolenia produktowe (internetowe) dla pracowników i klientów Agory.

Michał Mazur

ABooster

Z wykształcenia bankier, ale to z branżą reklamową związany jest już 8 lat. Karierę mediową rozpoczął od działu reklamy grupy Agora. Stricte na rynku mobile działa od 6 lat. Zaczynał w MoBehave. Następnie mobilna ścieżka kariery zawiodła go do Adrino, największej konkurencyjnej sieci mobilnej na rynku. Od pierwszych dni tworzył agencję Veovee gdzie odpowiadał za kluczowe projekty z zakresu reklamy programatycznej, oraz rozwój sekcji gamingowej. Ta ścieżka kariery zaskutkowała powstaniem aBooster czyli sieci optymalizacji reklamowej powierzchni mobilnej.

Tomasz Szulkowski

[m]spark

Chief Operating Officer w platformie innowacji [m]spark, działającej w strukturach GroupM. Skupia się na pozyskiwaniu i wdrażaniu nowych technologii w działaniach komunikacyjnych marek obsługiwanych przez agencje MediaCom, Wavemaker i Mindshare. Ekspert w obszarze online marketingu, Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.
Początkowo związany z branżą OOH i wydawnictwem Axel Springer. W 2009 rozpoczął przygodę (bo to było coś więcej niż praca😊) w portalu o2.pl. Kolejny etap to mobile advertising – unikatowe doświadczenie zdobywał współtworząc agencję marketingu mobilnego MoBehave. Od maja 2016 roku w strukturach Havas Media Group jako Head of Mobext, gdzie realizował kampanie mobile dla m.in.: Accor, BRW, Hyundai, Kia, LOT, Michelin, nc+, PKO BP, RedBull. W lutym 2019 podjął wyzwanie budowania pierwszego akceleratora martech na polskim rynku: [m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator.
Autor licznych publikacji na temat mobile w czołowych serwisach dotyczących mediów cyfrowych,. Prelegent na konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, IAB How To… E-Retail, Mobile Trends, Kongres Mobilny, Mobile Banking.

Hubrt Świtalski
Meetrics GmbH

Od marca 2022 Sales Business Director w DoubleVerify – odpowiedzialny za sprzedaż w regionie Polski i regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej od kwietnia 2021 r. zajmował stanowisko Regional Manager CEE w Meetrics.

Hubert Świtalski ma 13-letnie doświadczenie w branży. Do Meetrics przechodził
bezpośrednio z Polsat Media, gdzie w strukturach Biura Reklamy zarządzał
zespołem AdTube. Karierę rozpoczynał w 2009 roku w BCG jako PR Specialist;
przed przejściem do Polsat Media pracował m.in. w Agorze (jako Agency Group
Head) i Ströer Media (jako Agency Sales Deputy Director).

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Politycznych,
specjalizacja Marketing Polityczny), a obecnie również wykładowcą na
warszawskiej uczelni Collegium Civitas.

Marek Naruszewicz
OPENMOBI

CEO agencji OpenMobi oraz moBehave, od ponad 14 lat związany z branżą interaktywną, obecnie zaangażowany w rozwój platformy adQuery.io. Doświadczenie zdobywał rozwijając produkty w Mobiem Polska czy GG Network.

Mateusz Chołuj
Proxi.Cloud

Od początku kariery związany z performance i data-driven marketingiem. Jako CEO Proxi.cloud razem z zespołem zmienia sposób w jaki retailerzy i producenci zarządzają swoimi działaniami digitalowymi i wiedzą o shopperach. Jako autor i prelegent współpracował m.in. z IAB, Nowym Marketingiem i Magazynem Online Marketing.

Krzysztof Łuczak
BLIX

Współzałożyciel grupy mobilnej Blix I Qpony I Zdrowe Zakupy. Serwis Blix jest liderem w Polsce dystrybucji gazetek promocyjnych na smartfony. Każdego miesiąca przeglądanych jest ponad 70 milionów gazetek, broszur i katalogów. W 2018 roku Grupa Blix została laureatem Deloitte 50 FAST CE jako jedna z najszybciej rozwijających się Spółek nowych technologii z obszaru Europy Środkowej. W 2020 roku Grupa Blix została wyróżniona przez Financial Times wśród rankingu najszybciej rozwijających się firm.

Marcin Lenkiewicz
BLIX

Współzałożyciel i wiceprezes Grupy Blix, posiadającej w swoim portfolio aplikacje pomagające w codziennych zakupach 3 000 000 konsumentów w Polsce (aplikacje: Blix, Qpony, Zdrowe Zakupy).
Specjalista w dziedzinie komercjalizacji nowych technologii w obszarze mobile, drive to store i FMCG. Laureat „”Forbes 30 under 30″”, rankingu „”Deloitte Technology Fast 50 CE oraz Financial Times 1000. Uczestnik programu ,,Ready to Go”” w Dolinie Krzemowej.

Piotr Kowalski
GOOGLE

Piotr Kowalski pracuje w Google Polska od 2007 roku. Na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie technologii mobilnych dla największych polskich firm (specjalizacja: Web performance, Mobile UX, Progressive Web Apps) oraz analityką internetową. W branży internetowej pracuje od ponad 20 lat i ma bogate doświadczenie jako specjalista ds. społeczności internetowych, project manager, konsultant e-biznesu a także autor szkoleń e-learningowych. Osobiste pasje: Human-Computer Interactions, bezpieczeństwo w Sieci oraz kolekcjonowanie antycznych komputerów i konsol do gier 🙂

Dawid Mędrek
PushPushGo

Dawid Mędrek – CEO i współzałożyciel PushPushGo. Od początku swojej pracy zawodowej związany z nowoczesnymi kanałami marketingu internetowego. Prywatnie wielbiciel wspinaczek górskich.

Sylwia Kaska
YOC Poland Sp. Z o.o.

Aktywna w branży reklamowej już od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w prasie, jak i w telewizji oraz Internecie, pracując dla takich marek jak Puls Biznesu czy TVN. W 2017 roku dołączyła do polskiego oddziału YOC, gdzie współtworzy lokalną strategię rozwoju firmy w kanale reklamy mobile oraz odpowiada za współpracę ze wiodącymi agencjami i domami mediowymi w Polsce. W 2021 roku objęła także funkcję zastępcy grupy roboczej mobile w IAB.

Jako absolwentka dziennikarstwa, na bieżąco śledzi sytuację polskiego rynku mediowego i wykorzystuje swoją wiedzę w codziennej pracy. Prywatnie miłośniczka sportu, podróży i rozwoju osobistego.

Nikodem Sarna
YOC Poland Sp. Z o.o.

Z nowymi technologiami w reklamie związany od samych początków swojej kariery przypadających na drugą połowę 2012 r. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużej agencji mediowej (Publicis Groupe) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart i Grupa Netsprint. Obecnie odpowiedzialny za obszar programmatic oraz współpracę z wydawcami w polskim oddziale YOC.

Norbert Mazur
CCC

Norbert Mazur – Mobile App Performance Manager
10 lat doświadczenia w branży mobilnej. Od 2020 jako Mobile App Performance Manager, odpowiedzialny za rozwój biznesowy aplikacji mobilnej CCC Shoes & Bags w Polsce i na 7 rynkach. Prelegent wielu konferencji mediowych i technologicznych, takich jak Mobile Trends Conference czy IAB HowTo. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Aleksandra Koclejda
CCC

Aleksandra Koclejda – Mobile Content Coordinator
Od 2016 zawodowo związana z obszarem digital marketingu. Pierwsze kroki stawiała w agencji J. Walter Thomspon, gdzie pracowała dla grupy Maspex, CEDC czy Bahlsen, jednak to branża mody skutecznie skradła jej serce i jak sama twierdzi, nie ma zamiaru jej zmieniać na żadna inną. W CCC dba o wizerunek aplikacji mobilnej i łączy świat marketingu, contentu oraz sprzedaży.

Antoniana Grzelak
PanParagon

PR & Business Manager takich aplikacji, jak wielokrotnie nagradzany notiOne, czy popularna aplikacja zakupowa: PanParagon. Autorka artykułów do czołowych pism marketingowych i książek. W wolnych chwilach dzieli się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas niemal 20 lat spędzonych na scenie: prowadzi szkolenia z wystąpień publicznych, niestandardowych działań marketingowych oraz psychologii biznesu. Organizatorka pierwszego w Polsce dwudniowego spotkania integrującego środowisko biznesu i marketingu – MarkeThink. Prelegentka licznych konferencji branżowych (m. in. Mobile Trends Conference, Marketing Tu i Teraz, Marketingowe Czwartki). Prywatnie uzależniona od podróży kulinarnych do najmniej oczywistych zakątków Świata.

Lena Kotowska

Justtag Group

Związana od kwietnia 2019, gdzie jako Product Manager Analyst odpowiada za rozwój technologii Koala Metrics oraz działania cross-device’owe pomiędzy światem offline i online. Swoje doświadczenie w obszarze analityki zdobywała m.in. w TVN, OSW -Ośrodek Studiów Wschodnich. Jest autorką analiz do artykułów naukowych i konferencji w obszarze tematyki Ukrainy. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.

Adrian Kornacki

Senior Online Marketing Specialist, Empik.com

Wcześniej zbierał doświadczenie działając dla takich marek jak, ING, McDonald’s, Johnnie Walker, Warner Bros, Renault, Nissan, Mercedes Benz, Wizz Air czy Plus. Specjalizuje się w budowaniu i komunikacji marki na wszystkich frontach digitalu. Niezmordowany poszukiwacz ludzkich zachowań i postaw, które zaszczepia w świat Internetu. Zapatrzony fan kina, który w przerwach meczu zawsze ogląda reklamy.

Cennik
– 50 zł netto dla osób posiadających ważny certyfikat DIMAQ
(20 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ za udział w konferencji)
Powyższe rabaty nie łączą się.
Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485

Partnerzy medialni

Współpraca

Akredytacja

Serwis stworzony przez red-studio.eu