KONFERENCJA ZOSTAŁA PRZEŁOŻONA. NOWY TERMIN PODAMY WKRÓTCE

Idea konferencji

W czasach dynamicznych jak nigdy dotąd zmian i rozwoju nowych technologii dostrzegamy ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z potencjałem marketingu online. Jako praktycy komunikacji pragniemy pokazać, że łączenie tych działań może dać efekt synergii.

Podczas wydarzenia

IAB HowTo: digital PR – Nowy wymiar reputacji

Nauczysz się

w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations

Zobaczysz

najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i Public Relations

Poznasz

potencjał związany wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną

Dowiesz się

jak efektywnie wykorzystywać monitoring Sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym

Dla kogo?

Konferencja IAB HowTo: digital PR – Nowy wymiar reputacji jest kierowana do:

marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media

pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja

PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online

osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją

Agenda

08:30

Rejestracja Uczestników i poranna kawa

09:20

Oficjalne otwarcie konferencji i powitanie

09:30

Od renesansu do sztucznej inteligencji – o nowych regułach gry w PR

opis

TBC

Sabina Figarska,
Head of Brand Practice, Solski Communications

09:55

Głębiej, szybciej, mocniej – czyli rzecz o cyfrowej transformacji storytellingu

opis

O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji mówi się wiele. Dziś PR podlega cyfrowej rewolucji – łączy dwa najważniejsze filary consumer journey – dane i emocje. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który przy pomocy innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowania konkretnych grup interesariuszy.

Paweł Modzelewski,
Head Of Strategy, 247Communication

10:20

Anatomia kryzysu wizerunkowego

opis

– monitoruj, monitoruj, monitoruj
– ucz się od innych
– zapobiegaj

Robert Stalmach,
CEO i Michał Dziadura, COO, Newspoint

10:45

TBC

opis

TBC

TBC

11:05

PRZERWA

11:25

Komunikacja w poszukiwaniu prawdy

opis

TBC

Solski Communications 

11:50

10 lat współpracy z influencerami. Co poszło nie tak?

opis

Mniej więcej dekadę temu rozpoczął się boom twórców internetowych, a agencje reklamowe zaczęły uczyć się poruszać w tej zupełnie nieznanej sferze. Co przez ten czas się zmieniło, czego się nauczyliśmy, a czego nie? Co jest robione nie tak?

Michał Górecki 

12:15

Case Study: Odkrywcy Jakości McDonald’s – budowanie zaangażowania pracowników z wykorzystaniem narzędzi digitalowych (i nie tylko)

opis

McDonald’s to lider w kategorii restauracji szybkiej obsługi. To niestety oznacza też, że jest tzw. „chłopcem do bicia” całej kategorii. Media generują dużo negatywnego szumu wobec marki i jej oferty, a przeciwnicy prześcigają się w opowiadaniu „miejskich legend” na temat składu i pochodzenia produktów. Pracownicy są narażeni na niewygodne pytania ze strony gości restauracji, rodziny czy znajomych. Czy posiadają wiedzę, aby udzielać rzetelnych informacji? Jak pomóc im ją zdobyć i stać się ambasadorami marki? Odpowiedzią okazał się program „Odkrywcy Jakości McDonald’s” – innowacyjna kampania, w której wykorzystano wiele rozwiązań cyfrowych. Nagrodzona Złotymi Spinaczami.

Katarzyna Czajkowska,
Account Manager, 247Communication

12:40

Pomiar efektów w komunikacji kryzysowej

opis

Podczas prezentacji pokazane zostaną przykłady działań w zakresie komunikowania kryzysowego z uwzględnieniem pomiaru tychże aktywności. Wskazane zostaną metody pomiaru, a także zasady wnioskowania i przełożenia wyników na proces decyzyjny.

prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło

13:05

Case study: Employer branding 2.0 – jak się komunikować i osiągać sukces w zarządzaniu zespołem, wykorzystując kanał onlineTBC

opis

TBC

Agnieszka Jagusiak,
Marketing Manager, Lightscape

13:25

LUNCH

14:10

TBC

opis

TBC

TBC

14:35

Case study: Out of season for a reason. Analizuj zachowania online, aby maksymalizować efektywność działań PR i content marketingu

opis

TBC

Maciej Wernicki,
Up&More i przedstawiciel H+H

15:00

PR potrzebuje technologii – jaka jest rola PR w zdigitalizowanym świecie

opis

TBC

Weronika Seweryn,
Managing Director, Lightscape 

15:25

Media relations 4.0

opis

Współpraca z mediami to nadal podstawowy element pracy każdego specjalisty ds. PR Jednak jak prowadzić skuteczne media relations w świecie, w którym zmieniły się nie tylko kanały komunikacji i potrzeby użytkowników, ale i same media? W prezentacji znajdzie się zbiór spostrzeżeń na ten temat z codziennej pracy, wraz z krótką analizą, jak wyglądają relacje z mediami spółki medialnej i jakiej współpracy z PRowcami oczekują dziennikarze, choć rzadko o tym mówią.

Agata Staniszewska,
rzecznik prasowy, Agora

15:50

Komunikacja i PR skierowana do nastolatków. W jaki sposób TikTok i vertical video może pomóc w dotarciu do generacji Z?

opis

TikTok to najcześciej ściągana aplikacja SM na świecie, która podbiła już Azję, a teraz walczy o resztę świata. Google, Facebook, Alibaba robią wszystko by dołączyć do tej rewolucji. Jak TikTok może ułatwić specjalistom ds. komunikacji dotarcie do przedstawicieli obecnych nastolatków?

Bartek Sibiga,
CEO DDOB.com i SZERI.com

Prelegenci

Katarzyna Czajkowska

Account Manager, 247Communication

Z PRem związana od początku kariery zawodowej, czyli od 7 lat. Realizowała projekty m.in. dla Totalizatora Sportowego, Ministerstwa Środowiska czy Instytutu Żywności i Żywienia. Od prawie 3 lat w agencji 24/7Communication zajmuje się działaniami PR dla McDonald’s Polska. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB, a także CSR.

Michał Dziadura

COO, Newspoint

Michał ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży monitoringu mediów. W Newspoint odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami firmy, rozwój biznesu na rynku polskim i ekspansję międzynarodową.

Sabina Figarska

Head of Brand Practice, Solski Communications

Michał Górecki

Obecnie twórca internetowy, autor bloga i kanału YouTube. Zna social media marketing z wszystkich trzech stron – był strategiem w agencji Heureka (dziś VML&YR), wykorzystywał działania w social media do rozwoju własnego biznesu (Koszulkowo.com). 

Agnieszka Jagusiak

Marketing Manager, Lightscape

Marketing Manager w agencji Lightscape, z którą jest związana od trzech lat. Prowadzi działania zespołu Finance. Posiada doświadczenie w obsłudze firm z sektora finansowego, technologicznego, a także nieruchomości komercyjnych. W Lightscape odpowiada m.in. za kompleksową obsługę Intrum, lidera w branży zarządzania wierzytelnościami, w zakresie komunikacji zewnętrznej, public affairs, employer brandingu czy konsultingu marketingowego.
Z PR związana od wielu lat. Uważa, że kryzysy w tej branży nie istnieją, tylko ciekawe wyzwania!. Prywatnie miłośnika seriali i dobrej kawy.

Paweł Modzelewski

Head Of Strategy, 247Communication

Kieruje działem Strategy & Creative, którego celem jest dostarczanie skutecznych rozwiązań komunikacyjnych. Odpowiada za tworzenie strategii dla klientów agencji. Wspiera zespoły w wykorzystaniu nowych narzędzi oraz kanałów opartych o rozwiązania cyfrowe. Ma za sobą 10 lat doświadczenia przy tworzeniu innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych – głównie opartych o kanały cyfrowe. Współtworzył strategie dla takich marek jak: Wedel, McDonald’s, Orange, Coca-Cola, Milka, T-Mobile, Samsung, Crunchips. Wiele z nich nagrodzonych zostało w konkursach branżowych. Autor licznych publikacji na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz roli public relations w strategii firm.

Weronika Seweryn

Managing Director, Lightscape

Menedżer z doświadczeniem w zarządzaniu projektami i zespołem, dyplomowany scrum master; strateg i doradca komunikacyjny. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii marek opartych na data-driven PR oraz narzędzia digital marketingu, zarządzaniu wizerunkiem oraz prowadzeniu komunikacji kryzysowej dla projektów z obszaru: finansów, bankowości i nieruchomości, nowoczesnych technologii, designu. Tworzyła strategie komunikacji i zarządzała działaniami m.in. dla: Aviva, Expander Advisors, Tax Care, Idea Bank, Intrum, Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami, Związku Firm Pośrednictwa Finansowego, Międzynarodowych Targów Światło, Międzynarodowych Targów Elektrotechnika, OCRK, INELO, GFT Polska, Linux Polska.Od 2017 roku dyrektor zarządzający agencji Lightscape. Wierzy, że dobrze zaprojektowana komunikacja nie jest dodatkiem, a może przynosi marce realne korzyści.

Robert Stalmach

CEO, Newspoint

Robert ma ponad 15-letnie doświadczenie w mediach, telekomunikacji i IT.
Jest doktorem nauk ekonomicznych, autorem i współautorem książek i artykułów dotyczących zarządzania, ekonomii, mediów i nowych technologii, wykładowcą w INE PAN. Uczestnik projektu badawczego na uniwersytecie w Augsburgu, a także programów executive na INSEAD i IFRA/eNews. Asesor projektów RPO WM 2007-2013, ekspert Komisji Europejskiej w działaniu Horizon 2020 INNOSUP.

Dariusz Tworzydło

Pracownik naukowo-dydaktyczny na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia z zarządzania kryzysowego oraz public relations. Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations, prezes zarządu Exacto sp. z o.o. (od roku 2009) oraz Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (od roku 2011). Pracuje dla wielu przedsiębiorstw, instytucji, a także organizacji pożytku publicznego. Doradza zarządom firm, tworzy strategie, projekty badawcze. Specjalizuje się w zarządzaniu kryzysowym i ten obszar jest jego kluczowym zainteresowaniem zawodowym obok tematyki psychologii w zarządzaniu. Jest autorem 250 publikacji, w tym m.in. Public relations praktycznie (Newsline 2017) oraz Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym (Difin 2019). Był prezesem zarządu i przez dwie kadencje członkiem Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a także członkiem Rady Etyki Public Relations. Od 2001 roku organizuje największe w Polsce wydarzenie branżowe, jakim jest Kongres Public Relations. Zasiada w jury konkursu „Złote Spinacze”. Nagrodzony PR-otonem w kategorii edukacja za rok 2010.

Maciej Wernicki

Up&More

Head of PR w Up&More. Specjalista ds. komunikacji z dwunastoletnim doświadczeniem w działaniach marketingowych i PR. Główne obszary specjalizacji to nowe technologie (elektronika użytkowa oraz rozwiązania IT), rynek reklamy, a także marketing sportowy. Duże doświadczenie w komunikacji kryzysowej (sektor budowlany i energetyczny).
Pracował m.in. dla takich firm jak Microsoft, LG Electronics, Kingston, Verbatim, Grupa Allegro, Visa, IAB Polska czy Under Armour.
Mocno zaangażowany w działania non-profit, wpomagał Stowarzyszenie WIOSNA jako koordynator ds. komunikacji (projekty Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości). Prywatnie miłośnik wykorzystywania nowych technologii w komunikacji. Fanatyk sportu i podróży.

Agata Staniszewska

Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory

Związana z działem komunikacji tej spółki od ponad 13 lat. Na co dzień prowadzi działania z zakresu media relations i PR-u korporacyjnego, doradza mediom i markom Agory w działaniach PR i kreowaniu wizerunku publicznego. Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej zajmowała się prowadzeniem działań PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz w agencji Pegasus PR.

 

Bartek Sibiga

CEO DDOB.com i SZERI.com

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle’u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę.
Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał influencerów. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

Cennik

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -100 zł netto

Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485

Sponsorzy

Partnerzy medialni

Współpraca

Partner prawny

Akredytacja

Serwis stworzony przez red-studio.eu