

10 lutego 2021, konferencja online
Idea konferencji
W czasach dynamicznych jak nigdy dotąd zmian i rozwoju nowych technologii dostrzegamy ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z potencjałem marketingu online. Jako praktycy komunikacji pragniemy pokazać, że łączenie tych działań może dać efekt synergii.
Podczas wydarzenia
IAB HowTo: digital PR – Nowy wymiar reputacji
Nauczysz się
w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations
Zobaczysz
najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i Public Relations
Poznasz
potencjał związany wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną
Dowiesz się
jak efektywnie wykorzystywać monitoring Sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym
Dla kogo?
marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media
pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja
PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online
osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją
Pozostało
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Agenda
09:20
Oficjalne otwarcie konferencji i powitanie
09:30
Od renesansu do sztucznej inteligencji – o nowych regułach gry w PR
opis
TBC
Sabina Figarska,
Head of Brand Practice, Solski Communications
09:50
Głębiej, szybciej, mocniej – czyli rzecz o cyfrowej transformacji storytellingu oraz czy kryzys zmienił to, jak się komunikujemy
opis
Storytelling w ostatnim czasie jest Świętym Graalem każdej kampanii związanej z budowaniem strategii komunikacji. Każda marka chce opowiadać historie, a konsumenci od dziecka są wychowani na historiach chcą ich słuchać. Układ idealny? Nic z tych rzeczy – gdyby to było takie proste, nie mielibyśmy tak wielu nietrafionych kampanii, nagłych kryzysów i niskiego zaufania. Kluczem jest zrozumienie potrzeb człowieka, a ten w ostatnim czasie ma wyjątkowo dużo na głowie.
Paweł Modzelewski,
Head Of Strategy, 247Communication
10:10
Jak mierzyć PR?
opis
– co mierzyć, by ocenić efektywność działań PR
– podstawowe wskaźniki i ich rozszerzenia
– monitoring mediów jako narzędzie pomiaru efektywności PR
Robert Stalmach,
CEO, Newspoint
Aleksandra Kamińska,
Senior Analyst, Newspoint
10:30
TBC
TBC
10:50
PRZERWA
11:10
Komunikacja w poszukiwaniu prawdy
opis
Żyjemy w czasach post-prawdy, co oznacza, że obiektywne fakty nie są istotne, a w kształtowaniu opinii konsumentów liczą się emocje oraz subiektywne wrażenia. Oficjalne źródła, eksperci-naukowcy, argumenty merytoryczne, raporty i badania naukowe dla wielu osób nie stanowią dziś wiarygodnego źródła informacji – są podważane i lekceważone przez opinię publiczną. Zastana sytuacja rodzi duże wyzwanie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych – szczególnie działań edukacyjnych, w których głównym celem jest przekazanie wyników rzetelnych badań i analiz naukowych.
Joanna Dunin-Kęplicz,
Deputy Head of Technology Practice, Solski Communications
11:30
10 lat współpracy z influencerami. Co poszło nie tak?
opis
Mniej więcej dekadę temu rozpoczął się boom twórców internetowych, a agencje reklamowe zaczęły uczyć się poruszać w tej zupełnie nieznanej sferze. Co przez ten czas się zmieniło, czego się nauczyliśmy, a czego nie? Co jest robione nie tak?
Michał Górecki
bloger
11:50
Case Study: Wirtualna rzeczywistość, realne historie
opis
Pandemia uniemożliwiła nam bezpośrednie spotkania. Zamiast face to face widywaliśmy się w formule face to screen. Jak to wpłynęło na budowanie relacji z interesariuszami? Czy jesteśmy w stanie utrzymać uwagę uczestników on-line’owych eventów, spotkań wewnętrznych czy B2B? Jaką rolę pełni w tym wszystkim nowoczesna technologia? To nasz potencjał, a może bariera nie do przebicia?
Milena Zacharzewska,
Senior Account Manager, 247Communication
12:10
Komunikacja poprzez gaming i esport. Czy pandemia zmieniła znaczenie tego kanału komunikacji?
opis
opis
Justyna Oracz,
Head of Communications,
Fantasyexpo
12:30
PRZERWA
12:50
PR widoczny w wyszukiwarce. Wspieranie celów biznesowych w branży TSL.
Case study Grupy Inelo
opis
Polskie firmy transportowe przewożą ponad 28% wszystkich ładunków na terenie UE i są w tym zakresie liderem. Jednocześnie branża stoi przed szeregiem wyzwań: podlega rewolucyjnym zmianom legislacyjnym, wchodzi w etap intensywnej cyfryzacji, codziennie mierzy się z chaosem wywołanym pandemią. Case study prezentujące działania PR realizowane dla Grupy Inelo, wspierające cele biznesowe, m.in. sprzedaż produktów telematycznych.
Beata Tokarska,
Dyrektor Marketingu,
Grupa Inelo
Kamil Badura,
Marketing Consultant, Lightscape
13:10
Case Study: od anonimowej marki do najszybciej rozwijającego się brandu smartfonów: realme: jak wejść na rynek w dobie pandemii?
opis
realme powstało w 2018 roku i szturmem zdobywa rynek elektroniki użytkowej. Wg danych Counterpoint marka w mijającym roku była najszybciej rozwijającym się producentem smartfonów, siódmym na świecie pod względem liczby sprzedanych urządzeń. W kwietniu 2020r., pośrodku pandemii, realme weszło na polski rynek. Mimo niesprzyjających okoliczności, marce udało się zdobyć serca użytkowników. W jaki sposób kierować rozwojem marki, aby raptem w kilkanaście miesięcy stała się jednym z kluczowych graczy?
Maciek Wernicki,
Brand PR Manager, realme
13:30
Komunikacja PR & media mix dla srebrnego konsumenta (50+).
Czy pandemia zmieni reguły gry w 2021 roku?
opis
Lockdown w szczególności dotknął starsze pokolenia, które dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek stawiają na swoje bezpieczeństwo i zdrowie. Jak w obliczu nowych zdarzeń skutecznie komunikować się z pokoleniem silver (50+). Komunikacja age friendly nie musi być trudna.
Iwona Gielecińska,
PR Specialist, Up&More
13:50
PR potrzebuje technologii – jaka jest rola PR w zdigitalizowanym świecie
opis
Konsumenci nie chcą oglądać przypadkowych reklam i coraz chętniej płacą, aby nie przerywano im oglądania filmów, słuchania muzyki czy grania w gry. Z drugiej strony szukają wiarygodnych i rzetelnych informacji – aż 84% badanych oczekuje od marek tworzenia kontentu. Nowoczesny PR, będący integralnym elementem marketingu online, widoczny dla grup docelowych w wyszukiwarce, stanowi więc idealny sposób na dotarcie do klienta i wpływanie na jego wybory. O budowaniu przekazu PR wspierającego konwersję na poszczególnych poziomach lejka sprzedażowego w oparciu o big data i wskaźniki.
Joanna Berlińska,
Founder, Head of Business Development, Lightscape
14:10
PRZERWA
14:30
Współczesne media relations
opis
Współpraca z mediami to nadal podstawowy element pracy każdego specjalisty ds. PR – także w pandemicznych, zupełnie innych warunkach. Jak prowadzić skuteczne media relations w świecie, w którym zmieniły się nie tylko kanały komunikacji i potrzeby użytkowników, ale i same media? W prezentacji znajdzie się zbiór spostrzeżeń na ten temat z codziennej pracy wraz z krótką analizą, jak wyglądają relacje z mediami spółki medialnej i jakiej współpracy z PR-owcami oczekują dziennikarze, choć rzadko o tym mówią.
Agata Staniszewska,
rzecznik prasowy, Agora
14:50
Influencer marketing w dobie post-covid. Jak marki wykorzystały potencjał Influencerów i czy liderzy opinii stanęli na wysokości zadania w czasie pandemii?
opis
Podsumowanie najlepszych praktyk działań z influencerami z okresu pandemii COVID-19. Przedstawienie case study wartych naśladowania oraz podsumowanie zagrożeń komunikacyjnych związanych z influencer marketingiem.
Mateusz Krogulec,
co-owner, DDOB
15:10
Pomiar efektów komunikacji
opis
Opis: Rola badań we współczesnym public relations wciąż wzrasta, mimo to, wciąż wymaga podkreślania. Mierzenie i ewaluacja efektów działań komunikacyjnych jest absolutnie kluczowym aspektem, zarówno dla osób pracujących po stronie klienta, jak i samych agencji. Dlaczego badania i mierzenie działań public relations są ważne? Jaką metodologię wybrać? I dlaczego powinniśmy jak najszybciej odejść od AVE?
dr Łukasz Przybysz,
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW
15:30
Influencer gaming marketing – czy wiemy kim jest influncer i czy ważne jest w co gra
opis
opis
Kamil Górecki,
CEO/CO Founfer,
Fantasyexpo
15:50
Zakończenie
Prelegenci

Kamil Badura
Marketing Consultant, Lightscape
Od 5 lat rozwija umiejętności w zakresie PRu, digital marketingu i content creation. Współpracę z agencją Lightscape rozpoczął ponad 4 lata temu, realizując projekty dla marek z obszaru finansów (m.in. Expander i Aviva). Obecnie koordynuje działania PR dla Grupy Inelo i rozwija platformę technologiczną Visibly®, tworząc content plasowany w mediach i TOP10 wyników wyszukiwania. Dotychczas stworzył ponad 220 materiałów prasowych. Doświadczenie zdobywał także pracując dla: Uber, Listonic, TDG Izery / Toyota, czy Gandalf.com.pl

Sabina Figarska
Head of Brand Practice, Solski Communications

Michał Górecki
Obecnie twórca internetowy, autor bloga i kanału YouTube. Zna social media marketing z wszystkich trzech stron – był strategiem w agencji Heureka (dziś VML&YR), wykorzystywał działania w social media do rozwoju własnego biznesu (Koszulkowo.com).

Paweł Modzelewski
Head Of Strategy, 247Communication
Kieruje działem Strategy & Creative, którego celem jest dostarczanie skutecznych rozwiązań komunikacyjnych. Odpowiada za tworzenie strategii dla klientów agencji. Wspiera zespoły w wykorzystaniu nowych narzędzi oraz kanałów opartych o rozwiązania cyfrowe. Ma za sobą 10 lat doświadczenia przy tworzeniu innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych – głównie opartych o kanały cyfrowe. Współtworzył strategie dla takich marek jak: Wedel, McDonald’s, Orange, Coca-Cola, Milka, T-Mobile, Samsung, Crunchips. Wiele z nich nagrodzonych zostało w konkursach branżowych. Autor licznych publikacji na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz roli public relations w strategii firm.

Agata Staniszewska
Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory
Związana z działem komunikacji tej spółki od ponad 13 lat. Na co dzień prowadzi działania z zakresu media relations i PR-u korporacyjnego, doradza mediom i markom Agory w działaniach PR i kreowaniu wizerunku publicznego. Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej zajmowała się prowadzeniem działań PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz w agencji Pegasus PR.

Iwona Gielecińska
PR Specialist w Up&More
Specjalista ds. Public Relations z 8-letnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, PR-u oraz social media. Odpowiedzialna za komunikację marek w świecie on-line, realizację strategii i kontakt z mediami. W szczególności wyznawca wartościowego content marketingu oraz dbałości relacji z Klientami przy wykorzystaniu kanałów social media. Odpowiadała m.in. za komunikację SM takich marek jak: CHIARA, Honda Plaza, Ronson Development.
Z wykształcenia dziennikarz. Zaczynała od tradycyjnych mediów przy produkcjach telewizyjnych, by w późniejszym czasie z powodzeniem rozwijać swoje umiejętności w branży on-line. Pasjonatka wywiadów z osobami świata show-biznesu, rozwijająca autorski projekt Prestige Bag News. Prywatnie miłośniczka biograficznych książek i dobrej kawy.

Joanna Dunin-Kęplicz
Deputy Head of Technology Practice, Solski Communications
Ekspert ds. komunikacji korporacyjnej i kryzysowej z ponadosiemnastoletnim doświadczeniem. Odpowiada za strategiczne planowanie kampanii komunikacyjnych, w tym kampanii wrażliwych społecznie, o dużym potencjalne kryzysowym i kampanii edukacyjnych łączących działania public relations, public affairs i social media.

Milena Zacharzewska
Senior Account Manager w 24/7Communication, lider praktyki food and supply. Od początku drogi zawodowej związana z sektorem rolno-spożywczym. Początkowo jako dziennikarka magazynu branżowego. Jako freelancer współpracowała z organami administracji publicznej i samorządowej oraz organizacjami branżowymi w zakresie promocji polskiej żywności i kształtowania nawyków żywieniowych konsumentów. Pracowała dla takich klientów jak Lotte Wedel, Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw, MOWI, McVitties. Obecnie w ramach 24/7Communication obsługuje McDonald’s Polska, dla którego realizuje projekty z zakresu brand i corporate PR, pozycjonowanie eksperckie w sektorze rolno-spożywczym czy komunikację wewnętrzną, w tym eventy.

Maciek Wernicki
PR brand manager w realme Polska. Specjalista ds. komunikacji z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w działaniach marketingowych i PR. Główne obszary specjalizacji to nowe technologie (elektronika użytkowa oraz rozwiązania IT), rynek reklamy, a także marketing sportowy. W przeszłości pracował dla takich firm jak Microsoft, LG Electronics, Kingston, Verbatim, Grupa Allegro, Visa, IAB Polska czy Under Armour. Mocno zaangażowany w działania non-profit, wolontaryjnie pomagał Stowarzyszeniu WIOSNA jako koordynator ds. komunikacji (projekty Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości). Prywatnie miłośnik wykorzystywania nowych technologii w komunikacji. Fanatyk sportu i podróży.

Joanna Berlińska
Founder, Business Development, Lightscape
Założycielka i współwłaścicielka agencji marketingowej Lightscape, specjalizującej się w działaniach PR online. Wspólnie z zespołem agencji rozwija platformę Visibly® i projekt B+R, skupiony na działaniach PR z wykorzystaniem mechanizmów SEO. Z branżą PR związana od 2004r. Specjalizuje się w komunikacji marek technologicznych i finansowych. Do grona marek z którymi współpracowała należą m.in: Intrum, Grupa Inelo, PKO Leasing, Getin Leasing, Librus, Linux, Aviva, Idea Bank, Expander, Notus, Łódź Design Festival, GFT, Manufaktura, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, UMCS w Lublinie. Ukończyła Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Marketing na Uniwersytecie Łódzkim oraz studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania UŁ.

Beata Tokarska
Grupa Inelo
Beata Tokarska, obecnie Dyrektor działu Marketingu w firmie Inelo . Wcześniej przez 7 lat pracowała w firmie HPE, gdzie przez ostatnie 3 lata kierowała zespołem oraz była odpowiedzialna za realizację strategii marketingowej. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w marketingu B2B w firmach technologicznych. W swoich działaniach zawsze stawia na dwa obszary – wartościowy kontent oraz bliska współpraca z działami sprzedaży. Prywatnie miłośniczka długich wędrówek górskich oraz kina rosyjskiego.

Mateusz Krogulec
co-owner odpowiedzialny za rozwój biznesu w spółkach DDOB.com i SZERI.com. Od 2013 roku Dyrektor Zarządzający agencji influencer marketingu SZERI. W branży interaktywnej od 2008 roku. Od początków działania do debiutu na rynku NewConnect związany z Socializer SA jako PR Manager. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej. Prywatnie triathlonista i radny miejski.

Justyna Oracz
Fanasyexpo
Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. W Fantasyexpo zajmuje się marketingiem oraz public relations. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Potrafi skutecznie łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Kamil Górecki
Fantasyexpo
założyciel agencji gamingowej Fantasyexpo. Najprawdopodobniej wie wszystko o najpopularniejszych grach komputerowych i esporcie a relacje z gwiazdami to jego specjalność. Na co dzień odpowiada za rozwój relacji z influencerami oraz kluczowymi klientami. Z powodzeniem zrealizował setki kampanii influencerskich, które wielokrotnie były nagradzane i wyróżniane w różnych konkursach.

Aleksandra Kamińska
Senior Analyst, Newspoint

Robert Stalmach
CEO, Newspoint
Cennik
IAB HowTo: Digital PR – nowy wymiar reputacji
Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -50 zł netto
Zakupy grupowe:
Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485
Sponsorzy
Partnerzy medialni
Współpraca
Serwis stworzony przez red-studio.eu