
Programmatic
behind the scenes
7 listopada 2019,
Centrum Konferencyjne West Gate, Al. Jerozolimskie 92, Warszawa
– sold out –
Idea konferencji
Konferencja IAB HowTo: Programmatic – behind the scenes to solidna dawka wiedzy na temat działania ekosystemu programmatic oraz możliwości jego wykorzystania w strategii promowania produktów i usług każdego biznesu.
Podczas wydarzenia
IAB HowTo: Programmatic – behind the scenes
Dowiesz się
jak od stronny dostawcy powierzchni wygląda proces optymalizacji sprzedaży w programmatic, jakie możliwości kontroli nad reklamami ma wydawca, przed jakimi wyzwaniami stawiani są kupujący w modelu programmatic w obliczu zmian technologicznych takich jak blokady third party cookies czy zmiany modelu aukcji.
Zobaczysz
przykłady wykorzystania programmatic w działaniach marketingowych
Poznasz
proces realizacji kampanii programmatic przez agencję oraz sposób przejścia na działania programmatic in-house
Nauczysz się
w jaki sposób wykorzystać prgrammatic do realizacji celów biznesowych twojej organizacji
Dla kogo?
Na konferencję zapraszamy osoby zaangażowane w projekty z obszaru marketingu online w tym e-commerce, zarówno początkujące jak i średnio-zaawansowane w temacie reklamy programmatycznej
Pozostało
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Agenda
08:15
Rejestracja Uczestników i poranna kawa
08:50
Oficjalne otwarcie konferencji i powitanie
09:00
+ Opis
zrozumienia? Jak to wszystko działa, kto, kiedy i od kogo kupuje i
najważniejsze… za ile? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedzi w intro
do świata programmatic.
09:20
Programmatic w Polsce na tle świata, Europy i regionu – najważniejsze statystyki i trendy – Best Practice
+ Opis
Marta Kobus
Waytogrow
Igor Rosłonek
Waytogrow
09:40
+ Opis
Od blokady technologii, aż po urle i kreacje, czyli jak poradzić sobie z niechcianymi reklamami wyświetlanymi na naszej powierzchni.
Jak zoptymalizować siatkę reklamową pod kątem widoczności – case study.
Wskazówki jak zarabiać więcej i jednocześnie nie zrażać użytkowników swoich witryn.
Członek Zarządu, Społeczności
10:00
+ Opis
10:15
+ Opis
Country Manager CEE, SMART
10:30
10:50
+ Opis
11:05
„Header Bidding” nie tylko w head. Inteligentne zarządzanie aukcją w walce o efektywność – rozwiązanie Lazy Bidding.
+ Opis
Jakość powierzchni reklamowej wydawcy to klucz do przeprowadzenia efektywnych kampanii reklamowych klientów. W dobie walki o Ad Viewability, CTR i wysoki stopień konwersji, wydawcy starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom zarówno reklamodawców, jak i partnerów technologicznych. W ramach Wirtualnej Polski Media wypracowaliśmy rozwiązanie, które nie tylko podnosi efektywność kampanii naszych klientów, ale również optymalizuje zapytania do partnerów SSP zintegrowanych z nami w środowisku Header Bidding. Czy aukcja prebidowa musi być odbywać się tylko w head strony? Jakie korzyści dla reklamodawcy i partnerów SSP przynosi Lazy Bidding WP – technologia, która uzależnia inicjalizację aukcji od zachowania usera na stronie? Poradnik jak inteligentnie zarządzać aukcją HB.
Head of Programmatic Optimization and Analysis, Wirtualna Polska Media
IT Team Leader, Wirtualna Polska Media
11:20
+ Opis
11:40
+ Opis
Case study na przykładzie wykorzystania dynamic ads. Kiedy korzystać z reklam napędzanych danymi, jak usystematyzować współpracę na linii klient-dom mediowy-agencja kreatywna. Jak zbudować proces, który będzie jak najmniej skomplikowany i jak najbardziej wydajny.
Programmatic Expert, Publicis Media Polska
Rafał Muciński
PM Precision Director, Publicis Media Polska
12:00
+ Opis
12:15
13:00
Programmatic – wizerunek i kwestia zaufania
+ Opis
Zaufanie w biznesie jest kluczowym warunkiem. Jednak część reklamodawców nadal dość nieufnie i ostrożnie podchodzi do działań w modelu programatycznym. Z czego to wynika, skąd pojawiają się obawy i ograniczone zaufanie? Z jakimi problemamy zmagają się marketerzy i traderzy w programatycznym świecie reklamy?
Odpowiemy na pytanie, dlaczego programmatic powinien być wiodącym kanałem w działaniach digital oraz na co zwrócić uwagę aby dowieźć KPI wymagających kampanii.
Programmatic Manager, Havas
13:15
+ Opis
13:35
Programmatic Audio
+ Opis
Drugie życie spotu audio, czyli nowy sposób dotarcia do użytkowników konsumujących audio online.
Adam Pachla
Head of Digital, Grupa RMF
13:50
Wzbogacanie kampanii programmatic dzięki zaawansowanej analityce. Przykład zastosowania narzędzi własnych w połączeniu z produktami dostępnymi na rynku
+ Opis
Analityka w świecie programmatic buying to już nie tylko pomiar atrybucji. Wielowymiarowość danych wymusza na marketerach poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. Opowiemy Państwu jakich metod oraz autorskich narzędzi używamy do analizy danych dla naszych klientów (również danych offline), a następnie ich efektywnego wykorzystania w kampaniach programatycznych.
Jacek Józwiak
Head of Marketing Platforms, Salestube
Senior Platform Sales Specialist, Salestube
14:10
+ Opis
Marcin Gut
Head of Programmatic, Resolution
14:30
14:45
+ Opis
Head of Platform Solutions, CEE & MEA, Adform
15:00
+ Opis
Wraz z rosnącą liczbą graczy oraz fanów esportu pojawia się pytanie jak dotrzeć do atrakcyjnej ale hermetycznej grupy odbiorców. Poprzez reklamę w grach, reklamodawcy mają szansę na komunikację z widzami w naturalnym dla nich środowisku a rozwiązania programmatic pozwalają na kontrolę tego przekazu i większą efektywność. Prezentacja będzie zawierała case study kampanii Programmatic w grach.
„
15:15
+ Opis
15:30
+ Opis
15:45
Najlepsze praktyki wykorzystania danych na różnych etapach dojrzałości cyfrowej firmy.
+ Opis
Wielu marketerów ma już skuteczne strategie wykorzystania danych i prowadzi efektywne działania programmatyczne. Jak jednak wykorzystać wiedzę, którą mamy o swoich klientach, aby przenieść się na wyższe poziomy dojrzałości cyfrowej odnaleźć nowe potencjały wzrostu? W trakcie prelekcji opowiem o najlepszych praktykach, które pozwolą na skuteczną analizę danych 1st Party Data i ich wykorzystanie przy udziale automatyzacji.
Karolina Kraszewska
Sales Manager, Google Marketing Platform CEE
16:00
Prelegenci

Maciej Sawa
CEO OnAudience.com, należącej do grupy Cloud Technologies, jednej z największych na świecie hurtowni anonimowych danych o zainteresowaniach użytkowników internetu. Firma specjalizuje się w analityce i monetyzacji danych, posiada własną technologię DMP.
Menedżer z kilkunastoletnim, międzynarodowym doświadczeniem w obszarze sprzedaży. Specjalizuje się m.in. w wykorzystaniu technologii Big Data i Sztucznej Inteligencji w marketingu cyfrowym, monetyzacji danych oraz w zastosowaniu automatycznego modelu zakupu reklam (programmatic) w kampaniach online.

Wojciech Dwojacki
Head of sales w OnAudience.com, posiada bogate doświadczenie w obszarze sprzedaży na rynkach międzynarodowych. Specjalizuje się w Big Data marketingu i monetyzacji danych. Doradza klientom w zakresie integracji danych oraz technologii służących do zwiększenia efektywności marketingu online.

Paulina Koroschetz
Account Manager, Xandr. Z wyksztalcenia prawniczka, a od 7 lat w branży digital gdzie pracowała m.in. dla niemieckich Domów Mediowych Stroer i United Internet Media oraz amerykańskiego startupu Superpedestrian w Bostonie. Od lutego 2019 pracuje w Xandr w Hamburgu (wcześniej AppNexus), gdzie aktywnie angażuje się we wspieranie Polskich Wydawców w maksymalizacji przychodów z programmatic i promowanie polskiej kultury na świecie.

Karol Jurga
W wieku 18 lat założył Sportową Agencję Informacyjną, pracował m.in. w Agorze jako Head of Social Media i Traffic Acquisition. Obecnie Head of Customer Success w Yieldbird, gdzie pracuje od 3 lat. Prywatnie fan dobrej kuchni, podróżowania i nowinek technologicznych.

Małgorzata Kmieciak
Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od ponad 10 lat związana z branżą digital; ekspert w dziedzinie marketingu online i technologii programmatic. Obecnie w Smart Adserver, jako Country Manager, odpowiada za planowanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedażowej w regionie CEE. Pierwsze kroki w onlinie stawiała w Google, by następnie pracować dla niezależnych firm technologicznych i przy okazji dzielić się wiedza ekspercką w zakresie digitalu i programmatica.

Jacek Malesa
Head of Service CEE w Smart AdServer. Od dekady konsultuje w IT. Rozwijał Neostradę, CRMy, szyny integracyjne, raz nawet odpowiedzialny za budżet Unii Europejskiej. 2 lat temu oddał serce Digitalowi Marketingowi. Pasjonat RTB. W Smarcie realizuje techniczne potrzeby Klientów z Europy Środkowo-Wschodniej.

Marta Kobus
Z reklamą internetową związana od blisko 6 lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w Goldbach Audience/Stroer Digital Polska, gdzie odpowiadała za współpracę z wydawcami stron internetowych oraz wdrażaniem nowych produktów.
Prywatnie fanka Mazur.

Alicja Górska
Senior Platform Sales Specialist, Salestube. Odpowiedzialna za sprzedaż technologii Google Marketing Platform w rejonie CEE oraz utrzymanie relacji z istniejącymi klientami. Jej pasją jest szeroko rozumiany online marketing, zwłaszcza rozwiązania programmatic w reklamie internetowej. Doświadczenie budowała w RTB House jako Account Manager pracując z największymi klientami z branży fashion, travel oraz electronic. Teraz pracując w strukturach Salestube – certyfikowanego partnera technologicznego i marketingowego GMP pomaga agencjom i klientom bezpośrednim uzyskać dostęp do narzędzi wchodzących w skład platformy, oraz rozwinąć działania dzięki ich wykorzystaniu.

Jacek Józwiak
Head of Marketing Platforms, Salestube. Nadzoruje pracę działu, który pozyskuje i obsługuje klientów w ramach technologii Google Marketing Platform na całym rynku CEE. Jego misją jest digital consulting na najwyższym poziomie- zarówno w zakresie programmatic in-house, technologii digital czy usług.
Z branżą internetową związany od 2009. Przed Salestube pracował w Revescore, DoubleClick (Google), gdzie obsługiwał klientów DoubleClick w Polsce i na innych rynkach w regionie CEE. Wcześniej m.in. w Goldbach Audience/ Stroer Digital Media, gdzie przez kilka lat był odpowiedzialny za adaptację i wdrażanie nowych produktów reklamowych. Od ponad trzech lat prowadzi również szkolenia i warsztaty z Display & Video 360, jest certyfikowanym trenerem Google Display & Video 360.

Agata Gaździak
Market Director CEE, Xandr . Jako Market Director odpowiadający za rynki Europy Środkowo-Wschodniej, Agata jest odpowiedzialna za ewangelizację powierzchni reklamowych Microsoft w modelu programatycznym wśród kluczowych partnerów w regionie.
Agata posiada ponad 7-letnie doświadczenie w dziedzinie reklamy programatycznej, zarówno po stronie sell-side, jak i buy-side. Rozpoczęła swoją przygodę z branżą w 2012 roku, będąc odpowiedzialna za strategię i monetyzację powierzchni internetowych online w polskim odddziale Fox International Channels. Zanim rozpoczęła pracę w firmie Xandr (wcześniej AppNexus) w ramach Global Supply Evangelism Team, zyskała cenne doświadczenie w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej, pracując na stanowiskach Channel Sales Lead w firmie Microsoft oraz Business Development Manager w firmie Smart AdServer.
Prywatnie Agata jest miłośniczką podróży, jazdy na nartach i pływania, zdrowego odżywiania oraz powieści kryminalnych i szpiegowskich.

Dmitriy Shevchenko
Ekspert z wieloletnim stażem w dziedzinie digital marketingu, programmatic oraz technologii AI. Absolwent wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego oraz Digital Marketingu na francuskiej Kedge Business School. Współpracował z firmami zajmującymi się się obszarem AdTech, w tym między innymi z takimi globalnymi graczami jak Google.
Shevchenko swoje doświadczenie zdobywał będąc odpowiedzialnym w polskich spółkach z obszaru AdTech za rozwój produktów i sprzedaż na terenie Europy Środowo-Wschodniej. W Hybrid.ai odpowiada za otwarcie i prowadzenie polskiego oddziału, gdzie w ciągu 1,5 roku zbudował kilkunastoosobowy zespół ekspertów od digital marketingu. Obecnie jest Dyrektorem Zarządzającym w regionie CEE i odpowiada za rozwój spółki na takich rynkach jak Polska, Węgry, Rumunia i Ukraina.

Ela Kondzioła
Online Sales Director w LOVEMEDIA, od 2017 roku szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, członek rady merytorycznej Raportu Strategicznego Internet 2017/2018 oraz 2018/2019, Arbiter Komisji Etyki Reklamy. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Doświadczenie zdobywała między innymi w Wydawnictwie AWR Wprost, Murator S.A. oraz Infor Biznes (Grupa Gazetaprawna.pl). Od 2016 roku w LOVEMEDIA, która specjalizuje się w realizacji kampanii online opartych na intencjach zakupowych i zainteresowaniach użytkowników. Prywatnie pasjonatka jeździectwa.

Krzysztof Markowski
IT Team Leader. Wirtualna Polska Media.
Z wykształcenia biotechnolog. Z zamiłowania developer obszaru frontEnd. W Wirtualnej Polsce od 5 lat, gdzie od początku zajmuje się rozwojem technologii systemów Programmatic/RTB. Prywatnie aktywny motocyklista.

Radosław Gołąb
Director of Advertising Business Development, Gemius
Z branżą reklamy online związany od ponad 13 lat. W Gemiusie od 2014 roku.
W roli Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu Reklamowego zajmuje się rozwojem produktu skierowanego dla wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach. Wielki orędownik i fan programmatic. Jest odpowiedzialny za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Prowadzi szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic oraz zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie. Członek Grupy Roboczej IAB dotyczącej
programmatic. Wcześniej zajmował się rozwijaniem oferty reklamowej wideo wydawców w firmie brokerskiej Atmedia. Prywatnie wielbiciel podróży, były zawodnik futbolu amerykańskiego, motocyklista oraz triathlonista.

Krzysztof Czok
Członek Zarządu Społeczności
Karierę zawodową rozpoczynał w outdoorze, a od 12 lat jest związany ze spółkami internetowymi należącymi do Rafał Agnieszczaka.
Aktualnie jako Board Member sieci Społeczności zarządza działem klientów bezpośrednich, sieci afiliacyjnych, programmatic, traffic, IT oraz wydawców. Odpowiada za wdrożenie i rozwój narzędzia tri-table integrującego kanał tradycyjny z programmatic. Ekspert IAB Polska w obszarze Programmatic. Absolwent Informatyki i Ekonometrii oraz Socjologii na Politechnice Śląskiej, a także studium podyplomowego z Analityki Finansowej na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Łukasz Bańkowski
Sales Manager, ADFORM
Od 4 lat odpowiada w Adform za konsulting oraz relacje z wydawcami w Polsce i regionie CEE. Wykorzystuje kompetencje biznesowe i technologiczne, umożliwiając dostawcom powierzchni i danych generowanie optymalnych przychodów przy wykorzystaniu modelu programmatic. Wcześniej przez 4 lata pracował w Agorze, między innymi jako kierownik projektów online Wyborcza.pl.

Arkadiusz Miegoń
Wiceprezes i Współwłaściciel, Mexad Games
Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad Games. Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych. W Mexad Games pełni rolę dyrektora zarządzającego i eksperta ds. performance marketingu.

Jacek Wąs
ADFROM
Z reklamą online związany od 2011 roku. W Adform od ponad 3 lat doradza reklamodawcom i agencjom w zakresie strategii programmatic i wykorzystania narzędzi ad tech. Obecnie kieruje zespołem konsultantów w regionie CEE i MEA. Poprzednio w Starcomie pełnił rolę koordynatora działań́ w kanale online dla klienta z branży telekomunikacyjnej.

Igor Rosłonek
Działa w branży reklamy internetowej od ponad 6 lat. Przed dołączeniem do WayToGrow zajmował w grupach Goldbach/Ströer różne stanowiska związane z obsługą wydawców i automatyzacją sprzedaży powierzchni.” Absolwent studiów z zakresu ekonomii i zarządzania w e-biznesie. Prywatnie pasjonat narciarstwa

Adam Pachla
Head of Digital, Grupa RMF
Odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej, w Grupie RMF. Ekspert w zakresie reklamy audio online. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamy internetowej. Pracował między innymi w agencji 140 Media (przedstawiciel Twittera w Polsce) biurach reklamy Polsat Media, Polska Press. Absolwent Zarządzaniu i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

Marcin Gut
Resolution

Beata Tłuczkiewicz
Head of Programmatic Optimization and Analysis. Wirtualna Polska Media.
W Wirtualnej Polsce od 2016 roku, gdzie odpowiada za analizę i optymalizację przychodu z kanału Programmatic/RTB. Z obszarem sprzedaży automatycznej związana od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Agorze oraz WP. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, studiowała również na Mid Sweden University oraz Wyższej szkole Bankowej w Poznaniu. Prywatnie miłośniczka podróży, jazdy na rolkach oraz rysunku.

Rafał Czarkowski
Z branżą związany jest od 2010 roku. Pierwsze kroki stawiał jako stażysta w ARBOinteractive Polska w dziale Facebook NOW. Przez kolejne 8 lat pracował wyłącznie po stronie sieciowo-wydawniczej. W 2018 roku przeszedł na stronę domów mediowych. W Mindshare był członkiem zespołu specjalistycznego FAST, w którym odpowiadał za planowanie i egzekucję kampanii programmatycznych oraz pełnił funkcję edukacyjno-szkoleniową. Obecnie, jako Programmatic Expert w domu mediowym Starcom, odpowiada za strategię oraz działania w obszarze programmatic dla jednego z głównych klientów, jakim jest Samsung Polska.

Karolina Kraszewska
Sales Manager, Google Marketing Platform CEE
Od 4 lat związana z branżą internetową. Obecnie, odpowiedzialna za współpracę z agencjami oraz reklamodawcami w zakresie wykorzystania Google Marketing Platform w regionie CEE. Doświadczenie zdobywała w GroupM oraz Yieldbird, pracując z globalnymi klientami oraz wydawcami na całym świecie. Prywatnie wielka fanka hiszpańskiej kultury i zdrowych wypieków.

Łukasz Wielądek
Z wykształcenia socjolog. Od ponad 6 lat w branży gdzie od 2013 roku związany jest z domem mediowym Havas Media. Obecnie w ramach Havas Media współtworzy komórkę Programmatic HUB realizującą działania w modelu programmatic dla klientów agencji.

Rafał Muciński
PM Precision Director, Publicis Media Polska
W Publicis Media Polska (a wcześniej Zenith) od 5 lat odpowiada za zarządzanie obszarem programmatic. Odpowiada za zespół dedykowany do prowadzenia kampanii i konsultacji w obszarze marketingu precyzyjnego dla wszystkich agencji w ramach grupy. Ekspert w dziedzinie reklamy digital i technologii ad-tech, certyfikowany trener platformy Google Display & Video 360. Zdobywał doświadczenie w branży internetowej od ponad 10 lat, m.in. w OMD, Novem, ARBOInteractive w tym ostatnie 7 lat ściśle w dziedzinie programmatic i ad-tech.
Cennik
IAB HowTo: Programmatic – behind the scenes
- dla firm niezrzeszonych
IAB HowTo: Programmatic – behind the scenes
- dla firm członkowskich IAB Polska
Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -100 zł netto
Zakupy grupowe:
Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485
Sponsorzy
Partnerzy medialni
Współpraca
Serwis stworzony przez red-studio.eu