16-17 marca 2021, konferencja online

Idea konferencji

Już po raz czwarty eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska podzielą się z Wami swoją wiedzą i doświadczeniem na temat ekosystemu automatycznego zakupu reklamy. How to switch Programmatic to first po raz pierwszy online oraz w wersji dwudniowej.

Podczas wydarzenia

How to switch Programmatic to first

Dowiesz się

jak wykorzystać programmatic w rozwoju Twojej firmy.

Zobaczysz

najciekawsze przykłady zrealizowanych kampanii.

Poznasz

najnowsze rozwiązania pozwalające na przygotowanie się do zmian dotyczących 3rd party cookies.

Nauczysz się

jak bezpiecznie i efektywnie realizować automatyczny zakup reklamy.

Dla kogo?

Konferencja przeznaczona jest dla wszystkich osób zaangażowanych w projekty z obszaru marketingu online w tym e-commerce, zarówno początkujących jak i średnio-zaawansowanych w temacie reklamy programmatycznej.

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Agenda

Dzień 1 – 16.03

10:00

Przywitanie

10:10

Rynek programmatic oczami dostawcy technologii
opis
Trendy i wyzwania stojące przed rynkiem adtech z punktu widzenia dostawcy narzędzi w czasach gdy najważniejsze tematy to : prywatność, cookieless, Supply Path Optimization, transparentość, etc.

Małgorzata Kmieciak,
Country Manager, Smart Adserver

10:30

Dane i tożsamość cyfrowa użytkownika w erze post-cookie – wyzwania i proponowane rozwiązania

opis
Zmiany zachodzące w naszej branży, począwszy od zmian ustawień przeglądarek internetowych w zakresie plików 3rd party cookie, a skończywszy na wpływie regulacji prawnych w zakresie prywatności użytkowników, ograniczają dotychczasowe możliwości personalizowania reklamy i docierania do pożądanej grupy docelowej. Branża internetowa stoi przed wyzwaniem znalezienia nowych sposobów precyzyjnego targetowania reklam i skutecznego mierzenia ich wpływu. Zapraszamy na prelekcję firmy Xandr, gdzie opowiemy jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej oraz jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie.

Agata Gaździak,
XANDR

10:50

Header Bidding 2.0 – Jakie narzędzie jest najlepsze dla Twojego serwisu i czym się różnią najpopularniejsze rozwiązania.

opis
Chociaż Header Bidding jest dziś używany przez prawie wszystkich większych wydawców, tylko nieliczni zwracają uwagę systematyczne audyty i optymalizacje tego narzędzia. Jak się upewnić, czy bardzie optymalny jest dla ciebie Header Bidding client-side czy sever 2 server? Czym różni się Open Bidding od Amazon UAM? Jak zoptymalizować Header Bidding żeby nie tylko zwiększyć przychody ale też przyspieszyć szybkość ładowania strony, oraz ograniczyć koszty i zasoby wewnętrzne?
 Tego wszystkiego dowiecie się z naszej prezentacji na temat przewag Header Biddingu nad Waterfallem oraz analizy najpopularniejszych rozwiązań dostępnych na rynku jeśli chodzi o tę technologię.

Szymon Pruszyński,
Head of Growth, Yieldbird

11:10

PRZERWA

11:25

Z offline do online. Dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego.

opis
Przedstawię główne wyzwania, jakie napotyka wydawca radiowy, wchodząc do świata online. Pokażę jak skutecznie dotrzeć ze swoim kontentem do słuchaczy w internecie oraz w jaki sposób angażować ich za pomocą audio online.

Adam Pachla,
Head of Digital, Grupa RMF

11:45

„Słyszymy online”, nowy wymiar rynku reklamy digital audio

opis

Reklama audio ewoluowała od reklamy radiowej do targetowalnej reklamy online, dostępnej na wielu różnych urządzaniach, w wielu formach, od streamów stacji radiowych, przez podcasty i audiobooki, po aplikacje mobilne i serwisy muzyczne. Dzięki rozwojowi technologii, dziś efekty kampanii audio można mierzyć podobnie jak innych kampanii realizowanych w Internecie: wideo, czy display. Coraz częściej reklama audio jest już kupowana programatycznie, również w Polsce, a rynek programmatic audio rośnie 20% rok do roku. Zaprezentuję możliwości zakupu oraz mierzenia kampanii audio digital w Polsce oraz światowe trendy i innowacje w tym obszarze.

Magdalena Kita,
VP Sales Poland, AdTonos

12:05

Procenty czy sekundy – analiza widoczności reklam z wykorzystaniem narzędzi big data.

opis
Czy wydawcy powinni optymalizować powierzchnię reklamową pod kątem wskaźnika widoczności czy może średniego czasu kontaktu z reklamą? Którą powierzchnię chętniej kupują reklamodawcy?
Analiza big data na podstawie danych z ponad 500 serwisów sieci reklamowej Społeczności. 

Krzysztof Czok,
Członek Zarządu sieci Społeczności

12:25

Fenomen Audio – jak efektywnie wykorzystać ten kanał w swoich działaniach?

opis

Czy reklamodawcy i wydawcy w pełni wykorzystują potencjał kampanii Digital Audio? Dowiedz się jak włączyć ten kanał w swoje działania i skorzystać z dostępnych możliwości produktowych.

Olga Przeździecka,
Strategic Partner Manager, Global Partnerships, Google

Karolina Kraszewska, 
Sales Manager CEE, Google Marketing Platform, Google

12:45

PRZERWA

13:45

Publiczne identyfikatory (Public IDs, Shared IDs) jako realna alternatywa rynkowa dla 3rd party cookies.

opis
Przegląd dostępnych i wdrożonych rozwiązań rynkowych

Maciej Sawa, 
CEO,  OnAudience.com

14:05

Computer vision jako odpowiedź na trend cookie less + case studies

opis
Zapraszamy na prezentację o zupełnie nowym podejściu do targetowania kampanii reklamowych w oparciu o picture recognition technology. W naszym wystąpieniu nie zabraknie również kilku case studies z polskiego rynku. 

Grzegorz Marczak,
Sales Director CE, VOX / part of Hybrid.ai

Przemysław Symonides,
Business Development Director, VOX / part of Hybrid.ai

14:25

Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki?

opis
Ekrany smartfonów w dalszym ciągu stanowią relatywnie słabo zagospodarowaną powierzchnię reklamową. A szkoda, bo ich potencjał jest ogromny, szczególnie jeśli chodzi o budowanie zasięgu i świadomości marki. Podczas swojego wystąpienia opowiem o tym, jak zyskać uwagę mobilnych internautów dzięki angażującej reklamie kupowanej w modelu programmatic. Zaprezentuję zarówno przykłady inspirujących realizacji, jak również wyniki autorskiego badania pokazujące wartość tego kanału.

Nikodem Sarna,
SENIOR PROGRAMMATIC MANAGER, YOC Poland

14:40

PRZERWA

15:00

Data-driven programmatic. Jak zarządzać danymi programmatic, aby maksymalizować efektywność wydawcy.

opis

Dane są nieodłącznym elementem środowiska reklamowego. W rozwoju obszaru data-driven programmatic zbudowaliśmy wysoką kulturę w podejściu do korzystania z danych, ich analizy oraz automatyzacji. Podczas naszej prelekcji podzielimy się z Państwem doświadczeniami zdobytymi w Wirtualnej Polsce i odpowiemy na pytanie: jak wykorzystać potencjał danych, aby maksymalizować efektywność wydawcy. Zapraszamy.

 

Beata Tłuczkiewicz,
Head of Programmatic Optimization and Analysis, Wirtualna Polska Media

Karolina Kubasik,
Product Owner. Wirtualna Polska Media

15:20

Przyszłość to 1st Party Cookie

opis
Wprowadzone w przeglądarkach ograniczenia dla 3rd party cookies to wyzwanie dla przyszłości komunikacji w internecie i jeden z trendów ewidentnie przeoczonych przez marketerów w 2020. Szansą na utrzymanie obecnych funkcjonalności służących personalizacji jest umiejętne wykorzystanie identyfikatorów 1st party. Porozmawiajmy zatem o szansach, jakie niesie wdrożenie strategii opartej na zbieraniu, segmentacji i wykorzystaniu danych własnych na wszystkich etapach ścieżki konsumenta. 
Łukasz Bańkowski,
Sales Manager, Adform
15:40

Programmatic outdoor – science fiction czy nieodległa przyszłość?

opis
„Kupowanie powierzchni outdoorowych w sposób programatyczny brzmi niedorzecznie. Bidowanie w czasie rzeczywistym powierzchni pod plakaty… Absurd.
Sytuacja jednak całkowicie zmienia się, kiedy do gry wchodzą nośniki digitalowe! Stąd już o krok do możliwości, jakie daje zakup programatyczny.
Na jakim etapie jest rynek reklamy OOH? Czy jesteśmy już gotowi na programmatic? Czym programatyczny zakup powierzchni outdoorowych będzie się różnił od zakupu onlineowego? Jakie będą możliwości targetowania? Czy da się przenieść modele z online do OOH? Jak już dziś dzięki programmatic można połączyć reklamę zewnętrzną z innymi mediami? Zapraszam do nieoczywistego i jeszcze kształtującego się świata digitalowego OOH.”

Radosław Gołąb,
Dyrektor ds. rozwoju oferty digital / AMS S.A

16:00

ZAKOŃCZENIE

Dzień 2 – 17.03

10:00

Przywitanie

10:10

Privacy first digital advertising

opis

Podczas prezentacji przybliżymy zmiany jakie są planowane na poziomie platform ad serving’owych Google w zakresie privacy. Opowiemy także o postępie prace w ramach Privacy Sandbox, jakie elementy są planowane do uruchomienia w najbliższym czasie oraz w jaki sposób można pozyskiwać informację i jak można się zaangażować w prace nad poszczególnymi rozwiązaniami.

 

Michał Stefański,
News & Broadcast Partnership Lead, Google

Grzegorz Jamka,
Measurement & Data Architecture Sales Manager, Google

10:30

Wykorzystanie potencjału zakupu programmatic dzięki banerom – case study

opis
Często zdarza się, że marketerzy nie są wstanie w pełni skorzystać z możliwości jakie oferują im DMP i DSP, dysponując tylko paroma prostymi banerami i bojąc się wysokich kosztów produkcji. Podczas prezentacji pokażemy parę przykładów niedawnych kampanii, w których strategia oparta na dynamicznie zmieniających się banerach pozwoliła osiągnąć lepsze rezultaty, wykorzystać strategie nieosiągalne przy tradycyjnych sposobach tworzenia banerów i obniżyć koszty produkcji.

Jacek Wąs,
Head of Platform Solutions, Adform

10:50

Programmatic Guaranteed: Korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią (Case Study)

opis
„Wśród transakcji z grupy Programatic Direct, od dawna dużą popularnością na rynku Polskim cieszy się typ Preferred Deal, w którym reklamodawca otrzymuje stałą cenę, lecz bez gwarancji liczby odsłon, którą kupuje. To się nie zmieni. Jednak na znaczeniu zyskuje na naszym rynku w ostatnich miesiącach Programmatic Guaranteed, czyli automatyczny zakup powierzchni reklamowego bez elementu aukcji.
 
Wcześniej model ten prawie nie był używany, teraz zaś z pewnym opóźnieniem ale podobnie jak na zachodzie, rosnąć zaczyna zainteresowanie tą metodą która ma kilka wyraźnych benefitów w stosunku do pozostały i jest w stanie zapewnić reklamodawcom dostęp do najlepszych odsłon reklamowych, przy jednoczesnej automatyzacji części czasochłonnych i problematycznych aspektów związanych z zakupem bezpośrednim. Przedstawione case study, pokaże na żywym organizmie główne zalety i ograniczenia związane z wykorzystaniem tego rodzaju transakcji w ramach kampanii reklamowej.”

Piotr Bartłoszewski,
Koordynator rozwoju oferty internetowej,
Grupa Wyborcza.pl

Krzysztof Lis,
Customer Success Team Manager, Yieldbird

11:10

PRZERWA

11:25

Co słychać w Programmaticu? – Programmatic Audio

opis
Audio never dies! Stary/Nowy sposób na dotarcie do użytkowników online?

Marcin Pyra,
Traffic & Programmatic Manager w Grupie RMF

11:45

Widzieli reklamę i kupili czy kupili bo widzieli reklamę ? Incremental marketing w reklamie programmatic na przykładzie 3 case studies  

opis
3 różni reklamodawcy, którzy z pomocą agencji podjęli się znalezienia odpowiedzi na pytanie czy wyświetlenie reklam zmieniło zachowanie konsumentów w porównaniu do tych, którzy reklam nie widzieli. Icremental marketing w praktyce na przykładzie przeprowadzonych eksperymentów.

Hanna Zadrożna,
Senior Programmatic Buying Specialist, Salestube, Certified Trainer Display & Video 360

Jacek Józwiak,
Head of Marketing Platforms, Salestube, Certified Trainer Display & Video 360

12:05

Czy? A jeśli tak, to jak i jakie dane będziemy mogli wykorzystać w erze cookieless?

opis

Czy dane, które do tej pory zbieraliśmy będziemy mogli wykorzystać w kampaniach programmatic? Jak łączyć dane 1st party klienta z danymi wydawców? Jak przygotować się do zmiany która, tak jak wprowadzenie cookie, zrewolucjonizuje ekosystem reklamowy?

Artur Zawadzki,
Board Member, Spicy Mobile

12:25

PRZERWA

13:25

Programmatic in-housing w kampaniach mobile-performance: czy rynek jest gotowy?

opis
W prezentacji omówimy warunki wstępne wdrożenia rozwiązań in-house programmatic dla deweloperów aplikacji mobilnych oraz jak marki mogę korzystać z pomocą agencji z rozwiązań in-housowych do promocji swoich aplikacji mobilnych.

Adam Iwiński,
CEO Poland Hybrid.ai

Vladimir Khudyakov,
CEO of hybe.io, an in-house DSP for mobile app developers

13:45

Kampania video na YouTube na przykładzie modelu TrueView, a gdyby tak to wszystko p…uścić inaczej.

opis
Czy CPV to najlepsza miara skuteczności reklamy video na YT? Czy komfort rozliczania się za obejrzany spot nie usypia naszej czujności i daje poczucie optymalnie zaplanowanej kampanii? Czy spot pominięty może być lepszy od niepominiętego?

Krzysztof Kwiatkowski,
Media Manager, Mindshare

14:05

How To Programmatic with publisher: in-house vs. outsourcing

opis
Wiele się mówi o działaniach programmatycznych po stronie marketerów, domów mediowych i agencji, natomiast wiedzy o tym co się sprawdza, a co nie po stronie wydawców jest na rynku naprawdę niewiele. Jak „robić” programmatic- budować własne kompetencje wewnątrz wydawnictwa, czy jednak opierać się na sprawdzonych rozwiązaniach firm zewnętrznych. A może odpowiedzią jest mix tych dwóch podejść? To jakie rozwiązanie wybierze wydawca powinno być uzależnione od wielu czynników, które postaramy się przybliżyć.

Katarzyna Jasińska,
Digital Sales Director, Infor Biznes;

Wioleta Łata, 
Traffic Manager/Ad Ops, Infor Biznes

14:25

PRZERWA

14:40

Ergonomia DSP – narzędzia przyjazne człowiekowi

opis
Programmatic to nie tylko kwestia samych możliwości targetowania czy algorytmów optymalizacyjnych. To narzędzia, przy których spędzamy często większość dnia pracy. Od projektu interfejsu DSP może zależeć to, jak efektywnie wykorzystamy ten czas, ile uda nam się zrobić każdego dnia. Prezentacja pokaże, w jaki sposób można projektować narzędzia, które stawiają użytkownika w centrum uwagi. Przy okazji omówimy też parę nowości na platformie Adform FLOW.

Jacek Wąs,
Head of Platform Solutions, Adform

15:00

Direct-first czyli proste i efektywne planowanie mediów na przykładzie platformy Smart Buyer Connect

opis
Jak w praktyce szybko zaplanować zakup mediów i sprawdzić zasięgi i stawki z przykładami kampanii.

Małgorzata Kmieciak,
Country Manager, Smart Adserver

15:20

Bezpieczny programmatic

opis
Jak realizować bezpieczne kampanie.

Elżbieta Kondzioła,
online sales director, LOVEMEDIA

15:40

ZAKOŃCZENIE

Prelegenci

Małgorzata Kmieciak

Country Manager, Smart Adserver

Od 13 lat związana z branżą digital; ekspert w dziedzinie marketingu online i technologii programmatic. Obecnie w Smart Adserver, jako Country Manager, odpowiada za planowanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedażowej w regionie CEE. Pierwsze kroki w onlinie stawiała w Google, by następnie pracować dla niezależnych firm technologicznych i przy okazji dzielić się wiedza ekspercką w zakresie digitalu i programmatica.

Agata Gaździak

Market Director CEE, Xandr

 Jako Market Director odpowiadający za rynki Europy Środkowo-Wschodniej, Agata jest odpowiedzialna za ewangelizację powierzchni reklamowych Microsoft w modelu programatycznym wśród kluczowych partnerów w regionie.

Agata posiada ponad 8-letnie doświadczenie w dziedzinie reklamy programatycznej, zarówno po stronie sell-side, jak i buy-side. Rozpoczęła swoją przygodę z branżą w 2012 roku, będąc odpowiedzialna za strategię i monetyzację powierzchni internetowych online w polskim odddziale Fox International Channels. Zanim rozpoczęła pracę w firmie Xandr (wcześniej AppNexus) w ramach Global Supply Evangelism Team, zyskała cenne doświadczenie w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej, pracując na stanowiskach Channel Sales Lead w firmie Microsoft oraz Business Development Manager w firmie Smart AdServer.

Artur Zawadzki

Board Member, Spicy Mobile

Ekspert w obszarze nowych technologii w Polsce oraz w regionie CEE. Z branżą internetową związany niemal od początku. Przez wielu uważany za jednego z twórców polskiego internetu. Współzałożyciel agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, wcześniej współtwórca międzynarodowego sukcesu firmy badawczo-technologicznej Gemius, gdzie pełnił funkcje wiceprezesa, a następnie prezesa zarządu. Prelegent na wielu branżowych konferencjach w Polsce i za granicą, a także autor niezliczonej liczby publikacji.

 

Maciej Sawa

CEO w OnAudience.com

CEO w OnAudience.com, należącej do grupy Cloud Technologies, jednej z największych hurtowni Big Data na świecie, specjalizującej się w analityce i monetyzacji danych. Menedżer z kilkunastoletnim, międzynarodowym doświadczeniem w obszarze sprzedaży. Specjalizuje się m.in. w monetyzacji danych, Big Data marketingu oraz kampaniach programmatic.

Łukasz Bańkowski

Sales Manager, Adform

Ekspert z 9-letnim stażem w projektach digitalowych. W Adform – dostawcy zintegrowanej platformy do marketingu online, odpowiada za rozwój biznesu i pomoc marketerom w osiąganiu lepszej wydajności, zyskowności i przejrzystości prowadzonych działań. Wcześniej pracował w Agorze jako kierownik projektów online na Wyborcza.pl.

Beata Tłuczkiewicz

Head of Programmatic Optimization and Analysis, Wirtualna Polska Media

W Wirtualnej Polsce od 2016 roku, gdzie odpowiada za analizę i optymalizację przychodu z kanału Programmatic/RTB. Z obszarem sprzedaży automatycznej związana od 7 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Agorze oraz WP. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, studiowała również na Mid Sweden University oraz Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

 

Adam Pachla

Head of Digital, Grupa RMF

W Grupie RMF odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej. Ekspert w zakresie reklamy audio online. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamy internetowej. Pracował między innymi w agencji 140 Media (oficjalny przedstawiciel Twittera w Polsce) biurach reklamy Polsat Media, Polska Press. Absolwent Zarządzaniu i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

Radosław Gołąb

Dyrektor ds. rozwoju oferty digital / AMS S.A

W AMS odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej, rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online, a także współpracę z innymi podmiotami. Z branżą reklamy online związany od ponad 14 lat. Poprzednio pracował w Gemius S.A. na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu Reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie. Jest członkiem Grupy Roboczej IAB dotyczącej reklamy programmatic. Wcześniej zajmował się rozwijaniem oferty reklamowej wideo wydawców w firmie brokerskiej Atmedia. Prywatnie wielbiciel podróży, były zawodnik futbolu amerykańskiego, motocyklista oraz triathlonista.

Grzegorz Marczak

Sales Director CE, VOX / part of Hybrid.ai 

Grzesiek jest managerem z ponad 15 letnim doświadczeniem pracy w mediach. Sprzedaż, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI, związany był m.in z OOH, digitalem, aplikacjami oraz prasą. W Hybrid.ai / VOX odpowiada za sprzedaż i jej rozwój na rynkach CEE. 

Magdalena Kita

VP Sales Poland, AdTonos

W AdTonos odpowiada za tworzenie i realizację strategii sprzedaży na rynku polskim. Z rynkiem mediów i reklamy jest związana od 20 lat. Poprzednio w Httpool, w roli Head of Sales odpowiadała za kształtowanie polityki sprzedażowej i wizerunku marki Spotify w Polsce. Pracowała również jako Dyrektor Sprzedaży w IDM net S.A. w Grupie ZPR Media, a wcześniej w Marquard Media Polska Sp. z o.o., współpracując z reklamodawcami takich marek prasowych jak Playboy i CKM. Doskonale zna rynek reklamy i ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z największymi domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.

 

Hanna Zadrożna

Senior Programmatic Buying Specialist, Salestube, Certified Trainer Display & Video 360

Specjalistka w prowadzeniu kampanii programmatic buying z ponad 4-letnim doświadczeniem. 
Pierwsze szlify w zawodzie zdobyła, prowadząc działania dla takich klientów jak L’Oreal Polska, UPC czy LuxMed, poszerzając w kolejnych latach portfolio o klientów z branży fashion, automotive, FMCG.
Zaprawiona w bojach w prowadzeniu kampanii brandingowych i performance’owych, skupiona na przekraczaniu oczekiwań klientów. Od 2019 roku certyfikowany trener Google Display & Video 360,
aktywnie prowadzący warsztaty dla agencji i klientów indywidualnych.

 

Krzysztof Czok

Członek Zarządu sieci Społeczności

Karierę zawodową rozpoczynał w outdoorze, a od 13 lat jest związany ze spółkami internetowymi należącymi do Rafał Agnieszczaka. Aktualnie jako Członek Zarządu sieci Społeczności zarządza działem klientów bezpośrednich, sieci afiliacyjnych, programmatic, traffic, IT oraz wydawców. Odpowiada za wdrożenie i rozwój wielofunkcyjnego narzędzia tri-table, służącego do emisji kampanii reklamowych oraz monetyzacji i optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców. Ekspert IAB Polska w obszarze Programmatic. Zastępca Szefa Grupy roboczej Programmatic przy IAB Polska. Absolwent „Informatyki i Ekonometrii” oraz „Socjologii” na Politechnice Śląskiej, a także studiów podyplomowych „Analityka Finansowa” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i „Inżynieria Danych – Big Data” w Szkole Głównej Handlowej.

Jacek Wąs

Head of Platform Solutions, Adform

Z reklamą online związany od 2011 roku. W Adform od ponad 4 lat zajmuje się doradzaniem reklamodawcom i agencjom w zakresie strategii wykorzystania narzędzi w marketingu internetowym. Obecnie jako Head of Platform Solutions odpowiada za techniczne aspekty współpracy z kluczowymi klientami w regionie CEE. Wcześniej przez ponad 5 lat zdobywał doświadczenie w zakresie planowania i zakupu reklamy w mediach internetowych w Starcomie.

Katarzyna Jasińska

Digital Sales Director,
Infor Biznes

Traffic Manager/Ad Ops,
Infor Biznes

Od 10 lat związana z Grupą Gazetaprawna.pl (gazetaprawna.pl, dziennik.pl, infor.pl, forsal.pl), obecnie jako Digital Sales Director (wcześniej jako Dyrektor Biura Reklamy). Odpowiada za reklamę display (w tym programmatic), walcząc z redakcją i działem marketingu o najlepsze placementy reklamowe i optymalizując siatkę reklamową. Tworzy oferty i projekty specjalne, odpowiada za reklamę contentową i wdrożenia nowych technologii na serwisach Grupy. Szczęśliwa posiadaczka certyfikatu Dimaq Professional, socjolożka, miłośniczka podcastów. Wioleta: Od 10 lat związana z reklamą w internecie, a w szeregach Grupy Gazetaprawna.pl od 2019r. Odpowiedzialna za przebudowę 3 serwisów internetowych Grupy, optymalizację siatki reklamowej i większość wdrożeń technologicznych. Ukończyła studia Informatyczne o specjalności Baz Danych. Entuzjastka nowych technologii związanych z reklamą online. Motywacją do działania jest ciągły rozwój oraz mnogość zmian, które pojawiają się na rynku do których trzeba się szybko przystosować.

Wioleta Łata

Traffic Manager/Ad Ops

Od 10 lat związana z reklamą w internecie, a w szeregach Grupy Gazetaprawna.pl od 2019r. Odpowiedzialna za przebudowę 3 serwisów internetowych Grupy, optymalizację siatki reklamowej i większość wdrożeń technologicznych. Ukończyła studia Informatyczne o specjalności Baz Danych. Entuzjastka nowych technologii związanych z reklamą online. Motywacją do działania jest ciągły rozwój oraz mnogość zmian, które pojawiają się na rynku do których trzeba się szybko przystosować.

Szymon Pruszyński

Head of Growth, Yieldbird

Ekspert w dziedzinie reklamy cyfrowej z prawie 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Szef grupy roboczej Brand Safety w IAB Polska.
Zaczynał przygodę z reklamą obsługując konta cyfrowe i budżety największych światowych marek w trzech różnych agencjach reklamowych (m.in. Dentsu Aegis). Obecnie koncentruje się na rozwoju portfolio klientów i komunikacji w Yieldbird – jednej z największych globalnych firm wpierających wydawców internetowych w optymalizacji ich przychodów programatycznych, działającej w ponad 40 krajach.

Adam Iwiński

CEO Poland Hybrid.ai

Adam Iwinski jest menadżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu i marketingu dla sektorów B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie pracując dla międzynarodowych organizacji. W ciągu dwóch dekad przeszedł długą ścieżkę od sprzedaży do technologii. Współpracował m.in z wydawnictwami takimi jak Grupa ZPR Media, agencjami marketingowymi czy firmami zajmującymi się analityką dużych strumieni danych. Specjalizuje się w planowaniu strategii, rozwoju i wdrażaniu nowych produktów, optymalizacji procesów biznesowych, planowaniu kampanii, a także w zarządzaniu projektami. Do jego kompetencji należy także opracowywanie nowych digitalowych produktów i usług w segmencie AdTech.

Vladimir Khudyakov

CEO of hybe.io, an in-house DSP for mobile app developers

Vladimir has been working in programmatic advertising since mid-2013, for more than 5 years as a product manager and later a product director at hybrid.ai. Before starting Hybe, he led a Platform Solutions team at a mobile DSP, where he was engaged in onboarding and customer success, bridging product and business teams.

Nikodem Sarna

SENIOR PROGRAMMATIC MANAGER, YOC Poland

Z nowymi technologiami w reklamie związany od samych początków swojej kariery przypadających na drugą połowę 2012 r. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużej agencji mediowej (Publicis Groupe) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart i Grupa Netsprint. Obecnie odpowiedzialny za obszar programmatic w polskim oddziale YOC. W 2020 roku uzyskał tytuł doktora nauk o zarządzaniu i jakości za pracę pod tytułem „Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce”. Prywatnie aktywny jogin i mól książkowy, a od niedawna również pole dancer.

Elżbieta Kondzioła

Online sales director, LOVEMEDIA

Szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, członek rady merytorycznej Raportu Strategicznego Internet IAB Polska. Arbiter Komisji Etyki Reklamy. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Specjalizuje się w realizacji kampanii online opartych za dedykowanych zainteresowaniach i intencjach zakupowych użytkowników. Regularnie występuje na konferencjach oraz szkoleniach branżowych oraz publikuje artykuły na temat programatycznego modelu zakupu reklamy.

Jacek Józwiak

Head of Marketing Platforms, Salestube, Certified Trainer Display & Video 360

Razem z swoim działem pozyskuje i obsługuje klientów w ramach technologii Google Marketing Platform na całym rynku CEE. Jego misją jest digital consulting na najwyższym poziomie- zarówno w zakresie programmatic in-house, technologii digital czy usług.
Pracuje zarówno z agencjami jak i klientami bezpośrednimi na kilkunastu rynkach.
Z branżą internetową związany od 2009. Przed Salestube pracował w Revescore, DoubleClick (Google), gdzie obsługiwał klientów DoubleClick w Polsce i na innych rynkach w regionie CEE. Wcześniej m.in. w Goldbach Audience/ Stroer Digital Media. Od ponad trzech lat prowadzi również szkolenia i warsztaty z Display & Video 360, jest certyfikowanym trenerem Google Display & Video 360.

 

 

 

Marcin Pyra

Traffic & Programmatic Manager w grupie RMF

W branży reklamy internetowej od ponad 7 lat. W Grupie RMF odpowiedzialny za rozwój i realizację produktów reklamowych audio i display. Pracował między innymi w Grupie GG network, Goldbach Audience, Agora, gdzie odpowiadał za techniczne aspekty realizacji reklam, oraz Httpool Polska gdzie był wsparciem technicznym reklamodawców Twittera i Linkedina w Polsce. Absolwent informatyki ze specjalizacją optymalizacji procesów biznesowych w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie

Krzysztof Lis

Customer Success Team Manager, Yieldbird

Od 2006 r. monetyzuje serwisy internetowe. Od 2011 r. zajmuje się reklamą kontekstową i programmatic w grupie AGORA. Kupuje i sprzedaje przestrzeń reklamową na rynku programatycznym.

Krzysztof Kwiatkowski

Media Manager, Mindshare

Na co dzień szuka głosu rozsądku w liczbach, starając się odnaleźć prawidłowy ciąg 6 cyfr, który da mu odpowiedź na wszystkie pytania. Zajmuje się edukacją i wsparciem w obszarze reklamy internetowej oraz optymalizacją procesów związanych z analizą danych. Odpowiedzialny m.in. za szkolenie i wdrażanie najpopularniejszych systemów DSP, w tym DV360 i Adform. Certyfikowany trener Google Display & Video 360

Karolina Kubasik

Product Owner. Wirtualna Polska Media.

Od 15 lat zawodowo związana z reklamą online. Od 2018 roku odpowiada za rozwój produktu programmatic w Wirtualnej Polsce. Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania a także studiów podyplomowych na Politechnice Warszawskiej.

Olga Przeździecka

Strategic Partner Manager, Global Partnerships, Google

Odpowiedzialna za współpracę ze strategicznymi wydawcami i telewizjami w regionie Europy Środkowo – Wschodniej w zakresie monetyzacji treści oraz technologii reklamowej. Z branżą internetową związana od 2013 roku. Doświadczenie zdobywała w Mindshare oraz PAYBACK pracując z kluczowymi klientami w regionie.

Karolina Kraszewska

Sales Manager CEE, Google Marketing Platform

Odpowiedzialna za współpracę ze strategicznymi partnerami w zakresie wykorzystania Google Marketing Platform w regionie CEE. Zarządza programem Certyfikowanych Trenerów, którzy zrzesza blisko 60 ekspertów Programmatic w regionie. Od 5 lat związana z branżą internetową. Doświadczenie zdobywała w GroupM oraz Yieldbird, pracując z globalnymi klientami oraz wydawcami na całym świecie.

 

Michał Stefański

News & Broadcast Partnership Lead, Google

Michał zarządza współpracą z wydawcami oraz telewizjami w regionie Europy Centralno Wschodniej w zakresie ad techu, monetyzacji oraz innych produktów Google wspierających biznes sell side.

 

Grzegorz Jamka

Measurement & Data Architecture Sales Manager, Google

Odpowiedzialny za adopcję narzędzi i usług w obszarze danych w regionie CEE. Przez pięć lat wspierał kluczowych wydawców w regionie w obszarze maksymalizacji efektywności monetyzacji ich przestrzeni reklamowej, przy okazji ewangelizując możliwość wykorzystania Google Analytics na poziomie aktywacji danych. Swoje doświadczenie zdobywał również przez siedem lat jako software developer, technical lead i architekt usług teleinformatycznych dla kluczowych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce.

 

Piotr Bartłoszewski

Koordynator rozwoju online, Wyborcza.pl

Ekspert reklamy online, w Grupie Wyborcza.pl odpowiada za rozwój internetowych produktów reklamowych w synergii z rozwojem modelu subskrypcji oraz za analizę i optymalizację przychodu z kanału programmatic. Z rynkiem reklamy związany od ponad 15 lat, od około 10 lat zajmuje się reklamą digital.

 

Cennik

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -50 zł netto
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.

Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485

Sponsor

Partnerzy medialni

Współpraca

Akredytacja

Serwis stworzony przez red-studio.eu