02-03.03.2022 konferencja online

Idea konferencji

Reklama programatyczna cały czas zwiększa swój udział w wydatkach reklamowych. Według prognoz IAB Europe, zaprezentowanych podczas Virtual Programmatic Day H2 2021 w dniu 11 listopada 2021, wartość wydatków na reklamę programmatic w Europie (display oraz wideo) wzrośnie o 41% w 2021 roku, przy ogólnym wzroście reklamy online 28,6%. Coraz większa fragmentaryzacja rynku, przy jednoczesnym jego dwucyfrowym wzroście rok do roku, wymaga szerokiej edukacji, w szczególności dla reklamodawców i ich agencji oraz wydawców, na temat transparentności, bezpieczeństwa, a także wpływu zmian technologicznych i prawnych, takich jak między innymi stopniowe wygaszanie plików 3rd party cookies, na cały ekosystem i jego możliwości. Podczas naszej corocznej już konferencji o szansach i barierach w programatycznym modelu reklamy opowiedzą eksperci z Grupy Programmatic przy IAB Polska, dzieląc się swoją specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem.

Podczas wydarzenia

Jak wykorzystać szanse i pokonać bariery w Programmatic

Dowiesz się

Jak najlepiej i najbezpieczniej wykorzystać programmatic w Twojej organizacji i jak przygotować się na zmiany technologiczne i prawne

Zobaczysz

Różnorodne case study z realizacji programatycznych kampanii

Poznasz

Rozwiązania umożliwiające precyzyjne targetowanie kampanii bez wykorzystania 3rd party cookies

Nauczysz się

Dzięki dodaniu do agendy wystąpień o charakterze warsztatowym, uczestnicy będą mogli poznać od kuchni przykładowe narzędzia technologiczne wykorzystywane w ekosystemie

Dla kogo?

Wydarzenie dedykujemy wszystkim osobom, które chcą poszerzać swoją wiedzę na temat możliwości ekosystemu programmatic.

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Agenda

Dzień 1 – 02.03.2022

09:00

Przywitanie

09:10

Rozwój i bezpieczeństwo

opis
Wydatki na programmatic w Polsce i Europie, trendy zakupu powierzchni, bezpieczeństwo oraz wyzwania związane z precyzyjnym targetowaniem.

Ela Kondzioła,
Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia

09:30

Dane w programmatic w obliczu zmian

opis
Aktualne dane dotyczące – DMP, CDP, 3rd party cookie, identyfikatory 5D itp. Jak wygląda rzeczywistość danych w której znajdujemy się w 2022 roku? Czy i jak zmutowały platformy DMP które znamy.

Artur Zawadzki,
Board Member, SpicyMobile

09:50

Consent is a king

opis
Zgody użytkowników na śledzenie to dziś podstawa targetowania reklam kierowanych potencjalnych klientów. Przybliżę temat z punktu widzenia  mediów i technologii oraz zademonstruję różne scenariusze dla reklamodawców i właścicieli mediów. Temat kierowany jest do wszystkich zainteresowanych tematyką consent, cookieless i contextual.

Małgorzata Kmieciak,
Managing Director CEE, SMART

10:10

Telewizja w świecie digital – czy Programmatic ma szansę podbić „wielki ekran”?

opis

O telewizji nowoczesnej, wykorzystującej arsenał cyfrowej technologii do wzmocnienia efektywności komunikacji w dobie internetu. Jak z wykorzystaniem danych zamienić „przerwę na toaletę” na dopasowany do użytkownika przekaz treści reklamowych? O tym jak Programmatic może pomóc nam wykorzystać potencjał technologiczny i odmienić obliczę klasycznej telewizji.

Jakub Szymankiewicz,
Programmatic Excellence Senior Executive, Mindshare

10:30

PRZERWA

10:45

Czas to pieniądz, czyli kampanie private deals rozliczane za czas kontaktu z reklamą

opis

Case study z kampanii reklamowej przeprowadzonej w oparciu o nową walutę – czas kontaktu z reklamą.

Krzysztof Czok,
Board Member, Tri-table

11:05

Failure Stories, czyli rzecz o nieszczelnych setupach reklamowych (i o tym, jak je łatać)

opis

Setup przecieka, a Ty… możesz się tego w ogóle nie spodziewać! O tym, jakie są najczęstsze wyzwania i utrudnienia w ramach ustawień emisyjnych i zarządzania samym adserwerem, opowiemy w oparciu o nasze doświadczenia z prowadzenia audytów setupów reklamowych dla wydawców z różnych części świata, funkcjonujących w rozmaitych kontekstach technologicznych. Wyjaśnimy też, jak skutecznie diagnozować te pozornie niewidoczne problemy oraz podzielimy się dobrymi praktykami, które warto wdrożyć do swoich codziennych procesów. 

Julia Boczulińska,
Customer Performance Team Leader, Yieldbird

Dawid Cholewa,
Customer Performance Team Manager, Yieldbird

11:25

Challenges mobile app developers solve with programmatic in-housing

opis

Vladimir will talk about the challenges mobile app developers have while running UA campaigns and how programmatic in-house helps in solving them.

Vladimir Khudyakov,
CEO, Hybe.io

11:45

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o 1st Party IDs, ale baliście się zapytać.

opis

W czasie prezentacji opowiem o szansach i głównych wyzwaniach związanych z wykorzystaniem 1st Party IDs w kampaniach digital w świecie bez 3rd Party Cookies. 
Pokażę dane dotyczące popularności 1st Party ID w Polsce. Opowiem o ID Fusion – rozwiązaniu, które łącząc rozproszone identyfikatory umożliwia marketerom utrzymanie obecnych funkcjonalności programmatic. Na koniec przedstawię wybrane case studies.

Łukasz Bańkowski,
Senior Enterprise Manager, Adform

12:05

PRZERWA

12:20

ID Fusion w Adform – case studies ze świata

opis

Własne dane to złoto. Jak je zebrać, jak ocenić i wysegmentować aby przyniosły dwucyfrowe wzrosty w retargetingu i prospectingu.

Aleksandra Sołkiewicz-Mydlak,
Senior Platform Solutions Specialist, Adform

12:40

Innowacyjny geofencing w kampanii Volkswagen – case study

opis

Omówienie możliwych scenariuszy wykorzystania raportowania konwersji online to offline w kampaniach motoryzacyjnych na przykładzie działań z Volkswagenem. Jakie wnioski można wyciągnąć z tego typu kampanii i czy mogą pomóc w planowaniu kolejnych działań? Na te i inne pytania Hybrid.ai udzieli odpowiedzi w swojej prezentacji.

Grzegorz Marczak,
Sales Director CE, Hybrid.ai 

Przemysław Symonides
Business Development Director, Hybrid.ai

13:00

Co Angelina Jolie I George Clooney mają wspólnego z programatycznym zakupem wideo?

opis

W naszym wystąpieniu opowiemy Wam co to znaczy „pozyskać uwagę konsumenta”. Oraz jak to ocenić. Zastanowimy się czy uwaga konsumencka ma szansę stać się walutą rozliczeniową i jakie warunki muszą być spełnione aby reklama została rzeczywiście zauważona. Angelina i George będą nam towarzyszyć w trakcie całej prezentacji

Lucyna Koba,
Senior Business Development Manager, RTB House

Magdalena Czerw, Sales Director, RTB House

13:20

Jak połączyć wszystkie elementy w całość, czyli centralizacja zakupu mediów w Display & Video 360

opis

Reklamy display, video i audio w jednym miejscu? Czy znasz i korzystasz ze wszystkich możliwości formatów reklamowych, które są dostępne w Display & Video 360? Podczas wystąpienia omówimy sposoby wykorzystania DV360 przy centralizacji zakupu mediów na drodze dojrzałości marketingowej. Zaprezentujemy możliwości i przykłady wykorzystania DV360, przy używaniu różnych formatów reklamowych, dostępnych powierzchni i placementów. Bo chyba przecież nikt nie lubi tylko jednego formatu reklamowego? W trakcie wystąpienia nie zabraknie także najlepszych praktyk dotyczących centralizacji zakupu mediów w DV360 przy wykorzystaniu takich formatów jak reklamy video, audio, Gmail, YouTube, czy non-standard display.

Michał Pawłowski,
MarTech Consultant, Salestube

Anna Roczniak,
Platform Sales Specialist, Salestube

13:40

Dziesiątki, setki czy nawet tysiące odmian banerów reklamowych w 10 minut?! 

opis

Aby w dzisiejszych postpandemicznych realiach digitalowych skutecznie uchwycić uwagę odbiorców, nie wystarczy standardowa paczka kilku formatow reklamowych. Marketerzy korzystają z różnych platform serwowania reklam, dostarczają bannery swoim partnerom handlowym, eksperymentują z nowymi placementami. Do tego testują różne komunikaty, prezentują wiele produktów oraz eksperymentują w czasie rzeczywistym. Nie wspominając o poprawkach, które muszą być dokonane w locie, niejednokrotnie tuż przed startem kampanii. Czy w takiej sytuacji ręczna produkcja bannerów ma jeszcze sens? Jak może pomóc system zautomatyzowany? Jakie sa jego zalety i ograniczenia? Czy można go zastosować w każdej sytuacji?  Opowiem Wam o tym w 10 minut, czyli w czasie, w którym Smart Engine stworzy Waszą kampanię  🙂 Zapraszam!

Olgierd Cygan, 
Managing Partner, Smart Engine

13:50

LUNCH

14:20

Rozwój computer vision w kampaniach reklamowych na przykładzie case studies

opis

Opowiemy o tym jak rozwinął się computer vision i jakie znalazł zastosowanie w kampaniach reklamowych. Nie zabraknie, kilku ciekawych case study w naszego rynku.

Grzegorz Marczak,
Sales Director CE, VOX

Przemysław Symonides,
Business Development Director, VOX

14:40

Audio online jako narzędzie do budowania zasięgu

opis

Jak efektywnie prowadzić kampanie audio online wykorzystując model zakupu programmatic guaranteed? Na przykładach kampanii audio, które zostały zrealizowane za pomocą dwóch różnych platform SSP

Marcin Pyra,
Programmatic Manager, Grupa RMF

Izabella Mazur-Cieślar,
Senior Digital Account Executive, Grupa RMF

15:00

Jak docierać do „nietargetowalnych” użytkowników? Segmenty Justtag Group bazujące na danych 1st party

opis

Niewykorzystany potencjał, czyli ilu dodatkowych użytkowników “ukrywa się” jeszcze w moim serwisie? — statystyki Safari / FF, blokowania 3rd z Polskiego Internetu. Różnice 1st vs 3rd party, czyli jakie możliwości przyniesie Just ID? (mechanizm działania, dlaczego wierzymy, że będzie stałe i umożliwi dotarcie do szerszego grona userów). Jak możemy z tego korzystać, czyli o sposobach integracji i aktywacji? (ATM, preBid; łączenie za pomocą grafu + segmentacja; wysyłka i targetowanie na DSP).

Tomasz Chłodecki,
CEO, Justtag Group

15:20

1st party data i segmentacja użytkowników w celu zwiększania skuteczności kampanii. Na przykładzie wdrożeń dla Samsunga i kilku marek motoryzacyjnych

opis

Własne dane to złoto. Jak je zebrać, jak ocenić i wysegmentować aby przyniosły dwucyfrowe wzrosty w retargetingu i prospectingu

Mirek Wąsowicz,
Regional Director CEE, Zeta Global NV

15:40

PRZERWA

15:55

Case Studies: najciekawsze programatyczne kampanie mobilne

opis

Na dobry wynik działań reklamowych składa się wiele czynników, a jednym z nich jest właściwy dobór narzędzi oraz przykuwająca uwagę kreacja. Podczas wystąpienia zaprezentowany zostanie przegląd najciekawszych kampanii wykorzystujących angażujące (ale nie irytujące) użytkowników formaty reklamowe, które zostały zrealizowane w modelu programmatic.

Nikodem Sarna,
Head of Programmatic and Publishers, YOC

16:15

Czy dojrzałeś do technologii? Jak wytworzyć efekt synergii z kampanii programmatycznych?

opis

Czy wiesz, że dostęp do zaawansowanych technologii ma obecnie absolutnie każdy? A może posiadasz już licencje, a brakuje Ci pomysłu na wykorzystanie tych narzędzi? Z prelekcji dowiesz się jak ocenić swoją dojrzałość technologiczną oraz w jaki sposób wykorzystać dane pochodzące z kampanii programmatycznych w innych kanałach digital marketignowych.

Marta Kusowska,
Bluerank & Full Stack Experts

16:35

Chrome Privacy Sandbox – raport korespondenta

opis

Prelekcja opisująca aktualny status prac nad projektem, prowadzona przez Łukasza Włodarczyka, który pracuje w RTB House oraz jest aktywnym członkiem grup The World Wide Web Consortium (W3C) Web-Adv oraz PATCG gdzie wypracowywany jest końcowy kształt Google Chrome’s Priva

 

Łukasz Włodarczyk,
VP of Programmatic Ecosystem Growth & Innovation, RTB House

 

16:55

ZAKOŃCZENIE

Dzień 2 – 03.03.2022

09:00

Przywitanie

09:10

Modele współpracy klient-agencja-technologia

opis

W przypadku technologii marketingowych nie jest niczym niespotykanym, że ich właściciele pochodzą z innej części organizacji niż regularni użytkownicy danego narzędzia. Często też kompetencje dotyczące samej obsługi znajdują się po stronie agencji. Warto zastanowić się, jakie argumenty przemawiają za wyborem określonego podziału ról w pracy z technologią

Kamil Szpilski,
Enterprise Account Manager, Adform

09:30

Engage users with better ad formats

opis

Omówienie nowych, angażujących formatów reklamowych wraz z przykładami wykorzystania ich przez wydawców

Olga Przeździecka,
Strategic Partners Manager, Google

09:50

Jak skutecznie optymalizować efektywność wydawcy dzięki analizie danych

opis

Wszyscy doskonale wiemy, że analiza oparta na danych jest bardzo istotnym elementem umożliwiającym zrozumienie trendów i potrzeb rynkowych. Mamy jednak świadomość, że wydawcom trudno jest samodzielnie zbierać dane: jest to czasochłonne, istnieje zbyt wiele narzędzi pochodzących z różnych źródeł. Niektórzy z nich mogą w ogóle nie mieć odpowiednich narzędzi lub metod.  Podczas naszego spotkania przedstawię, jak Opti Digital rozwiązuje ten problem, gromadząc wszystkie kluczowe wskaźniki wydajności, na których powinni się skoncentrować wydawcy internetowi, aby zmaksymalizować swoją efektywność i przychody reklamowe

Martyna Szein,
Publisher Manager, Opti Digital

10:10

Wyzwania dla DSP

opis

Czy się wyróżnić żeby najwięksi reklamodawcy chcieli korzystać z usług najmniejszych dostawców? Jakie problemy trzeba rozwiązać i jakie usługi dostarczyć żeby zainteresować rynek? Czy jest miejsce na małe i średnie DSP na rynki programmatic? Na te i inne pytania znajdziecie Państwo odpowiedź w prezentacji mówiącej o wyzwaniach stojących przez DSP w 2022 roku

Artur Zawadzki,
Board Member, SpicyMobile

10:30

Reklamy Video 3A – Nowe paliwo do kampanii Programmatic

opis

Dotarcie do idealnej target grupy to połowa sukcesu. Drugą połową jest przekazanie im właściwego komunikatu w odpowiedniej formie. Dlatego na bazie projektów YouTube, najlepszych praktyk, eksperymentów oraz potwierdzeń badaniami Kantar opracowaliśmy format 3A: Attract & Action Ads. Innowacyjna formuła pozwala w krótkim czasie i atrakcyjnych kosztach tworzyć
reklamy video zawierające optymalny zestaw bodźców oraz informacji.
Jego modułowa konstrukcja umożliwia tworzenie wielu iteracji dopasowanych do
różnorodnych grup odbiorców i ich preferencji zakupowych.

Andrzej Krok,
Managing Partner, Welcome Digital

10:40

PRZERWA

10:55

Programmatic w Digital OOH. It’s alive!

opis

Jeszcze kilkanaście miesięcy temu wydawało się, że programmatic w Digital Out-of-Home to czyste science fiction. Tymczasem grudzień przyniósł duży przełom. Mamy już za sobą pierwsze zrealizowane kampanie, które zostały zakupione w modelu programatycznym i wyświetlone na ekranach w przestrzeni publicznej.
Zewnętrzna reklama cyfrowa pomimo, że jest jednym z najmłodszych mediów na rynku, to rozwija się bardzo dynamicznie. Co naturalne czerpie doświadczenia i inspiracje z branży internetowej, które w znaczący sposób ułatwiają i automatyzują procesy. Tak właśnie jest między innymi z zakupem programatycznym.
Jednak czy modele z online sprawdzą się w Digital OOH? Jakie są podobieństwa, a jakie różnice? Na jakim etapie obecnie jesteśmy? Czego oczekują klienci? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziecie podczas tej prezentacji.

Radosław Gołąb,
Dyrektor ds. rozwoju oferty Digital, AMS

Mateusz Kapłan,
APEX Director, Publicis Groupe

11:15

qCPM – nowe podejście do zakupu wideo

opis

Coraz więcej klientów szuka sposobu na skuteczniejsze planowanie działań wideo oraz lepszą ocenę ich efektywności. Chcą skupiać się głównie na wskaźnikach jakościowych, najlepiej kilku na raz. Odpowiadając na to zapotrzebowanie wprowadziliśmy autorską strategię optymalizacji kampanii wideo – qCPM. Podczas swojego wystąpienia chciałbym opowiedzieć więcej o możliwościach jej w kampaniach programatycznych jak i zaprezentować case wdrożeniowy.

Michał Budzyński,
Data and Platform Specialist, XAXIS

11:35

Audio Pixel narzędziem mierzącym konwersję z reklamy audio online. Przypadek Klienta KLER.

opis

Reklama audio online jest coraz bardziej popularnym elementem media mixu. Za jej pośrednictwem można dotrzeć do użytkowników słuchających podcastów, muzyki, czy też radia internetowego. Wielu marketerów zastanawia się, w jaki sposób należy mierzyć jej efektywność i jak taka forma reklamy przekłada się na budowanie zasięgu na stronie Klienta. Opowiemy jakie są możliwości mierzenia efektywności kampanii audio online za pomocą narzędzia Audio Pixel oraz pokażemy w jaki sposób wykorzystała je firma KLER.

Wiktoria Bobrowicz,
Digital Account Executive, Grupa RMF

Adam Pachla,
Head of Digital, Grupa RMF

11:55

LUNCH – przerwa przed częścią warsztatową

12:30

Jak połączyć wszystkie elementy w całość, czyli centralizacja zakupu mediów w Display & Video 360 – warsztat praktyczny.

opis

Pokażemy jak w praktyce może wyglądać setup centralizacji mediów w DV360, tworzenie bardziej bardziej złożonych formatów i kreacji Data Driven. Skupimy się również na dealach, cappingu w Programmatic Guaranteed i standardowych kampaniach. Dodatkowo przejdziemy przez raporty, które warto wykorzystywać podczas prowadzenia kampanii oraz propozycję metod optymalizacji kampanii kiedy planujemy centralizację naszych działań mediowych w DV360.

Jacek Jóźwiak,
Head of Marketing Platforms, Salestube

Anna Roczniak,
Platform Sales Specialist, Salestube

13:35

Czy da się założyć kampanię programmatic w czasie przerwy kawowej?

opis

Zaczynasz przygodę z reklamą programmatic? Zademonstrujemy, jak proste i intuicyjne jest założenie kampanii na platformie DSP Adform FLOW. Interesują cię bardziej zaawansowane opcje? W drugiej części prezentacji pokażemy kilka trików ułatwiających pracę również przy złożonych projektach

Andrzej Bonarowski,
Platform Solutions Consultant, Adform

14:40

Smart Buyer Connect – wsparcie dla strony kupującej

opis

Warsztaty z prezentacją narzędzia Smart Buyer Connect – najważniejsze fukcjonalności i możliwości platformy

Marcin Czachorowski,
Senior Manager, Demand Partnerships CEE, Smart Adserver

15:40

ZAKOŃCZENIE

Prelegenci

Ela Kondzioła

Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia

Online Sales Director w LOVEMEDIA, Przewodnicząca Prezydium oraz Arbiter Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członek Rady Merytorycznej Raportu Strategicznego Internet IAB Polska, Szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Ma doświadczenie w realizacji zarówno standardowych kampanii display jak i działań content marketingowych i dedykowanych oraz projektów cross-mediowych (online, prasa, konferencje i webinary). Obecnie specjalizuje się w realizacji efektywnościowych kampanii online opartych na dedykowanych profilach użytkowników. Regularnie występuje na konferencjach i szkoleniach branżowych oraz publikuje artykuły na temat programatycznego modelu zakupu reklamy. Jej pasją w czasie wolnym jest jeździectwo, posiada drugą klasę sportową w dyscyplinie skoki przez przeszkody.

Artur Zawadzki

Board Member, SpicyMobile

Ekspert w obszarze nowych technologii w Polsce oraz w regionie CEE. Z branżą internetową związany niemal od początku. Przez wielu uważany za jednego z twórców polskiego internetu. Współzałożyciel agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, wcześniej współtwórca międzynarodowego sukcesu firmy badawczo-technologicznej Gemius, gdzie pełnił funkcje wiceprezesa, a następnie prezesa zarządu. Prelegent na wielu branżowych konferencjach w Polsce i za granicą, a także autor niezliczonej liczby publikacji. Spicy Mobile to agencja komunikacji mobilnej oraz twórca pierwszej w Polsce platformy marketingu aplikacji mobilnych dedykowanej reklamodawcom i wydawcom – Mobigate. Firma realizuje kampanie reklamowe na powierzchni przekraczającej miliardy odsłon miesięcznie, a także oferuje zaawansowane rozwiązania technologiczne i badawcze dedykowane kanałowi mobile. W 2018 r. w ramach struktur agencji powstała marka Just Run App – nowy podmiot dedykowany promocji aplikacji m-commerce a w 2021 platforma programatic S

Małgorzata Kmieciak

Managing Director CEE SMART

Managing Director CEE w firmie Smart – oferującej transparentną i niezależną platformę  do monetyzacji powierzchni reklamowej.  Ze Smartem związana od lutego 2018, gdzie odpowiada za planowanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy w regionie CEE oraz zarządzanie warszawskim oddziałem spółki.Kmieciak ma ponad 13-letnie doświadczenie w sprzedaży i doradztwie w zakresie technologii i rozwiązań reklamowych, które zdobyła współpracując z kluczowymi wydawcami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi i największymi markami.

Jakub Szymankiewicz

Programmatic Excellence Senior Executive, Mindshare

Studia licencjackie ukończył na Wydziale Nauk Ekonomicznym UW, natomiast studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej zakończył pracą o wpływie sztucznej inteligencji na gospodarkę. Zakochany w Programmatic od pierwszego wejrzenia. Interesuje się innowacjami w obszarze data-driven marketingu, automatyzacji procesów i nowych technologii. Karierę w Mindshare rozpoczął od przygody z globalnym koncernem z branży FMCG, by następnie dołączyć do grona ekspertów w dziale Digital, gdzie wspiera i szkoli specjalistów w dziedzinie Programmatic. Certyfikowany Dimaq Professional oraz Google Certified Individual Trainer. Czas wolny przeznacza na inspirowanie się historiami biznesowymi, słuchanie podcastów o AI oraz uprawienie wszelkiego rodzaju sportów – od padla po boks tajski.

Krzysztof Czok

Board Member, Tri-table

Karierę zawodową rozpoczynał w outdoorze, a od 15 lat jest związany ze spółkami internetowymi należącymi do Rafał Agnieszczaka. Aktualnie jako Członek Zarządu sieci Tri-table zarządza działem klientów bezpośrednich, sieci afiliacyjnych, programmatic, traffic, IT oraz wydawców. Odpowiada za wdrożenie i rozwój wielofunkcyjnego narzędzia tri-table, służącego do emisji kampanii reklamowych oraz monetyzacji i optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców. Ekspert IAB Polska w obszarze Programmatic. Zastępca Szefa Grupy roboczej Programmatic przy IAB Polska. Absolwent „Informatyki i Ekonometrii” oraz „Socjologii” na Politechnice Śląskiej, a także studiów podyplomowych „Analityka Finansowa” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i „Inżynieria Danych – Big Data” w Szkole Głównej Handlowej.

Radosław Gołąb

Dyrektor ds. rozwoju oferty Digital, AMS

W AMS odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej, rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online, a także współpracę z innymi podmiotami. Z branżą reklamy online związany od ponad 14 lat. Poprzednio pracował w Gemius S.A. na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu Reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie. Jest członkiem Grupy Roboczej IAB dotyczącej reklamy programmatic. Wcześniej zajmował się rozwijaniem oferty reklamowej wideo wydawców w firmie brokerskiej Atmedia. Prywatnie wielbiciel podróży, były zawodnik futbolu amerykańskiego, motocyklista oraz triathlonista.

Vladimir Khudyakov

CEO, Hybe.io

Vladimir is the CEO and co-founder of Hybe.io – a programmatic in-house platform for mobile UA. He is in the programmatic industry for the last 8 years, with the focus on mobile for the last 3 years.

Łukasz Bańkowski

Senior Enterprise Manager, Adform

Ekspert z 10-letnim stażem w projektach digitalowych. W Adform, dostawcy zintegrowanej platformy do nowoczesnego marketingu, odpowiada za rozwój biznesu oferując narzędzia służące marketerom do osiągania lepszej wydajności i przejrzystości prowadzonych działań w Internecie. Wcześniej pracował w Agorze m.in. jako kierownik projektów online na Wyborcza.pl. Absolwent wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Regularnie prezentuje na konferencjach, m.in. IAB Forum 2020, IAB How to programmatic, IAB How to retail, Gazeta.pl LAB.

Mateusz Kapłan

APEX Director, Publicis Groupe

Od 11 lat związany z grupą Publicis Media, przygodę z branżą reklamową zaczynał od działki negocjacyjnej w Tradingu na mediach offline w ZenithOptimedia. Od 2018 roku zarządza strukturą APEX na polskim rynku, gdzie odpowiada za rozwój i sprzedaż produktów oraz rozwiązań bazujących na powierzchni mediowej, technologii, danych oraz kreacji. Prywatnie zapalony narciarz i kolekcjoner winyli.

Grzegorz Marczak

Sales Director CE

Grzesiek jest managerem z ponad 15 letnim doświadczeniem pracy w mediach. Sprzedaż, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI, związany był m.in z OOH, digitalem, aplikacjami oraz prasą. W Hybrid.ai / VOX odpowiada za sprzedaż i jej rozwój na rynkach CEE, LATAM i w Afryce

Przemysław Symonides

Business Development Director

Przemek jest związany z branżą digital od ponad dziesięciu lat. Jest ekspertem w dziedzinie marketingu cyfrowego. Zdobył duże doświadczenie po stronie wydawcy oraz po stronie domów mediowych. Jest pasjonatem nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań. Posiada bogate doświadczenie w obszarze sprzedaży. W Hybrid.ai / VOX odpowiada za rozwój sprzedaży oraz relacje z kluczowymi klientami firmy.

Lucyna Koba

Senior Business Development Manager, RTB House

Lucyna Koba: Ekspertka marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W RTB House od sierpnia br. jako Senior Business Development Manager odpowiada za popularyzację wiedzy na temat sztucznej inteligencji – Deep Learning i jej znaczenia w efektywnym budowaniu świadomości marki. Poprzednio w Gemiusie zajmowała się jednoźródłowymi badaniami mediów, wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Wielokrotna prelegentka podczas konferencji i szkoleń branżowych, m.in. Forum IAB 2019, 2020, 2021. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards. Członkini jury Effie Awards w latach 2011 i 2012.

Magdalena Czerw

Sales Director, RTB House

Magdalena Czerw: w RTB House pracuje od 2013 roku, rozwija firmę na wielu płaszczyznach. Obecnie jako Sales Director odpowiedzialna jest za sprzedaż na polskim rynku.

Michał Budzyński

Data and Platform Specialist , XAXIS

Z reklamą digitalową związany od prawie sześciu lat. Początkowo zajmował się planowaniem działań performencowych dla klientów z branży motoryzacyjnej czy telekomunikacyjnej. Obecnie jest odpowiedzialny za rozwój produktów programatycznych w ramach Xaxis (GroupM) oraz projekty związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w digitalu.

Anna Babiel-Kowalczyk

Justtag 

Anna Babiel-Kowalczyk jest związana z branżą MarTech od 2018 r., najpierw w Netsprint jako Partnerships Specialist, a od 2020 r. w Justtag Group, gdzie jako Head of Product&Partnerships odpowiada za jakość i rozwój produktów Audience Solutions i KoalaMetrics. Zarządza pracą 6-osobowego teamu. Wcześniej związana z branżą foto, w agencji fotograficznej Bewphoto jako Content&Production Manager, odpowiadała za bazę zdjęć, partnerstwa czy akredytacje. W pracy najbardziej ceni sobie jakościową pracę u podstaw, dlatego jak sama mówi – nie przebranżowiła się, po prostu pracuje na innym typie danych. Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

Andrzej Bonarowski

Platform Solution Consultant, Adform

Od 10 lat w branży reklamowej. Współpracował z największymi reklamodawcami w agencjach Starcom, Havas Media i UM.

Obecnie w Adform doradza klientom w zakresie strategii wykorzystania inteligentnych narzędzi w marketingu internetowym na rynkach CEE.

 

Nikodem Sarna

Head of programmatic and publishers, YOC

Z nowymi technologiami w reklamie związany od samych początków swojej kariery przypadających na drugą połowę 2012 r. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużej agencji mediowej (Publicis Groupe) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart i Grupa Netsprint. Obecnie zarządza zespołem odpowiedzialnym za programmatic oraz współpracę z wydawcami w polskim oddziale YOC.
W 2020 roku uzyskał tytuł doktora nauk o zarządzaniu i jakości za pracę pod tytułem „”Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce””. Prywatnie pole dancer, jogin oraz mól książkowy.

Marta Kusowska

Bluerank & Full Stack Experts

Marta Kusowska z wykształcenia analityk, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Od 13 lat związana z szeroko pojętą branżą internetową. Entuzjastka kampanii płatnych. Certyfikowana specjalistka DIMAQ, Google Ads, Google Marketing Platform oraz AdForm. Doświadczenie zdobywała prowadząc projekty dla znanych polskich oraz europejskich marek tj. Mitsubishi, SKANSKA czy TOUS. Od 6 lat z powodzeniem realizuje, wielokrotnie nagradzane kampanie płatne dla Rainbow Tours S.A. Prywatnie miłośniczka podróżowania, kotów oraz żeglarstwa.
Full Stack Experts Sp. z o.o. to efekt wieloletniego doświadczenia Agencji Bluerank w planowaniu, doradztwie, wdrażaniu i realizacji projektów z zakresu technologii Google Marketing Platform. FSE jest jednym z nielicznych certyfikowanych sprzedawców produktów GMP w regionie CEE. Ma na swoim kącie kilkadziesiąt sprzedanych licencji oraz wdrożeń produktów tj.: Search Ads 360, Display & Video 360, Campaign Manager 360 oraz Google Analytics 360.

Marcin Pyra

Programmatic Manager, Grupa RMF

Marcin Pyra Programmatic Manager w grupie RMF – w branży reklamy internetowej od ponad 8 lat. W Grupie RMF odpowiedzialny za rozwój i realizację produktów reklamowych audio i display. Pracował między innymi w Grupie GG network, Goldbach Audience, Agora, gdzie odpowiadał za techniczne aspekty realizacji reklam, oraz Httpool Polska gdzie był wsparciem technicznym reklamodawców Twittera i Linkedina w Polsce. Absolwent informatyki ze specjalizacją optymalizacji procesów biznesowych w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie

Izabella Mazur-Cieślar

Senior Digital Account Executive, Grupa RMF 

W Grupie RMF (w zespole RMF Digital) odpowiedzialna za obsługę agencji w zakresie reklamy digitalowej – w tym również audio online w zakupie directowym i programatycznym. Posiada 11-letnie doświadczenie w branży reklamy internetowej.
Wcześniej pracowała w biurze reklamy Polsat Media, agencji 140Media (były Partner reklamowy Twittera w Polsce) oraz w biurze reklamy Gazeta.pl.
Absolwentka Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Anna Roczniak

Platform Sales Specialist, Salestube

Specjalista w zakresie rozwoju u Klientów Salestube możliwości Google

Marketing Platform oraz innych rozwiązań z obszaru mar-tech, od 4 lat związana z branżą programmatic i technologii. W Salestube, największym Sales Partnerze technologii Google Marketing Platform na rynku CEE- odpowiedzialna przede wszystkim za digital consulting wzakresie programmatic, technologii digital, czy innych usług. Na co dzień pracuje zagencjami, domami mediowymi i klientami bezpośrednimi w branżach takich jak e-commerce, finanse, IT i wiele innych zarówno z Polski jak i innych krajów w CEE.

 

Martyna Szein

Publisher Manager, OPTI DIGITAL

Z branżą digital marketingu zawodowo związana od ponad 7 lat. Obecnie w Opti Digital, odpowiada za rozwój biznesu i wsparcie wydawców w strategii monetyzacji na rynkach europejskich, pomagając w osiągnięciu jak najwyższej efektywności optymalizując przychody z kanału Programmatic.

Łukasz Włodarczyk

VP of Programmatic Ecosystem Growth & Innovation, RTB House

Łukasz Włodarczyk is VP of Programmatic Ecosystem Growth & Innovation at RTB House, helping lead the company as it reshapes the cookieless, digital landscape with technological innovation. His experience managing global operations at RTB House makes him key to the company’s development of the programmatic ecosystem and Open Internet.
Lukasz originally joined the company in 2015 as Global Inventory Manager after working at Spotify as its Technical Account and Traffic Manager where he worked on the company’s ad product development and programmatic ad operations. It was at Spotify that Łukasz gained a high level of technical knowledge behind successful programmatic ad campaigns. Łukasz went on to become RTB House’s Director of Global Inventory Partnerships, managing the company’s global digital inventory team responsible for business development, technical operations and product development.
With six years of experience at RTB house, Łukasz is helping the company lead the cookieless future debate by regularly contributing to future online advertising protocols and standards including Chrome’s Privacy Sandbox.

Marcin Czachorowski

Senior Manager, Demand Partnerships CEE, Smart Adserver

Od 15 lat związany z branżą digital, pracował w biurach reklamy gazeta.pl, Interii i Polsat media, współpracując z kluczowymi reklamodawcami i domami mediowymi. Obecnie w Smart Adserver odpowiedzialny za rozwój biznesu po stronie kupujących programmatic na rynku CEE

Mirek Wąsowicz

Regional Director CEE, Zeta Global NV, Belgia

Mirek Wasowicz jest ekspertem w zakresie digital marketingu. W branży aktywnie od 1997 roku. Specjalizuje się we wdrożeniach personalizacji i automatyzacji komunikacji marketingowej w branżach takich jak: motoryzacja, telekomunikacja i elektronika konsumencka. Wdrażał i konsultował projekty w Polsce, Rosji i krajach EU między innymi dla takich marek jak: Orange, T-mobile, BMW, Jaguar Land Rover, Toyota, Sony, Samsung i wielu innych. W wolnym czasie żegluje i surfuje. Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej.

 

Tomasz Chłodecki

CEO, Justtag Group

Z Justtag Group związany od 2015 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał w grupie Rocket Internet, odpowiadając za biznes development spółki Cuponation na polskim rynku oraz w paryskiej siedzibie PayPal, gdzie odpowiadał za projekty marketingowe w Hiszpanii, we Włoszech oraz na Bliskim Wschodzie. W 2020 roku w ramach Justtag Group nadzorował przejęcie Audience Solutions (d. Netsprint Audience), czołowego polskiego dostawcy danych do kampanii programatycznych.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, programu CEMS MIM, w ramach którego studiował na Rotterdam School of Management oraz programu Executive Program for Growing Companies na Stanford University Graduate School of Business

Olgierd Cygan

Partner zarządzający w Smart Engine, Welcome Digital oraz Future.Company.

Założyciel Filmteractive Festival.

 

Od przeszło 25 lat zajmuję się światem digital. Głównie jego stroną reklamową, ale także procesami transformacji cyfrowej. Przez większość czasu zarządzałem swoimi firmami. Dwukrotnie zdobywałem doświadczenie w świecie korporacyjnym. Raz, kiedy agencja stała się częścią grupy reklamowej Euro RSCG w Polsce (teraz Havas). Za drugim razem, po połączeniu z Deloitte, kiedy byłem odpowiedzialny za powstanie Deloitte Digital Central Europe. Dzięki temu świetnie poruszam się zarówno w realiach międzynarodowych, jak i lokalnych. Mam szerokie spojrzenie na świat cyfrowy. Zdecydowanie biznesowe, choć z bardzo dobrym zrozumieniem strony kreatywnej oraz technologicznej. Dziś z powrotem jestem po stronie przedsiębiorczej 🙂 Ze wspólnikami tworzymy Smart Engine (zautomatyzowana produkcja digital), Welcome Digital (kreatywna produkcja) oraz Future.Company (doradztwo w transformacji cyfrowej). Od 12 lat prowadzę także Filmteractive Festival – unikalne na skalę europejską, coroczne wydarzenie poświęcone cyfrowemu rozwojowi sektorów kreatywnych oraz networkingowi z biznesem.

 

W 2016 roku otrzymałem tytuł Człowieka Roku od IAB Polska. Z kolei redakcja Media i Marketing Polska, wyróżniła mój wkład w rozwój branży tytułem “Edukatora branżowego”.

 

Więcej -> https://www.linkedin.com/in/olgierdcygan/

Aleksandra Sołkiewicz–Mydlak

Senior Platform Solutions Specialist, Adform

Z branżą reklamową związana od ponad 16 lat. Zajmuje się wparciem Klientów w zakresie obsługi platformy i kampanii programatycznych.

Współpracuje z Klientami bezpośrednimi i agencjami na rynkach CEE. Doświadczenie zdobywała w firmie Netsprint.pl (obecnie Justtag), gdzie była odpowiedzialna min. za współpracę z największymi Agencjami i Domami Mediowymi. Absolwentka wydziału Zarzadzania i Marketingu Warszawskiego SGGW.

 

Michał Pawłowski

MarTech Consultant, Salestube

Absolwent Carinthia University of Applied Sciences, z marketingiem internetowym związany od ponad 4 lat. Certyfikowany specjalista DIMAQ Professional, który od ponad roku zbiera doświadczenie w obszarze produktów Google Marketing Platform. Na co dzień w Salestube, największym Sales Partnerze technologii Google Marketing Platform na rynku CEE-wraz z zespołem pozyskuje i obsługuje klientów bezpośrednich oraz agencyjnych na rynku CEE. Wcześniej, przez ponad 3 lata zajmował się projektami międzynarodowymi w obszarze digital marketingu – zarówno po stronie agencji jak i partnerów technologicznych.

 

Kamil Szpilski

Kamil Szpilski w Adform odpowiada za wsparcie i rozwój kluczowych Klientów. Ma 15-letnie doświadczenie w sprzedaży, business development i współpracy z partnerami. Przez ostatnie 3 lata pracował w Quest Software odpowiadając za sprzedaż i wdrażanie rozwiązań rozwijając kanał partnerski i sieć dystrybucji w Polsce i krajach bałtyckich. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla Microsoft, SAP, SAS Institute i Arrow.

 

Adam Pachla

Head of Digital, Grupa RMF

W Grupie RMF odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamy internetowej.

Pracował między innymi w agencji 140 Media (oficjalny przedstawiciel Twittera w Polsce), biurach reklamy Polsat Media, Polska Press.

Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Wiktoria Bobrowicz

Digital Account Executive, Grupa RMF

W Grupie RMF zajmuje się kompleksową obsługą agencji i domów mediowych w zakresie realizacji kampanii digitalowych, przede wszystkim w obszarze podcastów i rozwiązań content marketingowych. Ekspert w obszarze reklamy audio online. Aktywnie uczestniczy w działaniach grupy roboczej IAB „Content Marketing & Reklama Natywna”

 

Olga Przeździecka

Strategic Partner Manager, Global Partnerships

Odpowiedzialna za współpracę ze strategicznymi wydawcami i telewizjami w regionie Europy Środkowo – Wschodniej w zakresie monetyzacji treści oraz technologii reklamowej. Z branżą internetową związana od 2013 roku. Doświadczenie zdobywała w Mindshare oraz PAYBACK pracując z kluczowymi klientami w regionie.

 

Andrzej Krok

Andrzej w branży reklamy digital działa już od ponad 14 lat. Od czterech lat współtworzy Welcome Digital, specjalizując się w kreatywnej produkcji, również na rynki międzynarodowe. Doświadczenie zdobywał w dużych sieciowych agencjach (Isobar, DDB, Y&R), zahaczając również o konsulting (Deloitte), czy stronę klienta (P&G). Wolne chwile poświęca na wspinaczkę sportową oraz dłuższe i krótsze ucieczki z miasta, najchętniej w góry

 

Julia Boczulińska

Customer Performance Team Leader

W Yieldbird od 3 lat, przeszła ścieżkę od Junior Customer Performance Analyst do (obecnie) Customer Performance Team Leadera. Wraz ze swoim zespołem zarządza powierzchnią reklamową największych grup mediowych w Polsce i Europie. Jednocześnie aktywnie pracuje przy produktach optymalizacji pricingu w ramach Open Marketu.

 

Dawid Cholewa

Customer Performance Team Manager

Dawid rozwija się w obszarze marketingu i reklamy od 2010 roku. Może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w budowaniu relacji z klientami i wspieraniu ich w rozwoju biznesu. W Yieldbird od 2018 roku, obecnie pod swoją opieką ma zespół Customer Performance, odpowiedzialny za zapewnienie maksymalnej efektywności monetyzacji powierzchni reklamowych wydawców.

 

Cennik

– 100 zł netto dla Sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic;
– 50 zł netto dla osób posiadających ważny certyfikat DIMAQ
(20 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ za udział w konferencji)
Powyższe rabaty nie łączą się.

Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485

Sponsor

Partnerzy medialni

Współpraca

Akredytacja

Serwis stworzony przez red-studio.eu