win SEARCH in 2019

04 kwietnia 2019, Szawa Conference, ul. Jutrzenki 137, Warszawa

Idea konferencji

Konferencja IAB HowTo: win SEARCH in 2019 to trzecia edycja wyjątkowego wydarzenia, które tworzą najlepsi branżowi eksperci SEO, PPC i content marketingu. W oparciu o swoje wieloletnie doświadczenia oraz case studies z własnej praktyki pokażą, jak skutecznie łączyć płatną reklamę w wyszukiwarce z działaniami SEO i content marketingiem.

Na konferencji IAB HowTo: win SEARCH in 2019 otrzymasz potężną dawkę eksperckiej wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarkach!

Możesz również wziąć udział w bezpłatnych warsztatach
przeznaczonych dla reklamodawców

IAB HowTo WORKSHOPS to praktyczne warsztaty towarzyszące konferencji IAB HowTo Search, które odbędą się 10.04.2019

Podczas wydarzenia

IAB HowTo: win SEARCH in 2019

U

Sprawdzisz

jak prowadzi się projekty reklamowe w najlepszych agencjach zrzeszonych w IAB Polska oraz jak skutecznie łączyć płatną reklamę w wyszukiwarce z działaniami SEO i content marketingiem. Jednym zdaniem – jak odnieść sukces mierzony wysokimi pozycjami w wynikach Google.

Dowiesz się

jak wykorzystać content marketing i SEO w służbie reputacji marek i produktów.

Przekonasz się

dlaczego warto projektować sklep internetowy i serwis www we współpracy ze specjalistą SEO.

Z

Nauczysz się

jak skutecznie zwiększać efektywność kampanii z pomocą porad w zakresie optymalizacji kampanii Google Ads… czyli jak wygrać w SEM w 2019.

t

Poznasz

najlepsze praktyki w budowaniu marek z użyciem narzędzi Google Ads oraz wskazówki, dzięki którym dokonasz analizy odbiorców i zwiększysz sprzedaż… czyli jak przegonić konkurencję!

Zobaczysz

najciekawsze kampanie reklamowe w formie praktycznych case studies, a także inspirujące przykłady do wykorzystania w praktyce.

Dla kogo?

Konferencję IAB HowTo: win SEARCH in 2019 adresujemy do osób, które szukają rozwiązań, inspiracji i kontaktów w branży reklamowej, a  przede wszystkim dla:

marketing managerów

marketerów współpracujących z wyspecjalizowanymi agencjami SEO/SEM w Polsce i za granicą

marketerów, którzy prowadzą działania marketingu w wyszukiwarkach we własnym zakresie

specjalistów nadzorujących i prowadzących projekty z zakresu digital marketingu i e-commerce w dużych i małych firmach

Pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Agenda

Konferencję poprowadzi Sebastian Suma, Współwłaściciel firmy NetArch.

08:30

Rejestracja Uczestników i poranna kawa

09:20

Oficjalne otwarcie konferencji i powitanie

09:30

Monitoring marki w służbie SEM.

+ Opis

Michał opowie i pokaże na przykładach, jak wykorzystać narzędzia monitoringu internetu i social media do wsparcia działań SEO.

Michał Sadowski

Założyciel i Prezes, Brand24

10:00

User intent analysis: putting context into keywords.

+ Opis

Search marketers have plenty of keyword data at their fingertips. But there’s more insight available than simply the number of people searching for something. In this session, Stacey will talk through intent analysis in a search context and offer tactics to uncover what your audience really wants.

Stacey MacNaugth

10:30

Case Study – Znaczenie automatyzacji w kampaniach i inna rola specjalisty Google Ads.

+ Opis

TBA

Tomasz Starzyński

Prezes zarządu i managing partner, Up&More

10:55

Czy agencje wyginą? O zmieniającej się roli i przyszłości agencji we współpracy z markami.

+ Opis

Rozmowę z Maćkiem Kuźmą, Ecommerce Manager, Orange przeprowadzi Jarosław Miszczak, Head of Client Service, Bluerank.

Maciej Kuźma

Ecommerce Manager, Orange

Jarosław Miszczak

Head of Client Service, Bluerank

11:15

Przerwa kawowa

11:35

Popyt i podaż na content w strategii SEO

+ Opis

SEO na przestrzeni ostatnich lat mocno ewoluowało. Proces rozumiany pod tym pojęciem względem choćby 2010 roku jest zupełnie inny, a osiąganie ponadprzeciętnych wyników wymaga unikalnego podejścia do realizacji zadań. Jakie znaczenie ma popyt, podaż i customer journey w strategii content marketingowej? Damian Sałkowski przedstawi w swojej prezentacji zupełnie inne podejście do jednego z najważniejszych obecnie elementów w strategii SEO, jakim jest content.

Damian Sałkowski

Współtwórca Senuto

12:00

Maksimum efektywności kampanii sprzedażowych w Google dzięki synergii PLA i Comparison Shopping Services

+ Opis

Reklamy produktowe (PLA) mogą być wyświetlane jedynie w ramach usługi porównywania cen (CSS). Do niedawna reklamodawcy chcący zwiększyć sprzedaż za pomocą kampanii produktowych, mogli korzystać jedynie z produktu Google Shopping. Jednak, po dotkliwej karze wymierzonej przez KE, Google wpuściło do aukcji PLA inne porównywarki i obecnie można używać dowolnego CSS.

Adam Cieśla

Head of SEM, Sempai

12:25

Reklama w Google bez słów kluczowych – jak to zrobić?

+ Opis

Reklama w Google bez słów kluczowych – jak to zrobić? Jak przygotowywać kampanie Google Ads w dobie Voice Search? Jak podejść do wyszukiwarki bez polegania na słowach kluczowych?

Łukasz Chwiszczuk

Head of Digital Performance, MediaGroup

12:50

Case Study – Czy istnieje recepta na sukces? Wpływ bliskiej współpracy agencji i klienta na wzrosty w SEO.

+ Opis

“Bez kooperacji nie ma efektów” – takim założeniem na początku 2018 roku DOZ.pl i Bluerank zmieniły podejście do trwającej już, kilkuletniej współpracy. Celem było osiągnięcie wzrostów w widoczności SEO, która od połowy 2016 roku systematycznie spadała, oraz wzrostu ruchu organicznego. Dzięki połączeniu sił i wytężonej pracy nad serwisem zarówno po stronie agencji, jak i klienta, DOZ.pl zaczął notować duże wzrosty widoczności i ruchu na stronie. Jak wyglądały rekomendacje SEO oraz jakie działania wewnętrzne podjął DOZ, aby umocnić pozycję lidera w branży? “

Justyna Pruszyńska

SEO & Content Specialist, Bluerank

Łukasz Walczuk

Kierownik działu
Content e-Commerce, DOZ.PL

13:10

Przerwa obiadowa

14:10

Perswazja w Google

+ Opis

W Google miejsca na skuteczną perswazję jest niewiele – w przypadku Google Ads każdy nagłówek to 30 znaków, a tekst reklamy – zaledwie 90. Niewiele więcej miejsca oferują wyniki organiczne. Im mniej miejsca na perswazję, tym ważniejsze staje się jej właściwe zastosowanie. Łukasz w swojej prezentacji opowie, w jaki sposób wykorzystać psychologię wywierania wpływu do tworzenia reklam o wysokiej klikalności.

Łukasz Iwanek

Właściciel, Internetica

14:35

Integracja search (SEM/SEO) i contentu z działaniami paid – jak się do tego zabrać?

+ Opis

SEO staje się punktem wyjścia do wszystkich działań digital. Dzieje się tak dlatego, że u podstaw SEO leży budowa treści na stronie www. Z kolei na stronie www brandu/firmy ląduje nie tylko traffic z SEO, ale też w z innych źródeł. Zatem zrozumienie wzajemnych powiązań SEO i kontentu z innymi działaniami (szczególnie paid) pozwoli na uwolnienie synergii i w rezultacie na efektywniejszym wykorzystaniu budżetów.
Prezentacja przeprowadzi krok po kroku przez proces tworzenia treści na poszczgólnych etapach procesu zakupowego oraz na możliwości integracji z innymi działaniami paid i off-stte, na każdym z tych etapów.

Marcin Pawłowski

Performics

15:00

Audyt Google Ads – Co sprawdzać i jak skutecznie zwiększać efektywność kampanii?

+ Opis

Jak z budżetu Google Ads uzyskać największy możliwy efekt? Automatyzacja, dobre dane, ale przede wszystkim dbałość o szczegóły pozwalają każdą złotówkę budżetu reklamowego przełożyć na wzrost Twojego biznesu w Internecie. Omówimy najważniejsze testy w ramach audytu Google Ads, które pozwolą uniknąć marnowania budżetu reklamowego i osiągnąć bardzo wysoki ROAS.

Piotr Guziur

CEO, Marketing Online

15:25

Case study video – Oknoplast.

+ Opis

Jak skorzystać z wideo w YouTube ? Jak zbudować pozytywny wizerunek marki za pomocą kampanii wideo? W mojej prezentacji opowiem jak stworzyliśmy i wykorzystaliśmy strategię, która otrzymała Video Innovation Award od Google w 2017 roku. Z jakimi wyzwaniami musieliśmy się zmierzyć oraz jakie wyniki osiągnęliśmy.

Krzysztof Zach

Programmatic & SEM Specialist, Semahead

15:50

Dane jako paliwo Google Ads.

+ Opis

W jaki sposób za pomocą Google Ads dokonać analizy naszych odbiorców i zwiększyć sprzedaż w poszczególnych kanałach? Jak zdefiniować insighty i przełożyć je na działania w GDN czy YouTubie? Jak wzmocnić własny content marketing, a jednocześnie wykorzystać działania contentowe konkurencji przy zakupie działań reklamowych w Google Ads? Czy dane mają znaczenie – jeśli tak to jak duże? Odpowiedzi na powyższe (i nie tylko) znajdziesz podczas prezentacji

Adrian Kornacki

Digital Manager, MullenLowe MediaHub

16:15

Audyt seo w e-commerce na przykładzie Shopera.

+ Opis

W tej prezentacji pokaże nasze trzecie podejście do audytu silnika obsługującego wiele tysięcy sklepów Shoper.pl. Skalowalne, praktyczne elementy optymalizacji bez pomijania kwestii biznesowej oraz kontrowersyjnych rozwiązań

Krzysztof Marzec

CEO, DevaGroup

16:40

Zakończenie konferencji

Prelegenci

Michał Sadowski
Założyciel i Prezes Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki “Rewolucja Social Media”. Programista, grafik, fotograf i generalnie parówa ciekawa tego, czy ktokolwiek czyta bio prelegenta.
Stacey MacNaugth
Stacey is a content marketing and SEO specialist who runs a small consultancy in the UK. She started her career in SEO in 2009, working for a Manchester agency and, after 9 years with that agency, set up her own in 2018. Stacey has been invited to speak at marketing conferences around the world including Mozcon, BrightonSEO, SearchLove and LearnInbound. When not working on client campaigns or running SEO experiments, she enjoys time with her husband and two sons.
Justyna Pruszyńska
SEO & Content Specialist w Bluerank. Na co dzień pracuje przy sporych projektach znanych brandów z wielu branż, m.in.: farmaceutycznej, budowlanej, turystycznej, modowej, jubilerskiej. Zajmuje się SEO oraz tworzeniem strategii contentowo-outreachowych dla swoich klientów. Uważa, że kreatywność i dobry content to nie tylko klucz do sukcesu w projektach digitalowych, ale również ważny element “życia offline”.
Łukasz Walczuk
Kierownik działu Content e-Commerce w DOZ.PL. Od przeszło 10 lat związany z szeroko pojętym e-marketingiem. Działał zarówno po stronie agencji, jak i bezpośrednio dla klientów korporacyjnych. Po przygodzie z black hat SEO przeszedł na jasną stronę mocy i wierzy, że porządny content może mieć znaczenie nie tylko marketingowe, ale stanowić też realną wartość dla użytkownika.
Krzysztof Marzec

CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Agora, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Adam Cieśla
Specjalista z 13-letnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. Manager działu PPC w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla blisko 300 klientów. Wdraża strategie, prowadzi audyty, planuje, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Począwszy od 2008 roku skompletował wszystkie kolejne certyfikaty Google w zakresie reklamy AdWords/ Ads oraz analityki z Google Analytics
Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem.
Obecnie Head of Digital Performance w MediaGroup. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK
Łukasz Iwanek
Z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach internetowych związany jest od prawie dwudziestu lat. Swoje doświadczenie zdobywał pracując dla zewnętrznych firm SEO. Od siedmiu lat prowadzi firmę Internetica, świadczącą przede wszystkim usługi związane z reklamą w wyszukiwarkach. Współpracował z takimi podmiotami jak: Oponeo, Radio Dla Ciebie, Wincor-Nixdorf, Rhenus Data Office, Hotel Warszawianka, Mostostal S.A. czy Donaldson Polska. Jako prelegent uczestniczył w licznych szkoleniach i imprezach branżowych, m. in. SilesiaSEM czy SEMStandard. Jego publikacje pojawiają się m. in. w branżowym periodyku Marketing w Praktyce. Łukasz Iwanek jest absolwentem studiów podyplomowych “Marketing Internetowy” w Szkole Głównej Handlowej i Executive MBA na University of Quebec at Montreal. Z zamiłowania pasjonat Internetu, wyszukiwarek i zarządzania. W obszarze eksperckim wypowiada się na tematy związane z SEO, SEM, E-mail marketingiem, analizą ruchu/konwersji, a także w kwestii zagadnień związanych ze standardami w branży oraz zapisami umownymi przy tworzeniu kampanii
Piotr Guziur
CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO, certyfikowany z Google Analytics i AdWords/Ads (Premier Partner). Autor książki „Marketing w Internecie”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat marketingu internetowego, search engine marketingu i analityki internetowej. Na co dzień prowadzi szkolenia z marketingu internetowego i zarządza Agencją SEM Marketing Online obsługującą wiele znanych marek. Jest prelegentem na wielu konferencjach, w tym: Forum IAB, Google Analytics Summit (jako organizator), IAB HowTo, Golden Marketing Conference, Blueffect Targi eHandlu.
Krzysztof Zach
Semahead/Programmatic & SEM Specialist. Swoją przygodę z marketingiem zaczął w 2013 r. Pracował dla Google, gdzie był doradcą klientów na rynku niemieckim, później prowadził globalne kampanie wideo dla marek takich jak: Gucci, McDonalds, Mercedes-Benz czy Microsoft. W swojej karierze przeprowadził tysiące kampanii wideo w serwisach YouTube, Facebook czy Twitter. Dołączył do zespołu Semahead w maju 2018, aby wspierać działania Google Ads dla firm e-commerce oraz żeby zwiększać udział zakupu mediów w modelu programmatic na polskim rynku.
Adrian Kornacki

Tomasz Starzyński
Prezes zarządu i managing partner Up&More. Odpowiada za rozwój agencji oraz koordynuje pracę działów SEM/SEO i paid social. Nadzoruje wprowadzanie nowych produktów i narzędzi reklamowych w firmie oraz automatyzację kampanii. Z marketingiem efektywnościowym związany jest od 2005 roku. Jest ekspertem w dziedzinie SEO/SEM, e-commerce, marketingu i reklamy internetowej. Posiada certyfikaty Google Analytics i Google Ads.
Maciej Kuźma

Ecommerce Manager w Orange. Odpowiedzialny m.in. za SEM/SEO, afiliację, email marketing. Poprzednio Digital Marketing Manager w Grupie LUX MED. Absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Zarządzania i Finansów SGH. Absolwent Akademii Managera na Wydziale Zarządzania UW. Wykładowca na studiach MBA SGH/WUM. Laureat ostatniej edycji (2018 rok) Polish National Sales Awards w kategorii Manager Ecommerce.

Jarosław Miszczak

Posiada 14-letnie doświadczenie w branży digital, które wykorzystuje obecnie w Bluerank pełniąc rolę Head of Client Service. Zajmuje się organizacją i koordynacją pracy działu obsługi klienta oraz nadzoruje realizację działań marketingu w internecie dla kluczowych klientów agencji. Chętnie dzieli się wiedzą występując na konferencjach branżowych.

Sebastian Suma

Współwłaściciel firmy NetArch, zajmującej się projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w wyszukiwarkach. Dyrektor Zarządzający agencją SEMPAI, specjalizującą się w działaniach SEO/SEM i reklamach efektywnościowych na Facebooku. Wykładowca marketingu internetowego na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej. Autor wielu publikacji w czasopismach i portalach branżowych. Współautor książki “Konwersja w e-commerce”.

 

Damian Sałkowski

Współtwórca Senuto, systemem do kompleksowego wsparcia działań SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Specjalista SEO z bagażem doświadczeń z rynku polskiego i rynków zagranicznych. Autor dwóch książek o marketingu internetowym i kilkuset artykułów w tej tematyce. Prywatnie fan sportów motorowodnych.

Marcin Pawłowski

Pierwszą kampanię AdWords zbudował w 2005 roku. Uczestniczył w projektach dla korporacji i dużych firm doradczych: m.in. dla: L’Oreal, Vichy, Puma, Deutsche Bank, Obi, Vanish, Air wick, 3M, No-Spa, Tymianek i Podbiał, Garnier, BGŻ i innych. Pracował nie tylko dla dużych brandów – zrealizował dziesiątki (jak nie setki) projektów dla sektora MŚP.
Związany z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkołą Główną Handlową gdzie prowadzi badania i zajęcia z marketingu internetowego. Z grupą studentów zdobył w 2014 roku tytuł AdWords Business Finalist Google Online Marketing Challenge.
Prywatnie wielbiciel sportów ekstremalnych, takich jak wspinaczka, rafting, paralotniarstwo oraz podróży w egzotyczne miejsca, zwiedził m.in. Kolumbia, Ekwador, Syberia, Islandia.

Cennik

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -100 zł netto

Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485

Sponsorzy

Partnerzy medialni

Akredytacja

Serwis stworzony przez red-studio.eu