

26 PAŹDZIERNIKA 2022 | WEST GATE
Aleje Jerozolimskie 92, WARSZAWA
Idea konferencji
IAB HowTo: SEM in uncertain times to piąta odsłona wyjątkowego wydarzenia skupiającego czołowych ekspertów branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej. Ostatnie lata charakteryzuje zwiększona niepewność i zmienność. Planowanie długoterminowe staje się coraz większym wyzwaniem, a sukces odnoszą tylko te firmy, które potrafią elastycznie dostosować się do stale zmieniających się warunków i szybko na nie reagować. Ideą konferencji jest wskazywanie dobrych przykładów i dobrych praktyk w zakresie wykorzystania narzędzi SEM do optymalizacji biznesu, pomimo niepewnych okoliczności zewnętrznych.
HowTo: SEM in uncertain times
Dowiesz się,
Przed jakimi wyzwaniami w post-pandemicznej rzeczywistości stanęły firmy z branży e-commerce i nie tylko oraz jak sobie z nimi radzą.
Zobaczysz,
Jak agencje oraz ich klienci przystosowują się do zmian w zakresie prywatności oraz jak radzą sobie z przyspieszającym trendem automatyzacji platform i narzędzi reklamowych.
Poznasz,
Najlepsze praktyki w zakresie realizowania kampanii SEO w zmieniającym się dynamicznie środowisku, czy to z uwagi na pandemię, sytuację geopolityczną, czy aktualizacje algorytmów Google.
Nauczysz się,
Jak wykorzystywać narzędzia analityczne, w tym nowy standard od Google – GA4, do optymalizacji działań marketingowych, aby wycisnąć jak najwięcej z budżetu, jakim dysponujesz.
Dla kogo?
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy w szczególności:
- właścicieli firm z sektora MŚP,
- managerów zarządzających działami marketingu w dużych firmach i korporacjach,
- specjalistów SEO, SEM, performance oraz analityków pracujących zarówno w agencjach jak i po stronie klientów.
Pozostało
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Agenda
09:00
Rejestracja
10:00
Powitanie i otwarcie konferencji
opis
Jarosław Miszczak,
Bluerank
10:10
opis
Przemysław Włodarski,
Performics
10:35
Ewolucja w wynikach wyszukiwania – czy SEO nadąży za zmianami?
opis
Quo Vadis, Google? Jasnej odpowiedzi na to zapytanie nie znajdziesz w Google Maps, Obiektywie czy w Asystencie Google. To tylko aktorzy w procesie zmian. Główni reżyserowie to AI oraz MUM. Poznaj najnowsze narzędzia, dynamikę zmian oraz odpowiedź świata SEO.
Bartłomiej Żydkiewicz,
Sunrise System
11:00
Google Marketing Platform. Obalamy mity, przepędzamy duchy.
opis
Wielu marketerów wciąż obawia się Google Marketing Platform, a tymczasem nie taka GMP straszna, jak ją malują. Umiejętne korzystanie z Google Marketing Platform pozwala osiągnąć większą kontrolę inwestycji, lepsze zrozumienie odbiorców oraz sprawną wymianę informacji między zespołami. O tym, jak przy pomocy GMP podejmować szybsze i lepiej przemyślane decyzje biznesowe, opowie Dorota Percha, Senior Product & Business Consultant w Full Stack Experts.
Dorota Percha,
Full Stack Experts
11:25
Przerwa kawowa
11:50
Role Account Menadżera i Klienta w nadchodzącym 2023 r. – jak wspólnie zadbać o strategię i sukces SEO
opis
Bartłomiej Matulewicz,
Sunrise System
12:15
SEO Międzynarodowe – optymalizacja sklepu pod wiele wersji językowych
opis
Ekspansja zagraniczna co coraz cześciej wybierany kierunek rozwoju przez polskie sklepy internetowe. Coraz więcej platform sklepowych wychodzi naprzeciw tej potrzebie – często wytarczy jedno kliknięcie, aby skorzystać z różnych integracji itp.
Jak jednak przygotować witrynę na ekspansję zagraniczną z punktu widzenia SEO?
Poznaj najczęstsze problemy optymalizacyjne oraz propozycje ich rozwiązania.
Benedykt Protasiuk,
Sempai
12:40
Siła synergii działań wielokanałowych
opis
Prezentacja synergii działań wielokanałowych: SEO, Google Ads, RTB, Facebook Ads, analityki oraz autorskiego marketing automation na przykładzie projektu Rainbow Tours – zwycięzcy European Search Awards 2022 w kategorii Best Integrated Campaign.
Marta Kusowska,
FSE
Piotr Wiernicki,
Bluerank
13:05
Jak przełożyć sukces w rajdach na sukces na Youtubie i Instagramie? Kampania dla Miko Marczyka, wielokrotnego Rajdowego Mistrza Polski
opis
Prezentacja będzie się skupiać wokół doboru kanałów, form, treści reklam i grup odbiorców w celu zbudowania jak największej internetowej społeczności dla Miko, którą wyrażamy w subskrypcjach. O tym, jak weryfikowaliśmy cele w wielu kanałach i jak używaliśmy automatyzacji i zewnętrznych źródeł danych w celu jak najbardziej efektywnego prowadzenia działań wizerunkowych dla Miko. Wreszcie opowiemy o tym, jak opracowaliśmy strategię działań, uczestniczyliśmy w procesie tworzenia treści do promowania i jak znajdowaliśmy followersów dla dyscypliny sportowej, która od dłuższego czasu ma w Polsce niewielką popularność i ekspozycję medialną.
Mikołaj „Miko” Marczyk
Mateusz Szynalewski,
SEOgroup
13:25
Lunch
14:10
Result Driven Marketing w kampanii MediStore
opis
Kampania promocyjna MediStore – e-sklepu z usługami medycznymi była niezwykłym wyzwaniem, które po pierwsze wynikało z konieczności przekonania klientów do tak innowacyjnego podejścia do sprzedaży usług medycznych, a po drugie – z ograniczeń prawnych związanych z promocją tego typu usług. Naszym celem było zwiększenie rentowność kampanii oraz wzrost przychodów ze sprzedaży usług w serwisie MediStore, a także dotarcie do nowej grupy klientów.
Dzięki niestandardowemu podejściu do zarządzania danymi i dedykowanemu skryptowi optymalizującemu wyświetlanie reklam znacząco poprawiliśmy wyniki kampanii. Nasze działania przedłożyły się na znaczny wzrost przychodów z kampanii oraz poprawę wskaźnika ROAS.
Aleksandra Perka,
Result Media
14:35
Omnichannel w Google Ads
opis
Jak zwiększyć efektywność kampanii Google Ads dzięki podejściu omnichannelowemu, przy wuzględnieniu Store visits, omniROAS, omniBidding.
Anna Wielgus-Miller,
Bluerank
15:00
Twoje kampanie Google Ads nie będą dłużej jak nieoszlifowane diamenty. Case study branży jubilerskiej
opis
Jak dalej rozwijać biznes i skalować działania w wyszukiwarce po historycznie najlepszym sprzedażowo roku i pomimo wielkiego rozwoju konkurencji?
W case study klienta z wymagającej branży jubilerskiej pokazujemy jak z pomocą kampanii Google Ads stawiać czoła nowym wyzwaniom w postpandemicznym świecie e-commerce.
Krzysztof Janosiewicz,
Sempai
15:25
Efekty integracji SEO z innymi kanałami komunikacji – optymalizacja kosztów czy szansa na wzrost biznesu.
opis
TBA
Dariusz Piekarski,
Semcore
15:50
Zakończenie konferencji
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie.
Prelegenci
Krzysztof Janosiewicz
Paid Ads Growth Manager , Sempai
Krzysztof w Sempai zarządza i koordynuje pracą specjalistów Google Ads. Odpowiada także za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji, a także za rozwój usług związanych z kampaniami płatnymi na innych platformach, w tym Linkedin Ads.
Laureat nagrody semKRK 2018 i 2022, finalista Google Premier Partner Awards 2018 i 2019 oraz European Search Awards 2022. Regularnie występuje na scenach prestiżowych konferencji SEM w Polsce, m.in. semKRK. Wykłada na studiach podyplomowych Menadżer Ecommerce i Marketing Internetowy na Politechnice Białostockiej.
Marta Kusowska
Senior Google Marketing Platform Consultant, Full stack Experts
Z wykształcenia analityk, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Od 13 lat związana z szeroko pojętą branżą internetową. Entuzjastka kampanii płatnych. Certyfikowana specjalistka DIMAQ, Google Ads, Google Marketing Platform oraz AdForm. Doświadczenie zdobywała prowadząc projekty dla znanych, polskich oraz europejskich marek tj. Mitsubishi, SKANSKA czy TOUS. Od 7 lat z powodzeniem realizuje, wielokrotnie nagradzane kampanie płatne dla Rainbow Tours S.A. Prywatnie miłośniczka podróżowania, kotów oraz żeglarstwa.
Mikołaj "Miko" Marczyk
Kierowca rajdowy zespołu Orlen Team. Urodził się 24 października 1995 roku w Łodzi, gdzie mieszka do dzisiaj. Jest absolwentem I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Łodzi. Ukończył studia licencjackie na kierunkach „Management” i „International Business” na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Duale Hochschule Baden-Wurttemberg w Stuttgarcie. Najmłodszy w historii Rajdowy Mistrz Polski oraz obecnie zawodnik mistrzostw świata WRC2.
Jarosław Miszczak
Co Managing Director, Bluerank
pasjonat marketingu internetowego z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży. Wspiera zespół agencji w dostarczaniu najwyższej jakości usług dla klientów z Polski oraz zagranicy. Zastępca szefa grupy SEM w IAB.
Bartłomiej Matulewicz
Senior Conversion Analyst
Sunrise System
Przygodę z marketingiem zacząłem 10 lat temu, od 5 lat robię to zawodowo. Aktualnie skupiam się na SEO/CRO/UX, ale nie zamykam się na rozwój w innych obszarach marketingu. Prywatnie współtworzę portal internetowy o historii piłki nożnej www.rfbl.pl.
Aleksandra Perka
performance specialist, Result Media
Z branżą digital marketingu związana od 2 lat. Na co dzień zajmuje się planowaniem strategii i wdrażaniem kampanii reklamowych oraz analizą danych i optymalizacją kont. Prowadzi kampanie Google Ads oraz Social Media (Facebook, Instagram). Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie SWPS na ścieżce Projektowanie Interakcji Człowiek-Komputer ze specjalnością User Experience i Service Design.
Benedykt Protasiuk
Head of SEO, Sempai
Od 10 lat zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla ponad setki klientów.
Kampanie SEO prowadzone przez Benedykta były nominowane do wielu prestiżowych nagród. Na swoim koncie ma m.in. nominację do European Search Awards 2022 oraz 3 miejsce w semKRK 2022 w kategorii SEO. Wykłada na studiach podyplomowych Menadżer E-Commerce na Politechnice Białostockiej.
Mateusz Szynalewski
Performance Marketing Specialist, SEOgroup
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie ukończył Filologię Polską na specjalizacji edytorskiej. Z SEOgroup związał się w grudniu 2020 roku jako Performance Marketing Specialist. Specjalizuje się w tworzeniu, koordynowaniu i optymalizacji kampanii Paid Social oraz Paid Search. Szeroko rozumianym Digital Marketingiem zajmuje się od czterech lat – w tym czasie zdążył pracować już przy promocji zarówno dużych, jak i małych marek z branży motoryzacyjnej, hotelarskiej oraz koncertowej. Wcześniej pracował jako reporter w lokalnych portalach informacyjnych.
Anna Wielgus-Miller
Bluerank
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, z branżą SEM związana od 2013 roku. W Bluerank odpowiada za koordynację pracy zespołu Performance Marketing. Specjalizuje się w budowaniu strategii online dla kampanii e-commercowych i lead-generation we wszystkich obszarach Google Ads. Prowadzona przez nią kampania dla marki Tchibo zdobyła nagrodę w konkursie European Search Awards w kategorii Best PPC Campaign. Kursy, szkolenia, certyfikaty: Dimaq Professional, Google Ads, Google Analytics. Prywatnie miłośniczka kryminałów i podróży z plecakiem. W wolnym czasie uczy się szycia na maszynie.
Piotr Wiernicki
Bluerank
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku dziennikarstwo. Pozycjonowaniem stron zajmuje się od 2014 r. i przez ten czas obsługiwał zarówno mikrofirmy jak i klientów korporacyjnych. W pracy zawodowej stara łączyć ze sobą wiedzę techniczną, analityczne spojrzenie oraz kreatywność w działaniu.
Przemysław Włodarski
Performics
Bartłomiej Żydkiewicz
Sunrise System
Od 10 lat związany z branżą SEO, Team Leader w Dziale Pozycjonowania, na co dzień doradza, pomaga i dogląda kampanii promocyjnych Klientów. Spełnia się w szkoleniach i optymalizacji procesów SEO. Hobbystycznie pochłaniają go liczby, a liczby to pozycje – zwłaszcza te w top 10 w Google, ale nie tylko. Liczby to też: gole w ukochanej piłce nożnej, zero-jedynkowa rzeczywistość w cyfrowym świecie, moc silnika w tłokach motocykli, a nade wszystko jedna córka i jedna żona. Liczby to cały jego świat.
Dorota Percha
Senior Product & Business Consultant w Full Stack Experts
Certyfikowana specjalistka Google Marketing Platform, Google Ads, Google Analytics oraz DIMAQ Professional. W Full Stack Experts współpracuje z Partnerami będącymi liderami swoich branż, tworzy program dedykowany agencjom digitalowym. W swojej pracy dba o realizację celów biznesowych Klientów, przykładając jednocześnie uwagę do partnerskich relacji i nowoczesnych rozwiązań.
Dariusz Piekarski
Strategic Manager, Semcore
Cennik
HowTo: SEM in uncertain times
dla firm członkowskich IAB PolskaHowTo: SEM in uncertain times
dla firm niezrzeszonych– 50 zł netto dla osób posiadających ważny certyfikat DIMAQ
Posiadaczom certyfikatu kompetencji marketingowych DIMAQ przysługuje 20 pkt. za udział w tym wydarzeniu
Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl, tel. 784 047 485
Sponsor
Partnerzy medialni
Współpraca