IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes
Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna. Integruje się z wieloma dziedzinami ludzkiego życia: od stawiania diagnoz medycznych, przez marketing, social media, projekty społeczne, odkrywanie leków czy zastosowania w kancelariach prawnych.
Więcej >>
Dowiesz się,
jak budować AI Mindset w organizacji i jak sprawić, żeby zespoły rozwijały umiejętności w tym zakresie.
Zobaczysz,
jak wykorzystywać możliwości sztucznej inteligencji w planowaniu i egzekucji kampanii reklamowych i jaka jest rola sztucznej inteligencji w pracy grafików, copywriterów oraz osób tworzących content.
Poznasz
aktualne regulacje prawne dotyczące sztucznej inteligencji oraz badania na temat AI, najnowsze trendy, zjawiska, inspirujące case studies.
Nauczysz się,
jak wykorzystać sztuczną inteligencją do działań w social mediach i jak poprawnie rozmawiać ze sztuczną inteligencją, czyli pisanie promptów od zera do inżyniera
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji. W szczególności dla tych, którzy:
planują: Media Planner/Manager, Brand Manager
kreują: Content Manager, PR Manager, Product Manager, Grafik
zarządzają: CMO, Digital Director, Account Manager
Powitanie uczestników
dr Anna Gumkowska, Szefowa grupy roboczej AI , IAB Polska
Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube
Krystian Wydro, Digital Transformation Manager, Labcon
Obalamy mity o AI
dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii, Uniwersytet Łódzki
Karolina Stępczyńska, Head of Video & Ad grid, Burda Media
Zamknijcie oczy i wyobraźcie sobie, że przyjaźnicie się z kimś, kto może Was we wszystkim wyręczyć. Kto jest genialny, bo nigdy się nie myli. Zawsze uczciwy i zaangażowany. Wspiera, kiedy macie gorszy dzień. Świadomie wybiera właśnie Was, a do tego w każdej chwili jest gotowy usunąć się w cień...
W służbie kreacji czy kalkulacji? – czyli AI w codziennej pracy stratega.
Mateusz Garbarczyk, Strategy & Innovation Manager, Value Media
Agnieszka Krasnodębska, Strategy Planner, Value Media
Zderzenie dwóch podejść do wykorzystania ChatGPT w codziennej pracy agencji. Agnieszka opowie jak pomaga jej tworzyć narzędzia do optymalizowania podziału budżetu na kanały mediowe, Mateusz zaś skupi się na wykorzystaniu chatu jako narzędzia stymulującego kreatywność podczas burz mózgów.
Sztuczna inteligencja – potencjał czy zagrożenie dla branży retail?
Tomasz Woźniak, CEO & Partner Future Mind, FutureMind
Potencjał AI w branży retail nie kończy się na ChatGPT i może zrewolucjonizować liczne aspekty działalności firm – jeśli podejdą one do tematu w przemyślany sposób i zaadresują ryzyka. W wystąpieniu przedstawię świeże dane pokazujące jak retailerzy i konsumenci widzą AI oraz zapoznam słuchaczy z zastosowaniami sztucznej inteligencji, które wykraczają daleko poza generowanie tekstu.
Jak się uczyć ze wsparciem AI?
Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu, WeNet
Czego chcę się nauczyć i jaki jest mój aktualny poziom wiedzy? - czyli SMARTowe cele i Gap Analysis. Jak ma wyglądać MÓJ DEDYKOWANY proces nauki? Jak zweryfikować czy robię postępy? Milestony, checkpointy i ‘testy w boju’. Jakich narzędzi używać, żeby proces nauki był jak najoptymalnieszy?
Sztuczna inteligencja – przegląd regulacyjny.
Marcin Ręgorowicz, Radca prawny i Managing Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Omówienie aktualnego stanu regulacji AI. Przedstawienie obowiązujących i planowanych przepisów, w tym europejskiego AI Actu.
Mr. Panczat tworzy kampanię – kluczowe problemy prawne związane ze stosowaniem AI „na dzisiaj” (case study)
Dominik Gabor, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Przedstawienie praktycznych porad. Zaprezentowanie kluczowych problemów prawnych związanych z użyciem narzędzi generatywnej AI do zastosowań profesjonalnych w branży marketingowej – na przykładzie pracy nad hipotetyczną kampanią.
AI wspomaga poszukiwania zaginionych.
Izabela Jezierska-Świergiel, Wiceprezes Fundacji ITAKA, Fundacja ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych
Aleksandra Strzelecka, Manager ds. komunikacji, Screen Network
AI w kampanii społecznej! Aby zwrócić uwagę na problem zaginięć, wykorzystaliśmy algorytmy sztucznej inteligencji i poruszyliśmy statyczne zdjęcia zaginionych. Podczas prezentacji wspólnie przejdziemy przez cały projekt: od konceptu, poprzez stworzenie kreacji, wykorzystanie AI, aż do reakcji, które wywołały „ożywione" plakaty. Poruszymy kwestię technologii, a także omówimy efekt społeczny naszego działania.
Jak budować AI Mindset w organizacji – studium przypadku.
dr Anna Gumkowska, Szefowa grupy roboczej AI , IAB Polska
Sebastian Kondracki, Chief Innovation Officer firma Deviniti, deviniti.com
Marek Szymański, Dyrektor ds. cyfryzacji, Bauer
Jako przedsiębiorcy chcemy, by nasi pracownicy zdobywali nowe kompetencje, rozwijali się, rozumieli sposoby zastosowania AI i umieli z nich w rozważny sposób korzystać. Nasze zespoły tworzą ludzie wszechstronni, otwarci na wiedzę i korzystający z nowych technologii. Jednak, jak pokazują badania, AI budzi nieraz obiekcje pracowników, a nawet czasem niepewność i odczucie potencjalnego zagrożenia utratą kontroli, prywatności i ludzkich wartości. Jak zatem wdrażać AI w organizacji tak, by kompetencje naszych pracowników rosły przy jednoczesnym zapewnieniu im poczucia bezpieczeństwa? Jak wprowadzać AI do naszych firm? Pokażemy to zagadnienie na konkretnym przykładzie.
Best practice pisania promptów – od 0 do prompt engineera.
Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube
Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube
Jak w poprawny sposób rozmawiać z ChatemGPT? Jak wykorzystywać playground? Jak weryfikować wyniki i jak naprowadzać rozmowę na odpowiedni tor.
Prawa półkula mózgu Sztucznej Inteligencji – artystyczne możliwości AI w zasięgu ręki.
Krystian Wydro, Digital Transformation Manager, Labcon
Chcesz zobaczyć, jak kilka słów zamienia się w niesamowite wizualizacje dzięki AI? Nie musisz być grafikiem czy muzykiem! Na tym warsztacie zobaczysz, jak z tekstu powstaje obraz i film. Na pewno się czegoś nauczysz i zainspirujesz do dalszego odkrywania świata AI!.
Zrób to sam. Jak zwiększyć wyda(AI)ność marketingu dzięki sztucznej inteligencji. Case study.
Paweł Szczyrek, Creative and Content Manager, Ideo Force
O sztucznej inteligencji mówią wszyscy, ale do czego tak naprawdę można ją zastosować w marketingu? Poznaj kilka autorskich case study, które udowadniają, w jaki sposób można wykorzystać AI, aby zwiększyć efektywność pracy, obniżyć koszty i zwiększyć zyski.
Kto tworzy lepsze reklamy – człowiek czy AI? Case study kampanii BLIKOMANIA 2023.
Julia Zdobylak, Senior SEM & Paid Social Planner, Performics
Współpraca między ludźmi a sztuczną inteligencją zaowocowała rekordowymi wynikami działań Google Ads w kampanii BLIKOMANIA 2023. Podczas wystąpienia opowiem, jak wykorzystanie ChatGPT 5-krotnie zoptymalizowało mój czas pracy nad strukturą SEM. Pokażę wyniki testu A/B odpowiadającego na pytanie, kto tworzy lepsze reklamy - człowiek czy AI. Przedstawię case study, które zainspiruje Cię do wdrażania rozwiązań opartych o AI w swoich działaniach marketingowych i podzielę się best practise wykorzystania potencjału AI w Google Ads.
Jak AI może pomóc w optymalizacji media mixu? Czyli jak wyliczyć realne zwroty z inwestycji nie czekając na wyniki tygodniami.
Magdalena Niewiadomska, Head of Intelligence Division, SalesTube
Mateusz Sroka, Senior Data Scientist, SalesTube
W jaki sposób AI może przyspieszyć modelowanie ekonometryczne (MMM) i monitorowanie efektywności mediów w czasie rzeczywistym? Jak generować rekomendacje bez udziału człowieka? Jak wykorzystać narzędzia Google do automatyzacji procesu optymalizacji media mixu?
Zakończenie
Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna. Integruje się z wieloma dziedzinami ludzkiego życia: od stawiania diagnoz medycznych ,przez marketing, social media, projekty społeczne, odkrywanie leków czy zastosowania w kancelariach prawnych. AI przekształca naszą rzeczywistość.
Konferencja Grupy Roboczej Artificial Intelligence zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową.
Izabela Jezierska-Świergiel
Wiceprezes Fundacji ITAKA
Fundacja ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych
dr Dominika Kaczorowska-Spychalska
Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii
Uniwersytet Łódzki
Marcin Ręgorowicz
Radca prawny i Managing Associate
Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Dodatkowe rabaty
Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.
DIMAQ Employer
-100 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Certyfikat DIMAQ
-50 zł netto
Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer
Masz pytania?
Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.