16 listopada 2023 09:20

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes

Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna. Integruje się z wieloma dziedzinami ludzkiego życia: od stawiania diagnoz medycznych, przez marketing, social media, projekty społeczne, odkrywanie leków czy zastosowania w kancelariach prawnych.
Więcej >>

Czego się dowiesz?

Dowiesz się,

jak budować AI Mindset w organizacji i jak sprawić, żeby zespoły rozwijały umiejętności w tym zakresie.

Zobaczysz,

jak wykorzystywać możliwości sztucznej inteligencji w planowaniu i egzekucji kampanii reklamowych i jaka jest rola sztucznej inteligencji w pracy grafików, copywriterów oraz osób tworzących content.

Poznasz

aktualne regulacje prawne dotyczące sztucznej inteligencji oraz badania na temat AI, najnowsze trendy, zjawiska, inspirujące case studies.

Nauczysz się,

jak wykorzystać sztuczną inteligencją do działań w social mediach i jak poprawnie rozmawiać ze sztuczną inteligencją, czyli pisanie promptów od zera do inżyniera

Dla kogo?

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą uzyskać aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji. W szczególności dla tych, którzy:

planują: Media Planner/Manager, Brand Manager

kreują: Content Manager, PR Manager, Product Manager, Grafik

zarządzają: CMO, Digital Director, Account Manager

Agenda


Rejestracja uczestników 9:20-10:00

10:00-10:10

Powitanie uczestników

dr Anna Gumkowska, Szefowa grupy roboczej AI , IAB Polska
Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube
Krystian Wydro, Digital Transformation Manager, Labcon

10:10-10:30

Obalamy mity o AI

dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii, Uniwersytet Łódzki
Karolina Stępczyńska, Head of Video & Ad grid, Burda Media

Zamknijcie oczy i wyobraźcie sobie, że przyjaźnicie się z kimś, kto może Was we wszystkim wyręczyć. Kto jest genialny, bo nigdy się nie myli. Zawsze uczciwy i zaangażowany. Wspiera, kiedy macie gorszy dzień. Świadomie wybiera właśnie Was, a do tego w każdej chwili jest gotowy usunąć się w cień...

10:30-10:50

W służbie kreacji czy kalkulacji? – czyli AI w codziennej pracy stratega.

Mateusz Garbarczyk, Strategy & Innovation Manager, Value Media
Agnieszka Krasnodębska, Strategy Planner, Value Media

Zderzenie dwóch podejść do wykorzystania ChatGPT w codziennej pracy agencji. Agnieszka opowie jak pomaga jej tworzyć narzędzia do optymalizowania podziału budżetu na kanały mediowe, Mateusz zaś skupi się na wykorzystaniu chatu jako narzędzia stymulującego kreatywność podczas burz mózgów.

10:50-11:10

Sztuczna inteligencja – potencjał czy zagrożenie dla branży retail?

Tomasz Woźniak, CEO & Partner Future Mind, FutureMind

Potencjał AI w branży retail nie kończy się na ChatGPT i może zrewolucjonizować liczne aspekty działalności firm – jeśli podejdą one do tematu w przemyślany sposób i zaadresują ryzyka. W wystąpieniu przedstawię świeże dane pokazujące jak retailerzy i konsumenci widzą AI oraz zapoznam słuchaczy z zastosowaniami sztucznej inteligencji, które wykraczają daleko poza generowanie tekstu.

11:10-11:30

Jak się uczyć ze wsparciem AI?

Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu, WeNet

Czego chcę się nauczyć i jaki jest mój aktualny poziom wiedzy? - czyli SMARTowe cele i Gap Analysis. Jak ma wyglądać MÓJ DEDYKOWANY proces nauki? Jak zweryfikować czy robię postępy? Milestony, checkpointy i ‘testy w boju’. Jakich narzędzi używać, żeby proces nauki był jak najoptymalnieszy?


Przerwa kawowa 11:30-11:50

11:50-12:10

Sztuczna inteligencja – przegląd regulacyjny.

Marcin Ręgorowicz, Radca prawny i Managing Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Omówienie aktualnego stanu regulacji AI. Przedstawienie obowiązujących i planowanych przepisów, w tym europejskiego AI Actu.

12:10-12:30

Mr. Panczat tworzy kampanię – kluczowe problemy prawne związane ze stosowaniem AI „na dzisiaj” (case study)

Dominik Gabor, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Przedstawienie praktycznych porad. Zaprezentowanie kluczowych problemów prawnych związanych z użyciem narzędzi generatywnej AI do zastosowań profesjonalnych w branży marketingowej – na przykładzie pracy nad hipotetyczną kampanią.

12:30-12:50

AI wspomaga poszukiwania zaginionych.

Izabela Jezierska-Świergiel, Wiceprezes Fundacji ITAKA, Fundacja ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych
Aleksandra Strzelecka, Manager ds. komunikacji, Screen Network

AI w kampanii społecznej! Aby zwrócić uwagę na problem zaginięć, wykorzystaliśmy algorytmy sztucznej inteligencji i poruszyliśmy statyczne zdjęcia zaginionych. Podczas prezentacji wspólnie przejdziemy przez cały projekt: od konceptu, poprzez stworzenie kreacji, wykorzystanie AI, aż do reakcji, które wywołały „ożywione" plakaty. Poruszymy kwestię technologii, a także omówimy efekt społeczny naszego działania.


Lunch 12:50-13:50

13:50-14:10

Jak budować AI Mindset w organizacji – studium przypadku.

dr Anna Gumkowska, Szefowa grupy roboczej AI , IAB Polska
Sebastian Kondracki, Chief Innovation Officer firma Deviniti, deviniti.com
Marek Szymański, Dyrektor ds. cyfryzacji, Bauer

Jako przedsiębiorcy chcemy, by nasi pracownicy zdobywali nowe kompetencje, rozwijali się, rozumieli sposoby zastosowania AI i umieli z nich w rozważny sposób korzystać. Nasze zespoły tworzą ludzie wszechstronni, otwarci na wiedzę i korzystający z nowych technologii. Jednak, jak pokazują badania, AI budzi nieraz obiekcje pracowników, a nawet czasem niepewność i odczucie potencjalnego zagrożenia utratą kontroli, prywatności i ludzkich wartości. Jak zatem wdrażać AI w organizacji tak, by kompetencje naszych pracowników rosły przy jednoczesnym zapewnieniu im poczucia bezpieczeństwa? Jak wprowadzać AI do naszych firm? Pokażemy to zagadnienie na konkretnym przykładzie.

14:10-14:30

Best practice pisania promptów – od 0 do prompt engineera.

Adrian Kaczkowski, Marketing Automation Specialist, SalesTube
Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube

Jak w poprawny sposób rozmawiać z ChatemGPT? Jak wykorzystywać playground? Jak weryfikować wyniki i jak naprowadzać rozmowę na odpowiedni tor.

14:30-14:50

Prawa półkula mózgu Sztucznej Inteligencji – artystyczne możliwości AI w zasięgu ręki.

Krystian Wydro, Digital Transformation Manager, Labcon

Chcesz zobaczyć, jak kilka słów zamienia się w niesamowite wizualizacje dzięki AI? Nie musisz być grafikiem czy muzykiem! Na tym warsztacie zobaczysz, jak z tekstu powstaje obraz i film. Na pewno się czegoś nauczysz i zainspirujesz do dalszego odkrywania świata AI!.


Przerwa kawowa 14:50-15:10

15:10-15:30

Zrób to sam. Jak zwiększyć wyda(AI)ność marketingu dzięki sztucznej inteligencji. Case study.

Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force

O sztucznej inteligencji mówią wszyscy, ale do czego tak naprawdę można ją zastosować w marketingu? Poznaj kilka autorskich case study, które udowadniają, w jaki sposób można wykorzystać AI, aby zwiększyć efektywność pracy, obniżyć koszty i zwiększyć zyski.

15:30-15:50

Kto tworzy lepsze reklamy – człowiek czy AI? Case study kampanii BLIKOMANIA 2023.

Julia Zdobylak, Senior SEM & Paid Social Planner, Performics

Współpraca między ludźmi a sztuczną inteligencją zaowocowała rekordowymi wynikami działań Google Ads w kampanii BLIKOMANIA 2023. Podczas wystąpienia opowiem, jak wykorzystanie ChatGPT 5-krotnie zoptymalizowało mój czas pracy nad strukturą SEM. Pokażę wyniki testu A/B odpowiadającego na pytanie, kto tworzy lepsze reklamy - człowiek czy AI. Przedstawię case study, które zainspiruje Cię do wdrażania rozwiązań opartych o AI w swoich działaniach marketingowych i podzielę się best practise wykorzystania potencjału AI w Google Ads.

15:50-16:10

Jak AI może pomóc w optymalizacji media mixu? Czyli jak wyliczyć realne zwroty z inwestycji nie czekając na wyniki tygodniami.

Magdalena Niewiadomska, Head of Intelligence Division, SalesTube
Mateusz Sroka, Senior Data Scientist, SalesTube

W jaki sposób AI może przyspieszyć modelowanie ekonometryczne (MMM) i monitorowanie efektywności mediów w czasie rzeczywistym? Jak generować rekomendacje bez udziału człowieka? Jak wykorzystać narzędzia Google do automatyzacji procesu optymalizacji media mixu?

16:10-16:20

Zakończenie

Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9

Idea konferencji

Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna. Integruje się z wieloma dziedzinami ludzkiego życia: od stawiania diagnoz medycznych ,przez marketing, social media, projekty społeczne, odkrywanie leków czy zastosowania w kancelariach prawnych. AI przekształca naszą rzeczywistość.

Konferencja Grupy Roboczej Artificial Intelligence zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową.

Prelegenci

Dominik Gabor

Associate

Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Associate w zespole Media Communication & Entertainment kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy oraz doktorant w Szkole Doktorskiej Uniwersytetu Śląskiego. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz prawie nowych technologii. Obszarem jego zainteresowania są w szczególności: prawo autorskie, Internet, gaming, streaming oraz działalność influencerów.

Mateusz Garbarczyk

Strategy & Innovation Manager

Value Media

Z zawodu strateg, z wykształcenia i zamiłowania psycholog. Z branżą związany blisko 10 lat. Gdy jeszcze był “young” dwukrotnie został zwycięzcą polskiej edycji Cannes Young Creatives w kategorii Media. O AI miał przyjemność opowiadać na takich konferencjach jak Forum IAB czy Impact Day.

dr Anna Gumkowska

Szefowa grupy roboczej AI

IAB Polska

Digital Strategy and Development Director, Warner Bros. Discovery. Pracowała dla największych serwisów internetowych w Polsce, m.in. Wp.pl, Gazeta.pl, tworząc z zespołami angażujące treści multimedialne dla internautów (www, aplikacje, media społecznościowe, w tym YouTube i TikTok). Kilka projektów, w które była zaangażowana, otrzymało międzynarodowe nagrody, np.: INMA Global Media Awards Best Use of Video czy INMA Global Media Awards Best Launch of a Brand or Product to Create an Audience Segment. Po godzinach bada komunikację mediowaną komputerowo. Aktywnie działa w: Interactive Advertising Bureau (IAB), Jury IAB Mixx Awards, jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, wykładowcą oraz mentorem w programie Management Masterclass. Mocno wierzy, że AI Mindset to teraz kompetencja, którą należy rozwiać w każdej organizacji.

Katarzyna Jezierska

Dyrektor Marketingu

WeNet

Liderka i marketerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w takich firmach jak m.in. Procter & Gamble, PepsiCo, GSK Consumer HealthCare czy Visa. Obecnie dyrektor marketingu w grupie WeNet oferującej kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu online dla MŚP, określającej się jako „AI-driven organization”. Pasjonatka ciągłego rozwoju i nowych rozwiązań.

Izabela Jezierska-Świergiel

Wiceprezes Fundacji ITAKA

Fundacja ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych

Od ponad 12 lat związana jest z Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Od samego początku odpowiedzialna jest za PR i fundraising w organizacji. Pełni także funkcję rzecznika prasowego. Koordynuje realizację wszystkich kampanii fundacji, z których część została doceniona w prestiżowych konkursach, takich jak: MiXX Awards, Złote Spinacze, KTR.

Adrian Kaczkowski

Marketing Automation Specialist

SalesTube

Adrian to doświadczony specjalista w dziedzinie personalizacji, automatyzacji marketingu i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w strategiach marketingowych w eCommerce. Od dłuższego czasu stosuje technologie AI ze szczególnym naciskiem na rozwiązanie Chat GTP w budowaniu skutecznych strategii CRM'owych.

dr Dominika Kaczorowska-Spychalska

Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii

Uniwersytet Łódzki

Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii Wydziału Zarządzania UŁ i Liderka podgrupy Badań, Innowacyjności i Wdrożeń Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy Ministerstwie Cyfryzacji. Racjonalna pasjonatka AI, badaczka interakcji między AI a człowiekiem. Autorka i współautorka licznych publikacji. Ściśle współpracuje z biznesem, wspierając i propagując rolę sztucznej inteligencji w wymiarze biznesowym i społecznym.

Sebastian Kondracki

Chief Innovation Officer firma Deviniti

deviniti.com

Sebastian Kondracki, pełniący funkcję Chief Innovation Officer w firmie Deviniti, specjalizuje się w obszarze dużych modeli językowych, znanych jako LLM (Large Language Models), a także w wykorzystaniu generatywnych systemów AI w biznesie. Jest członkiem Podgrupy Badań, Innowacyjności i Wdrożeń Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz liderem grupy AI w SoDA, stowarzyszeniu firm technologicznych. Jest autorem książki "Python i AI dla e-commerce" oraz licznych raportów branżowych z obszaru AI, w tym "Otwarte dane a sztuczna inteligencja" (GRAI) oraz "Artificial Intelligence SumUp for Business 2022". Jest także współtwórcą projektu SpeakLeash (ˈspix.lɛʂ), znanego również jako Spichlerz – zestawu narzędzi do budowy największego w Polsce (>1TB) zróżnicowanego zbioru danych wysokiej jakości. Projekt ten zawiera również biblioteki umożliwiające łatwy dostęp, pełną otwartą replikację danych oraz ich analizę. Ekspert w dziedzinie inteligencji kolaboratywnej oraz współpracy zespołów mieszanych, składających się z ludzi i systemów AI, w procesach bogatych w wiedzę. Wykłada na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego oraz Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Zaangażowany jest w badania wpływu "otwartości" (open data, open science, open source) na rozwój innowacyjności i kreatywności w społeczeństwie i biznesie.

Agnieszka Krasnodębska

Strategy Planner

Value Media

Strateg z 5-letnim doświadczeniem, zamiłowaniem do analizy i wnioskowania z danych. Specjalizuje się w identyfikacji trendów i prawidłowości, które przekłada na tworzenie nowych metod i narzędzi mających pomóc rozwiązywać kluczowe dylematy marek - zarówno te mediowe, jak i biznesowe.

Magdalena Niewiadomska

Head of Intelligence Division

SalesTube

Od ponad 15 lat w branży marketingowo-reklamowej. Z SalesTube związana od 2016 roku, gdzie odpowiada za pracę 35-osobowego działu Intelligence Division, w skład którego wchodzą zespoły Data Integration, Business Analytics oraz Personalisation. Dba o rozwój kluczowych kompetencji analitycznych oraz narzędzi towarzyszących optymalizacji sprzedaży, takich jak analiza i modelowanie danych, wdrożenia narzędzi analitycznych oraz dobór komunikacji i kanałów dla zwiększenia precyzji dotarcia do użytkowników. Wspiera partnerów i klientów agencji w transformacji cyfrowej i MarTech, tworząc długoterminowe strategie data-driven wykorzystujące synergię analityki, badań, programowania i technologii. W swojej codziennej pracy pełni rolę łącznika pomiędzy dwoma światami: technologii i biznesu. Prowadzi projekty związane z transformacją w obszarze danych.

Marcin Ręgorowicz

Radca prawny i Managing Associate

Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Radca prawny i Managing Associate w zespole IT i Nowych Technologii w Kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. Od ponad 10 lat wspiera czołowe podmioty polskie i międzynarodowe przy zawieraniu oraz realizacji umów związanych z wdrażaniem, utrzymaniem i rozwojem zaawansowanych rozwiązań technologicznych (w tym również w modelu low-code oraz opartych na sztucznej inteligencji). Prelegent na licznych konferencjach branżowych, autor publikacji o tematyce prawa nowych technologii, IT oraz AI. Członek Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii oraz komisji stałej LegalTech Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Prawnik rekomendowany w międzynarodowym rankingu Legal500.

Mateusz Sroka

Senior Data Scientist

SalesTube

Specjalista z obszaru sztucznej Inteligencji. Wykształcenie oraz praca zawodowa uczyniły go ekspertem w dziedzinie Machine Learningu i rozwiązań chmurowych. Jego praca ma na celu ułatwianie podejmowania kluczowych decyzji biznesowych, szczególnie w obszarze związanym z mediami.

Karolina Stępczyńska

Head of Video & Ad grid

Burda Media

Ponad 20 lat w mediach branży internetowej. Cyfrowa transformacja, strategie rozwoju serwisów, marketing - to obszary, w których może dzielić się swoim doświadczeniem. Obecnie odpowiada za technologię wideo i siatki reklamowej w Burda Media Polska oraz angażuje się w prace grupy AI w ramach IAB Polska.

Aleksandra Strzelecka

Manager ds. komunikacji

Screen Network

Specjalistka ds. marketingu i social media Screen Network. Odpowiedzialna za wdrożenie licznych kampanii na ekranach Digital Out of Home, w tym kampanii społeczno-edukacyjnych. Pasjonatka nowych mediów, nowatorskich rozwiązań technologicznych i niekonwencjonalnych kampanii, które zaskakują i angażują odbiorców.

Jakub Szczygieł

Marketing Automation Manager

SalesTube

Wieloletnie doświadczenie w obszarze CRM i Marketing Automation, zarówno dla B2B, jak i B2C. Rozwój możliwości komunikacji marketingowej za pomocą nowych integracji oraz budowania strategii wraz z odpowiednimi taktykami w obliczy rozpędu wartości danych 1st Party.

Paweł Szczyrek

Marketing Manager, Team Leader

Ideo Force

Marketing Manager, team leader w agencji Ideo Force. Wykładowca akademicki przedmiotów z zakresu e-marketingu między innymi w Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Projektuje strategie obecności marek w sieci. Autor szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci. Zainteresowania: sztuczna inteligencja, automatyzacja w marketingu, content marketing.

Marek Szymański

Dyrektor ds. cyfryzacji

Bauer

Dyrektor ds. cyfryzacji w Wydawnictwie Bauer. Od 15 lat w mediach, prawie zawsze na styku digitalu i printu. Pracował w Polska Press, Grupie Onet.pl, Mediach Regionalnych. Manager i trener, z wykształcenia filozof. Członek grupy roboczej AI IAB Polska. Pasjonat kostki Rubika.

Tomasz Woźniak

CEO & Partner Future Mind

FutureMind

CEO i Partner w Future Mind, firmie doradczo-technologicznej, która powstała w 2008 roku i stworzyła ponad 300 produktów cyfrowych dla topowych polskich firm i startupów. Wykładowca akademicki na wielu uczelniach w tym Executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego, mentor, promotor inicjatyw wspierających rozwój transformacji cyfrowej firm, doradca technologiczny. Aktywnie uczestniczy w projektach klienckich, skupiając się głównie na walidacji modeli biznesowych i planowaniu strategicznym. Pełni również funkcję członka rady nadzorczej w spółkach Digitree Group S.A. (dawniej SARE S.A.) oraz w BETFAN S.A.

Krystian Wydro

Digital Transformation Manager

Labcon

Menedżer - Grafik - Animator z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży reklamowej, a od pięciu szef zespołu designerskiego w Labconie. Odpowiada za rozwój kreatywno-developerski projektu Rich Mediowego. Specjalizujący się w implementacji projektów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i optymalizacji procesów i zarządzania zmianą.

Julia Zdobylak

Senior SEM & Paid Social Planner

Performics

Pasjonatka marketingu internetowego z naukowym zacięciem. Planuję, prowadzę i optymalizuję kampanie największych marek w Google Ads, Microsoft Ads, Meta Ads czy TikTok Ads. W wolnym czasie zanurzam się w artykułach naukowych na styku psychologii i ekonomii, by jeszcze lepiej poznać zachowania konsumenckie lub podróżuję do świata animacji, gdzie rzeczy niemożliwe stają się rzeczywistością.

Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca