5 października 2023 09:30

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo: Badania - Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo

Pierwsza konferencja Grupy Roboczej Badania IAB Polska zostanie poświęcona najważniejszemu trendowi marketingowemu ostatniego czasu, czyli uważności oraz sposobom jej badania, w odniesieniu do różnych działań komunikacji marketingowej.
Więcej >>

Czego się dowiesz?

Dowiesz się,

jak ogromne znaczenie ma jakość komunikacji marketingowej i jak wpływa ona na uważność i efektywne zaangażowanie odbiorców.

Zobaczysz

prezentacje czołowych ekspertów zajmujących się tworzeniem i badaniem komunikacji marketingowej, panele dyskusyjne oraz case studies.

Poznasz

możliwości pomiaru danych w środowisku multimedialnym, na podstawie których możesz wnioskować o uważności, jakości i bezpieczeństwie.

Nauczysz się,

jak skutecznie mierzyć uważność w komunikacji marketingowej oraz ustrzec się przed nieefektywnym wydawaniem pieniędzy.

Dla kogo?

Wydarzenie skierowane jest dla wszystkich, którzy chcą zyskać aktualną wiedzę na temat przyciągania i utrzymania uwagi użytkowników, oraz jak jakościowo mierzyć zainteresowanie marką na podstawie najnowszych badań. W szczególności dla tych, którzy:

Analizują: Analytics Manager, Research Manager

Planują: Media Planner/Manager, Brand Manager

Kreują: Content Manager, PR Manager, Product Manager

Zarządzają: CMO, Digital Director, Account Manager

Agenda


Rejestracja uczestników 9:30-10:00

10:00-10:10

Powitanie uczestników

Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO, iSlay

10:10-10:40

Panel dyskusyjny 1: Wyzwania dla pomiaru cross-mediowego.

Anna Dzierzędzka, Connection Planning & Media Director Central Europe, Prezeska Polskiej Organizacji Reklamodawców, PepsiCo
Karolina Chołuj, Consumer Insights Manager, Reckitt
Lucyna Koba, Client Service Director, Nielsen
Magdalena Kolenkiewicz, Dyrektorka generalna, Starcom
Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu

Pomiar cross-mediowy to już od kilku lat gorący temat, którym interesują się wszyscy uczestnicy rynku mediów. Jednak okazuje się, że takie badanie ma przed sobą wiele wyzwań – zwłaszcza w czasie komplikowania się ekosystemów reklamowych. Reklamodawcy coraz częściej poszukują wskaźników bardziej jakościowych, mierzących rzeczywisty odbiór reklamy, a nie tylko ekspozycję. W trakcie panelu porozmawiamy o tym: czy potrzeba wyliczania wspólnych zasięgów dla różnych mediów jest nadal aktualna, czy też cross-mediowy pomiar powinien dawać większe możliwości porównania kanałów mediowych między sobą. Biorąc pod uwagę, nie tylko wielkość widowni, ale również jej zaangażowanie w treści i reklamę. Czy takie podejście jest możliwe, ale też czy rzeczywiście potrzebne z punktu widzenia reklamodawców? O tym porozmawiamy w gronie ekspertów. Panel poprowadzi Karolina Chołuj.

10:40-11:00

Uwaga a uważność jako funkcje mózgu a nie oczu.

Marek Sztomberski, Senior konsultant Executive Coach, nFactor

Dowiedz się: na co zwracać uwagę tworząc content marketingowy w dobie hałasu informacyjnego, jak zmieniają się decyzje i percepcja użytkowników i dlaczego uważność stała się kluczem do sukcesu.

11:00-11:20

Jak uwaga przekłada się na efektywność – różne formy pomiarów uwagi.

Michał Wawrzyniak, Data Driven Marketing Director, Grupa Żywiec
Michał Zajdel, Head of Digital & Media CEE, Kantar

Popularność tematu dotyczącego uwagi w komunikacji marketingowej przełożyła się na rozwój pomiarów uwagi w kampaniach. Od 2020 roku prowadzimy w tym zakresie różne pomiary a także śledzimy jakiego typu badania pojawiają się na Polskim rynku i w prezentacji podzielimy się wynikami różnych badań ale również pokażemy jak wykorzystywać tę wiedzę w codziennej pracy z kampaniami.

11:20-11:40

5 mitów ze świata mediów czyli nie daj się zwieść (zbyt) prostym historiom.

Joanna Kopeć, Research & Insights Lead, Nielsen

Żyjemy w erze obfitości nie tylko mediów i treści ale i wskaźników, danych, liczb. Do walki o czas i uwagę widza włączają się coraz to nowi gracze, których rozkwit w Polsce przypada na ostatnie lata. W swoim wystąpieniu chce rozprawić się z kilkoma mitami na temat mediów wideo i kierunków ich rozwoju w Polsce.


Przerwa kawowa 11:40

12:00-12:20

Modelowanie 2.0 – korzyści płynące z MMM i atrybucji.

Patrycja Hebrowska-Tytro, Head of Analytics, Kantar Polska

W kontekście dynamicznych zmian na rynku oraz zmierzchu plików cookies, coraz mocniej rozbrzmiewa rozdźwięk pomiędzy potrzebami marketerów a rozwiązaniami dostępnymi na rynku. Czas na przeprowadzenie transformacji również w obszarze pomiaru i optymalizacji aktywności mediowych, biorąc garściami to, co najlepsze z różnych dotychczas wykorzystywanych podejść.

12:20-12:40

Pomiar efektywności komunikacji digital poza standardowymi metrykami.

Karolina Chołuj, Consumer Insights Manager, Reckitt
Michał Szczur, Digital Activation Lead, Mindshare

Mierzenie efektywności komunikacji marketingowej prowadzonej w internecie często jest utożsamiane bezpośrednio ze wskaźnikami mediowymi. W związku z tym ocena celów prowadzonych kampanii w digitalu najczęściej zatrzymuje się na poziomie działań mediowych, a nie na poziomie założeń komunikacyjnych czy biznesowych, a osiągnięcia „mediowe” są (mniej lub bardziej słusznie) często ekstrapolowane do opisu realizacji celów komunikacyjnych i marketingowych. Wystąpienie „Pomiar efektywności komunikacji digital poza standardowymi metrykami” zwraca uwagę, że w mierzeniu efektywności działań digital oprócz monitoringu wskaźników mediowych możliwe do wykorzystania są także inne rozwiązania badawczo-analityczne, które pozwalają na interpretację wyników prowadzonych kampanii w bliższym związku z KPIs marketingowymi i biznesowymi.

12:40-13:00

Badanie uważności w konsumpcji contentu.

Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO, iSlay

Uważność, którą słownik języka polskiego definiuje jako: „cechę kogoś, kto robi coś, będąc skupionym i dokładnie obserwując przedmiot czynności, bądź towarzyszącą jej sytuację”, stała się środkiem do celu jakim jest zainteresowanie i przekonanie klientów do naszej oferty. Prezentacja przedstawia jak mierzyć uważność w content marketingu stosując odpowiednie miary.

13:00-13:20

Skąd przychodzi zaangażowany użytkownik? Analiza źródeł ruchu.

Dorota Mroczkowska, Kierownik Projektów Analitycznych, Polska Press

Użytkownika można profilować na wiele sposobów wykorzystując w analizie wskaźniki ilościowe i jakościowe. Jakimi cechami charakteryzuje się zaangażowany użytkownik i z jakich źródeł ruchu możemy go pozyskać?


Lunch 13:20

14:20-14:40

Badania AI w Polsce i na świecie AI – uważność i badanie.

dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii, Uniwersytet Łódzki
Karolina Stępczyńska, Head of Video & Ad grid, Burda Media

Podzielimy się planami nowego badania z dziedziny AI, które chcemy uruchomić w Polsce. Przybliżymy także jedno z najnowszych badań AI z globalnej perspektywy. W kilku kluczowych podpunktach: co już wiadomo o podejściu marketerów do AI, co chcemy wiedzieć więcej oraz gdzie są wyzwania w tego typu badaniach.

14:40-15:10

Panel dyskusyjny 2: Attention – dyskusja o sposobach pozyskiwania zaangażowanych userów z różnych źródeł ruchu.

Stanisław Iwanowski, Client Partner i główny analityk contentu, iSlay
Katarzyna Kabiesz, Head of Insights CEE, Teads
Dorota Mroczkowska, Kierownik Projektów Analitycznych, Polska Press
Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO, iSlay
Michał Zajdel, Head of Digital & Media CEE, Kantar

Paneliści będą rozmawiać o tym, jak ocenić czy użytkownicy są zaangażowani i jak sprawdzić skąd przychodzą? Dyskusja w Panelu pozwoli poznać punkt widzenia wydawcy, agencji i firm badawczych, które na codzień zajmują się analizowaniem zachowania użytkowników internetu. Panel poprowadzi Tomasz Wileński.

15:10-15:30

Czy na pewno dbamy o bezpieczeństwo marki? – badania i rozwiązania.

Anna Gruszka, Industry Director, Teads

Uwaga użytkowników rośnie także wtedy, kiedy pojawiamy się w zagrażającym marce kontekście. Czy nie zapomnieliśmy o brand safety? Prezentacja wybranych zagadnień z najnowszego badania rynku dla programu jakości reklamy cyfrowej – Qualid.

15:30-15:50

Wyzwanie dla outdooru – mierzymy masy czy jednostki?

Bartosz Barański, Chief Data Officer, Ströer

Badania Outdooru przez lata stanowiły duże wyzwanie, ale dzisiejsze technologie pozwalają mierzyć OOH z różnych perspektyw. Możemy skupić się na dowolnym widzu lub analizować masy. Wystąpienie skupi się na tym jakie możliwości dają oba podejścia ale i jakie niosą za sobą pułapki.

15:50-16:00

Podsumowanie

Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO, iSlay

Idea konferencji

W dzisiejszym dynamicznym i przeładowanym informacjami świecie, walka o uwagę użytkowników jest coraz większa, stąd też uważność stała się kluczem do przyciągania i utrzymania ich zainteresowania. Pierwsza konferencja Grupy Roboczej Badania IAB Polska zostanie poświęcona najważniejszemu trendowi marketingowemu ostatniego czasu, czyli uważności oraz sposobom jej badania, w odniesieniu do różnych działań komunikacji marketingowej.

Więcej o prelegentach

Bartosz Barański

Chief Data Officer

Ströer

Doświadczony badacz i manager, związany z branżą badawczą od 1997 roku. Na początku kariery zawodowej zajmował się głównie badaniami rynkowymi telewizji, natomiast outdoorem od 2001 roku. W latach 2005-2006 był również dyrektorem warszawskiego oddziału domu mediowego Media Concept. W Grupie Ströer jest odpowiedzialny za wszystkie projekty badawcze. Od 2020 Członek Zarządu Instytutu Badań Outdooru (IBO) firmy założonej przez spółki: Ströer, AMS i Clear Channel, która realizuje projekt Outdoor Track.

Karolina Chołuj

Consumer Insights Manager

Reckitt

Specjalistka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Obecnie Consumer Insights Manager w Reckitt Health, wcześniej, przez ponad 13 lat dyrektorka działu badań i analiz w Mindshare oraz ZenithOptimedia. W swojej karierze współpracowała z największymi reklamodawcami, zarówno lokalnie jak i w środowisku międzynarodowym. Juror Effie (2021, 2022, 2023), członek grup roboczych IAB oraz SAR.

Anna Dzierzędzka

Connection Planning & Media Director Central Europe, Prezeska Polskiej Organizacji Reklamodawców

PepsiCo

Ekspertka w dziedzinie marketingu i komunikacji mediowej, z ponad 20 letnim doświadczeniem w pracy z międzynarodowymi marketerami i platformami mediowymi po stronie agencji mediowej oraz reklamodawcy. Odpowiada za ekspertyzę marketingową i reklamową, planowanie mediów od strategii do wykonania w krajach Europy Środkowej. Zarządzała zespołami różnej wielkość od dużych ponad 100 osobowych po mniejsze specjalistyczne jednostki, prowadziła projekty transformacyjne oraz implementowała rozwiązania cyfrowe takie jak rozwiązania omnichannel, content/influencer marketing, marketing automation dla e-commerce. Doświadczenie zdobywała, pracując dla marek z branż FMCG, TelCo, OTC, finansów i firm e-commerce takich jak P&G, Mars, Play, GSK, Bayer, Hochland, Amica i innych.

Anna Gruszka

Industry Director

Teads

Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Z zaangażowaniem prezentowała badania przed Komisją Europejską, Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day,Kongresem Online Marketing. Jako Industry Director w Teads odpowiada za merytorykę i JBP z czołowymi marketerami a jako przewodnicząca Programu Qualid- za jakość reklamy internetowej. Wcześniej CDO IPG Mediabrands , CEO agencji Reprise, CEE Digital Manager w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych.

Patrycja Hebrowska-Tytro

Head of Analytics

Kantar Polska

Od ponad dekady działa w branży badawczej jako liderka zespołów komercyjnych. Zdobywała doświadczenie w Polsce i za granicą, współpracując z detalistami i graczami eCommerce, domami mediowymi, producentami FMCG i firmami z sektora usług; zarówno lokalnymi Klientami jak i międzynarodowymi centralami. Jest absolwentką MBA Digital Transformation przy Politechnice Warszawskiej i z pasją analizuje trendy związane z transformacją cyfrową (eCommerce) oraz wykorzystaniem wysokich technologii (AI). Chętnie występuje publicznie jako prelegentka, moderatorka sesji i dyskusji na konferencjach branżowych, do tej pory na scenach IAB, Retail Summit, największych konferencjach eCommerce, Data Science i Analytics, biznesowych konferencjach poświęconych Transformacji Cyfrowej. Jako Head of Analytics w Kantarze obudowuje wiedzę ekspertów Kantara zaawansowaną analityką. Przyświecający jej cel to pełne wykorzystanie dostępnych danych, by wspomagać Klientów w podejmowaniu decyzji biznesowych. Na co dzień korzysta z narzędzi opierających się na AI oraz ze wsparcia HUBu data science i projektowego Center of Excellence w Warszawie. Komercyjny i analityczny zespół, któremu przewodzi, specjalizuje się w obszarach istotnych z perspektywy całego procesu marketingowego: - efektywność komunikacji – nie tylko weryfikujemy siłę oddziaływania poszczególnych komunikatów, ale również współzależności pomiędzy nimi, by osiągnąć jak największe przełożenie komunikacji na siłę marki. Dodatkowo, już w 15 min pomagamy ocenić jakość kreacji i szanse przebicia się marki wśród innych reklam; - efektywność marketing mixu – adresujemy cele strategiczne poprzez optymalną alokację budżetu w taktyki mediowe w bardzo granularny sposób oraz taktyczne poprzez ocenę efektywności kampanii w trakcie jej trwania i zwinne reagowanie zależnie od osiąganych wyników. W sposób unikalny na rynku uwzględniamy dwa kluczowe czynniki wpływające na rentowność reklamową: wielkość marki oraz jakość kreacji; - strategia marki – identyfikujemy wyłaniające się trendy i odkrywamy kryjące się za nimi okazje i potrzeby konsumentów, pozwalające na wykorzystanie nowych platform komunikacyjnych oraz rozwijanie konceptów NPD, na podstawie danych behawioralnych search + social media. Jesteśmy doświadczeni również w bardziej tradycyjnym podejściu do segmentacji nie tylko konsumentów, ale i okazji.

Stanisław Iwanowski

Client Partner i główny analityk contentu

iSlay

Client Partner i główny analityk contentu w iSlay, firmie badawczej zajmującej się analityką treści pod kątem sprzedaży. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży, w zakresie planowania, tworzenia oraz realizacji komunikacji reklamowej, zarówno z perspektywy domów mediowych, jak i mediów. Laureat 6 nagród Effie w latach 2015-2018 (dla klienta Philips Polska) , pracownik roku 2016 Dentsu Group Polska, współtwórca rozwiązań komunikacyjnych opartych na big data (z ramienia Dentsu Polska oraz Grupy WP.PL).

Katarzyna Kabiesz

Head of Insights CEE

Teads

Jako Head of Insights CEE, w ramach struktur globalnych zespołu Teads Intelligence zajmuje się strategicznym i operacyjnym zarządzaniem projektami badawczo-pomiarowymi na rozwijających się rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i regionu bałtyckiego. Wcześniej pracowała w Publicis Group jako Data Lead oraz Business Development Manager, uczestnicząc w innowacyjnych projektach Mar-tech, Data i Research. Posiada ponad 19-letnie doświadczenia pracy po stronie klienta (PTK Centertel, Orange, PKO BP). Zajmowała się obszarami Consumer &Market Intelligence, zarządzania marką, strategiami, obszarem segmentacji klientów i dużymi projektami transformacyjnymi (w tym dwa projekty rebrandingowe). Absolwentka SAR School of Brand Strategy, SAR School of Brand Design, Studiów Podyplomowych SGH z obszaru Brand Management oraz Marketing Internetowy, Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Zarządzania Projektami w Akademii Leona Koźmińskiego.

dr Dominika Kaczorowska-Spychalska

Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii

Uniwersytet Łódzki

Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii Wydziału Zarządzania UŁ i Liderka podgrupy Badań, Innowacyjności i Wdrożeń Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy Ministerstwie Cyfryzacji. Racjonalna pasjonatka AI, badaczka interakcji między AI a człowiekiem. Autorka i współautorka licznych publikacji. Ściśle współpracuje z biznesem, wspierając i propagując rolę sztucznej inteligencji w wymiarze biznesowym i społecznym.

Lucyna Koba

Client Service Director

Nielsen

Ekspertka marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. Obecnie jako Client Service Director w Nielsen Media odpowiada za współpracę z klientami korzystającymi z badań widowni telewizyjnej i digitalowej. Swoje poprzednie doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych oraz firmach badawczych i technologicznych. Wielokrotna prelegentka podczas konferencji i szkoleń branżowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych nagrodami: Effie Awards, IAB Mixx Awards.

Magdalena Kolenkiewicz

Dyrektorka generalna

Starcom

Od 20 lat z sukcesem zaangażowana w rozwój branży reklamowej w Polsce i na świecie. Jej oczkiem w głowie jest długofalowe budowanie equity i siły marek zarówno przez spójną i konsekwentną strategię, innowacyjne i unikatowe na rynku rozwiązania, jak i wykorzystanie aktualnych trendów w komunikacji, a w działaniach digitalowych – tworzenie i współtworzenie angażujących i wpływających na percepcje marki treści. Będąc dyrektorką generalną Starcom, odpowiedzialna jest za sukces największej na polskim rynku agencji mediowej pracującej dla wielu liderów rynku z różnych branż.

Joanna Kopeć

Research & Insights Lead

Nielsen

Socjolożka, badaczka rynku i mediów. Od początku kariery zawodowej związana z badaniami, dostarczała użytecznej biznesowo wiedzy o motywacjach, zachowaniach i zwyczajach konsumentów oraz o ich przełożeniu na biznes. W Nielsenie doświadczenie w badaniach marketingowych przekuwa w nową perspektywę patrzenia na dane o widowni, oglądalności i trendach w Polsce i na świecie. Prelegentka badawczych i mediowych konferencji branżowych, prowadząca zajęcia Rynek Mediów na SWPS, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii.

Dorota Mroczkowska

Kierownik Projektów Analitycznych

Polska Press

Kierowniczka projektów analitycznych, analityczka danych oraz promotorka rozwijania kultury danych w Organizacji. Jej działania skupiają się m.in. na konstrukcji i realizacji projektów z wykorzystaniem elementów strategii data-driven organisation (organizacji opartej na danych). W ramach tych projektów zajmuje się zarówno organizacją infrastruktury bazodanowej, jak i podnoszeniem kompetencji analitycznych pracowników Grupy Polska Press.

Marcin Niemczyk

Doradca Zarządu

Polskie Badania Internetu

Z branżą medialną związany od wielu lat. Obecnie, od lipca 2019 r. doradca Zarządu PBI. Wcześniej, w latach 2005-2019, pracował w Dziale Badań i Analiz Grupy Onet.pl SA/Ringier Axel Springer Polska – początkowo jako Specjalista ds. Analiz, potem Kierownik Zespołu Analiz. W latach 1997-2005 Specjalista ds. Reklamy i Analiz Marketingowych w Radiu Kraków S.A. Prelegent na konferencjach (Cyberresearch, Kongres Badaczy, Impact Academy), wykładowca SWPS, UJ, współautor "Raportu Strategicznego IAB" oraz Leksykonu "Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych". Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz University of Teesside w Middlesbrough w Wielkiej Brytanii.

Karolina Stępczyńska

Head of Video & Ad grid

Burda Media

Ponad 20 lat w mediach branży internetowej. Cyfrowa transformacja, strategie rozwoju serwisów, marketing - to obszary, w których może dzielić się swoim doświadczeniem. Obecnie odpowiada za technologię wideo i siatki reklamowej w Burda Media Polska oraz angażuje się w prace grupy AI w ramach IAB Polska.

Michał Szczur

Digital Activation Lead

Mindshare

Digital Activation Lead w Mindshare Polska, Master Trener DIMAQ, członek Grup Roboczych IAB ds. Badań oraz Mobile, koordynator mSpark w Mindshare. Wielokrotny prelegent m.in. na Purple Day, Forum IAB, IAB How To, DIMAQ Day, Kongres PTBRiO. Z domem mediowym Mindshare związany od 11 lat. Doświadczenie zdobywał realizując kampanie m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG Electronics, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow, Mixx Awards i InnovationAd. Od kilku lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu digital marketingu oraz wdrażaniem nowoczesnych technologii w strategiach marketingowych klientów Mindshare.

Marek Sztomberski

Senior konsultant Executive Coach

nFactor

Absolwent KUL, psycholog, trener i coach w obszarze sprzedaży i HR. Od ponad 30 lat doradza wielu znanym firmom z branży reklamowej, finansów, FMCG, farmacji i IT. Pracował dla min.: D’Arcy, Leo Burnett, IQ Marketing, Coca Cola, ING, Santander, Adamed, Goodyear, Philip Morris, Nestle, Mars, Unilever czy Bayer.

Michał Wawrzyniak

Data Driven Marketing Director

Grupa Żywiec

Działa najlepiej na styku digitalu, sprzedaży i marketingu. Zbierał doświadczenia zawodowe w L’Oreal (opiekując się digitalem - od Stażysty do Senior Digital Managera odpowiadającego za 4 kraje), Mars (odpowiedzialność za dwa kanały sprzedaży i rozwój digitalowy firmy na stanowisku Head of Digital, E-Commerce & SPT sales channels), a także tworząc własne firmy. Obecnie pełni funkcję Data Driven Marketing Directora w Grupie Żywiec, działając jednocześnie jako konsultant dla innych przedsiębiorstw, w obszarach mediów online, sprzedaży e-commerce i przewodzenia. Jest certyfikowanym trenerem, a także konsultantem merytorycznym polskich wydań obu części słynnego "How Brands Grow" i "Building Distinctive Brand Assets". Zdobył kilka ważnych nagród branżowych jak Effie, czy Mixx. Prywatnie pasjonuje się produkcją muzyki, sportem (głównie tenisem) i podróżami.

Tomasz Wileński

Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO

iSlay

Jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska i członkiem badawczej grupy roboczej w IAB. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom. Jest również założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, która następnie została częścią Publicis Group i funkcjonuje jako IS Saatchi&Saatchi na rynku globalnym. W początkowej fazie swojej kariery – Tomasz Wileński był jednym z założycieli ClickAd – agencji online media, która później stała się własnością 3TS Capital Partners a obecnie jest jedną ze spółek z na GPW.

Michał Zajdel

Head of Digital & Media CEE

Kantar

Badacz i analityk z niemal 15-letnim doświadczeniem. Zajmuje się badaniami komunikacji i mediów. Specjalizuje się w pomiarach skuteczności komunikacji, a także efektywności mediowej.

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

PARTNERZY MEDIALNI

WSPÓŁPRACA

ORGANIZATOR

AKREDYTACJA