23 kwietnia 2024 09:00

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo: Królewski Gambit. Jak wygrać w Content Marketingu

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów oraz wyzwań związanych ze światem content marketingu.
Więcej >>

Do konferencji zostało:

dni

godzin

minut

Kup bilet

Czego się dowiesz?

Dowiesz się,

jak podbić świat content marketingu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk oraz jak poprawić efektywność tych działań.

Poznasz

tajniki budowania strategii do zdominowania pola contentowej gry.

Zobaczysz,

jak za pomocą śmiałych "otwarć i zagrań" przyciągnąć uwagę odbiorców, a dzięki angażującym treściom podtrzymać inicjatywę i zainteresowanie.

Nauczysz się,

jak zakończyć content marketingową grę imponującym matem, a także jak umiejętnie zmierzyć jej wynik, aby należycie świętować wygraną.

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do osób, które pragną podbić świat content marketingu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą zgłębić tajniki planowania, tworzenia, egzekucji działań marketingu treści, w tym także skutecznego ich mierzenia.

osoby odpowiedzialne za strategię i działania performance marketingowe w firmach

content marketing managerów, social media managerów, media planerów, PR managerów, agencje i domy mediowe

przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw

Agenda


Rejestracja uczestników 9.00-9.40

9.40-9.50

Powitanie

Maciej Leonard Żybula, Prowadzący konferencję, CEO/Founder, Bees & Honey

9.50-10.10

Content is the King, ale kto rządzi królem? – najważniejsze kanały dotarcia z treściami do polskich internautów.

Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu

Od stycznia 2023 roku badanie Mediapanel wzbogacono o dane na temat źródeł ruchu. Dzięki temu wiemy nie tylko ilu użytkowników odwiedza dany serwis, ale skąd na niego trafiają i jak długo zostają. Koniec 2023 roku to wzbogacenie danych o 5. źródło – Agregatory Treści, a więc w coraz większym stopniu rozprowadzający ruch w polskim internecie Google Discover. W swoim wystąpieniu przeanalizuję 100 największych polskich serwisów contentowych pod kątem budowania na nich zasięgu oraz zaangażowania użytkowników z poszczególnych źródeł. Przeanalizuję także tematyki tych serwisów. Które treści lepiej performują w social mediach, a które w searchu i czy Google Discover zabija ruch bezpośredni - o tym wszystkim będę mówić podczas mojego wystąpienia.

10.10-10.30

Trendy w Branded Content Marketingu. What’s Hot, What’s Not?

Marta Wojciechowska, Starszy Kierownik ds. PR, Influencerów i Contentu I Senior PR, Grupa spółek DANONE

Prezentacja powstała z miłości do śledzenia trendów, bacznego obserwowania zmieniającej się rzeczywistości i kilkunastu lat doświadczenia w tworzeniu treści. Będzie o tym, na co postawić w Branded Content Marketingu, ale na tle większej całości. Bo żaden konsument nie żyje w próżni i żaden marketer nie powinien funkcjonować w bańce własnych marek.

10.30-10.50

Super Users – jak rozpoznać super użytkownika i zmierzyć jego zainteresowanie branded contentem?

Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO, iSlay

Era Unique Users się kończy. Klienci chcą się rozliczać za jakość kontaktu, a nie za sam fakt odwiedzin. Wydawcy inwestują w treści i chcą wycenić zaangażowanie użytkowników. Rynek poszukuje miary jakościowej, która umożliwi rozliczenie kampanii. Prezentacja pokaże możliwości pomiaru, które ułatwią marketerom rozliczanie się za Super Users.

10.50-11.10

Tworzenie doświadczeń, które zostają na dłużej, czyli synergia miejsca, czasu, treści i formy w reklamie.

Joanna Pełech-Mikulska, Media Director, Blue Eyes Media

Nawet najbardziej przemyślana reklama może stracić na skuteczności, gdy zostanie zaprezentowana w niewłaściwym kontekście. W tej prezentacji udowodnię, jak nieodłączna jest rola miejsca, czasu i formy dla odbioru przekazu reklamowego. Jak świadome wykorzystanie tych elementów znacząco wzmacnia wpływ reklamy, czyniąc ją bardziej rezonującą i skuteczną. Na zakończenie podkreślę, jak kluczowe jest zbudowanie głębokiej, wartościowej relacji z odbiorcami. Serdecznie zapraszam ;).


Przerwa kawowa 11.10-11.30

11.30-11.50

Narzędzia AI na TikToku – nowe możliwości tworzenia video dla marketerów.

Nikoletta Mańkowska, CEO & co-founder, ViralTalk

Obecnie sztuczna inteligencja odgrywa ogromną rolę w branży kreatywnej, umożliwiając delegowanie wielu zadań związanych z tworzeniem treści. AI potrafi pisać teksty reklamowe, generować grafiki oraz nawet tworzyć krótkie filmy promocyjne w zaledwie kilka minut. Pytanie jednak brzmi, jak efektywnie wykorzystać narzędzia AI do produkcji treści? Czy content tworzony przy pomocy AI jest równie skuteczny, jak ten tworzony tradycyjnymi metodami, i czy faktycznie przynosi on zamierzone efekty?

11.50-12.10

Content w advocacy, czyli co i jak mówić, żeby konsumenci też mówili.

Monika Dobaj, Head of PR & Advocacy, Labcon

Podczas prezentacji opowiem o tym, w jaki sposób możemy łączyć działania z pogranicza mediów, social mediów, IM i PR-u, żeby angażować w nie konsumentów i w kontrolowany sposób prowadzić pozytywną dyskusję o marce. Wyjaśnię, dlaczego działania skupione na contencie uwiarygodniają i obiektywizują przekazy reklamowe. Pokażę na przykładach, jak umiejętnie prowadzone advocacy angażuje odbiorcę i tworzy dla niego takie okoliczności, w których może i chce pokazać, że dany produkt wpisuje się w jego styl życia i wizję świata.

12.10-12.30

Dlaczego 70% Zetek mówi „będę oglądał grę”?

Karolina Bąkowska, Head of Social Content & Gaming, GoldenSubmarine

Marki coraz odważniej korzystają z potencjału, jaki drzemie w gamingu aktywnym i graczach jako konsumentach. A jak jest z gamingiem pasywnym? Wiemy, jak wykorzystać content gamingowy w komunikacji? Gdzie i jak robić to najlepiej? Czy ktoś to w ogóle ogląda?


Lunch 12.30-13.20

13.20-13.40

Jak audio przekształca markę w opowieści, które zostają na dłużej? Czyli siła dużego wydawcy, którą powinien znać i rozumieć współczesny marketer.

Jacek Gratkiewicz, Head of Audio/Podcasts, Ringier Axel Springer Polska
Maciej Kuczyński, Kierownik Zespołu Projektów Video i Audio, Ringier Axel Springer Polska

Podcasty to z roku na rok coraz mocniej rozwijające się medium. Obecnie w Polsce dostępnych jest już ponad 8,5 tysiąca podcastów. W 2019 roku było ich ponad 6 tysięcy, a ta liczba ciągle rośnie. 10 milionów dorosłych osób powyżej 18 roku życia regularnie słucha treści audio. Według Nielsen, w 2027 roku liczba słuchaczy w Polsce wyniesie ponad 12 milionów. Oznacza to wzrost o ponad 25%. Podcasty to też przestrzeń, w której coraz chętniej obecni są Klienci z przekazem swoich marek. Lubią być częścią angażujących, ciekawych historii, które zostają ze słuchaczami na dłużej. W swoich działaniach marketingowych często wybierają współpracę z wydawcą, który ma narzędzia, nazwiska, know how, a także umieszcza podcast w większym ekosystemie poszerzając jego własną historię, a także marki, która jest w nim obecna.

13.40-14.00

Nowe życie contentu. Automatyzacja recyklingu treści w oparciu o AI.

Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader, Ideo Force

Wyobraź sobie świat, w którym content pisze się sam. Stare artykuły, notatki, wycinki z gazet ożywają i mogą zostać wykorzystane jako materiał do nowych treści w różnych formach. A wszystko to dzieje się automatycznie. Umożliwia to tzw. maszyna contentu – mianem tym określana jest automatyzacja, która na bazie wsadu merytorycznego (np. archiwalnych treści lub całkiem świeżych artykułów, ale także nagrań dźwięku i wideo) opracowuje zupełnie nowy content w różnych formach. Prezentacja poruszy praktyczne możliwości budowy tzw. maszyny contentu w oparciu integrację no-code z AI.

14.00-14.20

Jak obsadzić contentem lejek sprzedażowy? Obalamy 3 najczęściej powtarzające się mity dotyczące wykorzystania contentu w kampaniach.

Izabela Grotkowska, Content Team Manager, GroupM
Olga Szymkowiak, Senior Creative Content Specialist, GroupM

"Content nie konwertuje", "content to tylko artykuły", "content nie jest innowacyjny"– to tylko niektóre utarte w branży przekonania na temat działań contentowych. W prezentacji rozprawimy się z mitami, które trafiają do nas od klientów i pokażemy, że contentem można pokryć wszystkie etapy lejka sprzedażowego – od świadomości po konwersję. Zaproponujemy konkretne formy contentu, udowadniając, że z ich pomocą można stworzyć szeroko zakrojoną, angażującą kampanię.


Przerwa kawowa 14.20-14.50

14.50-15.10

Kiedy marka jest zbyt fajna. Jak content marketing zamiast szansą, może stać się ryzykiem.

Maciej Józefowicz, Marketing Manager, Mitgo

Marki, zwłaszcza konsumenckie, muszą mieć dzisiaj obowiązkowo swoją tożsamość, wyrażaną m.in. przez różne formy contentu publikowane online. Mają one wyróżnić dany brand spośród konkurencji i poprawić jego relacje z docelową grupą odbiorców, czasem jednak efekt może być przeciwny. Prezentacja będzie poświęcona przypadkom, jak źle dobrany lub "przedobrzony" content szkodzi marce, i sposobom na ograniczenie tego ryzyka.

15.10-15.30

Postaw na własnego influencera marki – jak się to robi? Czy to się opłaca i czy można na tym… zarobić?

Antonina Grzelak, Chief Operating Officer, PanParagon | Mr Receipt

Tradycyjne posty przechodzą do lamusa. Opowiem, jak w oparciu wyłącznie o videocontent zbudować silne sociale w 12 miesięcy. Przeprowadzę Was krok po kroku przez cały proces, opowiem, jakie były koszty i czy w dłuższej perspektywie się to opłaca?

15.30-15.50

Czy moja prezentacja jest Kenough? Dostosowanie contentu do grup pokoleniowych na przykładzie kampanii reklamowej filmu Barbie.

Tomasz Orłowski, Head of Social Media, Euvic Media

Dlaczego statystyczny Polak spędza średnio 6 godzin dziennie przed ekranem? Tak właśnie działają na nas treści. Zatrzymują, angażują i wciągają w wirtualny świat. Co jednak powoduje, że niektóre z nich na dłużej? Jednym z kluczowych czynników jest z pewnością dopasowanie contentu do jego odbiorcy oraz emocje, jakie wzbudza. Idealnym przykładem, który pozwoli zgłębić temat, jest kampania marketingowa filmu Barbie. Ale czy na pewno była Kenough? Jak odebrały ją poszczególne pokolenia?

15.50-16.00

Zakończenie

Maciej Leonard Żybula, Prowadzący konferencję, CEO/Founder, Bees & Honey

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >

Idea konferencji

IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w Content Marketingu, to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Podczas jednodniowej konferencji uczestnicy zgłębią tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry. Będą mieli okazję odkryć, jak za pomocą śmiałych „otwarć i zagrań” przyciągnąć uwagę odbiorców, a dzięki angażującym treściom utrzymać ich inicjatywę i zainteresowanie. Dowiedzą się także, jak zakończyć grę imponującym matem, a także jak umiejętnie zmierzyć sukces tej „gry”, aby należycie świętować wygraną.

Konferencja będzie obfitować w liczne inspiracje i będzie też szansą, aby dowiedzieć się, jak poprawić efektywność działań w szeroko rozumianym content marketingu. Dzięki odpowiednio zbudowanym strategiom i taktykom sukces w dynamicznej grze o uwagę odbiorców jest na wyciągnięcie ręki.

Prelegenci

Maciej Leonard Żybula

Prowadzący konferencję, CEO/Founder

Bees & Honey

Założyciel agencji Bees & Honey (wcześniej Social Art). Od kilkunastu lat związany z branżą reklamową. Wykładowca akademicki z zakresu marketingu i digital w SGH i Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku. Związany przez lata z kulturą i teatrem. Dusza towarzystwa. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru.

Karolina Bąkowska

Head of Social Content & Gaming

GoldenSubmarine

W ubiegłym roku wróciła na pokład GoldenSubmarine, gdzie ze wsparciem swojego zespołu realizuje dla klientów jak LEGO, Disney+, E.Wedel czy Tchibo działania w mediach społecznościowych oraz gamingu. W codziennej pracy łączy strategiczne podejście do insightów i KPI z zamiłowaniem do kreatywności i technologii, co pozwala jej na zrozumienie młodych odbiorców i tworzenie jakościowych działań odpowiadających na ich potrzeby.

Monika Dobaj

Head of PR & Advocacy

Labcon

Od kilkunastu lat z sukcesami odpowiada za komunikacją wizerunkową marek z obszaru FMCG. Doświadczenie zdobywała współpracując z takimi Klientami jak: Avon, Nivea, IKEA, Procter & Gamble, Danone, Nestlé, Mars Wrigley, LUSH, Eau Thermal Avène czy L'Oréal. W Labconie rozwija ofertę advocacy, w ramach której prowadzi kampanie angażujące konsumentów i pomagające markom budować jednocześnie zasięg i spójność wizerunkową. Absolwentka 3 kierunków na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała również na Uniwersytecie Gandawskim w Belgii i na Wietnamskim Uniwersytecie Narodowym w Hanoi.

Jacek Gratkiewicz

Head of Audio/Podcasts

Ringier Axel Springer Polska

Na rynku audio i medialnym od 20 lat. Od dwóch lat odpowiada za podcasty i biznes audio w Ringier Axel Springer Polska. Pracował w Radiu ZET, ChilliZET, pracował money.pl. Kiedyś producent, scenarzysta i reżyser projektów audio oraz wideo.

Izabela Grotkowska

Content Team Manager

GroupM

Iza związana jest z GroupM od 9 lat – działa w strukturach firmy od początków rozwoju teamu plista. Obecnie natomiast zarządza zespołem specjalizującym się w digital contencie, w szczególności tym opartym o innowacje i AI. Poza tym zajmuje się strategicznym planowaniem kampanii dla domów mediowych z WPP i rozwojem nowych produktów contentowych. Swoje wcześniejsze doświadczenie marketingowe budowała w agencjach PR oraz specjalizujących się w content marketingu. Od 11 lat związana jest z digitalem. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku marketing i zarządzanie. Prywatnie mama dwóch aktywnych fanów Minecrafta i Lego oraz kociara😊.

Antonina Grzelak

Chief Operating Officer

PanParagon | Mr Receipt

PR & Business Manager takich aplikacji, jak popularna aplikacja zakupowa: PanParagon, czy wielokrotnie nagradzany notiOne. Autorka artykułów do czołowych pism marketingowych i książek. W wolnych chwilach dzieli się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas niemal 20 lat spędzonych na scenie: prowadzi szkolenia z wystąpień publicznych, niestandardowych działań marketingowych oraz psychologii biznesu. Organizatorka pierwszego w Polsce dwudniowego spotkania integrującego środowisko biznesu i marketingu – MarkeThink. Prelegentka licznych konferencji branżowych (m. in. Mobile Trends Conference, IAB How To, Konwent Rozwoju, FIR). Prywatnie uzależniona od podróży kulinarnych do najmniej oczywistych zakątków Świata.

Maciej Józefowicz

Marketing Manager

Mitgo

Marketingowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży startupowej i technologicznej, a także w mediach i administracji publicznej. Obecnie kieruje polskim marketingiem międzynarodowej grupy technologicznej Mitgo, dostarczającej biznesowi rozwiązania z branży adtech, martech i performance marketingu. W wolnych chwilach biega, czyta science fiction i chodzi na koncerty muzyki metalowej. Opiekun kota (rudego).

Maciej Kuczyński

Kierownik Zespołu Projektów Video i Audio

Ringier Axel Springer Polska

Obecnie odpowiada za strategię rozwoju i monetyzację działań content marketingowych wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska w obszarze wideo i audio z którym związany jest od 2017 roku. Pracował między innymi przy takich formatach jak: Onet Rano, Czas Na Zasady, Pasja w Podróży. Projekty, przy których pracował w roli project managera otrzymywały niejednokrotnie nagrody i wyróżnienia. Z wartych uwagi: INMA - pierwsze miejsce w kategorii „Best Idea To Grow Advertising Sales” za format Onet Rano, Bronze MIXX Awards - Brand Awareness and Positioning za Czas Na Zasady, czy też Golden Arrow – w kategorii Digital Marketing Wideo za Czas Na Zasady.

Nikoletta Mańkowska

CEO & co-founder

ViralTalk

Współzałożycielka agencji reklamowej ViralTalk, specjalizującej się w kampaniach reklamowych na TikToku. Od 9 lat związana z event marketingiem, social media i reklamą. W 2022 r. pozyskała 1 mln zł zewnętrznego kapitału na rozwój narzędzia ViralTalk.App - systemu do optymalizacji kampanii reklamowych na Tiktoku wykorzystującego AI.

Marcin Niemczyk

Doradca Zarządu

Polskie Badania Internetu

Z branżą medialną związany od wielu lat. Obecnie, od lipca 2019 r. doradca Zarządu PBI. Wcześniej, w latach 2005-2019, pracował w Dziale Badań i Analiz Grupy Onet.pl SA/Ringier Axel Springer Polska – początkowo jako Specjalista ds. Analiz, potem Kierownik Zespołu Analiz. W latach 1997-2005 Specjalista ds. Reklamy i Analiz Marketingowych w Radiu Kraków S.A. Prelegent na konferencjach (Cyberresearch, Kongres Badaczy, Impact Academy), wykładowca SWPS, UJ, współautor "Raportu Strategicznego IAB" oraz Leksykonu "Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych". Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz University of Teesside w Middlesbrough w Wielkiej Brytanii.

Tomasz Orłowski

Head of Social Media

Euvic Media

Przedstawiciel pokolenia iGen. Dorastający w czasach, gdy Internet był codziennie, od zawsze szukający nowych możliwości działań w social mediach i wykorzystania ich potencjału. Świadomy obserwator zmian, jakie wymusza XXI wiek i trendów wprowadzanych przez niego. Stale zadający sobie pytanie: czym content go jeszcze zaskoczy? Jako obywatel przebodźcowanego świata Internetu szuka: emocji, prawdy oraz oryginalności. Tomasz szanuje umiejętność wykorzystania chwili i szybkiego działania, dlatego uwielbia RTM. W wolnej chwili zagłębia się w tworzenie viralowych treści na TikToku dla pokolenia Z, badając przy tym algorytmy. Jednak największą miłością darzy ADSy, które umożliwiają skuteczniejsze spieniężenie dobrego contentu.

Joanna Pełech-Mikulska

Media Director

Blue Eyes Media

Prezeska i założycielka agencji reklamowej BE Media. Absolwentka ekonomii, politologii oraz zarządzania. Autorka licznych publikacji, które rzucają światło na innowacyjne metody reklamy, marketingu i perswazji w komunikacji. Dzięki ogromnej pasji i specjalizacji w dziedzinie kreatywnej reklamy zewnętrznej, osiąga imponujące rezultaty, które nie tylko wyróżniają się na tle branży, ale również ustanawiają nowe benchmarki dla sektora. Nieustannie poszukując inspiracji, dzieli się swoim doświadczeniem jako autorka tekstów, a jej zamiłowanie do podróży, śpiewu i dobrej kuchni dodaje jej działaniom osobistego charakteru.

Paweł Szczyrek

Marketing Manager, Team Leader

Ideo Force

Marketing Manager, team leader w agencji Ideo Force. Wykładowca akademicki przedmiotów z zakresu e-marketingu między innymi w Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Projektuje strategie obecności marek w sieci. Autor szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci. Zainteresowania: sztuczna inteligencja, automatyzacja w marketingu, content marketing.

Olga Szymkowiak

Senior Creative Content Specialist

GroupM

Pierwsze zawodowe kroki stawiała jako dziennikarka, by po kilku latach zamienić redakcję na agencję PR-ową. W marketingu pracuje od siedmiu lat. Ostatnie dwa spędziła w GroupM, gdzie po dziś dzień rozwija się w obszarze digital marketingu, ze szczególnym naciskiem na content marketing. Największą przyjemność w codziennej pracy sprawiają jej działania kreatywno-strategiczne.

Tomasz Wileński

Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO

iSlay

Jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska i członkiem badawczej grupy roboczej w IAB. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom. Jest również założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, która następnie została częścią Publicis Group i funkcjonuje jako IS Saatchi&Saatchi na rynku globalnym. W początkowej fazie swojej kariery – Tomasz Wileński był jednym z założycieli ClickAd – agencji online media, która później stała się własnością 3TS Capital Partners a obecnie jest jedną ze spółek z na GPW.

Marta Wojciechowska

Starszy Kierownik ds. PR, Influencerów i Contentu I Senior PR

Grupa spółek DANONE

Odpowiada za PR & Content Marketing oraz Influencer Marketing marek Grupy Spółek DANONE w Polsce. Specjalizuje się w działaniach z zakresu Brand PR, z branżą związana od ponad 17 lat. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, a także (ze względu na zainteresowania prywatne) studiów podyplomowych Historia i Kultura Żydów Polskich na tej samej uczelni. Obecnie w trakcie studiów na kierunku Psychologia Zmiany na Uniwersytecie SWPS. Wierzy, że komunikacja to nie tylko storytelling, ale przede wszystkim storydoing – bo bez autentyczności nie ma szans na budowanie silnych i spójnych marek.

Cennik

Cena dla firm zrzeszonych w IAB Polska

850 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Cena dla firm niezrzeszonych w IAB Polska

950 zł netto + 23% VAT

Kup bilet

Dodatkowe rabaty

Rabaty dotyczą posiadaczy certyfikatów DIMAQ wskazanych imiennie.

Certyfikat DIMAQ + DIMAQ Employer

-100 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ zatrudnionych w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Certyfikat DIMAQ

-50 zł netto

Rabat dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ, którzy NIE są zatrudnieni w firmach ze statusem DIMAQ Employer

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

Michał Buszko

Szef Grupy Roboczej Wideo IAB Polska, Media Agencies & Advertisers Commercial Leader – Central & Eastern Europe

AGB Nielsen Media Research

Na co dzień w Nielsenie odpowiada za współpracę z agencjami mediowymi i reklamodawcami w Europie Środkowej i Wschodniej, a także jest szefem grupy IAB Wideo. Od początku kariery zawodowej związany z branżą mediową. Zaczynał od pracy w agencji mediowej i kupowania kampanii telewizyjnych, a później tworzył i rozwijał podejście do planowania, kupowania optymalizowania i łączenia z telewizją kampanii Online Video w Polsce i w wielu innych krajach na całym świecie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał wcześniej pracując w agencjach mediowych w Warszawie oraz Londynie. W ostatnim czasie w Nielsen'ie wprowadził w Polsce oglądalność platform streamingowych oraz rozwiązanie Reconciliation DAI. Prelegent na wielu konferencjach branżowych (m.in. Forum IAB, ScreenLovers, MultiscreenDay, PIKE).

Paulina Kozyra

Szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska, Country Manager

TradeTracker Poland

Country Manager,TradeTracker Poland, szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama natywna IAB Polska, vice szefowa w Grupie Roboczej Performance, członkini Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowczyni na Collegium Civitas, autorka artykułów, prelegentka konferencji brażnowych, ekspertka i pasjonatka online marketingu. Specjalizuje się w content marketingu, reklamie natywnej, marketingu afiliacyjnym oraz rozwijaniu nowych produktów. Obecnie jako Country Manager TradeTracker Poland, największej agencji marketingu afiliacyjnego, zarządza jej rozwojem na rynku polskim i CEE. Kilkunastoletnie doświadczenie mediowe zdobywała w największych agencjach oraz wydawnictwach. Niepoprawna optymistka i edukatorka rynku.

Adam Kręgielewski

Zastępca Szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska, Head of Strategy and Social Media

Labcon

Strateg z silnym backgroundem social- i digital- mediowym. Ekspert IAB Polska w obszarze Social Media. W agencji Labcon (Group One) odpowiada za strategię, media społecznościowe oraz innowacje.

Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca

Współpraca