IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii
KONFERENCJA ZAKOŃCZONA. Nie ma możliwości zakupu biletów na wydarzenie. Idea wydarzenia: Połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawią aktualną wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.
Więcej >>
Dowiesz się,
jak poprawić efektywność kampanii przy pomocy najnowszych rozwiązań technologicznych
Zobaczysz,
jak procesy, technologia i know-how poprawiają efektywność współpracy agencja-marka
Poznasz
narzędzia zapewniające wysoką skuteczność w działań marketingowych i sprzedaży online
Nauczysz się,
jak mierzyć prawdziwy wpływ działań reklamowych na biznes
Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Zapraszamy również wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru marketingu online, w tym e-commerce. W szczególności zapraszamy:
osoby odpowiedzialne za strategię i działania performance marketingowe w firmach
digital, e-commerce, SEM oraz content marketing managerów reprezentujących zarówno klientów, jak agencje i wydawców
przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw
Powitanie uczestników
Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9
5 sposobów na poprawę efektywności kampanii – czego nauczyły nas mappingi technologiczne dla dużych marek?
Marta Kusowska, Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts
"Mądrzy ludzie uczą się na własnych błędach, ale ci naprawdę bystrzy uczą się na cudzych." To powiedzenie doskonale pasuje do digital marketingu. W tym szybko zmieniającym się obszarze łatwo popełnić błędy, które mogą kosztować firmę dużo pieniędzy i czasu. Podczas wystąpienia podzielę się 5 sposobami na poprawę efektywności kampanii, które wyłoniły się z audytów technologicznych przeprowadzonych dla dużych marek. Dzięki tym wskazówkom będziesz pracować mądrzej, a nie więcej.
Krócej = efektywniej? Czyli czy warto działać w social media na 6.
Weronika Golon, Senior Digital Strategist, OMD Group
W dobie nagłówków głoszących coraz niższe attention span wydawać się by mogło, że jedynie formaty krótkie skupiają uwagę użytkownika, zwłaszcza w młodszych grupach wiekowych, a tym samym -sprzyjają wzrostowi efektywności kampanii. Jak więc ma się do tego stopniowe wydłużanie czasu trwania Storiesów, a także systematyczny wzrost maksymalnej długości filmu publikowanego na TikToku – platformy, której corem są młodzi odbiorcy?
Pozorna efektywność – czyli jak czytać między wierszami success story.
Dobromir Cias, Managing Director, EDGE NPD
Tomasz Szulkowski, Prowadzący konferencję, Chief Operating Officer, GroupM/[m]spark
Efektywność wykazywana wskaźnikami mediowymi w kampanijnych raportach post buy rzadko kiedy jest weryfikowana pod kątem działań z obszaru tzw. adfraud. Jaka jest jego potencjalna skala? To niewygodne pytanie staje się bardzo istotne w dobie coraz bardziej wyrafinowanej AI…
Jak procesy, technologia i know-how poprawiły efektywność współpracy agencja–marka.
Piotr Matusiak, SEO Strategy Process Supervisor, Bluerank
Dominika Paruszewska, Head of Content, Bluerank
Koordynowanie procesu tworzenia dużych ilości contentu na potrzeby różnych projektów zwykle wymaga zaangażowania stratega, planisty, project managera, a także ciągłego przepływu komunikacji pomiędzy specjalistami a klientem - to może rodzić wyzwania! My znaleźliśmy sposób, by zaprząc technologię do uproszczenia tych etapów i uwolnić zasoby czasu. Jak to zrobiliśmy? O tym opowiemy podczas prezentacji!"
Jak nie przepalać budżetu i zwiększyć efektywność inwestycji w content dzięki oparciu się o wskaźniki ilościowe i jakościowe.
Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO, iSlay
Dzięki reklamie przyzwyczailiśmy się ze zasięg jest najważniejszą zmienną, na którą musimy zwracać uwagę w komunikacji marketingowej. Zapominamy jednak, że content wymaga badania innych zachowań, niż w przypadku reklamy. Nadal zasięg jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym by mieć pewność że nasza inwestycja w content była efektywna. Poza sprawdzeniem zasięgu i czasu spędzonego na całej stronie, konieczne jest posiadanie informacji o uwadze poświęconej opublikowanej treści. Dopiero zasięg zaangażowany świadczy o tym czy dobrze zainwestowaliśmy budżet, czy go przepaliliśmy. Z prezentacji dowiesz się, jak mierzyć uważność i zaangażowanie, a w konsekwencji efektywność kampanii contentowych.
5 najczęściej popełnianych błędów w działaniach social performance.
Rafał Sobierajski, Head of social performance, Business Factory
Praca z największymi marketplace'ami oraz niedużymi sklepami internetowymi pozwala na zaobserwowanie pewnych schematów i stałych elementów, które często są zaniedbywane, a mogą być kluczowe dla efektywności działań performance w platformach społecznościowych. Jak ich uniknąć, jak przygotować się na dobry start działań performance i o co zadbać na początku?
Efektywne działania w gamingu i sposoby ich mierzenia.
Justyna Oracz, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications, WE!RE Fantasy
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy
Gaming, choć mocno wdziera się do mainstreamu i powiększa się populacja casual i mobile gamerów wciąż budzi niepokój wśród marketerów, którzy widzą atrakcyjny kanał komunikacji lecz nie znajdą technik i narzędzi, które pomogą im określić KPI i pomogą mierzyć efektywność. O co zapytać agencję gamingową i czego od niej wymagać?
Nowa era wyszukiwarek. Jak efektywnie wykorzystać siłę AI, nie oddając dowodzenia nad działaniami SEM?
Julia Zdobylak, Senior SEM & Paid Social Planner, Performics
W moim wystąpieniu przeniesiemy się na pole bitwy, na którym toczy się nieustanna walka o dominację w wyszukiwarce Google. Na arenę między wyniki organiczne (SEO) a kampanie płatne (SEA), wkracza nowy zawodnik – sztuczna inteligencja.
Zmiany w pozyskiwaniu danych użytkowników i ich śledzeniu w kontekście ery post – cookies i nowych identyfikatorów.
Jarosław Łuczka, Product Owner adQuery, Open Mobi
Google ogłosił kolejną datę zmiany i cookieless world ma stać się faktem w 2024 roku. Rynek przygotowywał się do tego od dawna, wiele podmiotów czuje się bezpiecznie i pewnie patrzy w przyszłość. Nowe badania w Europie pokazują, że nie wszyscy są jednak na to gotowi. Deklaracje nie zawsze idą w parze z rzeczywistością a do stracenia jest bardzo dużo. Czy ta zmiana będzie przebiegała łagodnie czy odczujemy turbulencje? Czy „pasażerowie na gapę” mają szansę w ostatniej chwili dostać bilet na łagodne i bezpieczne przejście przez tę zmianę?
Wpływ działań zasięgowych na kampanie performance
Krzysztof Janosiewicz, Head of Marketplace & Paid Ads, SEMPAI
Jak działania zasięgowe mogą wspomagać performance i zwiększać potencjał? Czy działania nastawione stricte na budowanie brandu lub zasięgu mogą wpłynąć pozytywnie na efektywność danego źródła ruchu?
Programmatic vs. branża retail – czas na efektywność.
Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
Powiedzmy sobie szczerze: wielu reklamodawców wydaje pieniądze w digitalu nieefektywnie. Szczególnie dotyczy do klientów z branży retail, którym zależy na zwiększaniu trafficu w sklepach stacjonarnych. Czas rozprawić się z ich problemami, pokażemy jak najlepsi retailerzy używają danych aby zwiększyć ROI ponad 5x. Zaprezentujemy także przełomowy i innowacyjny model rozliczeń kampanii programmatic w oparciu o ruch w sklepach stacjonarnych!
Po co komu e-PR? O efektywności działań Digital PR oraz ich roli w ekosystemie marketingowym. Case study Lightscape x WhitePress.
Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing & PR, WhitePress
Paulina Kunicka, Project Management Director, Lightscape
Dlaczego międzynarodowa marka, która specjalizuje się w marketingu online, w tym SEO i content marketingu w swojej strategii i budżecie znalazła miejsce na e-PR, a jednocześnie dostarczyła marketerom i PR-owcom narzędzie do budowania lepszych zasięgów? Czy możemy mówić o efektywności działań organicznych w ekosystemie marketingowym i czy da się je jednoznacznie sparametryzować? A także – dlaczego firmy, powinny zwrócić uwagę na e-PR w 2024 roku - na te pytania odpowiada case study Lightscape x WhitePress.
Efektywne wykorzystanie DCO – case study międzynarodowej kampanii Visa z Afryki (Benin, Burkina Faso, CIV, Senegal, Kamerun, Togo, Ghana, Kongo)
Kinga Kazimierczuk, Team Leader, Hybrid AdTech
Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid.ai
Kinga z Grzegorzem zaprezentują ciekawą strategię wykorzystania Dynamic Creative Optimalization na przykładzie kampani Visa realizowanej w kilku afrykańskich krajach. Wnioski płynące z tego case study pozwolą spojrzeć na zasady realizacji kampanii na wielu rynkach równocześnie z wykorzystaniem kilkuset ustawień.
Kampania we współpracy z agencją/freelancerem. O jakie dane pytać, by ocenić czy działania z Influencerami są efektywne?
Zuzanna Ledworowska, Business Development Managerka, Lettly
Kampania we współpracy z agencją/freelancerem. O jakie dane pytać, by mieć pewność, że kampania spełniła swoje założenia? Jakie liczby powinny pojawić się na etapie przetargu? Które statystyki są konieczne na etapie oferty, a które w raporcie?
Zastosowanie dostępnych danych mobile w realizacji KPI-ów marketingowych z zastosowaniem horyzontalnej synergii międzymediowej.
Piotr Zagórski, CEO, AXON
Strategia segmentacyjna a konwersyjność, lewarowanie efektywności dzięki modelom zakupowym, modele wspierania wskaźników marketingowych działaniami mobile`owymi, synergia na styku mediów, weryfikowalność efektywności działań, benchmarki/case studies z wybranych rynków.
Zakończenie
Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9
Połączone siły naszych grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów, przed jakimi stoi teraz digital marketing.
Spodziewaj się wiedzy z obszarów SEM, mobile marketing, social media, PR, content marketing, czy programmatic. Wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie efektywności w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.
Marek Myślicki
Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer
Stor9
Justyna Oracz
Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications
WE!RE Fantasy
Masz pytania?
Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.
Adam Kaliszewski
Szef Grupy Roboczej Social Media IAB Polska, Head of Digital Practice
Solski Communications
Elżbieta Kondzioła
Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Dyrektor Sprzedaży Online
LOVEMEDIA
Justyna Oracz
Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications
WE!RE Fantasy
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.