15 lutego 2024 09:20

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

KONFERENCJA ZAKOŃCZONA. Nie ma możliwości zakupu biletów na wydarzenie. Idea wydarzenia: Połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawią aktualną wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.
Więcej >>

Czego się dowiesz?

Dowiesz się,

jak poprawić efektywność kampanii przy pomocy najnowszych rozwiązań technologicznych

Zobaczysz,

jak procesy, technologia i know-how poprawiają efektywność współpracy agencja-marka

Poznasz

narzędzia zapewniające wysoką skuteczność w działań marketingowych i sprzedaży online

Nauczysz się,

jak mierzyć prawdziwy wpływ działań reklamowych na biznes

Dla kogo?

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Zapraszamy również wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru marketingu online, w tym e-commerce. W szczególności zapraszamy:

osoby odpowiedzialne za strategię i działania performance marketingowe w firmach

digital, e-commerce, SEM oraz content marketing managerów reprezentujących zarówno klientów, jak agencje i wydawców

przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw

Agenda


Rejestracja uczestników 9.20-10.00

10.00-10.10

Powitanie uczestników

Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9

10.10-10.30

5 sposobów na poprawę efektywności kampanii – czego nauczyły nas mappingi technologiczne dla dużych marek?

Marta Kusowska, Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts

"Mądrzy ludzie uczą się na własnych błędach, ale ci naprawdę bystrzy uczą się na cudzych." To powiedzenie doskonale pasuje do digital marketingu. W tym szybko zmieniającym się obszarze łatwo popełnić błędy, które mogą kosztować firmę dużo pieniędzy i czasu. Podczas wystąpienia podzielę się 5 sposobami na poprawę efektywności kampanii, które wyłoniły się z audytów technologicznych przeprowadzonych dla dużych marek. Dzięki tym wskazówkom będziesz pracować mądrzej, a nie więcej.

10.30-10.50

Krócej = efektywniej? Czyli czy warto działać w social media na 6.

Weronika Golon, Senior Digital Strategist, OMD Group

W dobie nagłówków głoszących coraz niższe attention span wydawać się by mogło, że jedynie formaty krótkie skupiają uwagę użytkownika, zwłaszcza w młodszych grupach wiekowych, a tym samym -sprzyjają wzrostowi efektywności kampanii. Jak więc ma się do tego stopniowe wydłużanie czasu trwania Storiesów, a także systematyczny wzrost maksymalnej długości filmu publikowanego na TikToku – platformy, której corem są młodzi odbiorcy?

10.50-11.10

Pozorna efektywność – czyli jak czytać między wierszami success story.

Dobromir Cias, Managing Director, EDGE NPD
Tomasz Szulkowski, Prowadzący konferencję, Chief Operating Officer, GroupM/[m]spark

Efektywność wykazywana wskaźnikami mediowymi w kampanijnych raportach post buy rzadko kiedy jest weryfikowana pod kątem działań z obszaru tzw. adfraud. Jaka jest jego potencjalna skala? To niewygodne pytanie staje się bardzo istotne w dobie coraz bardziej wyrafinowanej AI…

11.10-11.30

Jak procesy, technologia i know-how poprawiły efektywność współpracy agencja–marka.

Piotr Matusiak, SEO Strategy Process Supervisor, Bluerank
Dominika Paruszewska, Head of Content, Bluerank

Koordynowanie procesu tworzenia dużych ilości contentu na potrzeby różnych projektów zwykle wymaga zaangażowania stratega, planisty, project managera, a także ciągłego przepływu komunikacji pomiędzy specjalistami a klientem - to może rodzić wyzwania! My znaleźliśmy sposób, by zaprząc technologię do uproszczenia tych etapów i uwolnić zasoby czasu. Jak to zrobiliśmy? O tym opowiemy podczas prezentacji!"


Przerwa kawowa 11.30-11.50

11.50-12.10

Jak nie przepalać budżetu i zwiększyć efektywność inwestycji w content dzięki oparciu się o wskaźniki ilościowe i jakościowe.

Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO, iSlay

Dzięki reklamie przyzwyczailiśmy się ze zasięg jest najważniejszą zmienną, na którą musimy zwracać uwagę w komunikacji marketingowej. Zapominamy jednak, że content wymaga badania innych zachowań, niż w przypadku reklamy. Nadal zasięg jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym by mieć pewność że nasza inwestycja w content była efektywna. Poza sprawdzeniem zasięgu i czasu spędzonego na całej stronie, konieczne jest posiadanie informacji o uwadze poświęconej opublikowanej treści. Dopiero zasięg zaangażowany świadczy o tym czy dobrze zainwestowaliśmy budżet, czy go przepaliliśmy. Z prezentacji dowiesz się, jak mierzyć uważność i zaangażowanie, a w konsekwencji efektywność kampanii contentowych.

12.10-12.30

5 najczęściej popełnianych błędów w działaniach social performance.

Rafał Sobierajski, Head of social performance, Business Factory

Praca z największymi marketplace'ami oraz niedużymi sklepami internetowymi pozwala na zaobserwowanie pewnych schematów i stałych elementów, które często są zaniedbywane, a mogą być kluczowe dla efektywności działań performance w platformach społecznościowych. Jak ich uniknąć, jak przygotować się na dobry start działań performance i o co zadbać na początku?

12.30-12.50

Efektywne działania w gamingu i sposoby ich mierzenia.

Justyna Oracz, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications, WE!RE Fantasy
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy

Gaming, choć mocno wdziera się do mainstreamu i powiększa się populacja casual i mobile gamerów wciąż budzi niepokój wśród marketerów, którzy widzą atrakcyjny kanał komunikacji lecz nie znajdą technik i narzędzi, które pomogą im określić KPI i pomogą mierzyć efektywność. O co zapytać agencję gamingową i czego od niej wymagać?

12.50-13.10

Nowa era wyszukiwarek. Jak efektywnie wykorzystać siłę AI, nie oddając dowodzenia nad działaniami SEM?

Julia Zdobylak, Senior SEM & Paid Social Planner, Performics

W moim wystąpieniu przeniesiemy się na pole bitwy, na którym toczy się nieustanna walka o dominację w wyszukiwarce Google. Na arenę między wyniki organiczne (SEO) a kampanie płatne (SEA), wkracza nowy zawodnik – sztuczna inteligencja.


Lunch 13.10-14.00

14.00-14.20

Zmiany w pozyskiwaniu danych użytkowników i ich śledzeniu w kontekście ery post – cookies i nowych identyfikatorów.

Jarosław Łuczka, Product Owner adQuery, Open Mobi

Google ogłosił kolejną datę zmiany i cookieless world ma stać się faktem w 2024 roku. Rynek przygotowywał się do tego od dawna, wiele podmiotów czuje się bezpiecznie i pewnie patrzy w przyszłość. Nowe badania w Europie pokazują, że nie wszyscy są jednak na to gotowi. Deklaracje nie zawsze idą w parze z rzeczywistością a do stracenia jest bardzo dużo. Czy ta zmiana będzie przebiegała łagodnie czy odczujemy turbulencje? Czy „pasażerowie na gapę” mają szansę w ostatniej chwili dostać bilet na łagodne i bezpieczne przejście przez tę zmianę?

14.20-14.40

Wpływ działań zasięgowych na kampanie performance

Krzysztof Janosiewicz, Head of Marketplace & Paid Ads, SEMPAI

Jak działania zasięgowe mogą wspomagać performance i zwiększać potencjał? Czy działania nastawione stricte na budowanie brandu lub zasięgu mogą wpłynąć pozytywnie na efektywność danego źródła ruchu?

14.40-15.00

Programmatic vs. branża retail – czas na efektywność.

Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group

Powiedzmy sobie szczerze: wielu reklamodawców wydaje pieniądze w digitalu nieefektywnie. Szczególnie dotyczy do klientów z branży retail, którym zależy na zwiększaniu trafficu w sklepach stacjonarnych. Czas rozprawić się z ich problemami, pokażemy jak najlepsi retailerzy używają danych aby zwiększyć ROI ponad 5x. Zaprezentujemy także przełomowy i innowacyjny model rozliczeń kampanii programmatic w oparciu o ruch w sklepach stacjonarnych!

15.00-15.20

Po co komu e-PR? O efektywności działań Digital PR oraz ich roli w ekosystemie marketingowym. Case study Lightscape x WhitePress.

Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing & PR, WhitePress
Paulina Kunicka, Project Management Director, Lightscape

Dlaczego międzynarodowa marka, która specjalizuje się w marketingu online, w tym SEO i content marketingu w swojej strategii i budżecie znalazła miejsce na e-PR, a jednocześnie dostarczyła marketerom i PR-owcom narzędzie do budowania lepszych zasięgów? Czy możemy mówić o efektywności działań organicznych w ekosystemie marketingowym i czy da się je jednoznacznie sparametryzować? A także – dlaczego firmy, powinny zwrócić uwagę na e-PR w 2024 roku - na te pytania odpowiada case study Lightscape x WhitePress.


Przerwa kawowa 15.20-15.40

15.40-16.00

Efektywne wykorzystanie DCO – case study międzynarodowej kampanii Visa z Afryki (Benin, Burkina Faso, CIV, Senegal, Kamerun, Togo, Ghana, Kongo)

Kinga Kazimierczuk, Team Leader, Hybrid AdTech
Grzegorz Marczak, Sales Director Europe, Hybrid.ai

Kinga z Grzegorzem zaprezentują ciekawą strategię wykorzystania Dynamic Creative Optimalization na przykładzie kampani Visa realizowanej w kilku afrykańskich krajach. Wnioski płynące z tego case study pozwolą spojrzeć na zasady realizacji kampanii na wielu rynkach równocześnie z wykorzystaniem kilkuset ustawień.

16.00-16.20

Kampania we współpracy z agencją/freelancerem. O jakie dane pytać, by ocenić czy działania z Influencerami są efektywne?

Zuzanna Ledworowska, Business Development Managerka, Lettly

Kampania we współpracy z agencją/freelancerem. O jakie dane pytać, by mieć pewność, że kampania spełniła swoje założenia? Jakie liczby powinny pojawić się na etapie przetargu? Które statystyki są konieczne na etapie oferty, a które w raporcie?

16.20-16.40

Zastosowanie dostępnych danych mobile w realizacji KPI-ów marketingowych z zastosowaniem horyzontalnej synergii międzymediowej.

Piotr Zagórski, CEO, AXON

Strategia segmentacyjna a konwersyjność, lewarowanie efektywności dzięki modelom zakupowym, modele wspierania wskaźników marketingowych działaniami mobile`owymi, synergia na styku mediów, weryfikowalność efektywności działań, benchmarki/case studies z wybranych rynków.

16.40-16.50

Zakończenie

Marek Myślicki, Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer, Stor9

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >>

Idea konferencji

Połączone siły naszych grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów, przed jakimi stoi teraz digital marketing.
Spodziewaj się wiedzy z obszarów SEM, mobile marketing, social media, PR, content marketing, czy programmatic. Wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie efektywności w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.

Prelegenci

Marek Myślicki

Prowadzący konferencję, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, Chief Growth Officer

Stor9

Chief Growth Officer czołowej agencji reklamowej specjalizującej się w influencer marketingu Stor9_. Doświadczony w tworzeniu strategii komunikacji, w kampaniach z wykorzystaniem oraz w kreowaniu produktów z influencerami i gwiazdami. Doświadczenie zdobywał m.in w MTV Polska, Discovery Media, Abstra oraz GetHero. Przewodniczący Grupy Roboczej Influencer Marketing w IAB Polska. Laureat licznych MIXXów w tym Best In Show MIXX Awards 2019.

Tomasz Chłodecki

CEO

Justtag Group

Tomasz Chłodecki jest CEO i współtwórcą Grupy Justtag, czołowej platformy danych w regionie CEE i krajach nordyckich. Od 2016 roku kieruje spółką, nadzorując szereg kluczowych procesów strategicznych oraz przeprowadzając udane akwizycje. Doświadczenie zawodowe zdobywał w grupie Rocket Internet, odpowiadając za biznes development spółki Cuponation na polskim rynku oraz w paryskiej siedzibie PayPal, gdzie odpowiadał za projekty marketingowe w Hiszpanii, we Włoszech oraz na Bliskim Wschodzie. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, programu CEMS MIM, w ramach którego studiował na Rotterdam School of Management oraz programu Executive Program for Growing Companies na Stanford University Graduate School of Business.

Dobromir Cias

Managing Director

EDGE NPD

Założyciel Edge NPD, polskiej technologicznej spółki realizującej m.in. projekt do walki z ad fraud i dezinformacji w Internecie (ABTShield), który zdobył prestiżowe wyróżnienie Uniwersytetu w Południowej Californi (USC) jako laureat “Public Diplomacy Innovation Prize 2021”, wyróżniony jako INNOVATION 2020 przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, wymieniany jako success case w raporcie Funduszu Google 2020. Dostawca usługi poświęconej dezinformacji w ramach NATO. Założyciel i członek zarządu IBIMS (Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych), skoncentrowanego na identyfikacji narracji, dezinformacji i działań związanych z w narzędziami wojny hybrydowej w mediach społecznościowych. Zdobywca New Europe 100 przyznawanego przez Financial Times, Google, Respublica oraz Visegrad Fund dla top innowatorów w Europie Środkowo-Wschodniej, laureat nagrody Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Brief. Dwukrotny laureat nagrody publiczności kongresu PTBRiO. owej w obszarze mediów społecznościowych.

Weronika Golon

Senior Digital Strategist

OMD Group

Jako Senior Digital Strategist jest jedną z liderek zespołu Digital Collective w OMD, który odpowiada za wzmocnienie digitalowych kompetencji klientów agencji. W ramach agencji działa w zespole Strategy & Growth OMD, gdzie dba o płynną wymianę wiedzy i rozwój strategiczny agencji. Wcześniej w zespołach digitalowych łączyła kompetencje kreatywno-mediowe pracując dla takich marek jak: Pandora, Tchibo, Bayer, Rettenmaier, TikTok For Business, Grant’s oraz Mikomax w zakresie paid social oraz search. Posiadaczka certyfikatów DIMAQ Professional oraz Facebook Blueprint. Członkini Grupy Roboczej Social Mediów IAB. Po pracy lubi słuchać o czym mówi się w internecie.

Patrycja Górecka-Butora

Head of Marketing & PR

WhitePress

Head of International Marketing w WhitePress, odpowiada za komunikację B2B platformy. Od lat zafascynowana content marketingiem i social media, z których szkoli m.in studentów AGH i WSEI. W swojej karierze prowadziła kampanie dla takich marek jak: Kazar, Booksy czy Allegro. Swoim wieloletnim doświadczeniem branżowym dzieli się w książce "Influencer marketing od A do Z" i na scenach konferencji marketingowych.

Mateusz Górecki

Managing Director

WE!RE Fantasy

Managing Director w agencji WE!RE FANTASY, w której odpowiada za rozwój usługi influencer marketingu, nowych rozwiązań oraz sieć influencerów. Doświadczenie zdobywał planując i wdrażając kampanie marketingowe w Europie i kraju współpracując z największymi markami ze świata gamingu i technologii.

Krzysztof Janosiewicz

Head of Marketplace & Paid Ads

SEMPAI

Head of Marketplace & Paid Ads w SEMPAI. Zarządza i koordynuje pracą specjalistów z tych działów. Odpowiada za przygotowanie i wdrażanie strategii kampanii marketingowych, a także planowanie i optymalizację kampanii dla kluczowych klientów agencji. Dba także o rozwój nowych usług. Jest laureatem nagród: European Search Awards (2023) i semKRK (2018, 2022 i 2023) oraz finalistą Google Premier Partner Awards 2018 i 2019. Regularnie występuje na konferencjach oraz wykłada na studiach podyplomowych.

Kinga Kazimierczuk

Team Leader

Hybrid AdTech

Kinga już od ponad czterech lat w Hybrid AdTech spełnia się w roli Team Leadera działu Client Service. Swoje wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej na stanowisku Account Managera wykorzystuje w prowadzeniu i rozwoju zespołu egzekucji kampanii. Doskonale rozumie specyfikę współpracy z różnymi rynkami (w tym również tymi z Afryki)

Paulina Kunicka

Project Management Director

Lightscape

Project Management Director w agencji Lightscape, z którą jest związana od 8 lat. Odpowiada za wypracowywanie standardów, procesów i narzędzi wykorzystywanych do skutecznej realizacji projektów i kampanii. Nadzoruje tworzenie kompleksowych strategii i procesy związane z ich wdrażaniem u wybranych Klientów Agencji. Kierowała kampaniami dla globalnych i ogólnopolskich marek z wielu branż, min.: TSL (Grupa Inelo, OCRK), design i branża meblarska (Mikomax Smart Office, Łódź Design Festival, 3DPROJEKT architektura), a także retail i FMCG (CEDC). Przez ostatnie 3 lata zarządzała również projektami z branży technologii i startupów głównie z obszaru MarTech (WhitePress, Brief4U). Od 2022 roku wiceprzewodnicząca Grupy Roboczej Content Marketing w IAB Polska oraz prelegentka IAB HowTo.

Marta Kusowska

Google Marketing Platform Expert

Full Stack Experts

Od 14 lat związana z SEM. Kobieta, która wyznaje zasadę, że złote rybki nie urosną większe, niż akwarium, w którym się znajdują. Dlatego nie poprzestała na prowadzeniu kampanii Google Ads i w swoich projektach zaczęła powiększać akwarium, poprzez ekosystem Google Marketing Platform. Realizuje kampanie dla największych marek w Polsce i zagranicą, wielokrotnie nagradzanych w konkursach tj.: Performance Diamonds CEE czy European Search Awards. Prowadząca warsztaty w ramach programu Google Digital Maturity Transformation. Prelegentka wielu polskich i zagranicznych eventów tj., Blueffect, IAB How To..., DIMAQ Voice, semKRK czy konferencji Google. Od 2023 Google Certified Individual Platforms Trainers Community Lead CEE, gdzie wspiera rozwój trenerów Google w regionie CEE.

Zuzanna Ledworowska

Business Development Managerka

Lettly

Strateżka i analityczka influencer marketingu. Business Development Managerka w agencji strategicznej influencer marketingu Lettly. Współpracuje przy projektach m.in. dla Unilever DEO (Dove, Axe, Rexona), Philips, Your Kaya, Zalando. Przeszkoliła ponad 1000 marketerów z zakresu kreatywnych i efektywnych działań z twórcami.

Jarosław Łuczka

Product Owner adQuery

Open Mobi

Jarosław Łuczka posiada wieloletnie na rynku online zarówno w zakresie realizacji wielokanałowych kampanii digital, wprowadzania na rynek rozwiązań e-commerce czy marketing automation. Pracował w sieci afiliacyjnej Tradedoubler, E-com 360 a także prowadził własną agencję digital. Przez ostatnie 2 lata pracował w grupie Argonauts Media Group gdzie budował Zespół Realizacji. Jako nowy Product Owner adQuery odpowiada za rozwój platformy i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych.

Grzegorz Marczak

Sales Director Europe

Hybrid.ai

Grzesiek jest managerem z ponad 17-letnim doświadczeniem pracy w mediach. Sprzedaż, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI w ramach Hybrid, związany był m.in z Agorą, Stroeer czy Httpool by z powodzeniem realizować projekty uwzględniające digital, aplikacje, outdoor, prasę czy radio. Ostatnio z powodzeniem rozwija innowacyjne rozwiązania AdTech w Europie i Afryce.

Piotr Matusiak

SEO Strategy Process Supervisor

Bluerank

Od 15 lat zawodowo w branży digital na stanowiskach specjalisty SEM w największych łódzkich agencjach. Koordynowałem projekty wygrywające w takich konkursach jak Golden Arrow, European Search Awards, Performance Marketing Diamonds CEE, Power of Content Marketing Awards czy SemKRK Awards. Występowałem na scenie m.in. na IAB HowTo, SemKRK, SEMBoat, Blueffect. Prywatne zainteresowania to szeroko pojęta technologia w szczególności internetowa, elektronika, motoryzacja i ogrodnictwo.

Justyna Oracz

Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications

WE!RE Fantasy

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie Head of communications w WE!RE FANTASY, gdzie zajmuje się komunikacją w obszarze influencer marketingu. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze gamingu i nie tylko. Potrafi skutecznie łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Dominika Paruszewska

Head of Content

Bluerank

Jako Head of Content jestem odpowiedzialna za pracę zespołu w procesie tworzenia, weryfikacji i dystrybucji contentu oraz warstwę koncepcyjną strategii content marketingowej. Uważnie też przyglądam się ewolucji copywritingu w kontekście wykorzystania AI i nowych możliwości, które stwarza to narzędzie, w trybie transparentnym, etycznym i zgodnym z prawem. Z branżą digital jestem związana od 2010 roku.

Rafał Sobierajski

Head of social performance

Business Factory

Ponad 10 lat doświadczenia w komunikacji, z czego większość to komunikacja online. Tworzył i wdrażał strategie komunikacji w mediach społecznościowych zarówno dla klientów własnych, jak i zespołów agencji, którymi dowodził. Aktualnie związany z polskim oddziałem Business Factory, META Business Partnera, Tiktok Business Partnera oraz Pinterest Business Partnera, gdzie jako head of social performance dowodzi zespołem specjalistów w zakresie prowadzenia kampanii w ekosystemach tych platform.

Tomasz Szulkowski

Prowadzący konferencję, Chief Operating Officer

GroupM/[m]spark

Chief Operating Officer w [m]spark, platformie innowacji technologicznych z obszaru marketingu i reklamy [tzw. martech] funkcjonującej w ramach GroupM. Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, ze szczególnym sentymentem do mobile marketingu. Doświadczenie zdobywał w strukturach Havas Media Group, Mobehave, portalu o2.pl oraz Wydawnictwie Axel Springer. Przez trzy kadencje pełnił funkcję Szefa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Autor licznych publikacji i prelekcji branżowych, prowadzi corocznie wykłady w Szkole Głównej Handlowej i Collegium Civitas.

Tomasz Wileński

Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO

iSlay

Jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska i członkiem badawczej grupy roboczej w IAB. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom. Jest również założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, która następnie została częścią Publicis Group i funkcjonuje jako IS Saatchi&Saatchi na rynku globalnym. W początkowej fazie swojej kariery – Tomasz Wileński był jednym z założycieli ClickAd – agencji online media, która później stała się własnością 3TS Capital Partners a obecnie jest jedną ze spółek z na GPW.

Piotr Zagórski

CEO

AXON

Absolwent kierunku socjologii w Collegium Civitas. Z branżą marketingową związany od 17 lat, specjalizuje się w zintegrowanej strategii komunikacji omnichannelowej oraz innowacyjności rozwiązań marketingowych. Doświadczenie zdobywał m.in. w sieciowych agencjach mediowych (IPG, Publicis). 6 lat zarządzał domem mediowym. Founder rozwiązań marketingowych o zasięgu globalnym oferowanych pod markami AXON i retargetingOOH.com. Prezes zarządu PZC GROUP. Prywatnie entuzjasta gotowania, sztuki współczesnej i muzyki elektronicznej.

Julia Zdobylak

Senior SEM & Paid Social Planner

Performics

Pasjonatka marketingu internetowego z naukowym zacięciem. Planuję, prowadzę i optymalizuję kampanie największych marek w Google Ads, Microsoft Ads, Meta Ads czy TikTok Ads. W wolnym czasie zanurzam się w artykułach naukowych na styku psychologii i ekonomii, by jeszcze lepiej poznać zachowania konsumenckie lub podróżuję do świata animacji, gdzie rzeczy niemożliwe stają się rzeczywistością.

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

Adam Kaliszewski

Szef Grupy Roboczej Social Media IAB Polska, Head of Digital Practice

Solski Communications

2 dekady doświadczenia w komunikacji: PR, Digital PR i Social Media, po stronie agencji i klienta. Szef zespołu Digital w renomowanej agencji Solski Communications (afiliowana z bcw). Szef Grupy Roboczej Social Media przy IAB Polska, członek Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska.

Elżbieta Kondzioła

Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, Dyrektor Sprzedaży Online

LOVEMEDIA

Online Sales Director w LOVEMEDIA, Przewodnicząca Prezydium oraz Arbiter Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członek Rady Merytorycznej Raportu Strategicznego Internet IAB Polska, Szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Ma doświadczenie w realizacji zarówno standardowych kampanii display jak i działań content marketingowych i dedykowanych oraz projektów cross-mediowych (online, prasa, konferencje i webinary). Obecnie specjalizuje się w realizacji efektywnościowych kampanii online opartych na dedykowanych profilach użytkowników. Regularnie występuje na konferencjach i szkoleniach branżowych oraz publikuje artykuły na temat programatycznego modelu zakupu reklamy. Jej pasją w czasie wolnym jest jeździectwo, posiada drugą klasę sportową w dyscyplinie skoki przez przeszkody.

Jarosław Miszczak

Szef Grupy Roboczej SEM IAB Polska, CEO Bluerank

Co Managing Director, Bluerank wiodącej agencji digital 360. Posiada 18-letnie doświadczenie w branży, które wykorzystuje wspierając 120-osobowy zespół agencji w dostarczaniu najbardziej efektywnych rozwiązań reklamowych dla ponad setki klientów. Chętnie dzieli się wiedzą występując na konferencjach, takich jak: Forum IAB, Think With Google czy E-commerce standard. Prywatnie ojciec dwóch córek, pasjonat fotografii.

Justyna Oracz

Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications

WE!RE Fantasy

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie Head of communications w WE!RE FANTASY, gdzie zajmuje się komunikacją w obszarze influencer marketingu. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze gamingu i nie tylko. Potrafi skutecznie łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca