IAB HowTo: Jakość nad iluzją. Budowanie autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu
Konferencja zakończona. Nie ma już możliwości zakupu biletów.
Więcej >>
Dowiesz się,
jak za pomocą jakościowych działań digitalowych docierać do odbiorców w różnych kanałach komunikacji
Zobaczysz,
dlaczego teraz jakość w komunikacji marketingowej stała się tak ważna w procesie pozyskiwania odbiorców
Poznasz
narzędzia i techniki zapewniające pomiar jakości prowadzonych działań marketingowych na podstawie case study marek takich jak: Rossmann/ Volvo/C&A
Nauczysz się,
jakie miary jakości kampanii digitalowej są najważniejsze na każdym z etapów lejka sprzedażowego
Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Zapraszamy również wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru marketingu online, w tym e-commerce. W szczególności zapraszamy:
osoby odpowiedzialne za strategię i działania performance marketingowe w firmach
digital, e-commerce, SEM oraz content marketing managerów reprezentujących zarówno klientów, jak agencje i wydawców
przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw
Powitanie uczestników
Sebastian Suma, Prowadzący konferencję, Dyrektor Zarządzający, Sempai
Fighting for Ad Quality: Key Battle Lines in the Era of Growing Brand-Safety Concerns
Karina Klymenko, Creative & Compliance Head, MGID
Serving up high-quality ads is like precision engineering. Far from simple, it requires constant watchfulness, advanced technical solutions, and a human touch during moderation. In her keynote speech, Karina Klymenko, Creative&Compliance Head at MGID, will dive into the following questions: 1) What is meant by “ad quality”; 2) The pivotal role of industry players in shaping ethical advertising practices; 3) How to protect users from bad ads; 4)The transformative impact of AI on the ads’ quality and brand safety.
Jak zapewnić jakość przekazu reklamowego? Kluczowe elementy i dobre praktyki.
Jarosław Łuczka, Product Owner adQuery, Open Mobi
Odbiorca reklamy jest coraz bardziej wymagający i oczekuje coraz ciekawszych, dobrze dopasowanych komunikatów. Odpowiedni czas, miejsce i kontekst stanowią o sukcesie niejednej kampanii. Świat ten jest jednak bardziej skomplikowany, dlatego coraz więcej ważnych, dobrych praktyk powinno być powszechnie stosowanych. To, czego nie widać, jest często ważniejsze niż to, co widzi użytkownik.
W poszukiwaniu świętego Graala. Czy warto szukać nowego wskaźnika jakości, gdy można wykorzystać posiadane już dane?
Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu
Poszukiwanie nowych miar często jest buzzwordem i ma główne znaczenie PR-owe. Dzięki posiadanym wskaźnikom możemy z powodzeniem oddzielać ziarno od plew i typować, które serwisy mogą dostarczyć jakościowego, zaangażowanego użytkownika. W prezentacji opowiem jak PBI poprawia pomiar wskaźników oraz dostarcza nowe przecięcia w badaniu, aby lepiej analizować nie tylko ilość ale i jakość użytkowników.
Premiera raportu IAB: Zjawisko blokowania reklam – co się zmieniło w ciągu ostatnich 8 lat?
Paweł Kolenda, Omnisurv Director, Grupa IQS
W grudniu 2023 r. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz trzeci zrealizował badanie dotyczące zjawiska blokowania reklam. Wyniki ukazują istotne zmiany w jego mechanizmach. W tym czasie znacznie zmienił się także rynek komunikacji cyfrowej. Z prelekcji dowiesz się o kluczowych kierunkach zmian wynikających z raportu IAB Polska: Zjawisko blokowania reklam.
Quality content, czyli jak bez budżetu reklamowego zbudować widoczność marki w Internecie i zawalczyć o uwagę odbiorców?
Pamela Tomicka, Marketing & PR Manager, Lightscape
Jak tworzyć organiczny, jakościowy content, który buduje organiczne zasięgi i widoczność w Internecie? Jakie czynniki należy uwzględnić, aby content Twojej marki skutecznie podbił media online, ich serwisy społecznościowe i newslettery.
Nie zawsze w Gamingu wszystko gra, czyli skup się na jakościowej komunikacji!
Tomasz Przeździecki, CEO, _game changer
W świecie gamingu pełnym możliwości oraz contentu, nie wszystko złoto co się świeci. W prezentacji skupimy się na tym jak zoptymalizować działania w gamingu by zmaksymalizować jakość komunikacji. Odwieczna walka kosztów dotarcia do efektywnego zaangażowania i sprzedaży.
Jak generować jakościowy ruch w innych przestrzeniach reklamowych – czyli o możliwościach Microsoft Advertising.
Bartłomiej Majas, Senior Microsoft Advertising Consultant, Bluerank, Full Stack Experts
Podczas prelekcji dowiesz się: jaki jest potencjał Microsoft Advertising w CEE; że MSA to nie tylko wyszukiwarka Bing; o podobieństwach i różnicach pomiędzy Microsoft i Google; jak można osiągnąć sukces na przykładzie działań Rainbow Tours oraz Volvo.
Walka o uwagę a bezpieczeństwo marek w działaniach influencerskich.
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy
Justyna Oracz, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications, WE!RE Fantasy
Czy zawsze kontrowersyjne treści przyciągają większą uwagę? Jak zbalansować walkę o uwagę z etyką i jakością w influencer marketingu? Czy zawsze to co kontrowersyjne lepiej się klika? Jak dbanie o jakość treści i przestrzeganie etycznych standardów wpływa na długofalowe zaangażowanie i zaufanie.
Dążąc do zmniejszenia naszego wpływu na środowisko, podczas konferencji serwujemy wyłącznie dania wegańskie i wegetariańskie.
Tylko najlepsi są wystarczjąco dobrzy. Jak jakość contentu w komunikacji marketingowej wpływa na motywację i zaangażowanie użytkownika?
Marek Sztomberski, Senior konsultant Executive Coach, nFactor
Psychologiczne mechanizmy percepcji i decyzji podejmowanych przez użytkowników internetu. Zachowania w zależności od rodzaju contentu. Jak badać jakości cententu za pomocą wskaźników jakościowych. Przepis na dobry jakościowo content.
Jak odnaleźć się w epoce post 3rd party cookies? Czy to koniec epoki danych czy może nowy początek?
Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
Zmierzch 3rd party cookies przynosi wyzwania dla identyfikacji użytkowników, targetowania i skuteczności reklam online. Podczas wystąpienia przedstawimy alternatywną metodę identyfikacji, opartą na jakościowych danych z różnych źródeł. Pokażemy jak reklamodawcy będą mogli korzystać z danych behawioralnych i demograficznych bez 3rd party cookies z poszanowaniem prywatności użytkowników.
Geolokalizacja jako źródło prawdy, czyli jak mierzyć footfall za pomocą digitalu i wzmocnić kampanie OOH w erze post cookies.
Sylwia Kaska, Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener DIMAQ Mobile, Head of Sales, Proxi.cloud
Nikodem Sarna, Altavia Kamikaze +K2
Właściwie wykorzystane dane geolokalizacyjne pozyskiwane dzięki smartfonom stanowią potężne źródło wiedzy o zachowaniu użytkowników w rzeczywistości offline. Ale ich wykorzystanie nie ogranicza się wyłącznie do targetowania reklam - mogą również wydatnie usprawnić pomiar kampanii. W trakcie naszego wystąpienia opowiemy o tym, co daje pomiar footfall, i że kampanie OOH nie muszą kończyć się na fizycznym nośniku. Wszystko to wesprzemy kilkoma case study.
Jak skutecznie wykorzystać Brand Lift do poprawy wyników kampanii reklamowych.
Przemysław Symonides, Business Development Director, Hybrid.ai/VOX
Oparte na przemyślanych założeniach badania Brand Lift towarzyszące kampaniom reklamowym pozwalają na uważne śledzenie wpływu reklamy na świadomość i atrybuty marki. Dają możliwość obserwowania zmian intencji zakupowych i pozycji marki wśród konkurentów. Dzięki analizie zebranych danych możliwe jest optymalizowanie kolejnych kampanii pod kątem sprecyzowanych KPI i celów stawianych przed kampanią.
Jakość ponad ilość: Optymalizacja treści cyfrowych poprzez strategiczne planowanie, cele komunikacyjne i analizę KPI
Maciej Leonard Żybula, CEO/Founder, Bees & Honey
W dynamicznie rozwijającym się świecie mediów cyfrowych i społecznościowych, tworzenie treści, które angażują, informują i przekonują, staje się kluczowe dla sukcesu marek i organizacji. Zagłębimy się w proces tworzenia wysokiej jakości contentu, który nie tylko przyciąga uwagę odbiorców, ale również przynosi wymierne rezultaty biznesowe. Skupimy się na metodologiach i narzędziach służących do definiowania celów komunikacyjnych, które są zgodne z ogólną strategią marki, oraz na sposobach mierzenia ich efektywności za pomocą kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać dane i analizy do tworzenia treści, które rezonują z ich docelową publicznością, oraz jak dostosować swoje strategie, aby maksymalizować zaangażowanie i konwersję.
Ochrona marki w cyfrowym świecie: Jak skutecznie walczyć z brand biddingiem.
Anna Datsiuk, Head of Admitad Poland, Admitad Polska
W prezentacji omówimy, jak brand bidding może negatywnie wpływać na markę, prowadząc do utraty klientów i niepotrzebnych wydatków. Przedstawimy strategie i narzędzia do monitorowania i przeciwdziałania nieuczciwym praktykom, aby chronić ruch organiczny i budżet reklamowy.
Co to jest proof of play i jakie ma znaczenie dla Twojej kampanii w Digital OOH?
Agnieszka Maszewska, Dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line
Bez proof of play można żyć, ale co to za życie? Co to jest proof of play, jak działa, do czego służy w trakcie kampanii Digital OOH – tego między innymi dowiesz się z tej prelekcji. Opowiemy o narzędziu, które daje marketerom wiedzę i święty spokój. Zobaczcie, jak proof of play wygląda w praktyce.
Zakończenie
Sebastian Suma, Prowadzący konferencję, Dyrektor Zarządzający, Sempai
Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Uczestnicy konferencji jako pierwsi będą mieli okazję zobaczyć wyniki III edycji badania Zjawisko blokowania reklam IAB Polska.
Spodziewaj się wiedzy z obszarów:
Wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie jakości w obliczu dynamicznego rozwoju digitalu.
Sylwia Kaska
Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener DIMAQ Mobile, Head of Sales
Proxi.cloud
Justyna Oracz
Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications
WE!RE Fantasy
Masz pytania?
Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.
Joanna Berlińska
Szefowa Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska, Head of PR & Communications,
Founder Lightscape
Sylwia Kaska
Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener Dimaq Mobile, Head of Sales
Proxi.cloud
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.