20 marca 2024 09:00

Warszawa, Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59

IAB HowTo: Jakość nad iluzją. Budowanie autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu

Konferencja zakończona. Nie ma już możliwości zakupu biletów.
Więcej >>

Czego się dowiesz?

Dowiesz się,

jak za pomocą jakościowych działań digitalowych docierać do odbiorców w różnych kanałach komunikacji

Zobaczysz,

dlaczego teraz jakość w komunikacji marketingowej stała się tak ważna w procesie pozyskiwania odbiorców

Poznasz

narzędzia i techniki zapewniające pomiar jakości prowadzonych działań marketingowych na podstawie case study marek takich jak: Rossmann/ Volvo/C&A

Nauczysz się,

jakie miary jakości kampanii digitalowej są najważniejsze na każdym z etapów lejka sprzedażowego

Dla kogo?

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Zapraszamy również wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru marketingu online, w tym e-commerce. W szczególności zapraszamy:

osoby odpowiedzialne za strategię i działania performance marketingowe w firmach

digital, e-commerce, SEM oraz content marketing managerów reprezentujących zarówno klientów, jak agencje i wydawców

przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw

Agenda


Rejestracja uczestników 9.00-9.40

9.40-9.50

Powitanie uczestników

Sebastian Suma, Prowadzący konferencję, Dyrektor Zarządzający, Sempai

9.50-10.10

Fighting for Ad Quality: Key Battle Lines in the Era of Growing Brand-Safety Concerns

Karina Klymenko, Creative & Compliance Head, MGID

Serving up high-quality ads is like precision engineering. Far from simple, it requires constant watchfulness, advanced technical solutions, and a human touch during moderation. In her keynote speech, Karina Klymenko, Creative&Compliance Head at MGID, will dive into the following questions: 1) What is meant by “ad quality”; 2) The pivotal role of industry players in shaping ethical advertising practices; 3) How to protect users from bad ads; 4)The transformative impact of AI on the ads’ quality and brand safety.

10.10-10.30

Jak zapewnić jakość przekazu reklamowego? Kluczowe elementy i dobre praktyki.

Jarosław Łuczka, Product Owner adQuery, Open Mobi

Odbiorca reklamy jest coraz bardziej wymagający i oczekuje coraz ciekawszych, dobrze dopasowanych komunikatów. Odpowiedni czas, miejsce i kontekst stanowią o sukcesie niejednej kampanii. Świat ten jest jednak bardziej skomplikowany, dlatego coraz więcej ważnych, dobrych praktyk powinno być powszechnie stosowanych. To, czego nie widać, jest często ważniejsze niż to, co widzi użytkownik.

10.30-10.50

W poszukiwaniu świętego Graala. Czy warto szukać nowego wskaźnika jakości, gdy można wykorzystać posiadane już dane?

Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu

Poszukiwanie nowych miar często jest buzzwordem i ma główne znaczenie PR-owe. Dzięki posiadanym wskaźnikom możemy z powodzeniem oddzielać ziarno od plew i typować, które serwisy mogą dostarczyć jakościowego, zaangażowanego użytkownika. W prezentacji opowiem jak PBI poprawia pomiar wskaźników oraz dostarcza nowe przecięcia w badaniu, aby lepiej analizować nie tylko ilość ale i jakość użytkowników.

10.50-11.10

Premiera raportu IAB: Zjawisko blokowania reklam – co się zmieniło w ciągu ostatnich 8 lat?

Paweł Kolenda, Omnisurv Director, Grupa IQS

W grudniu 2023 r. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz trzeci zrealizował badanie dotyczące zjawiska blokowania reklam. Wyniki ukazują istotne zmiany w jego mechanizmach. W tym czasie znacznie zmienił się także rynek komunikacji cyfrowej. Z prelekcji dowiesz się o kluczowych kierunkach zmian wynikających z raportu IAB Polska: Zjawisko blokowania reklam.


Przerwa kawowa 11.10-11.30

11.30-11.50

Quality content, czyli jak bez budżetu reklamowego zbudować widoczność marki w Internecie i zawalczyć o uwagę odbiorców?

Pamela Tomicka, Marketing & PR Manager, Lightscape

Jak tworzyć organiczny, jakościowy content, który buduje organiczne zasięgi i widoczność w Internecie? Jakie czynniki należy uwzględnić, aby content Twojej marki skutecznie podbił media online, ich serwisy społecznościowe i newslettery.

11.50-12.10

Nie zawsze w Gamingu wszystko gra, czyli skup się na jakościowej komunikacji!

Tomasz Przeździecki, CEO, _game changer

W świecie gamingu pełnym możliwości oraz contentu, nie wszystko złoto co się świeci. W prezentacji skupimy się na tym jak zoptymalizować działania w gamingu by zmaksymalizować jakość komunikacji. Odwieczna walka kosztów dotarcia do efektywnego zaangażowania i sprzedaży.

12.10-12.30

Jak generować jakościowy ruch w innych przestrzeniach reklamowych – czyli o możliwościach Microsoft Advertising.

Bartłomiej Majas, Senior Microsoft Advertising Consultant, Bluerank, Full Stack Experts

Podczas prelekcji dowiesz się: jaki jest potencjał Microsoft Advertising w CEE; że MSA to nie tylko wyszukiwarka Bing; o podobieństwach i różnicach pomiędzy Microsoft i Google; jak można osiągnąć sukces na przykładzie działań Rainbow Tours oraz Volvo.

12.30-12.50

Walka o uwagę a bezpieczeństwo marek w działaniach influencerskich.

Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy
Justyna Oracz, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications, WE!RE Fantasy

Czy zawsze kontrowersyjne treści przyciągają większą uwagę? Jak zbalansować walkę o uwagę z etyką i jakością w influencer marketingu? Czy zawsze to co kontrowersyjne lepiej się klika? Jak dbanie o jakość treści i przestrzeganie etycznych standardów wpływa na długofalowe zaangażowanie i zaufanie.


Lunch 12.50-13.40

Dążąc do zmniejszenia naszego wpływu na środowisko, podczas konferencji serwujemy wyłącznie dania wegańskie i wegetariańskie.

13.40-14.00

Tylko najlepsi są wystarczjąco dobrzy. Jak jakość contentu w komunikacji marketingowej wpływa na motywację i zaangażowanie użytkownika?

Marek Sztomberski, Senior konsultant Executive Coach, nFactor

Psychologiczne mechanizmy percepcji i decyzji podejmowanych przez użytkowników internetu. Zachowania w zależności od rodzaju contentu. Jak badać jakości cententu za pomocą wskaźników jakościowych. Przepis na dobry jakościowo content.

14.00-14.20

Jak odnaleźć się w epoce post 3rd party cookies? Czy to koniec epoki danych czy może nowy początek?

Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group

Zmierzch 3rd party cookies przynosi wyzwania dla identyfikacji użytkowników, targetowania i skuteczności reklam online. Podczas wystąpienia przedstawimy alternatywną metodę identyfikacji, opartą na jakościowych danych z różnych źródeł. Pokażemy jak reklamodawcy będą mogli korzystać z danych behawioralnych i demograficznych bez 3rd party cookies z poszanowaniem prywatności użytkowników.

14.20-14.40

Geolokalizacja jako źródło prawdy, czyli jak mierzyć footfall za pomocą digitalu i wzmocnić kampanie OOH w erze post cookies.

Sylwia Kaska, Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener DIMAQ Mobile, Head of Sales, Proxi.cloud
Nikodem Sarna, Altavia Kamikaze +K2

Właściwie wykorzystane dane geolokalizacyjne pozyskiwane dzięki smartfonom stanowią potężne źródło wiedzy o zachowaniu użytkowników w rzeczywistości offline. Ale ich wykorzystanie nie ogranicza się wyłącznie do targetowania reklam - mogą również wydatnie usprawnić pomiar kampanii. W trakcie naszego wystąpienia opowiemy o tym, co daje pomiar footfall, i że kampanie OOH nie muszą kończyć się na fizycznym nośniku. Wszystko to wesprzemy kilkoma case study.

14.40-15.00

Jak skutecznie wykorzystać Brand Lift do poprawy wyników kampanii reklamowych.

Przemysław Symonides, Business Development Director, Hybrid.ai/VOX

Oparte na przemyślanych założeniach badania Brand Lift towarzyszące kampaniom reklamowym pozwalają na uważne śledzenie wpływu reklamy na świadomość i atrybuty marki. Dają możliwość obserwowania zmian intencji zakupowych i pozycji marki wśród konkurentów. Dzięki analizie zebranych danych możliwe jest optymalizowanie kolejnych kampanii pod kątem sprecyzowanych KPI i celów stawianych przed kampanią.


Przerwa kawowa 15.00-15.20

15.20-15.40

Jakość ponad ilość: Optymalizacja treści cyfrowych poprzez strategiczne planowanie, cele komunikacyjne i analizę KPI

Maciej Leonard Żybula, CEO/Founder, Bees & Honey

W dynamicznie rozwijającym się świecie mediów cyfrowych i społecznościowych, tworzenie treści, które angażują, informują i przekonują, staje się kluczowe dla sukcesu marek i organizacji. Zagłębimy się w proces tworzenia wysokiej jakości contentu, który nie tylko przyciąga uwagę odbiorców, ale również przynosi wymierne rezultaty biznesowe. Skupimy się na metodologiach i narzędziach służących do definiowania celów komunikacyjnych, które są zgodne z ogólną strategią marki, oraz na sposobach mierzenia ich efektywności za pomocą kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać dane i analizy do tworzenia treści, które rezonują z ich docelową publicznością, oraz jak dostosować swoje strategie, aby maksymalizować zaangażowanie i konwersję.

15.40-16.00

Ochrona marki w cyfrowym świecie: Jak skutecznie walczyć z brand biddingiem.

Anna Datsiuk, Head of Admitad Poland, Admitad Polska

W prezentacji omówimy, jak brand bidding może negatywnie wpływać na markę, prowadząc do utraty klientów i niepotrzebnych wydatków. Przedstawimy strategie i narzędzia do monitorowania i przeciwdziałania nieuczciwym praktykom, aby chronić ruch organiczny i budżet reklamowy.

16.00-16.20

Co to jest proof of play i jakie ma znaczenie dla Twojej kampanii w Digital OOH?

Agnieszka Maszewska, Dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line

Bez proof of play można żyć, ale co to za życie? Co to jest proof of play, jak działa, do czego służy w trakcie kampanii Digital OOH – tego między innymi dowiesz się z tej prelekcji. Opowiemy o narzędziu, które daje marketerom wiedzę i święty spokój. Zobaczcie, jak proof of play wygląda w praktyce.

16.20-16.30

Zakończenie

Sebastian Suma, Prowadzący konferencję, Dyrektor Zarządzający, Sempai

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin konferencji >>

Idea konferencji

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Uczestnicy konferencji jako pierwsi będą mieli okazję zobaczyć wyniki III edycji badania Zjawisko blokowania reklam IAB Polska.

Spodziewaj się wiedzy z obszarów:

Wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie jakości w obliczu dynamicznego rozwoju digitalu.

Prelegenci

Sebastian Suma

Prowadzący konferencję, Dyrektor Zarządzający

Sempai

Od 17 lat związany z branżą internetową, w tym szczególnie z performance marketingiem. Dyrektor Zarządzający agencjami Sempai - Digital Marketing, specjalizującej się w marketingu efektywnościowym i analityce internetowej oraz Kohai - agencji content marketingu. Sebastian regularnie występuje w roli prelegenta na wydarzeniach branżowych o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym, poruszając tematy związane z marketingiem w wyszukiwarkach czy prowadzeniem i rozwijaniem agencji. Współautor książki “Konwersja w e-commerce”, poświęconej dobrym praktykom zwiększania e-sprzedaży.

Tomasz Chłodecki

CEO

Justtag Group

Tomasz Chłodecki jest CEO i współtwórcą Grupy Justtag, czołowej platformy danych w regionie CEE i krajach nordyckich. Od 2016 roku kieruje spółką, nadzorując szereg kluczowych procesów strategicznych oraz przeprowadzając udane akwizycje. Doświadczenie zawodowe zdobywał w grupie Rocket Internet, odpowiadając za biznes development spółki Cuponation na polskim rynku oraz w paryskiej siedzibie PayPal, gdzie odpowiadał za projekty marketingowe w Hiszpanii, we Włoszech oraz na Bliskim Wschodzie. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, programu CEMS MIM, w ramach którego studiował na Rotterdam School of Management oraz programu Executive Program for Growing Companies na Stanford University Graduate School of Business.

Anna Datsiuk

Head of Admitad Poland

Admitad Polska

Anna Datsiuk od 8 lat zajmuje się marketingiem partnerskim, opiekując się polskimi firmami korzystającymi z tej formy marketingu do generowania ruchu i sprzedaży. Aktualnie kieruje rozwojem platformy marketingu partnerskiego Admitad w Polsce. Wiedzę o performance marketingu oraz wykorzystaniu go w biznesie zgromadziła nie tylko podczas swojej pracy zawodowej, ale też podczas studiów na Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku marketing oraz Kijowskim Narodowym Uniwersytecie Ekonomicznym na kierunku ekonomicznym i zarządzania przedsiębiorstwem.

Mateusz Górecki

Managing Director

WE!RE Fantasy

Managing Director w agencji WE!RE FANTASY, w której odpowiada za rozwój usługi influencer marketingu, nowych rozwiązań oraz sieć influencerów. Doświadczenie zdobywał planując i wdrażając kampanie marketingowe w Europie i kraju współpracując z największymi markami ze świata gamingu i technologii.

Sylwia Kaska

Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener DIMAQ Mobile, Head of Sales

Proxi.cloud

15 lat aktywnie działa w branży reklamowej – zaczynała swoją drogę kariery w prasie w Bonnier Business Polska wydawcy Pulsu Biznesu, którą następnie kontynuowała w telewizji TVN i odpowiadała za rozwój sprzedaży specjalnej w kanałach tematycznych. Kolejnym krokiem była rola Sales Managera i producenta w firmie z branży produkcji reklamowej, po czym nastąpił powrót do branży reklamy (która jest jej wielką pasją) – tym razem digitalowej jako Sales Manager w YOC gdzie awansowała na rolę szefa sprzedaży. Obecnie pełni rolę Head of Sales w firmie technologicznej zajmującej się kampaniami drive to store bazując na technologii geofance Proxi.cloud. Równolegle Sylwia, pełni także rolę Szefowej Grupy Roboczej MOBILE IAB POLSKA 2023/2024 oraz jest Trenerem DIMAQ Mobile Marketing. Na swoim koncie ma także kilka wystąpień publicznych: Jurorka IAB MIXX Awards 2023 Prelegent konferencji Mobile Trends for Experts - 2022 Pomysłodawca i organizator konferencji HowToMobile IAB POLSKA - 2022 Prelegent konferencji HowToMobile IAB POLSKA - 2022 Prelegent konferencji Mobile Trends – 2020

Karina Klymenko

Creative & Compliance Head

MGID

Karina Klymenko is the Creative & Compliance Head at MGID – a global advertising platform – and has over ten years of experience working with the company, creating ads that tell a story. MGID has offices in Europe, the US, Latam, and APAC, so within her role, Karina is consistently working with her teams to ensure all creative ads are localized across the globe and compliant with industry standards. Karina is passionate about learning and applying psychological tricks and hints in the advertising ecosystem and monitors consumer trends closely to understand the ever-growing industry.

Paweł Kolenda

Omnisurv Director

Grupa IQS

Filozof. Karierę w badaniach rynku rozpoczął 30 lat temu. Pracował w BASES Nielsen, Kantar oraz lokalnych agencjach badawczych. Jego głównym obszarem zainteresowań są badania ilościowe dotyczące komunikacji marketingowej, zachowań konsumenckich oraz kwestii społecznych. Specjalizuje się też w badaniach mediów i wydatków reklamowych. W drugiej dekadzie XXI wieku zarządzał obszarem badawczym IAB Polska, przez połowę czasu pełniąc funkcję wiceprzewodniczącego Komitetu Badawczego w europejskim odpowiedniku organizacji. W 2022 roku powrócił do branży agencyjnej wdrażając w IQS internetową platformę do badań online DIY (Omnisurv). W wolnych chwilach wykładowca akademicki, autor publikacji i prelegent.

Jarosław Łuczka

Product Owner adQuery

Open Mobi

Jarosław Łuczka posiada wieloletnie na rynku online zarówno w zakresie realizacji wielokanałowych kampanii digital, wprowadzania na rynek rozwiązań e-commerce czy marketing automation. Pracował w sieci afiliacyjnej Tradedoubler, E-com 360 a także prowadził własną agencję digital. Przez ostatnie 2 lata pracował w grupie Argonauts Media Group gdzie budował Zespół Realizacji. Jako nowy Product Owner adQuery odpowiada za rozwój platformy i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych.

Marcin Niemczyk

Doradca Zarządu

Polskie Badania Internetu

Z branżą medialną związany od wielu lat. Obecnie, od lipca 2019 r. doradca Zarządu PBI. Wcześniej, w latach 2005-2019, pracował w Dziale Badań i Analiz Grupy Onet.pl SA/Ringier Axel Springer Polska – początkowo jako Specjalista ds. Analiz, potem Kierownik Zespołu Analiz. W latach 1997-2005 Specjalista ds. Reklamy i Analiz Marketingowych w Radiu Kraków S.A. Prelegent na konferencjach (Cyberresearch, Kongres Badaczy, Impact Academy), wykładowca SWPS, UJ, współautor "Raportu Strategicznego IAB" oraz Leksykonu "Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych". Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz University of Teesside w Middlesbrough w Wielkiej Brytanii.

Bartłomiej Majas

Senior Microsoft Advertising Consultant

Bluerank, Full Stack Experts

Z branżą SEM związany od 2015 r. Obecnie jestem odpowiedzialny za rozwój Microsoft Advertising w Polsce i CEE z ramienia Full Stack Experts na stanowisku Senior Microsoft Advertising Consultant. Pasjonuje mnie sport - swoją naturę ultra zawodnika przekładam na prowadzone projekty, gdzie kolejne wyzwania przyjmuję z uśmiechem na twarzy. Prowadzone przeze mnie kampanie zostały docenione w europejskich konkursach branżowych: European Search Awards, czy Performance Marketing Diamonds. Prywatnie fan piłki nożnej, motoryzacji oraz swojego ogródka.

Agnieszka Maszewska

Dyrektorka marketingu i komunikacji

Jet Line

Dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line. Absolwentka polonistyki na UW, podyplomowych studiów Public Relations w ISNS PAN i studiów CSR w Akademii Leona Koźmińskiego. Copywriterka. Wiceprezeska zarządu i wolontariuszka Fundacji Rejs Odkrywców. Urlopy spędza w górach.

Justyna Oracz

Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications

WE!RE Fantasy

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie Head of communications w WE!RE FANTASY, gdzie zajmuje się komunikacją w obszarze influencer marketingu. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze gamingu i nie tylko. Potrafi skutecznie łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Tomasz Przeździecki

CEO

_game changer

Marketing oraz gaming i esport – to jego żywioły od lat. Od 2 lat na czele najlepszej agencji od Metaverse w Polsce _game changer. To już wyższy level przeniesienia i połączenia świata gier i klientów do METAVERSE. Doświadczony strateg z nieokiełznaną kreatywnością zebraną przez ponad 15 lat pracy agencyjnej. Wprowadzał skutecznie wiele marek w świat e sportu i gamingu (Wilkinson, Play, Alior Bank, Orbit, Netflix, Łomża itd) a w metaverse: ING, Żabka, Kubuś Waterrr, Zozole, Adidas i Eobuwie.pl, Chrupersy, Skoda, Wielokrotny zdobywca nagród w konkursach branżowych: effie, golden arrow, mixxx awards, cannes young media lions, innovation.

Nikodem Sarna

Altavia Kamikaze +K2

Specjalista w zakresie wykorzystania nowych technologii w marketingu oraz ekspert w obszarze AI. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużych agencji mediowych (Publicis Groupe i Kinesso) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart (obecnie Equativ) i YOC. Obecnie prowadzi dział MarTech & CX w Altavia Kamikaze +K2 oraz pracuje jako adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi również projekty doradcze w zakresie wdrażania technologii marketingowych oraz marketingu B2B.

Przemysław Symonides

Business Development Director

Hybrid.ai/VOX

Przemek z digitalem związany jest od 15 lat. Z sukcesami pracował zarówno z wydawcami, jak i domami mediowymi, co pozwoliło mu zgromadzić wszechstronne doświadczenie. Jego pasja do najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań napędza jego profesjonalizm i kreatywność. W Hybrid.ai/VOX, Przemek jest dyrektorem w dziale sprzedaży, skupiając się na rozwoju biznesowym i pielęgnowaniu strategicznych partnerstw z głównymi klientami.

Marek Sztomberski

Senior konsultant Executive Coach

nFactor

Absolwent KUL, psycholog, trener i coach w obszarze sprzedaży i HR. Od ponad 30 lat doradza wielu znanym firmom z branży reklamowej, finansów, FMCG, farmacji i IT. Pracował dla min.: D’Arcy, Leo Burnett, IQ Marketing, Coca Cola, ING, Santander, Adamed, Goodyear, Philip Morris, Nestle, Mars, Unilever czy Bayer.

Pamela Tomicka

Marketing & PR Manager

Lightscape

Pamela Tomicka to Marketing & PR Manager w agencji Lightscape, od 5 lat związana z branżą PR-u i marketingu internetowego. W tym czasie współtworzyła i realizowała kompleksowe strategie z obszaru digital PR dla klientów z branży marketingowej – w tym WhitePress, a także edukacyjnej i lifestyle.

Maciej Leonard Żybula

CEO/Founder

Bees & Honey

Założyciel agencji Bees & Honey Od kilkunastu lat związany z branżą reklamową. Wykładowca akademicki z zakresu AI, marketingu i digital w SGH i UMFC w Warszawie. Członek Rady Programowej DIMAQ AI, Wiceprzewodniczący Grupy Roboczej do spraw AI przy IAB Polska, Członek Grupy Roboczej do spraw legislacji AI przy Radzie Reklamy, Współtwórca i koordynator publikacji "Przewodnik po AI" wydanego przez IAB Polska i IAB Europe. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku. Związany przez lata z kulturą i teatrem. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru.

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem.

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. +48 784 047 485

Rada programowa

Joanna Berlińska

Szefowa Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska, Head of PR & Communications,

Founder Lightscape

Założycielka i współwłaścicielka agencji PR Lightscape, specjalizującej się w działaniach w sieci. Szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska. Trenerka, autorka licznych artykułów z obszaru marketingu. Specjalizuje się w komunikacji marek technologicznych i finansowych. Do grona brandów, z którymi współpracowała, należą m.in. Intrum, Hitachi ABB, CEDC, Grupa Inelo, PKO Leasing, Librus, Linux, Aviva, Idea Bank, Expander, Łódź Design Festival, GFT, Manufaktura, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, UMCS w Lublinie. Ukończyła Stosunki Międzynarodowe i Marketing oraz studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional.

Sylwia Kaska

Szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, Trener Dimaq Mobile, Head of Sales

Proxi.cloud

15 lat aktywnie działa w branży reklamowej – zaczynała swoją drogę kariery w prasie w Bonnier Business Polska wydawcy Pulsu Biznesu, którą następnie kontynuowała w telewizji TVN i odpowiadała za rozwój sprzedaży specjalnej w kanałach tematycznych. Kolejnym krokiem była rola Sales Managera i producenta w firmie z branży produkcji reklamowej, po czym nastąpił powrót do branży reklamy (która jest jej wielką pasją) – tym razem digitalowej jako Sales Manager w YOC gdzie awansowała na rolę szefa sprzedaży. Obecnie pełni rolę Head of Sales w firmie technologicznej zajmującej się kampaniami drive to store bazując na technologii geofance Proxi.cloud. Równolegle Sylwia, pełni także rolę Szefowej Grupy Roboczej MOBILE IAB POLSKA 2023/2024 oraz jest Trenerem DIMAQ Mobile Marketing. Na swoim koncie ma także kilka wystąpień publicznych: Juror Mixx Awards IAB 2023 Prelegent konferencji Mobile Trends for Experts - 2022 Pomysłodawca i organizator konferencji HowToMobile IAB POLSKA - 2022 Prelegent konferencji HowToMobile IAB POLSKA - 2022 Prelegent konferencji Mobile Trends – 2020

Tomasz Wileński

Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska,

CEO iSLAY

Jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska i członkiem badawczej grupy roboczej w IAB. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom. Jest również założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, która następnie została częścią Publicis Group i funkcjonuje jako IS Saatchi&Saatchi na rynku globalnym. W początkowej fazie swojej kariery – Tomasz Wileński był jednym z założycieli ClickAd – agencji online media, która później stała się własnością 3TS Capital Partners a obecnie jest jedną ze spółek z na GPW.

Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

PARTNERZY MEDIALNI

Organizator

Akredytacja

Współpraca

Współpraca